نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

سئو و به دنبال آن عملیات لینک سازی یک پروسه طولانی و زمان بر است و نیازمند دقت در انجام و صرف تمرکز بالاست و به همین خاطر است که چنین سرویس هایی اغلب با هزینه نسبتا بالا ارائه می گردند. اما توجه داشته باشید که یک لینک سازی اصولی و مناسب چندین برابر با ارزش تر از خرید یک ریپورتاژ (رپورتاژ) چند میلیونی خواهد بود و هزینه ای که صرف خرید تنها یک ریپورتاژ می گردد، می تواند در عملیات لینک سازی صرف شده و نتایجی چندین برابر بیشتر را کسب نماید.

در صورتی که در سایتی اقدام به ثبت لینک خود نمایید که پس از مدتی لینک شما از آن حذف شود ممکن است ربات های گوگل به این جریان مشکوک شده و سایت شما را جریمه نمایند از این رو می بایست نسبت به خرید بک لینک دائمی اقدام کنید تا با ثابت شدن لینک شما در وب سایت ها بتوانید رتبه سایت خود را برای همیشه رو به رشد و بهبود ببینید.  در ابتدا میبایست ثبت نام نمایید و پروفایل خود را تکمیل کنید و سپس از بخش ایجاد کمپین اولین کمپین رپورتاژ آگهی خود را ثبت نمایید.
تیم ماکلیه سرویس های خرید بک لینک دائمی و با کیفیت و طبیعی را با تعرفه ای ارزان به صورت فالو ارائه می نماید. در این بخش از سالس لینکز ، ما به ارائه دو بخش خرید رپورتاژ آگهی دائمی و همچنین خرید بک لینک دائمی در کدهای قالب وبلاگ می پردازیم.این مقاله را مطالعه کنید : بک لینک بد و مضر برای سئو چیست؟ جهت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل در کوتاه ترین زمان، بدون شک نیازمند این متد خواهید بود. شما اولین کاری که انجام می دهید باید یکی یکی در این هاست ها عضو بشوید و با ساخت سایت های با سایت ساز وردپرس و با انتشارات مقالا دیگر سایت ها همراه با لینک مقاله و لینک سایت خود یک لینک رایگان دریافت کنید.
بیایید زیر ساخت سئو وب سایت خود را با بهترین بک لینک های رایگان معتبر و واقعی با دامین اتورتی بالا به صورت رایگان قوی کنیم. این که خریداران معمولا فریب قیمت بالای فروش تک لینک، ظاهر زیبا و شکیل سایت و یا تعداد بالای بک لینک ها را می خورند. بک لینک دیگر برای سئو موثر نیست ؟ آیا بک لینک برای سئو مضر است ؟
اگر شما هم صاحب یک وب سایت فروشگاهی، تجاری، شخصی و ... هستید، حتما با موضوع سئو وب سایت آشنایی دارید و یا حداقل نام آن را شنیده اید. در این بین افرادی هستند که شما می توانید با پرداخت هزینه های بالا از آن ا بخواهید تا به بهبود سئو وب سایت شما کمک کنند. این کار در این روزها بسیار متداول شده است؛ اما این در حالی است که شما می توانید با هزینه بسیار کمتر خود مسئولیت سئو وب سایت تان را بر عهده بگیرید. امروزه تبلیغ محصولات، برند و وب سایت ها از طریق رپورتاژ آگهی انجام می شود و تاثیر بسیار چشمگیری در بهبود سئو وب سایت شما و افزایش بازدید از وب سایت تان دارد. شما می توانید رپورتاژ آگهی و متن مقاله مربوط به محصولات تان را در دیگر وب سایت ها به عنوان بک لینک منتشر کنید. معمولا برخی وب سایت های معتبر و پربازدید با دریافت هزینه ای از شما، متن تبلیغی شما را در وب سایت شان منتشر می کنند و این کار باعث می شود، کاربران و مخاطبان آن وب سایت رپورتاژ آگهی شما را مشاهده کرده، مطالعه کنند و در صورتی که این آگهی برای شان جذاب بود، وارد وب سایت شما شده و به مخاطبین شما بپیوندند. پس بهترین راه اشتراک گذاری لینک رپورتاژ های منتشر شده در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک ، اینستاگرام ، توییتر ، لینکدین و … است . بنرهای تبلیغاتی یک روش مرسوم برای تبلیغات است و موجب جریمه سایت شما نمیشود. تبلیغات متنی و خرید بک لینک میتواند موجب جریمه سایت شما شود.
به همین خاطر پیشنهاد می کنیم در صورتی که قصد دارید بهترین نتیجه را دریافت نمائید، با توجه به وضعیت و شرایط فعلی سایتتان، از پکیج های چندمرحله ای مختلف استفاده نمائید.

مشاهده نتایج لینک سازی از زمان تکمیل فرآیند لینک سازی تا حداکثر 3 ماه پس از آن امکان پذیر خواهد بود که زمان دقیق آن قابل تخمین نمی باشد. نتایج لینک سازی معمولا به صورت افزایش PA صفحه و در نتیجه افزایش رتبه در نتایج خود را نشان خواهد داد. در برخی از مواقع نیز ممکن است با افزایش PA صفحه، افزایش رتبه زیادی را تجربه نکنید که این می تواند به دلیل رقابت بالای کلمه کلیدی شما باشد که لازم است متدهای لینک سازی خود را به طور مکرر انجام دهید.
سالس بک لینکز متعهد می شود که رپورتاژ آگهی شما را برای همیشه در سایتی که سفارش دادید و دقیقا در آدرسی که فعال شده بود ، حفظ کند و بدین صورت شما حداکثر ده بک لینک دائمی بوسیله ی خرید رپورتاژ آگهی در وب سایتی که انتخاب کردید خواهید داشت.این سایت یک آژانس تبلیغاتی خلاق است که میتواند کسب و کار شما را با استفاده از قدرت رسانه ها به دیگران معرفی نماید. درست است که خرید بک لینک میتواند موجب جریمه سایت شما توسط گوگل شود ولی اگر اصول و استانداردهای لینک سازی را به خوبی بشناسید میتوانید بدون احتمال جریمه شدن از تاثیر شگفت انگیز بک لینک بهره مند شوید.

اطلاعات بیشتر:

* خرید بک لینک خارجی چقدر اهمیت دارد؟

* خرید بک لینک فالو باشد یا نوفالو و چرا؟

* خرید بک لینک دانشگاهی چقدر هزینه دارد؟

* خرید بک لینک بهتر است یا خرید رپورتاژ؟



:: برچسب‌ها: خرید بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 1369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در سری مقالات علم و تکنولوژی که در سری وبلاگ ها منتشر کردیم آموزش های رایانه ایی مرتبط با این موضوع را برای شما معرفی و آموزشگاه های مجازی و غیر مجازی فعال در این حوزه ها هم به شما مخاطبین عزیز معرفی نمودیم در این مقاله قصد داریم در مورد نسل چهارم زبان های برنامه نویسی یعنی زبان برنامه نویسی متلب با شما صحبت کنیم و در آخر سایتی را به شما معرفی کنیم که دوره های آموزشی بسیاری در این زمینه با قیمت های استثنائی و مدارک معتبر برای شما در نظر گرفته است پس در ادامه با ما همراه باشید

همانطور که گفتیم در این مقاله قصد داریم به بررسی زبان برنامه نویسی متلب و چگونگی آموزش آن با شما صحبت کنیم متلب یک محیط نرم‌افزاری برای انجام محاسبات عددی و یک زبان برنامه‌نویسی نسل چهارم است. واژه متلب هم به معنی محیط محاسبات رقمی و هم به معنی خود زبان برنامه‌نویسی مورد نظر است که از ترکیب دو واژه MATrix (ماتریس) و LABoratory (آزمایشگاه) ایجاد شده‌است. این نام حاکی از رویکرد ماتریس محور برنامه است، که در آن حتی اعداد منفرد هم به عنوان ماتریس در نظر گرفته می‌شوند.

علاوه بر توابع فراوانی که خود متلب دارد، برنامه‌نویس نیز می‌تواند توابع جدید تعریف کند.ساخت رابط گرافیکی کاربر مانند دیالوگ‌هایی که در محیط‌های ویژوال مانند بیسیک و C وجود دارند، در متلب امکان‌پذیر است. این قابلیت، ارتباط بهتری را میان برنامه‌های کاربردی نوشته‌شده با متلب و کاربران برقرار می‌کند.متلب که از محصولات شرکت مت‌ورکس است، برای گروه‌های مختلف مهندسان رشته‌های مختلف از جمله مهندسی برق، مکانیک، رایانه و… کاربرد بسیاری دارد.

آموزش متلب

در کشورهای زیادی این زبان برنامه نویسی قابل توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و افراد زیادی مشتاق به یادگیری کار با این زبان برنامه نویسی هستند و تعداد قابل توجهی به دلیل الزامات درسی نیازمند آموزش متلب هستند که به دنبال فراگیری آن و حتی دریافت مدرک معتبر در این زمینه هستند هسته متلب برای سرعت و کارایی بالا به زبان سی نوشته شده‌ است ولی رابط گرافیکی آن به زبان جاوا پیاده‌سازی گشته‌است.

یکی از دلایلی که باعث شده متلب طرفداران بسیاری به خود جلب کند قدرت و انعطاف‌پذیری آن و راحت بودن کار با است، همچنین شرکت سازنده و گروه‌های مختلف، از جمله دانشگاه‌های سرتاسر جهان و برخی شرکت‌های مهندسی هر ساله جعبه‌ابزارهای خاص-کاربردی به آن می‌افزایند که باعث افزایش کارایی و محبوبیت آن شده‌ است

در ایران کلاس های آموزشی بسیاری دایر گردیده و مدارکی را به شما ارائه می دهد ما در پایان این مقاله قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم که کلاس های آموزشی متلب را از راه دور برای همه کار آموزان قابل ارائه کرده است

مکتب خونه

سایت مکتب خونه مجموعه آموزشی است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است این مجموعه در آموزش از راه دور و ارائه مدارک معتبر دارای کارنامه بسیار درخشانی است هدف مکتب‌خونه در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همه‌ی فارسي‌زبانان است. این مجموعه دارای کادر و مدرسین مجرب آموزشی است شما می توانید در دوره های آموزش متلب در مکتب خونه شرکت کرده و بعد از گذراندن دوره های حرفه ای از راه دور و شرکت در آزمون های آن مدرک معتبر متلب را دریافت کنید و در بازار کار فعالیت حرفه ای خود را آغاز کنید



:: برچسب‌ها: آموزش متلب , مکتب خونه , زبان برنامه نویسی متلب , ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همانطور که میدانید امنیت و حفظ آن در دوره حاضر با وجود ابزارهای موجود کاری آسان و مطمئن شده است حفظ امنیت و ایجاد چرخه نظارت بر محیط کار،منزل و... برای بسیاری از ما امری قابل اهمیت و شاید دارای هزینه های بسیار است ولی ارزش با وجود هزینه های بالا و صرف نیرو و انرژی ارزش آن را دارد که سیستمی را برای نظارت بر محیط های حساس داشته باشیم در ادامه قصد داریم در مورد جزییات نظارت با دوربین های مداربسته با شما صحبت کنیم پس در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

دوربین مداربسته

دوربین‌های مداربسته معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. این دوربین‌ها می‌توانند دوربین‌های ویدئویی یا دوربین‌های دیجیتال باشند. شخصی به نام والتر بروش مخترع دوربین مداربسته بود. اولین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۲ توسط ارتش آلمان برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک V2 در ایستگاه پرتاب این موشک نصب شد. حدود ۷ سال بعد در آمریکا سیستم‌های مدار بسته تجاری به بازار آمد با نام Vericon و جالب توجه است که استفاده از این دوربین‌ها نیازی به مجوز دولتی نداشته‌است.

اولین دوربین‌های تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت "Axis" با استفاده از پایه نرم‌افزاری لینوکس (Linux) تولید شد، این دوربین‌ها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی گردیده بود و از استانداردهای IP برای ارسال تصاویر در قالب اطلاعات (Data) استفاده می‌کرد.

همانطور که گفته شد دوربین های مداربسته دارای انواع مختلفی هستند که از نظر نوع می توان آن هارا به چند دسته مختلف دسته بندی نمود

دوربین های مداربسته آنالوگ و دارای حافظه

این دست از دوربین ها در عصر حاضر طرفداران خاص خود را دارد و مناسب برای انواع محیط های تجاری،مسکونی است این دسته از دوربین ها حافظه و یا هاردی را در رسیور(منبع برق و اتصالات) خود جای داده اند که اطلاعات دریافتی از لنز را در هارد خود ذخیره و در صورت نیاز به صورت فایل ویدویی PAL NTSC در اختیار کاربر قرار می دهند این دست از دوربین مداربسته به دلیل وجود ذخیره ساز(هارد) دارای مزایا و معایبی هستند که به آن ها در مقاله های بعدی اشاره خواهیم کرد

دوربین های مداربسته آی پی

همانطور که گفته شد دوربین های دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نیاز کاربر این شرایط و انتخاب به خود شکل تغییر خواهد گرفت یکی دیگر از انواع دوربین های مداربسته که هم امکانات بیشتری دارد و هم دارای ساختمان پیچیده و فنی حرفه ایی تری می باشد دوربین های آی پی و یا تحت شبکه می باشد این دست از دوربین ها هم در خود فضای ذخیره سازی را جای داده اند که هم به شکل فایل ویدئویی و هم از راه دور قابلیت استخراج را دارند ولی در این دست از دوربین ها تصویر به صورت اطلاعات آی پی به منبع انتقال داده می شود و بسته به نوع انتخاب کاربر استخراج می شود این دسته از دوربین های مداربسته هم دارای معایب و مشخصه های بارز خوبی است که در مقاله های بعدی سعی میکنیم در مورد آن ها با شما صحبت کنیم

خرید دوربین مداربسته

طبق سنت همیشگی سری وبلاگ ها در پایان هرمقاله تخصصی مجموعه ایی را به شما کاربران عزیز معرفی می کنیم که می توانید با مراجعه به آن نیاز خود را برطرف و یا از آن خرید کنید در این مقاله قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم که در رسته فروش دوربین فعالیت بسیار درخشانی را دارا می باشد همانطور که گفته شد تهیه و نصب دوربین مداربسته نیازمند تخصص لازم و شناخت کافیست هایک لوک یکی از فروشگاه های اینترنتی است که در زمینه دوربین مداربسته فعالیت می کند این فروشگاه علاوه برفروش و ارائه محصول دارای بخش مقالات تخصصی است که در آن می توانید مقالات بسیاری را در رابطه با انواع دوربین های مداربسته مطالعه کنید در این فروشگاه قبل از خرید می توانید نظرات کاربران در مورد محصول مورد نظر را مطالعه کنید و یا محصول انتخابی را با سایر محصولات موجود مقایسه و سپس خرید نمایید لازم بذکر است این سایت تمرکز خود را برروی برندهای خاص همچون دوربین مداربسته هایک ویژن قرار داده است هایک ویژن یک شرکت تولیدی در عرصه لوازم و ابزارهای الکترونیکی است که در مقالات بعدی این مجموعه وبلاگ ها در مورد برند آن برای شما توضیح خواهیم داد

 



:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته , دوربین های مداربسته آنالوگ و دارای حافظه , دوربین های مداربسته آی پی , خرید دوربین مداربسته , دوربین مداربسته هایک ویژن ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در این مطلب سعی می‌کنیم به تمامی سوالات درباره فرش ماشینی کاشان پاسخ بدهیم. امیدواریم که این مقاله بتواند در هنگام خرید فرش کاشان و یا خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان به شما کمک کند.

%D9%81%D8%B1%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D9%81%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B4%D9%85-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%DA%A9%D8%AF-10024-3.jpg

فرش کاشان ارزان قیمت

فرش‌های ۱۰۰٪ آکریلیک کیفیت بالاتری نسبت به بقیه فرشها دارند و قیمت بالاتری هم دارند فرش کاشان که با نخ Bcf بافت میشود ارزانتر میباشد و تولید کننده این نوع فرش کاشان با توجه قابلیت دستگاه فرش بافی میتواند براساس درخواست مشتری فرش ارزان قیمت تولید کند مثلا در مناطق جنوب ایران برای مراسمات از فرشهای ارزان قیمت استفاده میکنند و تولید کننده از نخهای Bcf استفاده کرده و فرش ۱۲متری را با وزنهای ۱۸یا ۱۹ تا ۲۵کیلیو گرم بافت میکند (وزن فرش باتوجه به خواسته مشتری در قیمت تاثیر دارد) که خواسته مشتریان را براورده میکند. فرش کاشان 700 شانه قیمت مناسب از این دسته از فرشها هستند که باتوجه به خواسته مشتری بافت میشود. فرش ارزان قیمت و فرش ماشینی قیمت مناسب بیشتر برای اتاق خواب ، خانه دانشجویی ، سالنها ، مسافرخانه‌ها و مراسمات استفاده میشود .

فرش‌های ابریشم مصنوعی در حال حاضر به دلیل عدم پرزدهی و شستشوی بسیار آسان و ثبات و درخشندگی بالا در بازارهای جهانی به عنوان بهترین کفپوش مورد توجه قرار گرفته اند.

فرش ماشینی کاشان

فرش‌ها بر اساس شانه به ۳۵۰، ۴۴۰، ۵۰۰، ۷۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰و ۱۵۰۰ شانه تقسیم می‌شوند. تراکم فرش‌ها نیز می‌تواند براساس نوع ماشین و شانه بین ۷۰۰ تا ۴۵۰۰ باشد. فرش ۵۰۰ شانه دارای تراکم ۱۰۰۰، ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰، ۱۲۰۰شانه تراکم ۳۶۰۰، ۱۵۰۰شانه تراکم ۴۵۰۰ هستند. که در دو قطب فرش بافی ایران یعنی کاشان به عنوان پایتخت فرش ماشینی ایران و مشهد بافت می‌شوند.

%D9%81%D8%B1%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%81%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D9%85-1200%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87-2.jpg

فرش ماشینی گل برجسته

نوع جدید دیگری از فرش ماشینی است، تولید فرش گل برجسته به این صورت می‌باشد که یک یا دو نخ از الیاف فرش دارای این ویژگی هستند که به هنگام فرایند هیت ست شدن فرش (بعد از تولید اولیه و در هنگام بخاردهی) طولشان کاهش می‌یابد نسبت به ۶ یا ۷ نخ دیگر و کاهش طول خواب باعث برجسته شدن ظاهر کلی فرش می شود. فرش هایبالک یا فرش گل برجسته به این دسته از فرش کاشان و یا فرش مشهد گفته می‌شود.

فرش مشهد بهتر است یا فرش کاشان؟

کارخانجات بسیاری در سرتاسر کشور شروع به کار هستند که عمده آن در کاشان و مشهد هستند و امروزه در بازار شاهد هستیم که رقابت زیادی ما بین فرش کاشان و فرش مشهد می‌باشد. انچه که مشتریان دنبال ان هستند این موضوع است آیا فرش ماشینی کاشان بهتر است یا فرش ماشینی مشهد و این دال بر رقابت در کیفیت و قیمت این دو برند قدرتمند دارد. در بعضی مواقع با توجه به کیفیت بالای فرش مشهد و همچنین تبلیغات زیاد در بازار فرش مشهد جلو میزند و گاها تعدادی از فرشهای کاشان برای فروش محصولات خود از نام مشهد در فرش خود استفاده میکنند که بتوانند فرش کاشان خود را به فروش برسانند. و از طرف دیگر بعضی از تولید کنندگان فرش کاشان از مدرنترین دستگاهها و باکیفیت ترین نخها استفاده میکنند و همچنین با توجه به سلایق مردم رنگ و نقش بسیار زیبا در تولید فرش استفاده میکنند که خود برندی معتبر و قابل رقابت با فرش مشهد میشود و مشتریان زیادی را به خود جلب میکند. در کل فرش مشهد و فرش کاشان با توجه به کیفیت و قیمت مناسب هر کدام فروش خود را در بازارهای داخلی و خارجی دارند.

پس اینکه بگوییم فرش کاشان بهتر است یا فرش مشهد؟ باید به موارد زیر توجه کرد.

%D9%81%D8%B1%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%81%DB%8C%D9%84%DB%8C-%DA%AF%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D9%87-1000%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87-2.jpg

کیفیت نخ

پیشرفته بودن ماشین الات

 دقت در شیرینگ

استفاده از مواد آهار با کیفیت

کنترل کیفیت دقیق

فرش خوب را از فرش بی کیفیت متمایز مینماید .

فرش مشهد بخریم یا فرش کاشان سوال دیگر مشتریان است . اول فرش با کیفیت را شناسایی کنیم بعد هر کدام به سلیقه ما و دکوراسیون منزل بیشتر بیاید خریداری کنیم.

 

خرید فرش ارزان قیمت

فرش ارزان قیمت که امروزه مشتریان زیادی دارد، عمده سفارش‌ها در فرش ارزان قیمت ۱۲متری و فرش ارزان قیمت ۶ متری است

فرش‌های ارزان قیمت طرح‌های زیادی دارند که در هتل‌ها، نمازخانه‌ها، مدارس، خوابگاه‌های دانشجویی و کمک برای جهیزیه همچین برای کمک به سیل زدگان و کمک به زلزله زدگان استفاده می‌شود. 

امکان بافت فرش ارزان قیمت و فرش قیمت مناسب با وزن و قیمت متفاوت و همچنین نوع نخ اعم از نخ پلی استر بی سی اف و یا اکریلیک که معمولا با دستگاههای ۳۵۰ شانه، ۴۴۰ شانه و۵۰۰شانه بافته می‌شود. معمولا وزن این نوع فرش‌های ارزان قیمت سبک هستند فرش ارزان ۱۲متری ما بین ۱۸تا ۲۵ کیلو و فرش ارزان ۶ متری ما بین ۹ الی ۱۲کیلو بیشترین درخواست را دارند و در کارخانهای فرش کاشان که برای صادرات به عراق ، افغانستان ، پاکستان زیاد هست. فرش کاشان ارزان قیمت مناسب ویلا و یا مکانهای که نیاز به فرش گران ندارد و یا نمی خواهید فعلا هزینه زیادی برای آنها کنید. فرش های ارزان قیمت به دلیل ارزان بودن از جنس نخ پلی استر برای بافت آنها استفاده میشود .

%D9%81%D8%B1%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D9%81%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B4%D9%85-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%DA%A9%D8%AF-10024-1-1.jpg

کارخانه فرش کاشان

تعدادی از کارخانهای فرش کاشان عبارتند از فرش ماشینی محتشم کاشان ، فرش اردهال ، فرش قیطران ، فرش جردن ، فرش کاخ ، فرش امیران ، فرش سرام ، فرش آسایش ، شرکت خاتم ، کارخانه یلدای کویر کاشان ، فرش خوب ، شاهکار صفویه ، بزرگمهر ، خاطره کاشان ، نیاوران ، سورنا ، فرش آویسا ، اسپادانا ، عالی مقام ، فرش زمرد کاشان ، اکباتان ، پرهام ، اعیان ، ، شرکت فرش فرهی ، فرش پایتخت ، فرش پازیریک ، و تعداد زیادی دیگر از کارخانهای تولید فرش ماشبنی کاشان

خرید اینترنتی فرش ماشینی

فروشگاه اینترنتی فروش فرش بست بافت این امکان را در اختیار مشتریان قرار میدهد که از بین فرش کاشان ، فرش مشهد ، فرش ارزان قیمت ،فرش قیمت مناسب ، فرش ترکمن ، فرش افشان و .... انچه که مد نظر مشتریان هست اطلاعات لازم و عکس فرش واقعی را در دسترس قرار دهد تا انتخاب و خرید مطمئن تر با برند معتبر داشته باشید.



:: برچسب‌ها: فرش کاشان , فرش ماشینی کاشان , فرش ماشینی گل برجسته , خرید فرش ارزان قیمت , کارخانه فرش کاشان , ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

برای خیاطی کردن شما میتوانید از مجله های آموزش خیاطی مبتدی کمک بگیرید بله این کار، آسانتر و سریعتر است. اما الگوهای مجلات هرگز متناسب با چهره شما نخواهد بود ،
زیرا همه آنها بر روی یک نوع که از نوع شرطی است ساخته شده اند. و اگر شکل و قد شما با انواع شرطی متفاوت است ، تنها راه این است که یاد بگیرید چگونه خودتان الگوها متناسب خودتان را بسازید.

چند بار این عبارت را به خودتان می گویید؟
و سپس این سؤال پیش می آید:
چگونه می دانید چه چیزی کار نمی کند؟
شما آن را امتحان نکرده اید!
بسیاری از افراد فکر می کنند که یادگیری خیاطی حرفه ای بسیار دشوار است و به استعداد خاصی نیاز دارد. با این حال ، این یک مغالطه مطلق است. برای یادگیری چگونگی دوختن زیبایی و شایستگی ، فقط به 2 چیز نیاز دارید: که بخواهید وسی کنید.
استباهات که خیاطی کردن رو سخت میکنند
آموختن از اشتباهات خود

هر اشتباه در خیاطی می تواند نه تنها به یک چیز فاسد تبدیل شود ، بلکه به یک ناامیدی بزرگ هم می رسد ، که بسیار خطرناک است ، زیرا میل به خیاطی را دلسرد می کند. بنابراین ، اگر اشتباهات زیادی در مورد خیاطی وجود داشته باشد ، اشتباه است.

بسیاری از ما کمال گرایی رنج نمی بریم. با این وجود ، در هر صورت نمی توان جلوی درزها ، قسمت های با کیفیت ضعیف را کم کرد و از پردازش کمک هزینه ها برای قطعات غفلت کرد. یک بار خود را گم کنید ، سی کنید تا جای ممکن طبق یه اصول و آموزش پیش برید تا از اشتباه کردن زیاد پرهیز کنید.

بنابراین ، اگر یک جیب زیر خود را دوخته اید ، اگر روی پیراهن با عرضهای مختلف ، کاف دارید ، اگر مجامع سمت چپ ضخیم تر از مجامع موجود در سمت راست هستند ،از تلاش کردن در خیاطی خسته نشو و با شوق به کار خود ادامه بده که خیاطی رو بلد باشی برات شیرین میشه!

شروع با پارچه های پیچیده


نکته: با پارچه هایی که به راحتی قابل برش و پردازش هستند مانند پوپلین ، پشم ، پارچه کتانی را شروع کنید.

الگوهای دامن

خیاطی روی دستگاه ناراحت کننده

چرخ خیاطی مهمترین ابزار خیاطی است. وآن باید بی عیب و نقص کار کند. برای انجام این کار ، شما باید مرتبا مکانیسم بقایای نخ و پارچه را تمیز کنید ، قطعات متحرک را روغن کاری کنید. و اگر مشکلات جدی پیش آمد ، با تعمیرکار چرخ خیاطی تماس بگیرید.

رها کردن محصولات در معرض خطر نیست

بعضی اوقات این اتفاق می افتد - شما پارچه می خرید ، برش می دهید ، شروع به خیاطی می کنید ، و سپس از دوختن آن لباس منصرف میشوید و همین! من آن را دوست ندارم ، نمی خواهم آن را تمام کنم ، این یک رویکرد کاملاً غیرحرفه ای است. خود را مجبور کنید کار را تمام کنید ، آن را ناتمام نگذارید. این قانون را به وجود آورید که چیزهای ناتمام باقی نماند: تا زمانی که دوخت یک چیز را تمام نکنید ، کار دیگری را شروع نمی کنید. این نه تنها رشته ها ، بلکه به عنوان یک انگیزه خوب برای به پایان رساندن زیر خط ها نیز محسوب می شود.

بسیاری از خانم ها می خواهند یاد بگیرند که چگونه دوخت یا مشغول انواع دیگر سوزن دوزی شوند. این امر به دانش ، توجه و تمایل خاصی برای یادگیری نیاز دارد. برش و دوختن نوعی خلاقیت دشوار و پر دردسر است. خیلی به این بستگی دارد که اهداف خود را تعیین کنید: برای خود و خانواده تان خیاطی کنید یا به یک حرفه ای خیاطی بپردازید. از کجا شروع کنیم به آموزش خیاطی برای مبتدیان و چگونه می توان مهارت های لازم را برای یک مبتدی در این مورد کسب کرد؟
پیشنهاد ما به شما سایت سیماکده است که با شیوه نوین آموزش خیاطی آشنا شو وطبق آموزش های ارائه شده پیش برو تا خیاطی رو به طور کامل یاد بگیری



:: برچسب‌ها: آموزش خیاطی , آموزش خیاطی با آسان ترین شیوه ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

هدایای تبلیغاتی جدید و متفاوت می تواند نقطه تقابل شما با رقبایتان باشد.
تصور کنید هدیه تبلیغاتی شما هر روز مورد بهره‌گیری ی مشتریان قصد شما باشد، اندیشه می کنید چه اتفاقی بعد متعلق به خواهد افتاد؟
آیا جز این است که به سادگی می توانند با شنیدن اسم برند شما به شما پول پرداخت کنند و دارایی شما را افزایش دهند ؟

پیش از اینکه بخواهیم به هدایای گرانمایه- باارزش بپردازیم، بهتر است به کلمه نفیس پروا اکثریت بکنیم. به درستی نفیس بودن یک کالا به چندین پارامتر مختلف وابسته است و تعیین آن با یک سنجه گزیده تر قابل اندازه‌گیری نیست. اصالت، میزان اهمیت، خاص بودن، شیک و زیبا بودن و قیمت برخی از مواردی است که بر بنیاد آن یک هدیه تبلیغاتی را برای یک نفر نفیس می کند.
در طرف سایر این ماجرا نظاره گر گزیده تر ما حضور دارد. شناخت او و علایق و طبعش به اینکه چه کالایی نفیس خطاب شود پیوستگی سر راست دارد. پس باید به تمام این نکات پروا شود و با درک مناسب از هر دو سمت هدیه و هدیه‌گیرنده این برگزیدن سپریدن شود.
هدف از تمام این موارد این است که ما را به واسطه هدیه خاصمان در یادش جاودانه کند. شاید این روشنگری کمی برای اختصاص پایانی یک هدیه فاخر یا نفیس به شما کمک کند. به این چهره هدیه‌ی یک درگذشت سی ساله که مدیر یک استارت‌آپ است با یک خانم دکتر پنجاه ساله، از زمین الی آسمان متفاوت خواهد بود. حتی این نگاه باید شامل روز و فراخور احتمالی که به واسطه آن هدیه می‌دهیم هم باشد.

ساک دستی

ساک دستی از جنس کتان جایگزین بادوامی برای کیسه‌های خرید پلاستیکی با کیفیت پایین هستند. ملت کیسه‌های پلاستیکی را در هنگام خرید مواد غذایی و خریدهای معمول روزمره اخذ می‌کنند. اما ترجیح بر آن است که از یک بگ یا ساک دستی زیبا و با دوام استفاده شود. مساحت چاپ ارشد در این کیف‌ها به شما این امکان را می‌دهد لغایت برای نگریستن روشن برند، لوگوی پزشکی، اسم کمپانی و پیام تبلیغاتی خود، آن را به طور مفصل چاپ کنید. ملت می‌توانند از کیسه‌های نخی برای اهداف مختلفی کاربرد کنند و آنها را به محصولات تبلیغاتی گوناگون برای صنعت شما تبدیل کنند.

 

جاکلیدی و نشان

داشتن یک جاکلیدی که امکان جای دادن قرص، اطلاعات واجب بهداشتی را در خود دارد، بسیار کارساز است. این نمونه ویژه از ابزارک با داشتن یک محفظه‌ی کوچک می‌تواند امکان حمل قرص را برای کسان مریض و کسانی که در شرایط بحرانی بیچارگی به کمک دارند برپایی کند.

علاوه بر این مشتریان شما همنشین دارند نشانه از مرکز بهداشتی معتمد خویش را به عنوان هدیه در کمر بستن داشته باشند.

برش دهنده قرص

یک افزار کوچک و کارآمد باعث کاهش هدر رفت قرص‌های دارویی شما به چهره شعور شده می‌شود. قرص‌ها در محفظه تعبیه شده قرار می‌گیرند الی بتوانید داروهای بایسته را به چهره تندرست در حین جا‌به‌جایی حمل کنید. در چهره نیاز به تقسیم یک قرص، به راحتی این امکان برای شما فراهم می‌شود و سایر از له شدن یا دسته نامساوی آن غمگین نخواهید شد. فقط کافی است لوگوی کمپانی خود را به روی آن چاپ کنید و این هدیه تبلیغاتی را در یک نمایشگاه بازرگانی ارائه دهید لغایت توجه مشتریان را جلب کنید.

 

 جعبه کمک‌های اولیه

ممکن است برخی بیماران در شرایط ویژه و غیر منتظره‌ای دربایستن به مراقبت فوری پزشکی داشته باشند و در حالی که هیچ پزشکی در آنجا نیست کیت کمک‌های اولیه به پیشه خواهد آمد. گیرندگان جعبه کمک‌های اولیه شما می‌توانند با سپریدن اولین اقدامات اورژانسی پیش از اعزام بیمار به بیمارستان، به اعضای خانواده، همنشین یا هر کس دیگر امداد رسانی کند. این کیت یک هدیه تبلیغاتی عالی است و بسیاری از شرکت‌ها از چنین کالاهایی کاربرد می‌کنند. این جعبه در ابعاد مختلف، دربرگیرنده قیچی، موچین، دستکش لاتکس، بانداژ، بتادین، رول نوار چسب و… است.

 

 http://hesehaftom.com/shop/

 



:: برچسب‌ها: هدایای تبلیغاتی , ساک دستی , جاکلیدی و نشان , برش دهنده قرص , جعبه کمک‌های اولیه ,
:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

هنگامی که شما با داده‌های حساس سروکار دارید و یا این که نمیخواهید نوسانات برقی به تجهیزات گران قیمت شما آسیب برساند ، یو پی اس مهم‌ترین نقش را در تجهیزات جانبی شما بازی خواهد کرد. بنابراین اگر شما هم شرایط مشابه با وضعیت بیان شده دارید، ضروری است که حداقل اطلاعات کمی از آن داشته باشید. چرا که خرید و تهیه آن بدون داشتن اندک آگاهی می‌تواند منجر به خرید ناموفق و در نهایت ضرر شود. شما باید بدانید که ups چیست ، چه برندهایی دارد و انواع آن کدام است تا بتوانید بهترین آن را برای خودتان برگزینید. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که حتما چند دقیقه ای را برای خواندن این مقاله صرف کرده و از این مشاوره رایگان برخوردار شوید.

از مهم‌ترین مزایای استفاده  زمانی است که جریان برق به طور کلی قطع می‌شود. در این حالت در کسری از ثانیه منبع تغذیه دستگاه مصرف کننده ، توسط این دستگاه از برق شهری به باتری خود منبع تغذیه بی وقفه سوئیچ شده و امکان ادامه‌ی روند دستگاه بدون کمترین وقفه‌ای میسر خواهد شد. این نیاز زمانی برجسته می‌شود که دستگاه مصرف کننده در اتاق عمل ، بانک‌ها ، سازمان‌های بزرگ و … باشد.

در واقع شاید در گذشته خرید یک دستگاه یو پی اس کاری گران به حساب می‌آمد اما امروزه با افزایش قیمت تجهیزات سخت افزاری و از سویی دیگر اهمیت نگهداری از اطلاعات نرم افزاری خرید یک دستگاه منبع تغذیه بدون وقفه علاوه بر این که نوعی آینده نگری به حساب می‌آید، بلکه صرفه جویی در هزینه ها نیز به حساب می‌آید. زیرا یک نوسان برق می‌تواند تعدادی از گران ترین تجهیزات سخت افزاری و ابزارهای حیاتی شما در کار را بسوزاند و در نتیجه هزینه ای بسیار گزاف تر از هزینه خرید یک دستگاه منبع برق اضطراری روی دست شما بگذارد.

منبع: https://farsanups.com/1874/%db%8c%d9%88-%d9%be%db%8c-%d8%a7%d8%b3-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/



:: برچسب‌ها: مزایای استفاده از منبع تغذیه بی وقفه ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آذر 1398 | نظرات ()