نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

یادگیری چند زبان در جهان امروزی، امری ضروری است. به همین علت همه افراد در سراسر جهان به دنبال یک آموزشگاه مناسب برای یادگیری زبان هستند.

اگر دنبال بهترین مراکز آموزش خصوصی زبان می‌گردید؛ در این مقاله همراه ما باشید تا به شما ثابت کنیم که آموزشگاه تهران زبان و آموزشگاه سخن برتر بهترین گزینه‌های پیش روی شما هستند.

تدریس خصوصی زبان

تدریس خصوصی، طیف گسترده‌ای از موقعیت‌های آموزشی را پوشش می‌دهد. برای مثال می‌تواند حضوری یا آنلاین باشد. حتی می‌توان آن را به صورت روزانه یا فقط چند روز در هفته برگزار کرد. تدریس خصوصی هزاران نوع دیگر نیز دارد که می‌توانید بر اساس نیاز، توانایی و شرایط یک کلاس خصوصی برای خود انتخاب کنید. تنوع زیاد در نحوه برگزاری و روش تدریس در کلاس‌های خصوصی، باعث شده است که امروزه این روش آموزش محبوب تر شود‌‌.

اگر می‌خواهید به یک زبان تسلط پیدا کنید، شرکت در کلاس‌های خصوصی آموزشگاه تهران زبان یا سخن برتر بهترین گزینه است. کلاس خصوصی به صورت حرفه‌ای و تخصصی، متناسب با ویژگی‌های هر فرد برگزار می‌شود که به معنای یادگیری مؤثر تر است.

امکانات و ویژگی‌های آموزشگاه تهران زبان و سخن برتر را در اینجا لیست کردیم:

  • کلاس های 100% تضمینی ( اگر زبان آموز رضایت کافی نداشته باشد، تمام مبلغ دوره به او بازگردانده خواهد شد.)
  • برگزاری دوره تدریس خصوصی زبان کاملا متناسب با نیاز زبان آموزان
  • برگزاری کلاس تدریس خصوصی برای زبان آموزان خانم توسط مدرس خانم
  • کلاس های خصوصی تافل و آیلتس
  • برگزاری کلاس های تدریس خصوصی زبان به صورت فشرده
  • تمرکز بر روی مکالمه در کلاس های تدریس خصوصی زبان
  • برگزاری کلاس‌های تخصصی برای شرکت در مصاحبه سفارت

چرا از تدریس خصوصی استفاده کنیم؟

ویژگی یا مزیت اصلی تدریس خصوصی، همان  خصوصی بودن تدریس است. به این معنا که بر اساس شرایط و ویژگی‌های زبان آموز، یک شیوه منحصر به فرد آموزشی طراحی می‌شود و تدریس بر اساس آن پیش می‌رود. این شیوه حرفه‌ای آموزش که بر اساس نیاز هر فرد است، به هیچ عنوان در کلاس‌های گروهی امکان‌پذیر نیست.

یک مدرس زبان در اولین جلسات دانش آموزان را به صورت کلی ارزیابی می‌کند و درباره اهداف آنها از یادگیری یک زبان جدید اطلاع می‌یابد‌. این کار برای طراحی یک روش تدریس منحصر یه فرد که با نیازهای خاص هر کس سازگار باشد، ضروری است.

 یکی دیگر از مزایای تدریس خصوصی افزایش سرعت در یادگیری است. می‌توان سرعت تدریس را با توانایی های یادگیری هر فرد در کلاس خصوصی نیز متناسب کرد.

 برخلاف سیستم آموزش گروهی، دانش آموزان هرگز از درس خود عقب نمی‌مانند و با خیالی آسوده می‌توانند روی رفع نقاط ضعف خود تمرکز کنند.

یک معلم خصوصی زبان این اطمینان را حاصل می‌کند که زبان آموزان قبل از آموزش درس جدید، محتوای دوره قبل را کاملاً یاد‌ گرفته‌ باشند. تمام این کارها باعث شده که یادگیری و آموزش در بالاترین کیفیت و کمیت خود قرار بگیرد.

به علاوه هنگامی که با یک معلم خصوصی در حوزه آموزش زبان کار می‌کنید، هر زمان که به جمله یا عبارتی برخورد کردید که متوجه آن نشدید، می‌توانید فوراً از آنها بپرسید. این کار باعث شده تا از هرگونه سردرگمی یا تفسیر نادرستی که ممکن است داشته باشید، جلوگیری کنید. این کار تأثیر فوق‌ العاده ویژه ای روی روند یادگیری دارد.

مدرسان حرفه‌ای تهران زبان و سخن برتر، بهترین متدهای آموزشی را در اختیار شما خواهند گذاشت. این دو آموزشگاه در حال حاظر جزو بهترین مراکز آموزش خصوصی زبان هستند. مدرسان حرفه‌ای آنها در حوزه آموزش زبان، حرف اول را می‌زنند.

تدریس خصوصی بیش از هشت زبان دنیا

در آموزشگاه زبان سخن برتر می‌توانید برای یادگیری بیش از هشت زبان دنیا، در کلاس‌های خصوصی ثبت نام کنید. همین ویژگی کافی است تا آنها را به عنوان بهترین مراکز آموزش خصوصی زبان معرفی کرد.

این مراکز‌ آموزش خصوصی زبان با استفاده از مدرسین زبان حرفه‌ای و Native شما را در خصوص امر یادگیری زبان یاری می‌کنند.

در این آموزشگاه‌ها می‌توانید زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ایتالیایی، ترکی، عربی، اسپانیایی، ژاپنی، کره‌ای و... را بیاموزید.

از جمله  زبان‌هایی که کمتر در مؤسسات دیگر آموزش داده می‌شود اما در این آموزشگاه‌ها تدریس می‌شود؛ موارد زیر هستند:

زبان اسپانیایی

زبان اسپانیایی به غیر از اسپانیا در اغلب کشورهای آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی مانند آرژانتین، شیلی، مکزیک، اروگویه، پاراگوئه، اکوادور، پاناما  ... نیز رواج دارد. این زبان بسیار زیبا و شاعرانه در این مؤسسات، به صورت خصوصی تدریس می‌شود.

 

زبان کره‌ای

زبان کره‌ای به غیر از کره در برخی از کشورها مانند چین، ژاپن، ایالات متحده، کره جنوبی و کره شمالی رواج دارد.

این زبان به عنوان هفدهمین زبان رایج در جهان شناخته شده است. استفاده از تدریس خصوصی زبان کره‌ای، به علت سخت بودن این زبان بهتر از کلاس‌های گروهی است.

زبان ژاپنی

بیشتر از 130 میلیون نفر در دنیا به زبان ژاپنی صحبت می‌کنند. امروزه این زبان در میان ایرانیان و جهانیان محبوبت زیادی کسب کرده است. تمایل به تماشای انیمه یا خواندن مانگا به زبان اصلی باعث شده است که طرفداران بخواهند این زبان را یاد بگیرند. برای یادگیری هر چه سریع تر و مؤثر تر این زبان از کلاس‌های خصوصی استفاده کنید.

قبل از خداحافظی!

با توجه به ویژگی‌هایی که پیش تر اشاره کردیم؛ آموزشگاه تهران زبان و سخن برتر، بهترین مراکز آموزش خصوصی زبان هستند. این دو مؤسسه به قدری به خدمات خود اطمینان دارند که پس از مکالمه روان و در صورت رضایت زبان آموزان، شهریه را دریافت می‌کنند.

برای برگزاری کلاس‌های خصوصی خود، هر چه زودتر با این مؤسسات در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1401 | نظرات ()