نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همانطور که می دانید در جامعه امروزی تجارت سنتی جای خود را به کسب و کار اینترنتی داده است و بسیاری از مغازه داران برای توسعه کسب و کار اینترنتی خود به دنبال طراحی سایت فروشگاهی هستند. واضح است که نیاز مردم به سایت های اینترنتی در زمینه های مختلف در حال افزایش است، بنابراین امروزه روش جدیدی برای طراحی سایت استفاده از وردپرس است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به کدنویسی به راحتی طراحی کنید. یک سایت عالی طراحی کنید و از آن برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید. در این مقاله به تفاوت وردپرس و ASP NET می پردازیم و ویژگی های هر کدام را بررسی می کنیم.

قابلیت وردپرس یا ASP NET

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که به اختصار CMS نامیده می شود، نرم افزار وب است که محتوای دیجیتالی مانند متن، تصویر، فایل های صوتی و ویدئو را ایجاد، ویرایش، ویرایش و منتشر می کند. از یک طرف CMS یک سیستم مدیریت محتوا محسوب می شود، شما می توانید وب سایت مورد نظر خود را بدون تخصص کد نویسی طراحی کنید و محتوایی را که می خواهید در وب سایت منتشر کنید از طریق وردپرس ویرایش و منتشر کنید. همانطور که می بینید وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب در بین کاربران است. در این مقاله به بررسی وردپرس یا ASP NET می پردازیم و تفاوت های هر کدام را شناسایی می کنیم.

وردپرس وردپرس چیست؟

وردپرس وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب در بین کاربران است زیرا کاربران می توانند به راحتی سایت مورد نیاز خود را بدون دانش کد نویسی ایجاد کنند و محتوایی را که لازم میدانند قرار داده و طراحی کنند و در هر زمان می توانند به آن دسترسی داشته باشند. با وردپرس می توانید انواع وب سایت های فروشگاهی، خدماتی، آموزشی، خبری، تجاری، شخصی، وبلاگ و ... را در زمان کمتری طراحی و راه اندازی کنید. امروزه حدود 40 درصد وب سایت ها با وردپرس ساخته می شوند و سیستم مدیریت محتوای وردپرس به دلیل کد منبع باز، دسترسی آسان و مقرون به صرفه بودن از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار است. بر اساس تفاوت بین WordPress و ASP NET، تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما بهترین است و عملکرد مناسب تری دارد.

مزایای وردپرس

همانطور که در بالا می بینید، کرید وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای مدرن است که امروزه به دلیل مزایای فراوان و سهولت دسترسی، مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

استفاده آسان و سریع

یکی از ویژگی هایی که باعث محبوبیت و شهرت وردپرس در بین کاربران شد، استفاده سریع و آسان از این سیستم است، به طوری که کاربران می توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی کار را یاد بگیرند و فیلم های آموزشی را در اینترنت تماشا کنند و وب سایت خود را باز کنند. بدون کد نویسی و می توانید وب سایت خود را سفارشی کنید و با استفاده از قالب های آماده وب سایت خود را طراحی کنید و با هزینه ای ناچیز امکانات مورد نیاز خود را به وب سایت خود اضافه کنید.

نصب سریع و آسان

نصب وردپرس بسیار آسان و بدون زمان است و نصب وردپرس به صورت رایگان انجام می شود و می توانید با نصب و شروع با یک کلیک به سایت وردپرس بروید و سایت مورد نظر خود را مدیریت کنید.

رایگان

با وردپرس می توانید وب سایت خود را به صورت رایگان ایجاد و مدیریت کنید. وردپرس قالب های آماده زیادی دارد که می توانید بدون هیچ هزینه ای از بین آنها برای سایت خود انتخاب کنید، اما در صورت نیاز به امکانات و دسترسی بیشتر، می توانید هزینه بسیار کمی برای این افزونه بپردازید. می توانید آن را به وب سایت خود اضافه کنید و وب سایت خود را به روز کنید.

وردپرس یک سیستم به روز شده است

یکی از ویژگی های سیستم مدیریت محتوای وردپرس مدرن بودن آن است، بنابراین وردپرس به طور مرتب به روز می شود. و در هر آپدیت قالب ها و طرح های جدید و مدرن زیادی اضافه خواهد شد. بنابراین می توانید با توجه به سلیقه خود قالب های مختلفی را برای سایت خود انتخاب کنید.

طراحی و ایجاد وب سایت های واکنش گرا

ایجاد وب سایت های واکنش گرا یکی دیگر از ویژگی های وردپرس است. به این صورت است که شما یک وب سایت در وردپرس طراحی می کنید و طراحی و اندازه صفحه آن تغییر نمی کند، شما این وب سایت را به شکل و اندازه لپ تاپ، تبلت، موبایل و غیره خود و نحوه ساخت آن خواهید دید. تغییر نمی کند و شما می توانید سایت را به یک شکل مشاهده کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 | نظرات ()