نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  تی‌اکسپرس یک شرکت پیشرو و نوآور در زمینه خدمات حمل سریع بین الملل است؛ که زیرمجموعه هلدینگ فاخر است و مسئولیت توزیع و ارسال سریع بسته‌ها، اسناد، مدارک و بارهای تجاری شما تحت سیستم لجستیک در شبکه بین الملل را عهده‌دار است. هلدینگ فاخر با داشتن سیستم لجستیک بسیار گسترده و با بیش از ۶۰ سال تجربه به بیش از ۵۰۰ نقطه در سراسر کشور خدمات ارائه می‌کند. ما خدمات و راه‌حل‌های حمل و نقلی را برای افراد، کسب و کارها و سازمان‌های دولتی به سراسر جهان و با راه‌حل‌های پیشرفته ارائه می‌کنیم. تی‌اکسپرس عملکرد عملیاتی خود را به روشی سازمان یافته و کارآمد به همراه دقت بالا ارائه می‌کند. برای ما پیگیری مرسولات شما و در نتیجه آن تمام فرآیندها لجستیکی در کسب و کار شما بسیار اهمیت دارد.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

ما در تی‌اکسپرس خود را متعهد می‌دانیم که به طور مداوم عملکرد خود را ارتقاء و بهبود بخشیده و فرصت‌های جدید برای بازارهای نوظهور تجارت در خارج از کشور را معرفی نماییم. ما امید داریم که با این نگاه، تی‌اکسپرس به عنوان مرجع اصلی برای کلیه محموله‌های بین المللی شامل کوریر و کارگو شناخته شود. ما در جهانی مدرن که کسب و کارها همواره در حال تغییر می‌باشند متعهد به همسو بودن با تجارت جهانی هستیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در تی‌اکسپرس طیف گسترده‌ای از خدمات را ارائه می‌کنیم؛ این خدمات شامل اکسپرس، اکونومی، کارگو، خدمات ارزش افزوده و موارد دیگر است. همچین شما می‌توانید از خدمات تی‌اکسپرس از طریق آدرس سایت http://my.ti.express استفاده کنید. شما از طریق این پنل می‌توانید استعلام قیمت کنید، سفارش ثبت کنید، زمان حمل را مشاهده و رصد کنید و مراحل ارسال مرسوله خود را به صورت آنلاین رهگیری کنید.

خدمات کارگو در تی‌ اکسپرس:

به طور کلی سرویس حمل و نقل بین المللی (International Cargo) به ۴ روش مرسوم انجام می‌شود.

زمینی
دریایی
ریلی
هوایی
در حال حاضر تی‌اکسپرس متمرکز بر روی خدمات کارگوی هوایی است.

خدمات کارگوی هوایی و بین المللی به طور کلی دو تفاوت اصلی با ارسال محموله در داخل کشور دارد: ۱- محدودیت‌های گمرکی ۲- محدودیت‌های عملیاتی

حمل و نقل کالا از طریق کارگوی هوایی بین المللی بر خلاف حمل نقل داخلی که تنها داخل مرزهای یک کشور انجام می‌شود، باید از کانال نظارت گمرکی کشور مبدا و مقصد عبور کند. به همین جهت کالاها  در ۴ دسته بندی اصلی قرار می‌گیرند.

۱- ورود یا خروج آزاد:

این نوع کالاها در هنگام ورود یا خروج از کشور بدون محدودیت و پرداخت عوارض گمرکی قابل ارسال و دریافت می‌باشند، به عنوان مثال لوازم شخصی مسافرتی افراد، کمک‌های بشر دوستانه و مواردی از این قبیل در این دسته جای می‌گیرند.

۲- ورود یا خروج قطعی:

این نوع کالاها پس از ارائه اسناد مربوطه و محاسبه حقوق و عوارض گمرکی و پرداخت آن، ترخیص قطعی شده و وارد یا خارج می‌شوند.

۳- ورود یا خروج موقت:

این نوع کالاها به صورت موقت و با تعهد نامه یا ضمانت نامه مالی-بانکی وارد یا خارج می‌شوند. اقلام نمایشگاهی،‌ قطعات تعمیری در این دسته قرار می‌گیرند.

۴- ترانزیت:

این نوع بارها مبدا و مقصدی غیر از ایران دارند و تنها از طریق مرزهای هوایی، زمینی و دریایی ایران جابه‌جا می‌شوند.

تعریف کارگو (Cargo) و فریت (Freight):

کارگو:

محموله‌های تجاری که غالبا با هدف کسب درآمد و پس از پرداخت حقوق و عوارض گمرکی به کشور دیگری صادر می‌شود به عنوان بار تجاری یا کارگو نام گذاری می‌شوند. این محمولات برای صادر شدن نیاز به مدارک متنوعی از جمله جواز گمرکی، گواهی مبدا، Invoice و ..... دارند.

فریت:

محموله‌هایی که فاقد ارزش تجاری هستند و برای ارسال آن‌ها به غیر از اسناد هویتی نیاز به مدرک دیگری نیست به عنوان کارگو هوایی شناخته می‌شوند. برای ارسال فریت نیازی به پرداخت حقوق و عوارض گمرکی نمی‌باشد، لوازم شخصی سفری، نمونه کالاها و مواردی از این قبیل در این دسته قرار می‌گیرند.

برخی از نکات مهم هنگام پذیرش و ترخیص کارگو که باید به آن توجه شود:

برای محاسبه وزن حجمی باید حجم بار (طول × عرض× ارتفاع) را تقسیم بر ۶۰۰۰ کنید و چنانچه این عدد از وزن جرمی بیشتر باشد، مبنای محاسبات قرار می‌گیرد.

ارتفاع بار به در نظر گرفتن بسته‌بندی و پالت زیر بار نباید از ۱۵۵ سانتی‌متر بیشتر شود.

محموله‌های با شکل ظاهری نامتعارف و یا دارای لبه تیز که ممکن است به بدنه هواپیما یا افراد آسیب برساند باید در باکس چوبی قرار بگیرند.

کالاهای آسیب‌پذیر و شکننده باید دارای بسته‌بندی داخلی مناسب باشد و همچنین حداقل در دو طرف بسته‌بندی برچسب شکستنی الصاق شود.

درصورت نامتعارف بودن وزن و حجم بار باید قبل از پذیرش با کارشناسان کارگو بررسی شوند.

موادی که ماهیت آن‌ها برای کارکنان خطوط هوایی و فرودگاه نامشخص باشند مانند مواد شیمیایی، باید گواهی MSDS داشته باشند.

ارسال مایعات به طور کلی ممنوع نمی‌باشد ولی باید تمام مقررات مربوط به آن رعایت شود.

کالاهای فاسد شدنی به شرط رعایت زنجیره دمایی قابل ارسال می‌باشند.

پذیرش و ارسال حیوانات خانگی یا اهلی با رعایت شرایط قفس استاندارد و شرایط آب و غذا قابل انجام است.

خطوط هوایی الزامی، جهت ارسال محمولات با زمان‌بندی دقیق ندارند و رزرو کارگو تقریبی است.

انتشار بوی نامطبوع به هر دلیل مانع ارسال آن خواهد شد.

در هنگام پذیرش باید از عدم وجود مواد مخدر و سایر موارد ممنوع در محمولات اطمینان حاصل نمود.

کارتن‌های مورد استفاده برای بسته‌بندی باید مقاوم و از لحاظ ظاهری تمیز باشند.

چنانچه محتویات و چیدمان آن‌ها در هنگام بارگیری حساس هستند حتما باید از برچسب این سو به بالا استفاده شود.



:: برچسب‌ها: کارگو ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

وسایل پذیرایی به ظرف یا ظروفی گفته می‌شود که برای چیدن میز، سرو و نمایش غذا استفاده می‌شود. این شامل کارد و چنگال، ظروف شیشه‌ای، ظروف سرو و سایر موارد سرو و همچنین تزئین است. از ظروف سفره برای چیدن میز، صرف غذا یا سرو غذا استفاده میشود. این وسایل می‌توانند از شیشه، سرامیک، سفال، ظروف سنگی یا چینی باشند.  وسایل پذیرایی با توجه به مذهب، فرهنگ و آشپزی می‌تواند متفاوت است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد برخی از انواع وسایل پذیرایی را معرفی نماییم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

وسایل پذیرایی از مهمان

وسایل پذیرایی از مهمان شامل کاسه‌های سرو، بشقاب‌ها، کاسه‌های سالاد، کاسه‌های دسر، کاسرول‌ها، قابلمه‌های سوپ‌خوری، قابلمه‌های چای و سایر غذاهایی است که برای آوردن و ارائه غذا استفاده می‌شوند. ظروفی مانند قاشق، ملاقه، انبر و ظروف مورد استفاده برای سرو نوشیدنی نیز در این دسته طبقه بندی می‌شوند.

 ظروف غذاخوری

ظروف غذاخوری که به عنوان ظروف چینی نیز شناخته می‌شوند، از چیزهایی تشکیل شده‌اند که برای سرو تک تک غذا‌ها در طول وعده غذایی استفاده می‌شوند. ظروف غذاخوری شامل مجموعه ای از ظروف است که از بشقاب و کاسه اصلی تا ظروف غذاخوری تخصصی تر با اشکال، رنگ ها و اندازه های منحصر به فرد برای اهداف خاص را شامل می شود. وعده های غذایی سرو شده بر انتخاب و چیدمان ظروف شام تاثیر می گذارد. معمولاً با موادی مانند ملامین، چینی، شیشه، ظروف سنگی یا چوبی ساخته می‌شود.

ظروف نقره

ظروف نقره‌ای که به عنوان ظروف تخت نیز شناخته می‌شوند، از کارد و چنگال مانند قاشق، چنگال و چاقو تشکیل شده‌اند. بسته به تنوع ممکن است از نظر اندازه و شکل متفاوت باشند. ظروف نقره دارای قیمت‌های مختلفی هستند که بسته به بودجه خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

ظروف نوشیدنی

ظروف نوشیدنی در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارد و معمولا بسته به نوشیدنی انتخاب می‌شود.

لیست وسایل پذیرایی

سرویس‌های ضروری بسته به سبک زندگی و نیازها از خانواده‌ای به خانواده دیگر متفاوت است. اگر وسایل دکوری پذیرایی  کاربردی و همه کاره را انتخاب کنید، همیشه ظروف سرو مناسب را خواهید داشت، چه برای باربیکیو و چه برای شام. در اینجا لیستی از وسایل پذیرایی از مهمان وجود دارد که نیازهای شما را برآورده می‌کند.

کاسه چینی یا سرامیکی کوچک و متوسط

این کاسه‌ها ضروری‌ و همه کاره هستند. کوچک‌ها را می‌توان برای پیش‌غذاهایی مانند زیتون و آجیل یا برای سس‌ها و تاپینگ‌ها استفاده کرد. آنها همچنین برای سوپ یا میوه‌های تازه خوب هستند. کاسه‌های متوسط ​​برای سرو غذاهای جانبی مانند سالادهای برگ دار، پاستا، برنج، بیسکویت، رول شام یا نان عالی هستند. خرید این کاسه‌ها به رنگ سفید باعث می‌شود که به راحتی با هر الگوی چینی هماهنگ شوید. شما می‌توانید آنها را در هر کجا پیدا کنید.

کاسه چوبی بزرگ

کاسه‌های چوبی روی میز از زیباترین وسایل تزیینی حال پذیرایی هستند. سالادها اغلب در کاسه‌های چوبی بزرگ سرو می‌شوند و برخی افراد ادعا می‌کنند که حتی طعم سالاد را بهتر می‌کنند. غذاهای دیگری مانند ماکارونی، برنج، سیب زمینی و سبزیجات پخته را می‌توان در آنها سرو کرد. حتی می‌توانید میوه‌ها را در آنها روی میز ناهار خوری یا پیشخوان آشپزخانه به نمایش بگذارید. کاسه‌های چوبی برای ماندن در شرایط خوب نیاز به مراقبت مناسب دارند. پس از استفاده، آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید یا آن را با آب گرم و صابون بشویید. سپس آن را با یک حوله نرم خشک کنید.

پارچ آب

یک پارچ آب روی میز باعث می‌شود خانواده یا مهمانان شما به راحتی از خودشان پذیرایی کنند. سبک‌ها، شکل‌ها و الگوهای مختلفی برای پارچ آب وجود دارد. برای شام‌های رسمی‌تر یک پارچ کریستالی یا برای وعده‌های غذایی خانوادگی یک پارچ فرانسوی بگذارید. همچنین می‌توان از پارچ برای نگهداری آب میوه استفاده کرد.

ظروف سرو

شما به چند قاشق غذاخوری از جنس استیل نیاز دارید و همچنین یک چنگال سرو و انبر سالاد. از قاشق‌های سوراخ دار برای سرو ساید اوردرها مانند نخود، ذرت، لوبیا سبز و سایر سبزیجات استفاده کنید. انبر سالاد سرو سالاد را آسان می‌کند. قاشق‌های سرو برای تهیه انواع غذاها مانند پوره سیب زمینی، برنج، ماکارونی و سالاد غلات مناسب هستند و چنگال سرو شما همه چیز از گوشت تکه‌شده گرفته تا سبزیجات برشته را سرو می‌کند. از چنگال و قاشق نیز می‌توان با هم به عنوان انبر برای سرو غذاهایی مانند پاستا، پای مرغ، رول، گوشت برش داده شده و ماهی استفاده کرد.

پایه کیک و شیرینی

پایه‌های کیک از نظر ارتفاع، قطر، جنس و تعداد طبقات متفاوت است. آنها فقط برای کیک نیستند و وسایل دکوری پذیرایی هستند. می‌توانید از آنها برای نمایش کیک، دسر، آب نبات، کلوچه، پیش غذا یا میوه استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که هر پایه‌ای که می‌خرید می‌تواند وزن کیک یا غذایی را که به نمایش می‌گذارید نگه دارد.

بشقاب‌های مربع یا مستطیل

بیش از یکی از اینها را خریداری کنید زیرا بسیار متنوع هستند. می‌توانید دسرهایی مانند کیک و کلوچه و همچنین پیش‌غذاهایی مانند پنیر، میوه یا سبزیجات، ساندویچ، سبزیجات کبابی و حتی غذاهای اصلی مانند کباب را سرو کنید.

کلام آخر:

یافتن انواع وسایل پذیرایی از مهمانانتان به اندازه غذا مهم است. ظروف پذیرایی از میهمانان باید همیشه غذایی را که سرو می‌کنید بالا ببرد. مجموعه‌ای از ظروف ایده آل را بیابید تا ست شما را تکمیل کند و هر رویداد را به یک مهمانی خوش استایل تبدیل کنید.

منبع: وبسایت کالامان ایزد



:: برچسب‌ها: وسایل پذیرایی ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

جراحی بینی نوعی جراحی پلاستیک به شمار می‌رود که از حساسیت بالایی برخوردار است. چرا که اصلاح فرم بینی و زیبا نمودن ظاهر آن، به دستان توانمند جراحی متخصص و ماهر نیاز دارد. در جراحی‌های مختلف بینی، گاهاً نیاز است که متخصص جراحی بینی، ساختار و شکل بینی را از ابتدا ترسیم و طراحی کند و سپس به عمل آن بپردازد تا به شکل دلخواه درآید. در این صورت، علاوه بر مهارت، تجربه و تخصص جراح، به ذوق هنری و آگاهی وی از فاکتورهای زیبایی شناختی صورت انسان نیاز است تا به بهترین شکل ممکن، عمل زیبایی بینی صورت گیرد. بنابراین انتخاب بهترین جراح بینی بسیار مهم می‌باشد.

در این مقاله قصد داریم در مورد 7 تا از بهترین دکتران و جراحان بینی صحبت کنیم این مقاله بر گرفته از یک مقاله در یک سایت است که منبع آن در آخر ذکر شده است و نظر ما و یا پیشنهاد ما نیست فقط در قالب یک مقاله کاربردی منتشر شده است و تقاضا می کنیم شما هم نظرتون رو راجع به این مقاله در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال نمایید

دلایل انجام عمل بینی
انجام جراحی بینی با هدف بهبود ظاهر نامطلوب و فرم بد آن و یا رفع مشکلات تنفسی و ناراحتی‌های ناحیه بینی انجام می‌شود و یا این که هر دو علت را شامل می‌شود. در هر صورت، به دلیل تغییر ساختار بینی، حتی در صورت این که هدف از جراحی، بهبود تنفس باشد، نیاز است تا در انتها نیز عمل زیبایی بر روی بینی انجام شود تا فرم بینی بعد از عمل نیز، فرمی چشم نواز باشد و زیبایی صورت فرد متقاضی عمل بینی را حفظ کند.

از این رو در صورت نبود تجربه، تخصص و مهارت کافی جراح، ممکن است نه تنها مشکل تنفسی فرد به خوبی رفع نشود، بلکه حتی ظاهر بینی او نیز زشت شده و نیاز به جراحی دوباره بینی پیدا کند. از این رو شما نیاز دارید برای انجام عمل بینی خود، چه برای عمل زیبایی بینی و چه برای عمل رفع مشکل تنفسی و یا هر دو، نیاز دارید تا بهترین جراح بینی را پیدا کنید و پس از مشاوره با او، بتوانید اطلاعات صحیح و مفید در این زمینه کسب کرده و پس از آن اقدام به تصمیم گیری برای انجام عمل بینی کنید.

در ادامه همراه ما باشید تا با پارامترهای مختلف، مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب بهترين جراح بيني را به شما عزیزان معرفی کرده و جزئیات آن را بررسی کنیم تا توانسته باشیم در جهت زیباتر شدن چهره شما و رسیدن به فرم بینی دلخواهتان، شما را راهنمایی کنیم.

یافتن بهترین جراح بینی
در دنیای جراحی‌های زیبایی، یکی از محبوب‌ترین‌ها که رواج بسیاری نیز در ایران و جهان داشته است، جراحی بینی می­‌باشد. از آن جایی که بینی در زیبایی صورت نقش بسیار مهمی دارد و بسیار افرادی هستند که از فرم بینی خود راضی نیستند و معتقدند زیبایی چهره آنها زیر بینی بد فرم، پنهان شده است، متقاضیان این نوع جراحی را بسیاری از افراد، فارغ از جنسیت و سن، تشکیل می‌­دهند. از این رو، پیدا کردن بهترین جراح بینی ، همیشه یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های افرادی است که تصمیم به انجام این جراحی دارند.

انتخاب دکتر بینی خوب در تهران از بین جراحان مشغول به فعالیت در این حوزه، نسبت به شهرهای دیگر بسیار سخت‌تر است. چرا که در شهرستان‌ها، جراح بینی که مهارت و تخصص کافی را در کنار تجربه و ذوق هنری داشته باشد، زودتر در بین مردم آن منطقه معروف شده و سرزبان‌ها می­‌افتد؛ پس یافتن وی نمی‌­تواند کار چندان سختی باشد. ولی یافتن بهترین جراح بینی در تهران ، در بین انبوه تبلیغات در این زمینه و همچنین تعدد پزشکان فعال در حوزه جراحی بینی، انتخاب بین آن‌ها بسیار سخت می­‌باشد و همچنین شاید در تهران نشود به بازاریابی دهان به دهان که در شهرستان ابزاری برای یافتن بهترين جراح بيني بود، اعتماد کرد.

همچنین بسیارند کسانی که در این زمینه از عدم آگاهی مردم نسبت به موضوع جراحی بینی و جزئیات آن، سو استفاده می­‌کنند و خود را به عنوان بهترین جراح عمل بینی در تهران که از مهارت و تجربه خوبی برخوردار است جا زده و اقدام به عمل بینی می­‌کنند که نتایج همچنین عملی می­‌تواند برای افراد، فاجعه بار باشد؛ به شکلی که افراد ممکن است پس از صرف هزینه‌های بسیار و گذشت مدت زمان زیادی، به نتیجه دلخواه نرسیده باشند و یا به کل ساختار بینی‌شان دچار مشکلات عدیده‌ای شود. پس یافتن بهترین جراح زیبایی بینی در تهران می­‌تواند چالشی برای متقاضیان این عمل جراحی باشد.

یکی دیگر از نکاتی که این مسئله را بیش از پیش دشوار می­‌کند، یافتن بهترین جراح بینی تهران با قیمت مناسب است. بسیاری از متخصصان جراحی بینی در تهران، برای انجام ساده‌ترین عمل‌ها زیبایی بینی، دستمزدهای نجومی درخواست می­‌کنند که منصفانه نیست وقتی فردی می­‌تواند همان کیفیت خدمات را از پزشکی دیگر با همان مقدار مهارت و تجربه با قیمتی بسیار پایین‌تر دریافت کند، هزینه‌هایی سنگین برای دست یابی به ظاهر مطلوب خود پرداخت کند. پس ضمن یافتن بهترین جراح بینی تهران ، لازم است تا به قیمت‌هایی که جراح برای انجام عمل‌های مختلف ارائه می­‌دهد، دقت کرد.

در این خصوص، پیشنهاد ما به عزیزانی که تمایل به انجام عمل جراحی بینی دارند این است که ابتدا، تا جایی که ممکن است در زمینه جراحی بینی، چه عمل زیبایی بینی باشد و چه برای بهبود مشکلات تنفسی، و جزئیات آن، تحقیق و پرس و جو کنند تا بهترین اطلاعاتی را که می­‌توانند در این زمینه کسب کنند و با استفاده از این اطلاعات مفید، آگاهی را به دست آورند که هر کسی نتواند به راحتی از عدم آگاه این افراد در این زمینه سو استفاده کند و پیشنهاد دوم ما این است که با متخصصان در این زمینه گفت و گو کنند و از آن‌ها مشورت بگیرند. در این صورت، ضمن کسب اطلاعات مفید در زمینه جراحی بینی، به یک حدود قیمتی از کار هر جراح نیز دست پیدا می­‌کنند و این آگاهی سبب می­‌شود تا زیر بار هزینه‌های بسیار بالا برای انجام این عمل جراحی نروند.

در این زمینه شما می‌­توانید هم اکنون با یکی از بهترین جراح‌های بینی در ایران، دکتر احمدعلی رجب پور، ارتباط بگیرید و از وی در خصوص جراحی بینی، مشورت گرفته و اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید.

مهم‌ترین و متداول‌ترین سؤالاتی که افراد در خصوص یافتن بهترين جراح بيني می­‌پرسند را می‌­توان به شکل زیر خلاصه کرد:

بهترین دکتر جراح بینی در تهران چه کسی است؟
دکتر جراح بینی خوب در تهران با قیمت مناسب چه کسی است؟
بهترین دکتر جراح بینی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟
چه کسی بهترین جراح بینی‌های گوشتی در تهران محسوب می­شود؟
به طور کلی، متقاضیان جراحی بینی باید نسبت به انتخاب جراح بینی خود بسیار دقت کنند. زیرا نتیجه نهایی عمل زیبایی ارتباط مستقیم با مهارت و میزان تجربه جراح دارد. برخی از افرادی که به دلیل عدم آگاهی به سراغ جراحانی رفته‌اند که در حوزه جراحی بینی از تخصص کافی برخوردار نبوده‌اند، پس از جراحی، از بینی خود رضایت صددرصدی نداشته‌اند. توجه به این مسئله بسیار حائز اهمیت است که انجام عمل ترمیمی بینی نیازمند سپری شدن حداقل یک سال از جراحی بینی قبلی است.

افرادی که از نتیجه جراحی بینی خود راضی نیستند معمولاً تمایل به انجام عمل ترمیمی بینی دارند که شکل بینی‌شان را در عمل دوم اصلاح کنند و زیبایی چهره‌شان را بازگردانند. قطعاً گذراندن این پروسه برای هیچ فردی مطلوب نیست و از طرفی نیز، کل این پروسه منجر به اتلاف وقت و هزینه‌های بسیاری خواهد شد که اگر فرد در همان ابتدا، با کسب اطلاعات کافی در این زمینه، دریافت مشاوره درست و یافتن بهترین دکتر عمل بینی ، اقدام به انجام عمل بینی کرده بود، هیچ کدام از این مشکلات برای وی به وجود نمی‌­آمد. اما در صورتی که نیاز به عمل ترمیمی دارید به دنبال بهترین دکتر ترمیم بینی در تهران و یا در ایران باشید.

اگر شما نیز از فرم بینی خود راضی نیستید و برای گرفتن مشاوره به دنبال جراح بینی خوب در تهران می­گردید، با ما همراه باشید تا در ادامه بهترین جراح بینی در تهران را بشناسیم.

مهم‌ترین دلایل برای انتخاب بهترین جراح بینی
جراحی بینی، از آن نوع جراحی‌های حساس محسوب می‌شود که در صورت رخ دادن خطا به هر دلیلی، ظاهر بینی فرد، نافرم و نامطلوب می‌شود. از این نظر، مسلماً کسی تمایل ندارد ریسک کند و بینی خود را دست هر جراحی بسپارد که احتمال موفقیت عمل و دست یابی به نتیجه مطلوب را پایین بیاورد. زمانی که احتمال موفقیت پایین باشد و به نتیجه نامطلوب منجر شود، فرد از فرم بینی خود احساس رضایت نمی­­کند و به این ترتیب، به جراحی ترمیم بینی نیاز پیدا می‌کند. عمل ترمیم بینی نیز خود مستلزم صرف زمان و هزینه اضافی است. اما اگر این بار، فرد با تحقیق و مطالعه درست، مشاوره با متخصصین حرفه‌ای و انتخاب بهترین دکتر عمل بینی ، شانس موفقیت عمل ترمیم بینی خود را بالاتر ببرد، نتیجه جراحی نیز مطلوب نظر خواهد بود.

از دلایل دیگر این موضوع نیز می­توان به این اشاره کرد که بهترین جراح بینی به خواسته‌ها و انتظارات مراجعه‌کنندگان خود، اهمیت زیادی می‌دهد و تلاش بسیاری می‌کند ضمن حفظ سلامتی فرد، خواسته‌ها و انتظارات او را به بهترین شکل ممکن برآورده کند و در این راستا نیز از ارائه مشاوره مفید به متقاضیان این عمل جراحی، دریغ نمی­کند. همچنین با انتخاب بهترین جراح بینی ، فرد به هنگام وارد شدن به اتاق عمل، هیچ‌گونه استرس و تنشی نخواهد داشت و پس از عمل نیز از به دست آمدن نتایج مطلوب عمل جراحی بینی، احساس رضایت و شادمانی می­کند.

با توجه به مطالبی که در بالا خواندید، طبیعی است به این نتیجه برسید که انتخاب بهترین جراح بینی ، انتخابی بسیار مهم است و در زمان، هزینه، سلامت و زیبایی شما تأثیر بسیار زیادی می­گذارد.

ویژگی‌های بهترین جراح بینی
با توجه به این که از بینی گوشتی و یا استخوانی برخوردار هستید، می‌توانید سوابق کار و درجات علمی متخصصان جراحی پلاستیک را مورد بررسی قرار داده و سپس به انتخاب بهترین جراح بینی اقدام کنید. در امر جراحی زیبایی صورت و به خصوص جراحی بینی، به هیچ عنوان عجله نکنید و بدون تحقیق و بررسی به انتخاب جراح بینی اقدام نکنید.

خصوصیات بهترین جراح بینی طبیعی در تهران
ویژگی‌های بهترین دکتر جراحی بینی را اگر بدانید، می‌­توانید با دیدی بازتر اقدام به گزینش بهترین جراح زیبایی بینی در تهران کنید. در سال­های پیشین، افراد بسیاری برای جراحی زیبایی بینی به سراغ متخصصانی می‌رفتند که توانایی جراحی برای رسیدن به بینی‌هایی با فرم فانتزی و عروسکی را داشتند.

در واقع، متقاضیان این مدل از بینی‌ها در گذشته بیشتر از زمان حال بود ( البته امروزه نیز افراد زیادی وجود دارند که بینی‌های عروسکی را از حالت طبیعی آن بیشتر می‌پسندند) اما در حال حاضر، طرف‌داران جراحی‌های زیبایی بینی، که ضمن حفظ زیبایی به بینی حالتی طبیعی بدهد، بیشتر شده است و افراد مراجعه‌کننده، اولین درخواست خود را در این خصوص با پزشک جراح بینی مطرح می‌کنند.

اگر شما هنوز تصمیم نگرفته‌اید که کدام فرم را انتخاب کنید و یا آشنایی با انواع فرم بینی ندارید پیشنهاد می‌کنیم با دکتر احمدعلی رجب پور در ارتباط باشید تا بتوانید در این زمینه با کسب اطلاعات مفید، اقدام به تصمیم گیری کنید.

انتخاب بهترین جراحی بینی طبیعی در تهران کار آسانی نیست. بسیاری از متخصصین در جلسات اول، وعده جراحی طبیعی به بیماران خود می‌دهند ولی پس از جراحی و طی شدن چند ماه، مراجعه‌کننده با نارضایتی به مطب پزشک مراجعه کرده و شاید چندین عمل برای بهبود وضعیت بینی او و ترمیم بینی، در جهت طبیعی سازی انجام گیرد.

با توجه به موارد گفته شده، توجه به این مسئله که متخصص از چه میزان تجربه و سوابق کاری در جراحی­های طبیعی بینی برخوردار است، می‌تواند کمک فراوانی به مراجعه کنندگان در کسب نتیجه مطلوب نماید. بررسی نمونه کارهای انجام شده جراح بینی، چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری، می‌تواند به شما در انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی در تهران کمک بسیاری کند.

حال برای آن که بتوانید با شناخت مؤلفه‌هایی که یک متخصص را تبدیل به بهترین دکتر جراحی بینی می­‌کند، اقدام به انتخاب کنید، در زیر مواردی را آورده‌ایم که در این راستا می‌­تواند اطلاعات مفیدی به شما بدهد:

توانایی بالای جراحی، برای یک جراح زیبایی بینی امری ضروری محسوب می­شود.
جراح بینی باید به اصول اولیه زیبا شناختی آشنا باشد تا بتواند با انجام عمل بینی نسبت به ویژگی‌های صورت هر فرد، زیبایی صورت فرد را دو چندان به نمایش بگذارد.
برخورداری از دانش ریاضی، به عنوان یک مهارت ضروری برای تبدیل شدن به بهترین جراح بینی محسوب می‌شود.
یک جراح زیبایی بینی باید بتواند قبل از انجام جراحی، نتیجه را تصور کند. (هر چند در سال‌های اخیر با استفاده از یک سری نرم افزارها این تجسم سازی راحت‌تر شده است.)
برای فرد متقاضی عمل بینی، زمان کافی را جهت ارائه مشاوره و اطلاعات کافی در نظر بگیرد. درواقع بهترین جراح بینی باید صبور باشد تا در صورت نیاز، به تمامی سؤالات متقاضی پاسخ دهد.
بارزترین ویژگی بهترین جراح بینی در تهران این است که با جدیدترین روش‌های جراحی آشنا باشد.
یک جراح زیبایی بینی باید بتواند با بیمار خود ارتباط دو طرفه برقرار کند تا فرد متقاضی عمل بینی بتواند به او اعتماد کامل در خصوص انجام عمل جراحی بینی داشته باشد.
جراح بینی باید از قابلیت ارزیابی شرایط روحی بیمار برخوردار باشد. در برخی موارد ممکن است تصمیم بیمار برای انجام جراحی آنی و کاملاً احساسی باشد. در این صورت جراح باید سلامت روحی بیمار را در اولویت قرار داده و جراحی را به بعد موکول کند.
بهترین جراح بینی لازم است جلسات مشاوره را بعد از جراحی بینی نیز تکرار نماید تا وضعیت مناسبی در ظاهر بینی فرد بیمار ایجاد شود.
جراح بینی باید بتواند به خوبی معایب و مزایای جراحی بینی را به بیمار توضیح دهد.
همچنین متخصص جراحی بینی باید بتواند در رابطه با انواع بیماری که افراد متقاضی ممکن است با آن درگیر باشند، پرس و جو نماید.
چگونه بهترین دکتر جراحی بینی را انتخاب کنیم؟
با توجه به نکاتی که در بالا گفته شد، برای آن که بتوانید بهترین نتیجه را از عمل جراحی بینی خود بگیرید، لازم است که بهترین دکتر جراحی بینی را انتخاب کنید. در این خصوص می‌­توانید کارهایی که در زیر برای شما لیست کرده‌ایم را انجام دهید.

تهیه یک لیست از بهترین جراحان بینی در تهران یا ایران، می‌­تواند به شما در انتخاب بهترین جراح بینی کمک بسیار زیادی کند.
برای تهیه این لیست، می­توانید از افرادی که در گذشته عمل جراحی بینی انجام داده‌اند و از نتیجه عمل خود در همان بار اول بسیار راضی هستند پرس و جو کنید و یا در گوگل و شبکه‌های مجازی جست و جو کرده و نتایج جست و جوی خود را بر اساس میزان اطلاعات به دست آمده از هر فرد، لیست کنید.
پس از تهیه لیست از بهترین جراحان منطقه مورد نظر، در خصوص سوابق کاری، افتخارات، نمونه کارها و غیره تحقیق کنید و از میزان تحصیلات و تخصص و مهارت آن‌ها در زمینه جراحی بینی، اطلاع پیدا کنید.

در لیست تهیه شده، با توجه به میزان کیفیت متخصص در مورد بالا، چند نام را گزینش کنید و به مطب آن‌ها مراجعه کنید. در حین مراجعه حضوری، با متخصص جراحی بینی، توقعات خود را مطرح کنید و توانایی‌های او در برخورد با متقاضیان و پاسخ دادن به سؤالات خود را بررسی کنید.
بهتر است زمانی به مطب دکتر مورد نظر مراجعه کنید که متقاضیان دیگر و همچنین افرادی که قبلاً دکتر مورد نظر بر روی بینی آن‌ها عمل جراحی انجام داده است، در مطب حضور داشته باشند تا بتوانید در خصوص فرد متخصص و روش کار او، از آن‌ها اطلاعات مفیدتری کسب کنید.
از متخصص جراحی بینی درخواست کنید که نمونه کارهای پیشین خود را به ششمانشان دهد.
به صورت غیر حضوری نیز می­توانید از طریق وب سایت رسمی بهترین جراح بینی در تهران و یا صفحه وی در شبکه‌های مجازی، نمونه کارهایش را مشاهده کرده و مورد ارزیابی قرار دهید.



:: برچسب‌ها: جراح بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

یکی از بهترین و مهمترین دیوارپوش هایی که برای تزیین دیوارها در محیط های داخلی استفاده میشود، کاغذ دیواری یا والپیپر نام دارد؛ استفاده از کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون منزل این روزها تبدیل به یک امر کاملاً رایج شده است، اصلاً وقتی حرف از تغییر دکوراسیون منزل میزنیم ناخودآگاه به یاد خرید کاغذ دیواری می افتیم.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

انواع جنس کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها به لحاظ جنس متنوع هستند و شناخت آنها به افراد کمک می کند براحتی از مرحله خرید کاغذ دیواری عبور کنند. پس لازم است خیلی خوب با انواع جنس کاغذ دیواری آشنا شویم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

کاغذ دیواری های نانوون N0N-WOVEN

کاغذهای نانوون (الیاف) از مواد طبیعی ساخته می‌شوند و هیچ گونه مواد شیمیایی و یا پی وی سی در آن دخیل نیستند، این کاغذها به دلیل آنکه همانند پی وی سی‌ها از خود مواد شیمیایی متصاعد نمی‌کنند در اروپا و آمریکا به شکل گسترده‌ای استفاده می‌گردند. از ویژگی‌های برجسته کاغذ دیواری‌ های نانوون چسب پذیری خوب و همین طور طرح‌ های ظریف و زیبای آن می‌ باشد. این کاغذها دوستدار محیط زیست بوده و به چرخه طبیعت باز می‌گردند. به همین دلیل خرید کاغذ دیواری نانوون را به افرادیکه دوستدار محیط زیست هستند توصیه می کنیم.

کاغذ دیواری نانو

کاغذ دیواری نانو یکی از مرغوب ترین انواع کاغذ دیواری هستند. این کاغذ دیواری علاوه بر داشتن ویژگی های مثبت همچون قابلیت شستشو یک ویژگی مهم دیگری دارد که آن را از سایر رقبا متمایز می کند و آن ویژگی خاصیت ضدلک و آلودگی می باشد. اگرچه قیمت کاغذ دیواری نانو مانع از استفاده گسترده آن می شود ولی با این حال خرید کاغذ دیواری نانو را به بسیاری از افراد توصیه می کنیم.

کاغذ دیواری وینیل نانوون

با خرید کاغذ دیواری وینیل نانوون از مزیت کاغذ دیواری نانوون و PVC یکجا بهره می برید؛ این کاغذها از یک لایه نانوون و یک لایه PVC ساخته شده اند و به همین دلیل مثل مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند، پس می توان از آن با خیال راحت در محیط های مرطوب استفاده کرد.

کاغذ دیواری پارچه ای

این نوع کاغذ دیواری ترکیبی از کاغذ و پارچه می باشند که در برخی موارد به آن لایه ای پلاستیکی از جنس ونیل نیز اضافه می شود. پارچه هایی هایی مثل کتان و مخمل در تهیه آنها به کار می رود. از این نوع از کاغذ دیواری برای پوشش دیوارهای فضاهای لوکس استفاده می شوند. کاغذ دیواری های پارچه ای قابل شسشو نیستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پارچه ای صرفاً جنبه تزئینی دارد.

کاغذ دیواری پی وی سی PVC

کاغذ دیواری های pvc محکم، بادوام، قابل شستشو و ضد خش هستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پی وی سی کاربردهای متعددی دارد. کاغذ دیواری های PVC به این دلیل که خاصیت شستشوی مستقیم دارند در محیط هایی که امکان آلودگی در آن بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرند. پلی وینیل کلراید ماده ای است که از آن در ساخت این نوع از کاغذ دیواری ها استفاده می شود. از سویی دیگر قیمت کاغذ دیواری پی وی سی بسیار مناسب تر از سایر انواع کاغذ دیواری است.

پی وی سی‌ ها دارای ویژگی‌ هایی هستند که عبارتند از:

ضد آب بودن

مقاومت مناسب در برابر کشش و فشار
قابلیت ایجاد طرح‌های برجسته و زیبا
از معایب این کاغذ دیواری ها می توان به انتشار گازهای سمی در هنگام گرم شدن اشاره کرد. به همین دلیل است که استفاده از آنها در اروپا محدود شده است.

کاغذ دیواری پی وی سی – نان وون

این کاغذ دیواری‌ها ترکیبی از نانوون‌ها و پی وی سی‌ هستند، بدین صورت که از مزایای هر دو کاغذ استفاده می‌کنند. یعنی پشت کاغذ دیواری‌ها نان وون می‌باشد که چسب پذیری مناسب داشته باشند و روی آنها از پی وی سی استفاده می‌شود.

کاغذ دیواری با الیاف طبیعی

نوع دیگر از دیوارپوش وجود داشته که البته بسیار کمیاب نیز میباشد و از  الیاف طبیعی درست شده است؛ در ساخت کاغذ دیواری الیاف طبیعی از نوعی چوب فنلاندی استفاده میشود، تمام ویژگی هایی که در سایر دیوارپوش ها وجود دارد در این نوع کاغذ دیواری نیز به کار رفته از جمله قابلیت شستشو، ضد حساسیت و سازگار با طبیعت از ویژگی های این محصول با الیاف طبیعی میباشد؛ اگر سطح کاغذ دیواری الیاف طبیعی را مشاهده کنید متوجه چوب و برگ های بسیار کوچک طبیعی بر روی آن خواهید شد که زیبایی آن را دو چندان کرده اند.

کاغذ دیواری سه بعدی

دیوارپوش های سه بعدی نیز یکی از طرح ها و مدل های کاغذ دیواری میباشد که به نسبت جدید هستند و تازه وارد بازار فروشگاه های دکوراسیون داخلی شده اند، همانطور که از نام این محصول مشخص است، از طرح های سه بعدی بر روی خود برخوردار است و همین موضوع تنها تفاوت این مدل با سایر کاغذ ها میباشد، از لحاظ کیفیت کاغذ دیواری سه بعدی تفاوتی با سایر دیوارپوش ها نداشته و تنها طرح روی آن از اشکال سه بعدی انتخاب شده اند.

طرح های کاغذ دیواری

طرح های کاغذ دیواری را می توان در قالب طرح های زیر خلاصه کنیم تا فرآیند فروش کاغذ دیواری تسهیل یابد. درحقیقت آلبوم های کاغذ دیواری براساس نوع طرح و جنس دسته بندی می شود.

طرح کلاسیک و داماسک

داماسک و طرح های مشابه آن از اولین طرح های کاغذ دیواری هستند، البته این طرح ها در سال های اخیر به لحاظ شکل ظاهری و رنگ تغییر کرده اند، به طوریکه حتی می توان از آنها در منازل مدرن نیز استفاده کرد.

طرح مدرن و هندسی

طرح های هندسی جدیدترین طرح های موجود در بازار هستند و می توان گفت این طرح ها ترند سال 2020 بوده اند، به همین دلیل تقاضا برای آنها بسیار بالاست.

طرح گلدار

کاغذدیواری گلدر از تکرار طرح گل ایجاد شده اند، طرح های گل موجود در این طرح ها در سایزها و رنگ های مختلفی هستند، کاغذ دیواری گلدار را معمولاً به طور ترکیبی با کاغذدیواری ساده استفاده می کنند.

طرح راه راه

کاغذ دیواری های راه راه به صورت خطوط افقی و عمودی موجود هستند، کاغذ دیواری های راه راه افقی فضا را بزرگتر و راه راه عمودی فضا را بلندتر از واقعیت نشان می دهند.

پوستر دیواری

درواقع پوستر همان کاغذ دیواری ست با این تفاوت که طرح و سایز به سفارش مشتری انتخاب می شود و معمولا جنس آن نیز کیفیت نسبتا کمتری درمقایسه با نمونه های دیگر دارد.

پرطرفدارترین فضاها برای نصب انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری در موارد بسیار زیادی و در مکان های زیادی قابل استفاده میشود و در واقع محدود به هیچ جا و مکانی نیست، اما در ادامه مکان هایی را که بیشترین استفاده از این محصول دارند را برای شما عزیزان به صورت لیست شده ارائه میکنیم.

  • کاغذ دیواری برای هتل
  • کاغذ دیواری برای اتاق خواب
  • کاغذ دیواری برای پذیرایی
  • کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون
  • کاغذ دیواری برای پشت تخت خواب
  • کاغذ دیواری برای آرایشگاه
  • کاغذ دیواری برای آشپزخانه
  • کاغذ دیواری حمام و میز روشویی
  • کاغذ دیواری برای سقف
  • کاغذ دیواری برای مطب
  • کاغذ دیواری برای اداره
  • کاغذ دیواری برای کافی شاپ و رستوران
  • کاغذ دیواری برای سوئیت و باغ
  • کاغذ دیواری برای ستون
  • کاغذ دیواری برای راه پله

بعلاوه می توانید از فروشگاه های خرید کاغذ دیواری خیابان سهروردی هم دیدن کنید که از نظر طرح و رنگ با پل چوبی برابری می کند، اگر ساکن غرب تهران هستید نیز می توانید سری به بورس فروش کاغذ دیواری واقع در خیابان آیت الله کاشانی بزنید؛ همچنین فروشگاه های بلوار ابوذر و خیابان قزوین به ترتیب مناسب ساکنین شرق و جنوب تهران می باشد.

منبع: دکورچوب



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در این مطلب ویژه در مورد یک نرم افزار ایرانی قصد داریم با شما صحبت کنیم در ادامه همراه وبلاگ ما باشید

نرم افزار crm ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژی‌های CRM سازمان است. بنابراین بدون در نظر گرفتن هدف CRM در سازمان و سپس مدل‌‌سازی صحیح آن به فراخور نیازهای هر سازمان و همچنین بدون به‌‌کارگیری به‌روش‌ها و تجربیات موفق سازمان‌‌ها، نباید انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان را داشته باشیم.

یک نرم افزار CRM قدرتمند باید قادر باشد تا تمامی نیازهای تعاملاتی (مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان)، عملیاتی (مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان) و تحلیلی (داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه) را به‌ صورت جامع، یکپارچه و هوشمند، با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتفع سازد. یک نرم افزار CRM خوب نه تنها باید نیازهای امروز سازمان را پوشش دهد بلکه باید تمامی نیازهای آتی سازمان را با انعطاف‌‌پذیری بالا و با قابلیت توسعه و بهبود مستمر مرتفع نماید تا از مسیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های جدید جا نماند.

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار CRM برای کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. سیستم‌های CRM می‌توانند نقشی مؤثر در راستای تحقق اهداف رقابتی کسب و کارها و سودآوری بیشتر ایفا نمایند. برخورداری از استراتژی درست CRM، آموزش پرسنل، پذیرش کاربران، همراهی و همکاری مدیران عالی، میانی و عملیاتی، شناخت درست از نیازمندی‌ها و انتخاب نرم افزار مناسب از جمله عواملی است که در این مسیر باید اکیدا مورد توجه قرار گیرند، در غیر این صورت هر یک از این عوامل به تنهایی می‌توانند موفقیت پیاده‌سازی سیستم‌های CRM را به چالش بکشند.

راهکار حرفه‌ای ارتباطات سازمانی

نرم افزار CRM تمام داده‌های مشتریان را در یک پایگاه داده متمرکز گردآوری کرده و باعث می‌شود تا دید جامعی از آنان شکل گیرد. سازمان‌ها از سیستم‌های CRM استفاده می‌كنند تا اطمینان حاصل نمایند كه داده‌های تماس و تعامل آنان با مشتریان (و بالعکس) در هر زمانی به آسانی قابل یافتن، طبقه‌بندی و اصلاح هستند. ذی‌نفعان می‌توانند به صورت سلسله مراتبی در یک شرکت یا سازمان واحد ذخیره شوند و به تیم‌های فروش نمای کلی از نحوه تعامل با کلیه کارمندان مربوط به یک مشتری را ارائه دهند.

راهکار حرفه‌ای خلق بینش، سنجش فعالیت‌های بازاریابی و ارتقای ROI

مهم‌ترین عامل جهت بهره‌گیری از نرم افزار CRM در تیم‌های بازاریابی شرکت‌ها، اجرای کمپین‌ها مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و دریافت اطلاعات مربوط به بازخوردهای هر کمپین و درج آن در سامانه CRM شرکت است. بدین ترتیب که بتوان نرخ بازگشت (ROI) کمپین مربوطه را محاسبه نموده و برای دفعات بعد برنامه‌ریزی بهتری برای آن داشت.

تیم‌های موفق بازاریابی از این طریق دائما در حال بهبود برنامه‌های بازاریابی و کمپین‌های خود هستند و ارتباط تنگاتنگی با تیم‌های فروش برای اطلاع از بازخوردهای کمپین‌ها دارند. از طرف دیگر، فرآیندهای اطلاع‌رسانی در بازاریابی از جمله دعوت نامه‌ها، همایش‌ها، تخفیفات، جشنواره‌ها و ... از طریق سامانه CRM قابل انجام و پیگیری است.

راهکار حرفه‌ای افزایش فروش

CRM به طور سنتی ابزاری برای تسهیل فرآیند فروش است و اطلاعات و آگاهی‌های لازم را در طی فرآیند فروش به مدیریت و واحد فروش ارائه می‌دهد. نمای همه جانبه (دید 360 درجه) از مشتری به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا تصمیمات دقیق‌تری را اتخاذ نمایند. این ابزارها کارایی و اثربخشی سازمانی را برای پیگیری اطلاعات مربوط به مشتری افزایش داده و به پرسنل فروش این امکان را می‌دهد تا روی کارهای خود، به بهترین وجه تمرکز کنند.

پرسنل فروش تعاملات خود با مشتریان را در قالب یادداشت‌ها یا مکالمات انجام شده در نرم افزار CRM ثبت و ضبط می‌کنند تا برای دفعات بعد که قصد رجوع به این اطلاعات را دارند، راحت‌تر به تاریخچه قبلی دسترسی داشته باشند. استفاده از امکاناتی همچون یادآوری زمان‌های پرداخت یا موعد پشتیبانی محصولات، کمک زیادی به افزایش سرعت و عملکرد آن‌ها خواهد کرد. از طرفی مدیران فروش و مدیران بالادستی، با مشاهده سوابق قبلی و گزارشات عملکردی، اهداف پیش‌بینی شده را رصد می‌کنند که در نتیجه می‌توان مسیر طی شده را جهت‌دهی کرده تا به اهداف از قبل برنامه‌ریزی شده دست یابند.

آشنایی بیشتر با راهکار فروش

راهکار حرفه‌ای بهبود فرایند خدمات

ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و در زمان درست، جزء جدایی‌ناپذیر تعهدات شرکت‌ها برای محصولات یا خدمات ارائه شده است، از این رو، تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان اهمیت زیادی خواهد داشت.

ارائه خدمات از کانال‌های ترجیحی مشتریان و کوتاه کردن فرآیند ارائه خدمت، یکی از دغدغه‌های مهم مدیران اجرایی محسوب می‌شود. پیگیری موردهای خدماتی مشتریان، پاسخگویی به سؤالات و ابهامات آنان، ایجاد پایگاه دانش و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان از جمله موضوعاتی است که در بخش خدمات نرم افزار crm مورد توجه قرار می‌گیرد.

راهکار حرفه‌ای ارائه خدمات موبایلی

سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان appSys با فراهم آوردن محیطی برای توسعه انواع اپلیکیشن‌های موبایل جهت دسته‌های مختلف ذی‌نفعان سازمان و کانال ارتباطی، کاربردی خواهد بود، تا ذی‌نفعان در هر زمان که نیاز داشته باشند اقدام به تعامل با سازمان نمایند. این سیستم در یکپارچگی با سیستم CRM سامانه های مدیریت پیاده خواهد شد، به این معنی که تمام سرویس‌های موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از طریق اپلیکیشن قابل ارائه بوده و با افزودن هر راهکار به بستر CRM می‌توان متناسب با آن، اپلیکیشن را توسعه داد و خدمت جدید را در زمان کوتاهی در اختیار مشتریان قرار داد.

اپلیکیشن موبایل مشتریان بر پایه دو پلتفرم اندروید و iOS و تحت قالب‌­های پیش فرض App سامانه­‌های مدیریت طراحی خواهد شد و در یکپارچگی با بستر CRM سازمان فعال خواهد بود. کلیه ارتباطات از طریق اپ‌های موبایل با سرور CRM به صورت آنلاین انجام می‌شود. لذا لازم است که کلیه کاربران اپلیکیشن (مشتریان) برای دریافت خدمات به بستر اینترنت متصل باشند.

نرم افزار CRM شرکت سامانه‌های مدیریت بر روی چه پلتفرمی توسعه داده شده است؟

شرکت سامانه‌های مدیریت نرم افزار CRM را بر روی یکی از بهترین پلتفرم‌های حال حاضر CRM، یعنی داینامیک CRM مایکروسافت و آخرین نسخه آن (Dynamics 365) توسعه داده است. داینامیک 365 تمامی اطلاعات مشتریان اعم از فرایندهای بازاریابی آن‌ها، محصولات و خدمات خریداری شده و همچنین نوع خدمات ارائه شده به آن‌ها را یکجا بر روی پروفایل مشتری به نمایش می‌گذارد که این خود باعث دید کلی بهتری نسبت به آن‌ها می‌شود. به کمک بهبود تعاملات با مشتریان، خدمات بهتری به آن‌ها ارائه خواهد شد که این خود باعث افزایش رضایتمندی مشتری، افزایش خرید او و وفاداری به برند می‌شود به علاوه اینکه با خودکارسازی برخی از فرایندهای فروش و بازاریابی، کسب‌وکارها می‌توانند کارایی خود را بالا برده و همچنین در زمان و هزینه صرفه‌جویی نمایند.

قابلیت‌های اپ موبایل یکپارچه با نرم افزار سی آر ام باعث می‌شود تا خدمات‌رسانی به مشتریان در هر زمان و مکانی میسر باشد که بدین ترتیب فرصت‌های بیشتری برای کسب‌وکارها ایجاد خواهد شد. قابلیت‌هایی که در بخش CRM تحلیلی در نظر گرفته شده است به سازمان‌ها کمک خواهد کرد تا گزارشات و داشبوردهای مدیریتی به‌موقع و به‌روزی را برای کمک به فرایندهای تصمیم‌گیری داشته باشند و در دنیای رقابتی امروز با سرعت بیشتری به سمت اهداف سازمانی خود حرکت نمایند.

منبع: https://www.bmsd.net/fa-ir/product/crm/

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

سرهنگ کنترل شکاری ناصر اسکندر افشار در سال ۱۳۰۳ دیده به جهان گشود.

وی در سال 1324 موفق به اخذ مدرک دیپلم شد و در سال 1327 از دانشکده افسری با درجه ستوان دومی فارغ التحصیل گردید.

اسکندر افشار در سال 1347 به عنوان رئیس عملیات رادار دزفول مشغول به فعالیت شد و 2 سال بعد رئیس عملیات مشهد شد.

وی در سال 1350 مسئول(A.D.O.C) بود و در سال 1351 به عنوان فرمانده در ایستگاه رادار دزفول به فعالیت خود ادامه داد.

ناصر اسکندر افشار یک سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به سمت معاونت پشتیبانی پایگاه هوایی بندر عباس منسوب و در سال 1358 به عنوان معاون اداری فرماندهی پدافند هوایی انتخاب شد.

وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 1359 به عنوان جانشین فرمانده پدافند هوایی انتخاب شد و در سال 1362به مدت 4 سال در سخت‌ترین شرایط دفاع مقدس مسئولیت فرماندهی پدافند هوایی را به عهده داشت.

سرهنگ کنترل شکاری، ناصر اسکندر افشار که به عنوان سومین فرمانده پدافند هوایی دوران انقلاب اسلامی شناخته می‌شود در تاریخ 1/11/1366 به افتخار بازنشستگی نایل آمد.

منبع: همشهری آنلاین



:: برچسب‌ها: زندگینامه ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 تير 1401 | نظرات ()