نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کلاس خیاطی برای مبتدی ها

اگر یک مبتدی کاملی باشید که می خواهید در مورد استفاده از چرخ خیاطی ، یادگیری تکنیک های مختلف خیاطی ، درک الگوهای اصلی خیاطی و یادگیری مهارت های اصلی برش ، این دوره آموزشی مناسب برای شما باشد. این دوره شامل چهار جلسه دو و سه ساعته ای است که در آن شما از همان اصول اولیه تنظیم و نخ کردن چرخ خیاطی گرفته تا ساخت دامن ساده A-line برای نشان دادن مهارت های خیاطی تازه بدست آمده در انتهای آن گرفته می شوید. ! لطفا توجه داشته باشید که دوره های آخر هفته ، 2 جلسه در روز را شامل می شود ، خواه دوره های روزانه هفته ای یک بار در هفته و به مدت 4 هفته متوالی تدریس شود. من شروع به آموختن در مورد دوخت من و پیرمردان و پیرمردهای چرخ خیاط کردم. آنها به اندازه کافی برای من و گران من خوب بودند و کار را انجام دادند. وقتی اولین چرخ خیاطی خود را خریداری کردم ، مطمئن شدم که یک دستگاه برادر خیلی ابتدایی تهیه کنم تا از این همه مزاحمت نشوم. دستگاه های امروزی دکمه ها و شماره گیری های بسیاری دارند ، من مطمئن هستم که هر یک از مبتدیان خیاطی که نگاهی به آنها می اندازد ، می گوید که چگونه یک چرخ خیاطی پیچیده می تواند ظاهر شود! بنابراین ، برای یادگیری ، توصیه می کنم به فروشگاه های خیریه محلی / فروشگاه های پرشور و یا در بازارهای آنلاین مانند ebay یا Facebook مراجعه کنید تا یک ماشین استفاده شده را برای حداقل سرمایه گذاری مالی انتخاب کنید! وقتی آموزش خیاطی مبتدی می دانید سرگرمی است که می خواهید با آن ادامه دهید ، برنینا 1008 را توصیه می کنم که یک ماشین مکانیکی جامد است که من از آن استفاده می کنم و دوست دارم!   بله ، این چیزی است که من امروز به رغم شهوت گزافهام نسبت به سایر ماشینهای پیشرفته تر و پیچیده تر ، استفاده می کنم!

آیا یادگیری دوختن با ماشین سخت است؟

یادگیری دوختن با ماشین کار سختی نیست. این عمل برخی تمرینات است ، زیرا شما در زیر سوزن در حال حرکت پارچه مانور خواهید بود ، در حالی که سرعت سوزن را با پای خود کنترل می کنید. خیاطی کمی شبیه به آن خودرو است ، بنابراین اگر قبلاً رانندگی کرده باشید ، لزوماً شروع به کار با چرخ خیاطی را به عنوان ترسناک نمی دانید. دروس موجود در این دوره آموزش یادگیری خیاطی ، شما را در درک ماشین شما - و قسمت های مختلف چرخ خیاطی شما - به دوخت انواع بخیه و درز مختلف راهنمایی می کند ، تا زمانی که احساس راحتی و اطمینان بیشتری در تکنیک های پیشرفته تر داشته باشید.

فاضلاب مبتدی به چه عواملی نیاز دارد؟

من در درس بعدی - ابزار و تجهیزات خیاطی - در مورد بعدی کلیه لوازم خیاطی مورد نیاز خود (و احتمالاً می خواهید!) ارائه خواهم داد اما به عنوان یک فاضلاب شروع کامل ، همه چیزهایی که برای شروع کار نیاز دارید راهی است برای دوخت (چرخ خیاطی یا سوزن دوخت دستی) ، چیزی برای دوخت (پارچه نخی بهترین یادگیری با آن است!) ، یک ابزار برش پارچه (که در درس 3 به صورت گسترده پوشانده شده است) و نخ. همه چیز فراتر از این چیزهای اضافی است وقتی که شما فقط می خواهید خیاطی کنید. بله ، وسایل و وسایل اضافه شده برای کیت خیاطی شما کمک می کند ، اما هنگامی که شما فقط مهارت های اولیه خیاطی را یاد می گیرید ، این چهار مورد به عنوان یک نقطه شروع عالی کار خواهند کرد!

خیاطی اساسی را چگونه انجام می دهید؟

خیاطی اتصال قطعات پارچه ای با استفاده از نخ برای نگه داشتن آنها است. برای انجام دوخت اولیه می توان از چرخ خیاطی استفاده کرد که دارای دو نخ است - یک موضوع بالا و یک موضوع پایین - یا می توانیم با سوزن دوخت دستی و فقط یک نخ از آن استفاده کنیم! سوزن نخ شده روی دستگاه از طریق پارچه حرکت می کند تا نخ دوم را که در زیر باب قرار دارد ، در زیر آن گیر کنید و این به هم وصل می شود تا بخیه ایجاد شود. این باعث می شود یک خط بخیه قوی!



:: برچسب‌ها: کلاس خیاطی برای مبتدی ها ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

امروز در حین چک کردن پست ها و استوری های پیج اینستاگرامم، یه استوری جالبی نظرم رو به خودش جلب کرد.

آقایی ادعا می کرد که شخصی اقدام به ساخت یک پیج جدید با عکس و اسم ایشون کرده و سپس به تک تک فالوورهای ایشون پیام داده و ازشون تقاضای پول کرده و برای دریافت پول، شماره کارتی که متعلق به یک شخص دیگه (شخص سوم) بوده رو ارائه داده بر این مبنا که این شخص (شخص سوم) فرد نیازمندی هست و به کمی پول برای گذران زندگی و حل مشکلاتش نیاز داره.

ما ملت همیشه دلسوز هم ممکن هست از روی دلرحمی زیاد، این پول رو واریز کنیم.

اما صبر کنید، این احتمالا یک روش جدید دزدی هست. هر زمانی چنین درخواستی از شما شد، قبل از هر چیزی مطمئن بشید این پیج متعلق به همون آشنایی هست که از شما تقاضای پول کرده.

برای جلوگیری از سوء استفاده های این چنینی لازمه این موارد رو رعایت کنید:

پیج های شخصی خودتون رو در صورت امکان پرایویت و خصوصی کنید (چون سارق دسترسی به فالوورهای شما در این حالت نخواهد داشت).
در صورتی که چنین تقاضایی از شما شد، و شما هم قصد نیکوکاری داشتید، از فرد مقابل درخواست کنید تا شماره کارتی با نام واقعی خودشون برای شما بفرستند. اگر دزد باشن متوجه می شید که ایشون به یکباره از روی زمین محو میشن و احتمالا انگشت مبارکشون بر روی دکمه بلاک کردن شما میره.
به فرد اصلی (فردی که از پیجش کپی شده) سریعا اطلاع بدید.

اما قضیه همینجا خاتمه پیدا نمیکنه. اون آقایی که سوءاستفاده کرده ممکنه صرفا یه سوء استفاده گر نباشه. این فرد میتونه دزدی باشه که با این ترفند قصد دزدی داره و به همین خاطر پیجی با نام خودش میزنه و بعد از اینکه کمی سرقت انجام داد و اصطلاحاً شکمش سیر شد که نمیشه (چون دزدها هرگز سیر نمیشن، یادتون باشه)، در پیج اصلی خودش اعلام می کنه که از پیجش سوء استفاده شده. دیدید چقدر ساده می شه سوءاستفاده کرد؟

همونقدر که میشه ساده سوءاستفاده کرد، ساده هم میشه جلوی این سرقت ها رو گرفت. کافیه کمی هشیار باشیم.

ممکنه بعضی از دوستان مطرح کردن این موارد رو نوعی بدآموزی تلقی کنن. نظر این عزیزان محترم هست اما تا زمانی که شما مسیر رو به خوبی بلد نباشی نمیتونی با امنیت کامل رانندگی کنی. پس لازمه از این موارد آگاه باشیم تا راه های نفوذ و سوءاستفاده گری افراد رو سد کنیم.

منبع: https://miladsadeghian.ir/theft-on-instagram-direct/



:: برچسب‌ها: روش های دزدی و اخاذی اینستاگرامی ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()