نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

انگلستان جز چهار کشوری است که پادشاهی متحد بریتانیای کبیر را تشکیل می دهند، همچنین جز بزرگ ترین، ثروتمندترین و پرجمعیت ترین کشور در این پادشاهی است. انگلستان دارای جزیره های بسیار کوچک و بزرگ است، که شهر لندن پایتخت و مرکز پادشاهی بریتانیا را تشکیل می دهد. در این کشور بیشتر مواقع هوا ابری است و ممکن است در هر فصلی از سال باران ببارد، همچنین ممکن است در یک روز شما یک آفتاب زیبا و باران ملایم را باهم ببینید. از آنجایی که بریتانیا زادگاه افرادی مثل داروین و نیوتن است، فرهنگ مردم این منطقه همانند گذشتگان است. امروزه افراد زیادی قصد دارند برای ادامه زندگی و سرمایه گذاری به کشورهای دیگر مهاجرت کنند. انگلستان یکی از گزینه های مناسب برای مهاجرت است، زیرا از نظر اقتصادی وضعیت بسیار مناسبی دارد. موسسه مهاجرتی تیدی پارس یکی از معتبرترین شرکت های ایران در حوزه مهاجرت می باشد. برای مهاجرت به انگلستان با موسسه حقوقی مهاجرتی تیدی پارس تماس بگیرید.

روش های مختلف برای دریافت اقامت انگلستان

  برای دریافت اقامت در کشور انگلستان روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه قصد داریم بهترین روش ها را برای دریاقت اقامت این کشور بیان کنیم.

دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت:

یکی از روش هایی که می توان با آن اقامت انگلستان را دریافت کرد، ثبت شرکت در این کشور است. در این روش می توانید به مدت 3 سال در انگلستان اقامت دریافت کنید و بعد از گذشت این زمان می توانید دو سال دیگر اقامت خود را تمدید کنید و در آخر برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام کنید.

برای دریافت این نوع اقامت لازم هست نمره آیلتس شما حداقل 4 باشد، همچنین لازم است تمام مدارک شناسی مانند پاسپورت، مدارک هویتی و تمام سوابق کاری خود را ارائه دهید. به این نکته توجه داشته باشید که برای دریافت اقامت داشتن گواهی عدم سوء پیشینه در کشور انگلستان بسیار مهم است.

همان طور که گفته شد برای دریافت اقامت دائم از طریق ثبت شرکت باید بعد از 3 سال اقامت خود را تمدید کنید، اما این کار در صورتی امکان پذیر است که در طول این سه سال یک کسب و کار مناسب برای خود راه اندازی کرده و مالیات و بیمه را پرداخت کرده باشید.  

دریافت اقامت انگلستان از طریق خرید ملک:

یکی دیگر از روش هایی که می توان با آن در برخی کشورهای اروپایی اقامت دریافت کرد، خرید ملک در آن کشور است. برای سرمایه گذاران خارجی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و می توانند به راحتی در کشور انگلستان ملک مورد نظر خود را خریداری کنند. اما بهتر است بدانید با خرید ملک در این کشور نمی توانید اقامت دائم را دریافت کنید، اما می توانید با این روش اقدامات لازم را برای دریافت اقامت انجام دهید.

اگر قصد خرید ملک در انگلیس را دارید، ابتدا باید نرخ ملک در این کشور را مورد بررسی قرار دهید، سپس بر اساس بودجه و توانایی مالی خود یک ملک مناسب را پیدا کنید. توصیه می شود برای خرید ملک از یک وکیل کمک بگیرید تا به راحتی کارهای اداری برای جا به جایی ملک را انجام دهد.  برای خرید ملک در انگلیس نیاز به اثبات اقامت خود ندارید، اما باید هویت خود را به دولت اثبات کنید. برای این کار باید مدارک شناسایی، پاسپورت امضا شده و مجوز عبور و اجازه اقامت را داشته باشید. برای کسب اطالعات بیشتر با یک وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران تماس بگیرید.

دریافت اقامت انگلستان از طریق ویزای استارتاپ:

امروزه کشور انگلستان از نظر اقتصادی و صنعتی یک کشور بسیار پیشرفته است، به همین دلیل برنامه های متنوعی را برای تمام افراد در نظر دارد.

یکی از پرطرفدارترین روش ها برای مهاجرت به انگلستان دریافت ویزا استارت آپ کشور انگلستان است، که دولت این کشور برای رشد بهتر اقتصاد آن را به کارآفرین ها ارائه می دهد.

کارآفرینان با داشتن ویزای استارتاپ می توانند به طور موقت در کشور انگلستان اقامت داشته باشند و در صورت پیشرفت و موفقیت در کسب و کار خود و رعایت برخی استاندارد‌های موجود می توانند اقامت دائم را دریافت کنند. برای دریافت این ویزا کافیست یک ایده جدید و منطقی داشته باشید که توسط یک سازمان رسمی تایید شده باشد. با دریافت این ویزا می توانید به مدت دو سال در انگلستان اقامت داشته باشید، سپس می توانید با ویزای نوآور به مدت سه سال ویزای خود را تمدید کنید. نکته مهم این است که فرد متقاضی می تواند با داشتن این ویزا همسر و فرزند زیر 18 سال خود را به این کشور بیاورد. این ویزا برای کسانی مناسب است که پتانسیل راه اندازی یک کسب و کار را برای اولین بار در انگلستان دارند، به همین دلیل باید تمام مراحل این کار را به درستی انجام دهد و سپس کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند. توجه داشته باشید که بعد از راه‌اندازی کسب و کار امکان ورود به استارتاپ وجود ندارد.

دریافت اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری:

از آنجایی که کشور انگلستان یکی از اقتصادهای بزرگ جهان است، برنامه های بسیار خوبی برای تمام سرمایه‌گذاران در نظر گرفته است. برنامه‌ی این کشور یکی از سخت ترین برنامه های برای مهاجرت است و متقاضیان باید شرایط خاصی داشته باشند تا بتوانند از این موفعیت استفاده کنند. کسانی که از طریق سرمایه‌گذاری اجازه اقامت در انگلستان را دریافت می کنند، می توانند در مدت اقامت خود در این کشور درس بخوانند یا کار کنند. برای زندگی در انگیش شما نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارید. برای یادگیری زبان انگلیس به سایت تهران زبان بروید.

برای دریافت اقامت از طریق سرمایه‌گذاری مدارکی مثل پاسپورت، گواهی تمکین مالی، گواهی سلامت پزشکی، گواهی عدم سوء پیشینه، مدارک شناسایی و پاسپورت معتبر لازم است. همچنین باید به طور دقیق بیان کنند که چگونه سرمایه خود را بدست آورده اند و بتوانند به راحتی سرمایه خود را انتقال دهند. اگر برای سرمایه گذاری از سرمایه همسر خود استفاده می کنید باید سند ازدواج و نامه رضایت همسر خود را داشته باشید.اگر قصد دارید ویزای خود را تمدید کنید باید قبل از رسیدن زمان پایان اعتبار اقدامات لازم را برای تمدید انجام دهید. برای این کار باید نام تمام کسانی که تحت سرپرستی هستند و در ویزا ذکر شده بود، دوباره گفته شود. همچنین باید حداقل دو میلیون پوند در دست داشته باشید.

به این نکته توجه داشته باشید که با داشتن ویزای سرمایه‌گذاری می تواند برای اعضای خانواده مانند همسر و فرزند خود ویزا دریافت کنید. در چنین شرایطی اگر فرزند شما زیر 18 سال سن داشته باشد می توانید برای آن هم ویزا دریافت کنید.



:: برچسب‌ها: اقامت انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری
فیلر چیست؟ | اطلاعات تخصصی کاربردی قبل از تزریق فیلر شاید برای شما هم این سوال مطرح باشد که فیلر چیست ؟ مطالعه این مقاله ، قبل از تزریق فیلر ضروری است ؛ چرا که با خواندن آن اطلاعات تخصصی کاربردی  را دریافت می کنید.
 
فیلر filler در لغت به معنای پرکننده است و در اصطلاح تخصصی زیبایی به ماده ای گفته میشود که برای افزایش حجم به  قسمتی از بدن تزریق می شود .
 
همانطور که در تعریف آن آمده است هدف از تزریق فیلر نیز بیان شده است و آن افزایش حجم ناحیه مربوطه است.
 
امروزه شاهد آن هستیم که داشتن صورتی شفاف و بدون چروک ، خواسته ی تمامی افراد است .تاثیر زیبایی صورت و اندام متعادل بر روحیه و روان و حتی رفتارهای اجتماعی افراد امری بدیهی  است.
 
در این خصوص لازم است برای رسیدن به پوستی بدون چروک و افتادگی ، قبل از هر اقدام اطلاعات تخصصی لازم را کسب کنیم. در اینجا به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد .تا آخر مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.
به راستی فیلر از چه موادی تشکیل شده است؟
 
آیا این سوال هم برای شما مهم است؟
 
قطعا قبل از تزریق هر ماده ای بالاخص به صورت ، باید از نوع ماده تزریقی اطمینان خاطر حاصل کرد.
 
ترکیبات فیلر همان کلاژن و اسید هیالورونیک است.
 
این ماده در نواحی مختلف بدن تمامی موجودات زنده وجود دارد .اسید هیالورونیک در بافتهای همبند غلظت بیشتر و در غضروف ،مایع مفصلی، و بافت پوست به نسبت کمتر وجود دارد.
به  اثرات این اسید در بدن موجودات زنده اشاره کنیم:
 
حمل مواد ضروری از طریق خون و رساندن آن به سلولهای پوستی
ترکیب شدن با مولکولهای آب و در نتیجه آبرسانی به پوست
دفاع در آسیبهای وارد شده فیزیکی و شیمیایی
 گذر زمان، در معرض آفتاب بودن، افزایش سن،عمکرد صورت در اتفاقات خوشحال کننده و ناراحت کننده ( خنده و گریه) و… موجب ایجاد خطوطی هرچند ناپیدا و ریز در صورت می شود.
 
تولید کلاژن پوستی و هیالورونیک اسید  از سن ۲۵ سالگی سیر نزولی دارد و این امر سبب کاهش مقاومت پوست در برابر عوامل طبیعی و شیمیایی میشود.از اینرو لازم است بصورت جایگزین از مواد مشابه و طبیعی استفاده کرد. موادی که با کمترین عوارض،همان عملکرد راسته باشند.
انواع فیلرها
 
انواع فیلرها بسته به زمان و طول عملکرد بر ناحیه مورد نظر، به سه قسمت تقسیم میشود:
 
کوتاه مدت
 
میان مدت
 
بلند مدت
 
این عملکرد  به میزان حجم تزریقی فیلر، نوع مواد فیلر و سیستم بدنی افراد بستگی دارد.طبیعتا هر چه میزان تزریقی بیشتر باشد و نوع فیلر مرغوب باشد ، ماندگاری و ثبات طولانی مدتی ،مورد انتظار است.
 
قبل از اینکه به تزریق فیلر در اهواز اقدام کنید، در انتخاب نوع برند فیلر با متخصص خود مشورت کنید. جهت کسب رضایتمندی شما عزیزان لازم است نتیجه دلخواه خود را به صورت واضح و کامل به درمانگر خود شرح دهید.
 
ناحیه های رایج تزریق فیلر
 
 ناحیه های رایج تزریق فیلر در صورت ،می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
 
فیلر گونه
 
فیلر خط خنده
 
فیلر چانه
 
فیلر خط اخم
 
فیلر دور چشم
 
فیلر پیشانی
 
فیلر جای جوش
 
فیلر چشم
 
فیلر بینی
 
فیلر جای زخم
 
فیلر جای جوش
 
هدف اصلی استفاده از فیلرها، درمان مشکلات ناشی از پیری یا زخم و جراحات پوستی و بافت گوشتی است.البته تزریق فیلر در اهواز در کنار بحث درمانی، به زیباسازی و تغییر شکل صورت، حجم دهی و زاویه دار کردن فک صورت کمک شایانی کرده است.
 
درکنار انتخاب نوع مرغوب فیلر ، تخصص پزشک را حتما در نظر داشته باشید.
 
 


:: برچسب‌ها: فیلر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 دی 1400 | نظرات ()