نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

واژه "دوربین مداربسته" برگردان فارسی کلمه انگلیسی  closet circuit television  یا به اختصار cctv می باشد. معنی لغوی آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند.

دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد. در ادامه با ما همراه باشید


تاریخچه دوربین مداربسته:


نخستین سیستم مداربسته در سال 1942 میلادی توسط شرکت زیمنس آلمان به منظور مشاهده پرتاب موشک های v2 نصب شد. یک مهندس آلمانی بنام "والتر بروچ" مسئول نصب این سیستم بود.
در آمریکا اولین تبلیغ دوربین مداربسته در سال 1949 مربوط به محصولی با نام "وریکون" بود که در تبلیغات گفته میشد به مجوز دولتی نیازی ندارد.از آن پس سیستم های ضبط تصاویر دوربین مداربسته در برخی پایگاه های فضایی بزرگ جهت ضبط تصاویر پرتاب موشک ها بکار گرفته شد و خیلی زود روی موشک ها نصب شد تا جایی که تصاویر را همراه با صدا به زمین ارسال کرد.

 اولین رونمایی از دوربین مداربسته در اماکن عمومی آمریکا در سال 1973 بود. زمانی که در میدان تایمز نیویورک اولین دوربین مداربسته به منظور جلوگیری از جرایم در محدوده نصب شد اما نقش چشمگیری در کاهش جرایم ایفا نکرد. تا ایتکه در سال 1980 دوربین های مداربسته در سطح گسترده ای در سراسر آمریکا بخصوص در مراکز عمومی بکار گرفته شد. بنظر می آمد استفاده از دوربین مداربسته راهی ارزان تر در مقایسه با بکارگیری نیروهای پلیس برای شناسایی جرایم باشد.


بتدریج برخی از حرفه ها و مشاغل بخصوص آنهایی که بیشتر در معرض سرقت قرار داشتند نیز به دوربین مداربسته روی آوردند. در سال 1990 دستگاه های ضبط تصاویر دوربین ها تنها با قابلیت " ضبط بعد از شناسایی حرکت" وارد بازار شدند که استفاده از دوربین مداربسته را در این کشور بسیار بیشتر کرد. تا قبل از آن، دستگاه های ضبط تصاویر تا حد زیادی از نظر میزان حجم ذخیره و قابلیت ها بسیار محدود بود. از نیمه دوم سال 1990 پلیس دوربین های زیادی را در سطح شهرها بخصوص مراکز عمومی ، مدارس و پروژه های ساختمانی نصب کرد.
در انگلستان نیز استفاده از دوربین مداربسته بسیار متداول شد. شهر "نورفولک" انگلستان نخستین جایی در این کشور بود که دوربین ها در آن نصب شدند.بطور کلی در دهه میلادی بین 1990 تا 2000 استفاده از دوربین های مداربسته در بسیاری از کشورها رواج یافت.

خدمات دوربین مداربسته فروشگاه خدمات شبکه دیجی حفاظ به شرح ذیل می‌باشد:

 

مشاوره و ارائه راهکار در تمامی زمینه‌های مرتبط با دوربین های مداربسته اعم از:

  • ارائه مشاوره نصب دوربین مداربسته تحت شبکه و آنالوگ ، در زمینه انتخاب نوع و مدل دوربین‌های مداربسته بر اساس نیاز مشتریان
  • برآورد هزینه‌های خرید و نصب دوربین مداربسته با توجه به نیاز و بودجه مشتریان
  • برآورد هزینه‌های نگهداری تجهیزات مرتبط با دوربین های مداربست
  • طراحی و اجرای پروژه‌های بزرگ و کوچک دوربین مداربسته، سیستم‌های حفاظت تصویری با کیفیت مطلوب و ضمانت
  • اجرای پروژه‌های دوربین مداربسته تحت شبکه، دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های AHD ، بولت، دام و اسپید دام با برندهای معتبر بازار
  • پیاده‌سازی انواع دوربین‌های مداربسته وایرلس و کابلی بر اساس نیاز مشتری
  • سیستم انتقال صوت و تصویر بر روی شبکه و تلفن همراه
  • عیب‌یابی و تعمیر دوربین‌های مداربسته تحت شبکه و تجهیزات جانبی آن
  • قرارداد پشتیبانی و نگهداری دوربین های مداربسته تحت شبکه، سیستم‌های حفاظت تصویری و نگهداری دستگاه‌های نرم افزاری و سخت افزاری مربوطه به صورت سالیانه
  • ارائه سرویس‌های انتقال تصویر، ضبط تصاویر، آرشیو تصاویر، بک‌آپ‌گیری از اطلاعات مربوطه
  • فروش انواع دوربین مداربسته تحت آنالوگ، تحت شبکه، دید در شب

لیستی از بهترین مارک های دوربین مداربسته:

انتخاب بهترین مارک دوربین مداربسته شاید برای افرادی که متخصص نیستند کمی دشوار باشد. مشاوران متخصص دوربین مداربسته فروشگاه خدمات شبکه دیجی حفاظ بصورت کاملا رایگان به شما در مورد برندهای برتر دوربین‌های نظارتی، نوع کار و بررسی مشخصات هر یک از دوربین‌ها مشاوره لازم را خواهند داد. متخصصان ما لیست کوتاهی از برندهای معتبر را جمع آوری کردند که به معرفی برای شما پرداخته می‌شوند:

  • دوربین مدار بسته سونی
  • دوربین مدار بسته سامسونگ
  • دوربین مدار بسته هایک ویژن
  • دوربین مدار بسته بوش
  • دوربین مدار بسته داهوا (DAHUA)
  • دوربین مداربسته پاناسونیک
  • دوربین مدار بسته هانیول

روشهای ارتباط مشتری با فروشگاه دیجی حفاظ

مرکز تماس در عین پاسخگویی به مشتریان ، نیازهای اطلاعاتی و خدماتی همکاران را نیز پوشش می دهد و به عنوان یک نقطه شروع می تواند به صورت مستقل از زمان و مکان در ساعات اداری در گستره ای ملی از طریق سیستمهای ارتباطی نظیر شبکه اینترنت ، تلفن ، پیام کوتاه ،‌ خدمات اطلاعات مورد نیاز و پیگیری امور مشتریان را در اسرع وقت به انجام رساند .

کارشناسان واحد مرکز تماس در تمامی ایام هفته به جز ایام تعطیل با خط تلفنی۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰| ۰۹۱۲۸۶۹۶۱۴۵، شماره فکس ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ (جهت ارتباط نمایندگان خدمات پس از فروش با فروشگاه دیجی حفاظ )، پیامک ۰۹۱۲۸۶۹۶۱۴۵ و یا آدرس ایمیل info@digihefaz.comآماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و هموطنان ارجمند می باشند.



:: برچسب‌ها: "دوربین مداربسته" چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ال جی با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی‌ها و خلاقانه‌ترین طراحی‌ها، ترکیب هنر و فناوری را به شما ارائه می‌دهد. از میان این همه تلویزیون بدون تردید مدلی از تلویزیون وجود دارد که مناسب و منطبق خواسته شماست. تلویزیون oled طراحی شده‌اند تا رنگ‌هایی زنده و سینمایی‌تر را در هر زاویه‌ای که نسبت به تلویزیون‌ هستید به چشمان شما برسانند و با تلویزیون‌های سوپر اولترا اچ دی وضوحی چهار برابر فول اچ دی را مشاهده خواهید کرد. همه تلویزیون‌ها را یک جا جمع کرده‌ایم تا شما به راحتی و به سلیقه خود انتخاب کنید. با تلویزیون‌های ال جی تجربه دیداری کاملا متفاوتی خواهید داشت. با وجود کیفیت و امکانات  قیمت تلویزیون ال جی 43 اینچ  بسیار مناسب می باشند. برای خرید و مشاهده بیشتر تلویزیون ها ما به شما فروشگاه اینترنتی سلام بابا را معرفی میکنیم چرا که در عرصه فروش محصولات خانگی با بهترین مارک های دنیا همراه با گارانتی ستاره ی معتبرترین فروشگاه اینترنتی را به نام خود ثبت کرده است.

قیمت تلویزیون ال جی 43UK6300

 تلویزیون ال جی مدل  43UK6300تلویزیونی جدید و با کیفیت از شرکت ال جی است . قیمت تلویزیون ال جی از تنوع زیادی برخوردار است ( برای مشاهده قیمت تلویزیون های ال جی کلیک فرمایید) و همین امر موجب شده تا همه ی اقشار جامعه بتوانند تلویزیونی امروزی داشته باشند. تلویزیون ال جی43UK6300  دارای کیفیت تصویر فورکی 4K می باشد و تصاویر را با رزولوشن 2160×3840 پیکسل به معرض نمایش می گذارد.کیفیت تصویر چهار  برابر کیفیتFull HD  می تواند نتیجه ی رضایت بخشی در پی داشته باشد. قابلیت ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر4K Upscaler  نوید محتوای4K  را می دهد حتی اگر فورکی نباشد. پردازنده ی چهار هسته ای به کار رفته برای پردازش تصاویر و محتوای تصویری نشان از کیفیت بالا و حرکت روان تصاویر دارد. سیستم صوتی دو کاناله با توان صوتی 20 وات نمی تواند حس هیجان را به وجود آورد؛ اما از فناوری های صوتی فراگیر پشتیبانی می کند و نوع سیستم صوتی Ultra Surround می باشد، که صدای فراگیر را شبیه سازی می کند و حس محاصره شدن توسط بلندگو ها و اصوات را به کاربر القا خواهد کرد. سیستم عامل به کار رفته در این تلویزیون هوشمند طبق عادت همیشه ی ال جی WEBOS می باشد و امکانات هوشمند متعددی را در اختیار کاربران هوشمند قرار می دهد.

قابلیت دسترسی سریع Quick Access، قابلیت زوم جادویی Magic Zoom، قابلیت Music Player و Magic Link و فناوری اشتراک گذاری Miracast و Mobile Overlay و Mobile Connection از ویژگی های هوشمند تلویزیون اسمارت ال جی هستند که کاربری تلویزیون را از یک تلویزیون معمولی به تلویزیونی هوشمند تغییر داده اند. ال جی برای تلویزیون  UK6300 درگاه های ارتباطی متنوع و کاربردی تعبیه کرده است، تا کاربران بتوانند علاوه بر روش های بی سیم انتقال اطلاعات از روش های سیمی نیز بهره مند شوند و بتوانند تلویزیون را به انواع دستگاه های پخش کننده و حافظه های جانبی وصل نمایند. 3 عدد درگاه HDMI و 2 عدد درگاه USB و فناوری بلوتوث و پورت های کامپوننت و کامپوزیت و پورت LAN و ... راه های ارتباطی تلویزیون ال جی 43UK6300 را تامین می کنند. قیمت تلویزیون ال جی 43UK6300 متناسب با امکانات و فناوری هایی که دارد تعیین شده است و معمولاً خریداران از خرید تلویزیون ال جی UK6300 رضایت داشته اند.

قیمت تلویزیون ال جی 43UM7340

 تلویزیون ال جی 43UM7340  یکی از بهترین تلویزیون های این کمپانی است که در سال 2019 عرضه شده است. صفحه نمایش تخت با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل از ویژگی های این تلویزیون 43 اینچ است، که سبب خلق تصاویری واضح و با کیفیت بالا خواهد شد. نور پس زمینه ی Direct در این صفحه نمایش تصاویری با جزئیات کامل را به نمایش می گذارد. همچنین فناوری ارتقاء کیفیت تصویر 4k upscaler وضوح تصاویر را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. علاوه بر موارد ذکر شده، محدوده دامنه دینامیکی Active HDR باعث می شود تا صحنه ها به صورت طبیعی و واقعی قابل نمایش باشد. پنل IPS استفاده شده در این تلویزیون تصاویر را با وسعتی از رنگ های متنوع و نمایش جزئیات دقیق ارائه می دهد.

مشاهده این محصول (https://www.salambaba.com/SBP-3708/lg)

 تلویزیون ال جی با فناوری صوتی پیشرفته، صدا و تصویری هماهنگ در اختیار کاربران قرار داده است که با سیستم دو کاناله صدایی در مجموع 20 واتی را به گوش مخاطبان می رساند. بلندگو های داخلی تلویزیون صدا را از هر طرف پخش می کنند، در نتیجه صدایی چند بعدی با کیفیت بالا پخش می شود. از قابلیت های چشمگیر این تلویزیون امکاناتی همچون ThinQ ، AI UX، AI Home،  Home Dashboard جهت اتصال هوش مصنوعی با تلویزیون می باشد. فناوری AI ThinnQ می تواند بهترین سرگرمی ها را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین دستیار گوگل Google پاسخ های هوشمندانه می دهد و همین ویژگی می تواند در زمان شما صرفه جویی کند. در بعضی شرایط بدون اتصال به اینترنت هم می توانید با دستیار گوگل حرف بزنید تا به سوالات ساده شما پاسخ دهد. تلویزیون ال جی مجهز به سه پورتHDMI  و دو پورت USB جهت اتصال به گوشی همراه یا تبلت می باشد. پردازشگر چهار هسته ای بکار برده شده در این تلویزیون ، باعث حذف نویز شده که در نتیجه صحنه هایی با رنگ های واقعی و کنتراست بالا نمایش می دهد. کنترل از راه دور جزو امکانات این تلویزیون محسوب می شود.

قیمت تلویزیون ال جی 43LK5910

  تلویزیون ال جی  43lk5910 از محصولات شرکت خوش نام ال جی است که دارای صفحه نمایش تخت است و نیازهای کاربران عادی را برطرف کرده است.کیفیت تصویر در نظر گرفته شده Full HD است که یکی از ویژگی های مهم در این تلویزیون 43 اینچی به شمار می رود .از دیگر امکاناتی که کارایی زیادی را در خدمت کاربران خواهد داد  مجهز بودن این تلویزیون به سیستم عامل جذاب و منحصر به فرد WEBOS برای استفاده راحت تر از منوی برنامه ها از پیشرفته بودن این اسمارت TVحکایت دارد. تلویزیون ال جی همراه باکیفیت تصویر Full HD تولید شده که روی هم رفته با میزان 2 میلیون پیکسل آن می توانید در وضوح و رزولوشن خیره کننده غرق شوید. تعدادپیکسل های 1080×1920 پیکسل که بر روی نمایشگر تلویزیون ال جی در حال خلق تصاویری واقعی هستند، موجب می شوند تا کاربر از دیدن هر برنامه ها نهایت لذت را ببرد. با مشاهده تصویر بالا می توانید یک تجربه غنی و سرشار از هیجان را به چشم خود ببینید. در این تصویر به هیچ عنوان خبری از نویز نمی باشد و هر نقطه آن را به صورت واضح و طبیعی مشاهده می کنید.تلویزیون ال جی 43Lk5910 دارای 2 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت USB می باشد. نقش هر کدام از این پورت ها قرار دادن و ذخیره سازی محتوا بر روی تلویزیون شما می باشدکه تنوع و گوناگونی هر کدام از این درگاه های ارتباطی در تلویزیون ال جی باعث می شود تا کاربربتواند محتوای مورد نظر خود را بر روی تلویزیون قرار دهد. علاوه بر این به کمک هر کدام از پورت های HDMI می توانید فضایی سرگرم کننده را در منزل خود ایجاد کنید و لذت ببرید . برای ارتباط با اینترنت و یا دستگاه های دیگر، تلویزیون ال جی 43LK5910 دارای اتصال هوشمند , وای فای ، مرورگر وب و راهنمای الکترونیکی (EPG) و عملکرد Miracast از طریق تلفن همراه به تلویزیون می باشد.

قیمت تلویزیون ال جی 43LM6300

تلویزیون LM6300 یکی از تلویزیون های 2019 ال جی می باشد که با سایز 43 اینچ تولید شده است. تلویزیون Full HD ال جی LM6300 تصاویر بسیار با کیفیتی تولید می کند و یک سرو گردن از تلویزیون های فول اچ دی موجود در بازار بهتر است. صفحه نمایش این تلویزیون از نوع ال ای دی می باشد. تلویزیون ال ای دی الجی LM6300 قابلیت پخش اکثر فرمت ها و کدک های تصویری جدید را دارد. کیفیت صدای تلویزیونLM6300PVB  نیز خوب است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. این تلویزیون با استفاده از تکنولوژی DTS Virtual X و  Dolby Digital صدایی فراگیر و با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد.  تلویزیون هوشمند ال جی LM6300PVB دارای سیستم عامل WebOS 4.5 می باشد و امکانات هوشمند بسیار عالی را ارائه می دهد.

خرید تلویزیون ال جی  43LM6300 با وضوح تصویر فورکی و صدای 20 وات از پردازنده 4 هسته ای برخوردار می باشد و سرعت عمل برنامه ها هنگام اتصال به اینترنت در حد استانداردی می باشد .از همه مهمتر این تلویزیون مجهز به قابلیت نمایش دقیق رنگ در زاویه دید گسترده بوده و با امکان ضبط برنامه ها به شما امکان می دهد تا فیلم های مورد علاقه تان را هر زمان که دوست داشتید مشاهده کنید. اتصال 2 پورت HDMIو 2 کابلUSB، پورت LANو خروجی صوتی دیجیتال، اتصالات متنوع این تلویزیون 43 اینچ LM6300 را به رخ می کشد. هوشمند بودن این تلویزیون یکی دیگر از قابلیت های برجسته ای است که به آن مجهز شده و در کنار آن از سیستم عامل WEBOS بهره می برد.

منبع: بهارنیوز



:: برچسب‌ها: قیمت تلویزیون ال جی 43 اینچ در سایت سلام بابا ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همانطور که میدانید در سری وبلاگ های مجموعه بلاگیران قصد داریم در مورد دنیای تکنولوژی و کسب و کارهای آنلاین با شما صحبت کنیم در این مقاله قصد داریم سه موضوع مهم درمورد کسب و کارهای موجود تحت وب یا آنلاین تحت بررسی قرار دهیم در ادامه با ما همراه باشید

کسب و کار آنلاین

همانطور که میدانید در عرصه کنونی کسب و کارهای آنلاین و دیجیتال جای خود را در بازار کار و عرضه محصولات به صورت آنلاین باز کرده است این دسته از کسب و کارها به زودی جای کسب و کارهای فیزیکی را خواهند گرفت و کشورمان ایران اخیرا در این زمینه خوش درخشید وفروشگاه های اینترنتی در زمان شیوع بیماری کرونا توانستند نیاز بازار فیزیکی را به صورت آنلاین جوابگو باشند خیلی از ما در این دوران نیاز به وجود یک فروشگاه آنلاین و یا وبسایتی که خدمات ما و محصولات ما را به صورت آنلاین در اختیار مشتری و متقاضی قرار دهد را احساس کردیم و شاید به این فکر افتادیم که چه خوب است در کنار ارائه خدمات بصورت فیزیکی و یا فروش فیزیکی یک وبسایت و یا یک کسب و کار آنلاین داشته باشیم شاید طراحی وب سایت و داشتن علم این حرفه به ما بسیار کمک کند

بازاریابی دیجیتال

یکی از زمینه های بسیار حساس و مهم که باید در مورد اطلاعات نسبی داشته باشیم تا بتوانیم کسب و کار آنلاین بسیار خوبی در حوزه وب داشته باشیم بازاریابی دیجیتال است این رشته به شما و کسب و کار شما کمک خواهد کرد که بتوانید ریسک کار خود را کاهش دهید و زمان ارائه محصولات را به خوبی تشخیص دهید بازاریابی دیجیتال شما را در جذب مشتری و تعیین قیمت منصفانه برای محصولات و یا حتی پیروزی در میدان رقابت با رقبای بزرگ حوزه کسب و کار شما آگاه می سازد بازاریابی دیجیتال یکی از لازمترین هاست که شما باید حتی برای پیشرفت کسب و کار خود نیازمند آن هستید و حتی تیمی حرفه ایی در این زمینه داشتن یکی از الزامات پیشرفت شما و بزرگ شدن کسب و کار شماست

طراحی وبسایت

یکی از علومی که نیاز است برای پیشرفت کسب و کار خود بلد باشیم طراحی وبسایت باشد شاید از خود بپرسید با وجود شرکت های خدمات طراحی وبسایت چه نیازی است که طراحی وبسایت بلد باشیم لازم است یکی از دلایلی که شاید برخی از کسب و کارها با وجود اینکه با شرکت های مطرح و برندهای معروف وارد همکاری می شوند با شکست روبرو میشوند این است که مالک و سرپرست کسب و کار در زمینه دیجیتال و حوزه مارکتینگ آنلاین اطلاعات کمی دارد و نمیداند چگونه تنها می تواند وبسایت خود را مدیریت کند خوشبختانه این مسیر کسب اطلاعات و آموزش بسیار هموار شده است و آموزش های زیادی در حوزه وب نظیر آموزش وردپرس و غیره وجود دارد که به سادگی در دسترس شما قرار خواهد گرفت این آموزش ها به شما کمک شایانی برای پایداری کسب و کار آنلاین خود خواهد کرد که هیچ زمانی با افت آن مواجه شوید

سئو

بهینه‌سازی موتور جستجو Search Engine Optimization یک‌روند مناسب برای بهتر دیده شدن یک وب ‌سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجو طبیعی یک موتور جستجو است. معمولاً وب‌سایت‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدیدکننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آوردند و این بازدیدکنندگان می‌توانند به مشتری تبدیل شوند.

سئو ممکن است انواع مختلف جستجو را دربر گیرد، از جمله جستجوی تصویر، جستجو در ویدیو، جستجوی دانشگاهی، جستجو در اخبار و جستجو در نقشه سئو یک سایت شامل فاکتورهای زیادی می‌شود که توسط موتورهای جستجو بررسی و بازبینی می‌شود.

از دید بازاریابی اینترنتی، سئو به چگونگی کار کردن موتورهای جستجو و اینکه کاربران چه چیزی جستجو می‌کنند و همین‌طور کلمات کلیدی تایپ‌شده و اینکه کدام‌یک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد توجه قرار می‌گیرد را مورد بررسی قرار می‌دهد.

بهینه‌سازی وب‌سایت شامل توسعه و ویرایش مطالب موجود در خود سایت و اچ‌تی‌ام‌ال و برنامه‌نویسی و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و حذف موانع مربوط به فعالیت‌های نمایه‌سازی در موتور جستجو و ترویج یک سایت برای افزایش تعداد لینک دهنده یا لینک‌های ورودی، و دیگر تاکتیک‌های جستجوگرها است.

سئو و بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جست و جو یکی از دسته های مهم برای پیشرفت شماست و شما نیاز دارید که این رشته را به صورت حرفه ایی فراگیرید خوشبختانه آموزش سئو در حوزه وب بسیار پیشرفت کرده است و در کشورمان ایران طرافداران بسیاری را به خود جذب کرده است و متخصصان و مدرسین بسیار حرفه ایی را دارا می باشد این حرفه یکی از نیازهای ضروری برای آنلاین نمودن کسب و کار شماست و به شما کمک شایانی خواهد کرد

ما در پایان هر مقاله وبسایتی را به شما معرفی می کنیم که در خصوص عناوین فوق فعالیت دارد در این مقاله هم به معرفی یک وبسایت تقریبا کامل در خصوص عناوین فوق می پردازیم

دیجیتوری

دیجیتوری در سال 99 و با شعار تجربه متفاوت دنیای دیجیتال پا به عرصه نهاده و با تلاش و کوشش تمامی نیروهای فنی و متخصص در جهت رفع نیاز های شما عزیزان پیشگام بوده است.

از جمله فعالیت های ما در دیجیتوری ارائه آموزش های دقیق و با کیفیت که ساعت ها و گاها روز ها برای آن ها زحمت کشیده شده ازجمله آموزش وردپرس ، آموزش شبکه های اجتماعی و … و خدماتی مانند طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، طراحی گرافیک و سئو و بهینه سازی می باشد. مهمترین ویژگی ما مشتری مداری و ارزش نهادن به وقت و جایگاه شما کاربران بوده که تمام تلاش خود را میکنیم که این هدف والای خود برسیم.

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید و برای حمایت ما آن را به همراه لینک وبلاگ ما به اشتراک بگذارید



:: برچسب‌ها: دیجیتوری ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()