نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

امروزه بیشتر بانوان در هر شرایطی و هر سنی از جمله وضعیت بارداری خود دوست دارند تا زیبایی ظاهری خود را حفظ کنند از این رو برای این کار ممکن است فیبروز ابرو را انتخاب کنند.

اما این سوال بسیاری از خانم های باردار است که آیا در دوران حاملگی میتوان ابرو ها را فیبروز کرد؟ آیا فیبروز ابرو در دوران بارداری برای جنین ضرر دارد؟ بارداری حساس ترین دورانی است که خانم ها تجربه میکنند. بسیاری از کارها در این دوران برایشان ممنوع است از این رو در این مطلب میخواهیم فیبروز ابرو در دوران بارداری را بررسی کنیم.

اگر شما هم جزو خانم هایی هستید که دوست دارید در دوران بارداری با فیبروز ابرو زیبایی تان را حفظ کنید بهتر است بدانید مواد فیبروز ابرو چون شیمیایی هستند از طریق پوست صورت وارد خون میشوند و ممکن است در صورت غیراستاندارد بودن مواد باعث ایجاد مشکلاتی شوند.

مواد فیبروز ابرو حاوی سموم خطرناک نبوده و در نتیجه می توان در حین بارداری هم از این مواد استفاده کرد. خوشبختانه این موضوع غیر سمی بودن در مورد فیبروز دائم و نیمه دائم صدق می کند.

به طور کلی فیبروز ابرو برای جنین مشکل ساز نبوده و می توان در طول دوره بارداری اقدام به این عمل کرد. اما با این وجود بهتر است تا با رعایت یک سری نکات ایمنی احتمال بروز آسیب را به حداقل برسانید.

با ما همراه باشید تا شما را با مزایای فیبروز ابرو و امکان انجام این امر در دوران بارداری آشنا کنیم. چنانچه قصد دارید کلیه تکنیک های فیبروز ابرو را فرا بگیرید و از هنرجوهای این حوزه تخصصی باشید، کافیست در دوره آموزش فیبروز ابرو در تهران شرکت نمائید. در این دوره صفر تا صد میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز آموزش داده خواهد شد.

فیبروز ابرو چیست و آیا در دوران شیردهی و بارداری عوارض دارد؟
قبل از توضیح اینکه آیا فیبروز ابرو برای جنین ضرر دارد یا خیر بهتر است با تعریف فیبروز ابرو و نحوه انجام آن آشنا شوید.

امروزه روش های زیادی برای فرم و حالت دادن به ابروها وجود دارند که یکی از انواع این روش های جدید فیبروز ابرو است این روش که مدت زیادی نیست رواج یافته است اما با این وجود توانسته طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند.

در تعریف فیبروز ابرو می توانیم اینگونه بیان کنیم که فیبروز ابرو یکی از روش های جدید و نیمه دائمی آرایش و زیبایی ابرو است که روش انجام آن به صورت دستی و استفاده از سوزن های یکبار مصرف و استریل در لا به لای ابرو هاشور و یا سایه ایجاد می کنند.

اما هدف از انجام این کار چیست؟ هدف اصلی این روش ارائه راه حل و برطرف نمودن نواقص ابرو با طرح و رنگ خاص می باشد. فیبروز ابرو، روش دائمی نیست و با گذشت مدتی معین از بین می رود و شما پس از کم رنگ شدن مواد این روش نیاز دارید تا دوباره به آرایشگاه مراجعه کرده و دوباره آن را تمدید کنید، بنابراین برای داشتن ابروهای طبیعی با زیبایی خاص می توان به طور دائم از این روش استفاده کرد.

رنگ های مورد استفاده در فیبروز ابرو برای زنان باردار عوارض دارند؟
ممکن است بسیاری از بانوان باردار به دلیل ترس از مواد شیمیایی و سمی که می پندارند در مواد فیبروز وجود دارد از انجام آن چشم پوشی کنند اما می توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که مواد مورد استفاده در فیبروز سمی نیستند.

در حقیقت رنگ های مورد استفاده در فیبروز از انواع مواد معدنی تهیه می شوند که فاقد فلزات سنگین هستند و به راحتی جذب پوست می گردند. این رنگ ها ظاهر و رنگی طبیعی به ابروها بخشیده و پس از پاک شدن به صورت کامل از روی پوست برطرف می شوند و ته رنگ قرمز از خود به جای نمی گذارند بنابراین نداشتن فلزات سنگین از جمله جیوه یکی از بزرگترین مزیت های فیبروز است که سبب آسیب رساندن به جنین نمی شود.

آیا از مزایای فیبروز برای ابروها را می دانید؟
در این بخش از مقاله سعی داریم برای شما مادران باردار عزیز از مزایا و ویژگی های فیبروز ابرو سخن بگوییم به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مبحث با ما همراه باشید و آن را از دست ندهید‌.

برای مزایای فیبروز ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یکی از مزایای استفاده از فیبروز ابرو این است که سبب ایجاد تراکم بالا در ابروها می شود بنابراین اگر در دوران بارداری خود دچار ریزش ابرو شده اید و از این مسئله رنج می برید نگران نباشید زیرا این مسئله به دلیل تغییرات هورمون های جنسی می باشد و با فیبروز به راحتی می توانید این مسئله را برطرف کنید.
فرم دادن به آرک ابروها را می توان با استفاده از فیبروز ابرو انجام داد زیرا در بسیاری از بانوان آرک ابرو دچار ناقصی می باشد.
یکی از مزایای فیبروز ابرو نسبت به تاتو این است که فیبروز قابلیت پاک شدن دارد اما تاتو این ویژگی را ندارد بنابراین اگر از مدل ابروهای خود خوشتان نیامد نگران نباشید به راحتی می توانید آن را پاک کنید و مجددا اجرا کنید.
یکی از مشکلات بسیاری از بانوان قرینه نبودن ابرو ها است با استفاده از این روش به راحتی می توانید ابرو هایی قرینه و زیبایی را داشته باشید.
در این روش برای اجرای آن از دقت بیشتری استفاده می کنند زیرا فیبروز یک روش دستی است و نیازمند دقت می باشد.
فرم دادن به تاج ابروها از دیگر ویژگی های فیبروز ابرو برای زیبایی شما مادران باردار عزیز می باشد‌.
اگر به دنبال تنوع و ایجاد تغییر در چهره خود هستید می توانید از این روش بهره بگیرید.
از مزایای این روش برای کسانی که از سوزن ترس دارند این است که به دلیل نازک بودن سر سوزن پوست شما کمتر دچار التهاب می شود و درد کمتری را احساس می کنید.
اما نکته بسیار مهم این است که ماندگاری سایه یا هاشور ابروها بر اساس روش فیبروز بستگی به نوع پوست دارد و این ماندگاری ممکن است بین یک ماه تا یک سال می باشد.

آیا فیبروز ابرو در ماه های آخر بارداری عوارض دارد؟
فیبروز ابرو در ماه های آخر بارداری نیز توصیه نمی شود بنابراین بهتر است شما مادران باردار عزیز از انجام فیبروز در اواخر بارداری خود اجتناب کنید.

اما بهتر است با پزشک خود مشورت کنید، پزشکان انجام تمام فعالیت های زیبایی را به دلیل اینکه بر روی جنین تاثیر می گذارد، منع کرده اند، به همین دلیل از خانم های باردار خواهش می شود تا جایی که امکان دارد از انجام فیبروز ابرو در ماه های آخر بارداری خودداری کنند.

بهتر است این نکته را بدانید که بعضی از پزشکان معتقد هستند که از اواخر ماه سوم و تا ماه آخر هیچ منعی جهت انجام امور زیبایی وجود ندارد، بنابراین خانم های بارداری که میل به انجام فیبروز ابرو در دوران بارداری دارند، باید با احتیاط کامل بعد از پایان ماه سوم بارداری فیبروز را انجام دهند.

تمامی مطالب گفته شده صرفا جهت اطلاع شما بانوان عزیز بوده امید است در تکمیل اطلاعات شما بزرگواران گامی برداشته باشیم.

منبع: https://fatemehhabashi.com/microblading-during-pregnancy-and-lactation/



:: برچسب‌ها: یکروبلیدینگ و فیبروز ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کمپانی بزرگ سامسونگ درسال 2020 به دلیل تقاضای بسیار زیاد بازار در تلویزیون های 50 اینچ اقدام به تولید محصولات خود در این اینچ کرد و در همین سال سه مدل از تلویزیون های سامسونگ به پرفروش ترین تلویزیون در اندازه ی خود شدند و به همین جهت این تلویزیون ها توسط فروشگاه سلام بابا به ایران عرضه گردید. در ادامه به معرفی و توضیحات مختصری در مورد این سه مدل بسیار پرفروش می پردازیم پس با ما باشید تا این مطلب بسیار عالی را از دست ندید...
3) تلویزیون سامسونگ 50TU7000
تلویزیون سامسونگ 50TU7000  در سال 2020 توسط کمپانی سامسونگ تولید و عرضه‌ی بازار شد. این محصول از امکانات پیشرفته‌ای بهره می‌برد که باعث شده در سال جدید یکی از محصولات خوش فروش‌ بازار شود. تلویزیون 50 اینچ مناسب نشیمن بزرگ و متوسط می‌باشد که با کیفیت تصویر  4Kشما را به دیدن تصاویری خارق‌العاده دعوت می‌کند. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز، پردازنده تصویر کریستال پروسسور 4K و فناوری PurColor به خلق صحنه‌های جذاب کمک و تصاویری زیبایی را در معرض دید قرار می‌دهند. نشستن پای تلویزیون با همچین کیفیتی در کنار کیفیت صدای 20 وات بسیار لذت بخش خواهد بود، توسط فناوری Multiroom Link در هر نقطه از خانه شاهد صدا باکیفیت باشید و بدون افت کیفیتی از شنیدن آن در هر نقطه‌ای لذت ببرید. اما مهم‌تر از همه می‌رسیم به سیستم عامل با قابلیت اتصال به اینترنت. سیستم عامل تایزن مختص کمپانی سامسونگ بوده از قابلیت‌های هوشمند زیادی برخوردار می‌باشد. با قابلیت اشتراک گذاری، تلویزیون‌ و موبایل با هم متصل می‌شوند. تلویزیون tu7000 سازگار با دستگاه‌های اپل نیز می‌باشد و شما دیگر نگران متصل کردن دستگاه‌های اپل خود نباشید. حالت گالری یکی دیگر از امکانات این ال ای دی می‌باشد که توسط آن می‌توانید نمایی روًیایی به خانه‌ خود ببخشید و مانند یک تابلو با منظره زیبا استفاده کنید. 
شرکت سامسونگ در سال 2020 مانند همه‌ی سال‌های قبل از اهمیت فراوانی برخوردار است و در جهت رونق محصولات خود قدمی بلندتر برداشت. با اینکه تلویزیون هر ساله با پایه‌های دو شاخه‌ای طرفدارای زیادی دارد اینبار نیز سایر رقبا تصمیم به همین کار را گرفتند. همین که نگاهی به تلویزیون سامسونگ tu7000 می‌فهمید که یک تلویزیون زیبا و جذاب بوده و امکان ساختن لحظات خوشی را برایتان فراهم می‌آورد. این تلویزیون هوشمند با رنگ نوک مدادی تولید شده و دارای فریم باریکیست که شما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.
پایه‌های دو شاخه‌ای به راحتی وزن تلویزیون 50 اینچ را متحمل می‌شوند و همچنین با وجود توانایی مدیریت کابل‌ها نظم مرتبی به اطراف تلویزیون می‌بخشند. مخفی شدن کابل‌ها درون پایه‌ها از هرج و مرج و شلوغی جلوگیری می‌کنند و هیچ نشانی از سیم‌های پخش شده نمی‌ماند. 
فرمت استاندارد تصویر HDR جزئیات تصویر را به صورت کلی به نمایش می‌گذارد. به این ترتیب لحظه‌ها خیره‌کننده و جذاب به نظر می‌رسند پس نگران کیفیت پایین برنامه‌هایتان نباشید و با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها از دیدن صحنه‌های تاریک هم لذت ببرید. 
سیستم عامل تایزن با قابلیت اتصال به اینترنت سرگرمی‌های فوق‌العاده‌ای نظیر گشت و گزار در دنیای وب، پخش برنامه‌های یوتیوب ،نتفلیکس و همچنین بسیاری دیگر از برنامه‌ها را برایتان فراهم می‌سازد. دستیار صوتی الکسا،Bixbyو GoogleAssistant، برنامه‌یAppleAirPlay2 و قابلیت اتصال تلویزیون به موبایل ازطریق DLNA و Mirroring از قابلیت‌های بخش هوشمند این ال ای دی 2020 می‌باشند. همانطور که از نحوه‌ی نام بردن این قابلیت‌ها پیداست درمی‌یابیم چه عملکردی دارند. مثلا اتصال به موبایل یا دستیار‌های صوتی آنچه را که سوال دارید از تلویزیون بپرسید و منتظر پاسخ باشید. این سوالات ممکن است در مورد خاموش کردن دستگاه، آب و هوا، اخبار و یا هر سوًال دیگری باشد. پشتیبانی از برنامه‌ی smart things این امکان را به شما میدهید که تمام وسایل منزل را به تلویزیون متصل نمایید و به راحتی آن ها را کنترل کنید.
2) تلویزیون سامسونگ 50TU7100
تلویزیون سامسونگ 50TU7100  قطعا جزء بهترین مدل‌های شرکت سامسونگ می‌باشد که با امکانات بسیار زیاد و قیمت مناسب در بازار ایران محبوبیت زیادی دارد. سایز 50 اینچ ال ای دی سامسونگ مناسب محیط  متوسط می باشد. این تلویزیون با داشتن فناوری‌های پیشرفته در سال 2020 با وضوح بالا جزئیات را به نمایش می‌گذارد. کیفیت تصویر  4Kمناسب تلویزیون‌های متوسط بوده و برای تلویزیون های 50 اینچ پاسخگویی خوبی دارد. بهتر است بدانید کمپانی سامسونگ مانند سایر برندها برای سیستم صوتی خود توان صدای 20 وات را در نظر گرفته تا صدایی عالی داشته باشد. وجود سیستم عامل پیشرفته تایزن از دیگر امکانات این ال ای دی هوشمند بوده و با قابلیت اتصال به موبایل اوقات فراغت خوشی را برایتان فراهم می‌آورد. از دیگر امکانات TU7100 می‌توان به دستیار صوتی و قابلیت اتصال به دستگاه‌های اپل و موبایل هوشمند نیز اشارد کرد. سرعت رفرش تصویر این تلویزیون 120 هرتز، پردازنده تصویر کریستال پروسسور به همراه ارتقاء کیفیت تصویرهای پایین به  4Kتولید صحنه‌هایی جذاب را دارند و از این طریق تماشای تلویزیون را برایتان لذت بخش خواهد کرد. فناوری PurColor یکی از فناوری‌هایی می باشد که به زیبایی تصاویر و زنده بودن آن‌ها کمک می‌کند. توسط فناوری Multiroom Link پخش صدایی به صورت یک پارچه در تمام محیط داشته باشید و از وضوح آن لذت خواهید برد. طراحی زیبا و حالت گالری از دیگر ویژگی‌هایی است که این تلویزیون با داشتن آن منظره و تصاویر چشم نوازی را به حالت یک تابلو تبدیل می‌کند تا نمایی روًیایی برای خانه خود بسازید. 
همانطور که می‌دانید یک تلویزیون هوشمند علاوه بر کیفیت تصویر بالا نیاز به کیفیت صدایی بالا نیز دارد. این کیفیت صدا با سیستم صوتی‌های دو کاناله امکان دارد تا با توزیع در دو طرف تلویزیون احساس یکسانی و رسایی از صدا داشته باشید. صدایی فراگیر با کیفیت بالا و پخش آن در هر نقطه توسط قابلیت Multiroom Link لحظات خوشی را به ارمغان می‌آورد. با این قابلیت صدا را در تمام محل خانه داشته باشید و از واضحی آن لذت ببرید. سیستم صوتی با توان 20 وات معمولا مناسب گرفتن مهمانی‌ها، مراسمات و یا تولدها بوده و پاسخگوی نیاز اکثر افراد می‌باشد. شما با اتصال تلویزیون به بلوتوث می‌توانید صداهای پخش شده یا فیلم‌ها را با صدای بلند گوش دهید و از قابلیت‌های آن لذت ببرید. 
سرعت رفرش تصویر 120 هرتز از مهم‌ترین این قابلیت‌هایی است که به تولید صحنه‌های زیبا کمک می‌کند و با بازی‌های سریع هیچ تاری صورت نمی‌گیرد. باید بدانید این سرعت رفرش با از بین بردن تاری هنگام حرکات سریع از کشیدگی آن‌ها جلوگیری می‌کند و صحنه‌ها را به صورت طبیعی به نمایش می‌گذارد.
سیستم عامل تایزن مخصوص شرکت سامسونگ بوده و با قابلیت‌های فراوان در سال 2020 وارد بازار شد. مرورگر وب تلویزیون از جذاب‌ترین قابلیت‌های این سیستم عامل است که امکان گشت و گذار در دنیای مجازی و اینترنت را فراهم می‌کند. قابلیت اتصال به گوشی همراه هوشمند از طریق DLNA و Wifi-Direct از مهم‌ترین این امکانات است که شما با خیال راحت هرچیزی که در گوشی خود نمایش می‌دهید را برروی صفحه بزرگ ال ای دی داشته باشید. توسط دستیار صوتی  الکسا، Bixby و گوگل اسیستانت هر سوال و یا دستوری که دارید را از تلویزیون بپرسید تا در کمترین زمان به شما پاسخ دهد. این ویژگی از جالب‌ترین امکاناتیست که لحظات سرگرم کننده‌ای توسط صدای خود را برایتان فراهم می‌کند. مچ شدن دستگاه‌های اپل توسط برنامه‌ی Apple AirPlay 2 مختص علاقه‌مندان اپل می‌باشد تا نگرانی آن‌ها از بین رود و به راحتی هر دستگاه اپلی را به تلویزیون متصل کنند. 
سیستم عامل هوشمند تایزن با داشتن امکانات بالا راهنمای جهانی Universal Guide را نیز برروی تلویزیون تعبیه کرده‌است تا با لیست محتواها و دسته‌بندی بودن برنامه‌های لازم در صورت نیاز به علاقه‌مندی هایتان بدون صرف وقت آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار بگیرید. 
1) تلویزیون سامسونگ 50TU8000
تلویزیون سامسونگ  50TU8000 بازار هواداران خاصی را به خود جلب کرد. کیفیت تصویر  4Kبه همراه پنل VA نظر هر کسی را به سمت خود می‌کشاند. برای تماشای تلویزیون کیفیتی بالا و توان صدایی بالا از ضروری‌ترین قابلیت‌ها به حساب می‌آیند که این تلویزیون دارد. پس همراه با کیفیتی زیبا به نشستن پای تلویزیونی با توان 20 وات بپردازید تا شما را غرق صحنه‌های خود کند. در بخش صوتی داشتن قابلیت MultiroomLink امکان توزیع صدا در هر نقطه را فراهم می‌کند. موتور پردازشگر تصویر  کریستال پروسسور تصاویر را در زمان کمی با کیفیت بالا در معرض دید قرار می‌دهد. پردازش تصاویر نیز توسط فرمت استاندارد HDR صورت می‌گیرد. اگر نگران تاری هنگام بازی‌های هیجانی و سریع هستید باید بگوییم سرعت رفرش تصویر 120 هرتز بر عهده‌ی از بین بردن تاری و کشیدگی این صحنه‌ها می‌باشد. برای بخش هوشمند نیز از سیستم عامل تایزن کمک گرفته شده است. این سیستم عامل با قابلیت اتصال به اینترنت سرگرمی‌های زیادی را به شما هدیه خواهد داد. دستیار صوتی، قابلیت اتصال به موبایل و برنامه‌ی Apple Airplay را می‌توان نام برد. بی شک در سال 2020 تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل tu8000 بهترین گزینه بوده و با امکانات هوشمند پاسخگوی نیاز شما می‌باشد. 
نمایش تصاویر واقعی و زنده یکی از دلایل اصلی برای نشستن پای تلویزیون می‌باشد. پس مطمناً شما هم دوست دارید هنگام خرید تلویزیون محصولی را برگزینید که تصاویر را روشن و شفاف نمایش دهد. به همین دلیل سامسونگ در کیفیت تصاویر خود از فرمت تصویر‌ی‌های HDR و +HDR10 بهره برده است. این فرمت‌ها در کنار هم برای روشنایی حداکثر و تیرگی حداکثر کار می‌کنند و در نهایت به ایجاد تصاویری خاص با رنگ‌های واقعی می‌پردازند. استاندراد تصویر HDR به پردازش تصاویر می‌پردازد و بدون دخالت رنگ‌های دیگر صحنه‌هایی جذاب تولید می‌کند. لازم به ذکر است فرمت استاندارد HDR در رنگ‌های مشکی نیز با تیرگی بسیار بدین شیوه عمل می‌کند. 
کمپانی سامسونگ با اینکه در سال 2019 درخشید امسال نیز با بیش‌ترین امکانات محصولات خود را روانه‌ی بازار کرد. یکی از این امکانات کیفیت تصویر 4K بوده و در هر محصولی زیبایی خود را به رخ رقیبان خود می‌کشد. پنل VA به کمک این کیفیت می‌رسد و خیرگی تصاویر را در معرض دید قرار می‌دهد. پردازنده‌ی تصاویر Crystal Processor 4K و فناوری PurColor نیز با دست پر به سراغ کیفیت فورکی می‌روند. این پردازشگر با پردازش اطلاعات و جزئیات ریز تمامی حقایق را بر روی صحنه به نمایش می‌گذارد. به زبان ساده باید اشاره کرد که پردازش تصاویر توسط پردازنده‌ی کریستال صورت گرفته و با قدرت تمام بهترین کیفیت را با دنیایی از رنگ‌ها به تصویر می‌کشاند. فناوری PurColor نیز با پر کردن پیکسل‌هایی که رنگ‌هایشان متفاوت است باعث می‌شود رنگ‌هایی واقعی در تصاویر نمایش داده شود. 
در سال 2019 و 2020 سیستم صوتی 20 وات در تلویزیون‌ها با بررسی‌های انجام شده ثابت کرد که یک سیستم صوتی عالیست و به تنهایی می‌تواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. اما برای اینکه بتوانید نتیجه‌ی بسیار مطلوب‌تری دریافت کنید یا بتوانید در مراسمات شلوغ از آن بهره ببرید از درگاه Optical استفاده کنید و توسط آن سیستم صوتی‌های دیگر مانند ساندبار را به دستگاه متصل نمایید. توزیع صدای 20 وات توسط دو بلندگو در تلویزیون سامسونگ صورت می‌گیرد و به صورت واضح در همه‌ی اطراف صدا را به صورت واضح پخش می‌کند. برای محیط‌هایی با متراژ بزرگ قابلیت Multiroom Link این امکان را می‌دهد تا صدا در هر نقطه یا هر اتاقی پخش شود و افت کیفیتی به وجود نیاید. در نتیجه باید اشاره کرد توان صدای 20 وات هیچ کمی ندارد و در هر سایزی می‌تواند تا جای ممکن نیاز شما را بر طرف سازد. 
سامسونگ در سال 2020 با معرفی کردن بخش اسمارت رنگ و لعاب خاصی به بستر نرم افزاری تلویزیون‌های جدیدخود بخشیده است. کمپانی سامسونگ در سال 2020 راه مدل‌های قبل خود را در پیش گرفت و تصمیم گرفت از محبوبیت‌های قبلی خود نهایت استفاده را ببرد. سیستم عامل تایزن مختص کمپانی سامسونگ بوده و با بهترین قابلیت‌ها دسترسی‌های خاصی را برایتان فراهم می‌آورد. با مفید بودن امکاناتی مانند ریموت کنترل چند منظوره، مرورگر وب، جستجوی صوتی، برنامه‌ی SmartThings و قابلیت اتصال به موبایل از مهم‌ترین ویژگی های بخش هوشمند این ال ای دی اسمارت می‌باشند. منوی سیستم عامل تایزن بر گرفته از لیست برنامه‌ها می‌باشد که در مدت زمان کم نشستن پای تلویزیون را فراهم می‌کند. برنامه هوشمند SmartThings امکان دسترسی و مدیریت تنظیمات محصولات هوشمند دیگر خانه را آسان می‌کند. توسط برنامه‌ی Apple AirPlay به دستگاه‌‌های اپل متصل شوید تا بتوانید آن‌ها را کنترل کرده و یا بر روی صفحه نمایش بزرگ اطلاعات آن‌ها را در اختیار بگیرید.
منبع: آسمونی


:: برچسب‌ها: پرفروش ترین تلویزیون های 50 اینچ ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

با استفاده از فتوشاپ می توانید مواردی مانند تغییر اندازه ی تصاویری که بیش از حد بزرگ هستند، در قلب موشن گرافیک دو عنصر اصلی وجود دارد: طراحی گرافیک و اطلاعات. ابتدا گرافیک استاتیک ایجاد می شود و سپس این گرافیک ها به منظور روایت داستانی خاص به حرکت در می آیند.

موشن گرافیک در واقع نوعی از انیمیشن است. که نوشته در آن نقش مهمی دارد. یا به زبان ساده یک طرح گرافیکی متحرک سازی شده است. تا اثر گذاری بیشتری داشته باشند،طراحان موشن هم جایگاه ویژه ای در تیم پیدا کرده اند. اینکه بدانید رنگ ها چگونه حالت ها و احساسات مختلف در بینندگان را تحت تاثیر به عنوان مثال اشکال موجود در یک ارائه یا پس زمینه یک فیلم آموزشی که برای توضیح بیشتر قرار می گیرند.

موشن گرافیک می تواند ایده های پیچیده را بصورت بصری به نمایش بگذارد:. به عنوان مثال، ایجاد طرح های سه بعدی پیچیده در داخل افترافکت می تواند بسیار وقت گیر انجام باشد تنها به این خاطر که افترافکت توانایی کارهای پیچیده ی سه بعدی را ندارد.

برای بعضی از برندها، انیمیشن‌های ۲بعدی و ۳بعدی شاید خیلی معمولی به نظر برسد. یکی از مزیت‌های موشن گرافیک این است که می‌توانید یک حس پیچیدگی در ویدیوتان ایجاد کنید. قطعا هر کسی می تواند چگونگی استفاده از نرم‌افزار را یاد بگیرد، اما برای خلق موشن گرافیک های دلنشین بصری، فقط کمپین ها و تخفیف های ویژه را به شما ایمیل خواهیم کرد.

علاوه بر این از طریق افزودن هشتگ می‌توانید از ظاهر شدن نام خود در قسمت جستجو نیز اطمینان حاصل کنید. می‌توانید از دنبال‌کنندگان خود بخواهید که از هشتگ یا هشتگ‌های مخصوصی در پست‌های خود استفاده کنند تا از این طریق پیدا کردن پست‌های آن‌ها راحت‌تر صورت گیرد. علاوه بر این احتمالا قصد دارید یک زمان‌بندی مشخص برای پست کردن تصاویر خود در نظر بگیرید. روش‌های مختلفی برای زمان‌بندی خودکار پست‌ها وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید؛ در غیر این صورت در هر زمانی که فکر می‌کنید برای شما مناسب‌تر است می‌توانید به پست کردن تصاویر اقدام کنید.

برای شرکت های برند درباره انتشار یک سرویس جدید یا محصول ، هوشمندانه است که در نظر بگیریم شما چگونه برای یک جلد اگهی برنامه  ریزی می کنید. سپس این جواب ها را در استوری منتشر کنید. و به هر کدام از آن ها یک جواب مناسب بدهید.

نهایتا استفاده از این لینک‌ها فقط سطح صفحه شما را پایین می‌آورد، بخاطر اینکه برای دیگر اعضا مشخص می‌کند با یک حساب کاربری حرفه‌ای رو به رو نیستند. عموما ارزش یک پیج، به مطالب و تعداد آن است، بهمین خاطر اگر بتوانید با سرعت، مطالب زیادی در حدود ۲۰۰ پست قرار دهید ارزش بهتری نسبت به یک پیج ۲۰ پستی دارد.

شرکت ایسنا در طول سال‌های طولانی فعّالیت خود، موفّق شده تا تیمی قدرتمند و حرفه‌ای را در زمینه‌ی ساخت کلیپ‌های تبلیغاتی تشکیل دهد و این مسئله موجب شده تا کیفیت ویدیوهای تبلیغاتی این شرکت به میزان قابل توجّهی افزایش یابد و زمان آماده‌سازی سفارشات مشتریان کم‌تر شود؛ به همین دلیل است که شرکت‌های بزرگی همچون: آسیا تک، مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی، انجمن فیزیوتراپی ایران و بانک صادرات، این شرکت را برای تهیه تیزرهای تبلیغاتی خود انتخاب کرده‌اند.



:: برچسب‌ها: شرکت طلوع فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری


کولر گازی 12000 گری

در این قسمت با شما عزیزان همراه هستیم تا در خصوص یکی دیگر از محصولات شرکت گری اطلاعات کامل تری در اختیارتان قرار دهیم. همان طور که می دانید کولرهای گازی در برند ها متفاوت و متنوعی در بازار موجود هستند و این موضوع به خوبی می تواند حاکی از این مورد باشد که علاقه افراد به اینگونه از محصولات به چه میزان است، در این قسمت به صورت تخصصی قصد داریم به معرفی و بررسی کولرگازی 12000 گری بپردازیم و شما عزیزان را با این محصول آشنا سازیم اما در ابتدا قصد داریم در خصوص شرکت گری اطلاعات اندکی به شما منتقل کنیم تا شما نیز با این شرکت به خوبی اشنا شوید.

شرکت گری | شرکتی بسیار محبوب در زمینه تولید تهویه مطبوع

گری یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید محصولات مطبوع می باشد که در سال 1991 در کشور چین و در منطقه زوهای آن کشور تاسیس شد و در مدت زمان بسیار کوتاهی به دلیل خدمات و تولید محصولات حرفه ای خود توانست نبض بازار را بر دست بگیرد و در سراسر کشور به صورت فعال بیش از 300 نمایندگی کسب کند.

این شرکت در خود بیش از 8 مرکز تولیدی بسیار مجهز و حرفه ای دارد که این مراکز تمامی محصولات ساخته شده توسط این شرکت را به خوبی پوشش می دهد.

همان طور که اشاره نمودیم به دلیل کیفیت و کارایی محصولات این شرکت، رشد بسیار مناسب و چشمگیری در سال های نخست تاسیس شرکت گری به دست آمد و می توان اینگونه بیان کرد که در سال 2013 از هر 4 عدد کولری که در بازار به فروش می رسید بی شک یک کولر متعلق به شرکت گری بود.

کولر گازی‌های اینورتر گری با گاز R22A کار می‌کند و بهترین انتخاب جهت استفاده در محیط‌های با مساحت کم مانند اتاق خواب و فضا‌های اداری و تجاری کوچک است. برای مثال اتاق 10 متر تا 15 متر مناسب است، این دستگاه با صدای فوق العاده پایین می‌تواند خوابی آرام را برایتان به ارمغان آورد.

همچنین این شرکت در سال 2013 شعار خود را اینگونه نامید: گری در همه جا

با مزایای خرید کولر گازی 12000 گری آشنا شویم

همان طور که اشاره نمودیم شرکت گری یکی از فعال ترین و منحصر به فرد ترین شرکت های تولید تهویه مطبوع می باشد که تا به امروز به خوبی توانسته است با افزایش کیفیت و کارایی محصولات خود در میان سایر برند ها حرفی برای گفتن داشته باشد. از این رو در ادامه قصد داریم به معرفی مزایای خرید و همچنین قیمت کولرگازی 12000 شرکت گری نیم نگاهی داشته باشیم. لطفا با ما تا به انتها همراه باشید.

وجود فیلتر‌‌های نانو تصفیه هوا در کولرگازی 12 هزار شرکت گری

طبق متن فوق و قرارگیری شرکت گری در کشور چین و به دلیل معظلات بیش از حد آلودگی در سایر کشور ها و به خصوص در کشور چین این شرکت در تمامی محصولات خود از فیلتر های نانو تصفیه هوا استفاده نموده است تا شما پس از نصب این محصول بتوانید محیط کار و یا اتاقی با هوای سالم را تنفس کنید. این فیلتر ها هوای ورودی محیط را به سوی خود جذب نموده و پس از تصفیه به صورت کاملا سالم آن را به محیط باز می گردانند.

جالب است بدانید این فیلتر ها از خاصیت ضد باکتری، ضد ویروس، ضد گرد و غبار و ضد مواد آلرژی زا برخوردار هستند.

قیمت کولرگازی گری 12000 چقدر است؟

متاسفانه به دلیل نوسانات بازار قیمت این محصول به صورت مداوم در حال تغییر است از این رو شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت کولرگازی 12 هزار گری از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما در تماس باشید تا پشتیبانان ما بتوانند در کمترین زمان ممکن اطلاعات کاملی در خصوص قیمت این محصول در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

استفاده از گاز R410 در کولر گازی 12 هزار اینورتر گری

در کولر های گازی دو گاز بسیار مهم به نام های گاز R22 و R410 وجود دارد که یکی از شایع ترین گاز های موجود در دستگاه های تهویه مطبوع است. گازی که در کولرگازی 12 هزار شرکت گری مورد استفاده قرار گرفته است از نوع R22 می باشد که متاسفانه این گاز یک گاز گلخانه ای بوده و در تخریب لایه اوزون و همچنین گرم شدن زمین تاثیر بسیار موثری دارد. به همین دلیل تولید آن از سال 2010 به بعد ممنوع شده و گاز مبرد R410 جایگزین این دسته گردیده است. . البته استفاده از گاز R22 در تجهیزات خنک کننده تا زمانی که ذخیره آن به اتمام نرسیده است مجاز می ‌باشد.

پرتاب باد چهار جهته به قدرت پرتاب باد تا شعاع 15 الی 15 متری

یکی دیگر از مزایای بسیار جالب و منحصر به فرد استفاده از کولرگازی شرکت گری در ظرفیت 12 هزار این است که این محصول قادر بوده تا هوای تولید شده در دستگاه را تا شعاع 15 الی 20 متر با قدرت بسیار مناسبی پرتاب کند، همچنین به دلیل قرار گیری دستگاه مادون قرمز در این گونه از محصولات می توانیم شاهد اسکن محیط باشیم.

حال اسکن محیط کمک می کند تا دستگاه بتواند تعداد افراد حاضر در محیط را به خوبی تشخیص دهد و باد تولید شده توسط دستگاه را به سوی آن ها پرتاب کند تا از این طریق بتواند با کمترین میزان مصرف انرژی دمای بدن افراد را به حد تعادل برساند.

توانایی فعالیت در مناطق حاره ای

یکی دیگر از مزایای استفاده از محصولات شرکت گری این است که شما می توانید در مناطق حاره نیز از آن ها استفاده کنید چراکه در تولید این محصولات شرایطی فراهم آمده است تا دستگاه بتواند بدون کوچکترین ایراد تا در هوایی با دمای 25 درجه سانتی گراد به بالا نیز به خوبی کار کند.

بررسی کمپرسور پیستونی بسیار مستحکم در کولرگازی 12 هزار شرکت گری

همان طور که می دانید کمپرسور ها به نوعی قلب تپنده یک سیستم تهویه مطبوع می باشند که به صورت های مختلف در انواع کولرهای گازی شاهد حضور آن ها هستیم. در این محصول نیز ما شاهد وجود کمپرسوری پیستونی با قدرت بسیار بالا خواهیم بود که عملکرد آن همانند عملکرد سیلندر و پیستون خودرو است که طی فرایند رفت و برگشت پیستون، مقداری از گاز موجود در محفظه کمپرسور به داخل سیلندر مکیده شده و تحت تراکم قرار می ‌دهد و با فشار به داخل سیستم هدایت می ‌کند.

این گونه از محصولات به دلیل برخورداری از کمپرسوری پیستونی پرقدرت و البته پرمصرف برای مناطق حاره ای بسیار مناسب خواهند بود و از آن ها می توان در مناطق جنوبی کشور به خوبی استفاده نمود.

برخورداری از حالت توربو

در کنترل کولرگازی 12000 گری دکمه های بسیار زیادی وجود دارد که در وضعیت های مختلف می توان از آن ها بهره برد اما یکی از مهم ترین دکمه های موجود در کنترل این محصول، حالت توربو است. هنگامی که شما این دکمه را فشار می دهید کمپرسور به مدت 30 دقیقه بدون توجه به دمای محیط کار خواهد کرد و پس از پایان رسیدن 30 دقیقه، دستگاه به حالت نرمال بر می گردد. قابلیت توربو به منظور ایجاد تسریع در خنک شدن محیط شما در کولر گازی ها و به خصوص کولر گازی گری گذاشته است.

در هنگام خرید کولرگازی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

شما عزیزان در هنگام خرید کولرگازی باید در ابتدا به مواردی همانند موارد زیر توجه کنید تا در آینده دچار مشکلات ناشی از این قبیل موارد نشوید.

  • از کولرهای کم مصرف اینورتر موجود در بازار استفاده کنید.
  • به ظاهر محصول خود بسیار اهمیت دهید.
  • دستگاه شما باید بتواند در کمترین زمان ممکن سرمایش و گرمایش را به خوبی انجام دهد.
  • اگر در مناطق گرم سیر زندگی می کنید توجه داشته باشید که محصول شما باید بتواند در شرایط حاره ای به خوبی عمل کند.

کولرهای گازی شرکت گری خوشبختانه از موارد فوق پیروی کرده و شما میتوانید خرید خوب و مناسبی را زا این شرکت داشته باشید.

خاصیت اینورتر چیست؟

خاصیت اینورتر یکی از خواص بسیار مهم و کلیدی در محصولات تهیویه مطبوع می باشد که به واسطه آن می توان عملکرد بسیار متفاوتی را شاهد بود. به طوری که شما می توانید با خرید و انتخاب محصولات خانواده اینورتر به کاهش مصرف برق و انرژی کمک قابل توجه ای کرده باشید. اما چطور؟

توجه داشته باشید که خاصیت اینورتر می تواند به میزان 60 درصد در مصرف برق صرفه جویی به عمل آورد و این در سویی است که این موضوع می تواند با توجه به وجود سیستم اسمارت هوشمند در نهایت به میزان 75 درصد کاهش مصرف برق و انرژی را داشته باشیم.

خاصیت اینورتر در کولرگازی گری چگونه کار می کند؟

شیوه عملکرد این قسمت بسیار ساده می باشد، اجازه دهید با یک مثال این مورد را به صورت کاملا شفاف برای شما عزیزان توضیح دهیم.

چنانچه از کولرهای گازی نسل معمولی استفاده می کنید، درست هنگام سرمایش و یا گرمایش بیش از محیط کنترل دستگاه را برداشته و کولر را برای آن که شرایط دمایی مناسب شود خاموش می کنید.این عمل در نهایت می تواند در طول روز به مدت 10 الی 20 بار تکرار شود (البته بسته به محیط دارد) و قطعا شما می دانید بیشترین مصرف برق در کولر های گازی درست در زمان شروع فعالیت دستگاه است.

به هر حال این موضوع می تواند در طول روز تکرار شود و این روند تاثیر بسیار زیادی در مصرف برق و هدر رفتن انرژی خواهد داشت اما سیستم دی سی اینورتر چگونه مانع از این امر می گردد؟

توجه داشته باشید که محصولاتی که از خاصیت اینورتر برخوردار هستند می توانند با شناسایی و اسکن محیط و رسیدن دمای محیط به حد تعادل، دور فن و یا موتور دستگاه را کاهش دهند تا دما به حالت ایده آل خود بازگردد و سپس به صورت خودکار با افزایش دور فن مجدد می توان محیط خنک و یا گرمی را تجربه کرد.

در نهایت این موضوع می تواند باعث جلوگیری از افزایش میزان مصرف برق و در نهایت انرژی شود.

سیستم اسمارت هوشمند چیست؟

سیستم اسمارت هوشمند نیز همانند سایر سیستم های دیگر در کولر های گازی دارای وظایف خاص و منحصر به فردی می باشد. شما در سیستم اسمارت هوشمند می توانید شاهد کاهش 15 درصدی مصرف برق و انرژی باشید. اما این موضوع چطور قابل پیگیری است؟

در سیستم اسمارت هوشمند با استفاده از مادون قرمز شرایطی به وجود خواهد آمد که محیط به طور کامل توسط دستگاه اسکن می شود و تعداد افراد حاضر در محیط به خوبی توسط دستگاه تخمین می خورد تا کولرگازی شما بتواند بر اساس تعداد افراد حاضر در سالن دمای محیط را تنظیم کند. اینگونه است که این سیستم می تواند باعث کاهش مصرف برق و انرژی گردد.

چطور می توانم کولرگازی 12 هزار گری را خریداری کنم؟

شما برای تهیه و خرید این محصول می توانید یا از طریق وبسایت اقدام به خرید نموده و یا به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

بررسی میزان رابطه میان ظرفیت و متراژ در کولر گازی

یکی از روابط بسیار مهمی که باید شما عزیزان به آن توجه داشته باشید ارتباط میان ظرفیت و متراژ در کولرگازی است. این نکته به حدی مهم است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش و یا افزایش میزان انرژی و هزینه های ناشی از آن یعنی کاهش و یا افزایش مصرف برق داشته باشد.

در ثانی شما چنانچه اگر از کولری با ظرفیت و متراژ نامناسب استفاده کنید محصول شما نمی تواند آن بازدهی مناسب را به محیط منتقل کند که در نهایت این موضوع باعث افزایش میزان مصرف برق خواهد شد. در حالت کلی شما می توانید موارد زیر را در نظر داشته باشید تا بتوانید در حین خرید کولرگازی محصولی مناسب با متراژ خود تهیه کنید.

 

کولرگازی 9 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 12 متر است.

کولرگازی 12 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 18 متر است.

کولرگازی 18 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 18 الی 30 متر است.

کولرگازی 24 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 70 متر است.

کولرگازی 30 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 110 متر است.

کولرگازی 36 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 130 متر است.

خرید از بانه دارای چه مزایایی است؟

همان طور که می دانید وبسایت تاپ فروش در یکی از شهر های مرزی کشور و در شهر بانه قرار گرفته است. بازار بانه به دلیل مرزی بودن دارای مزایای قیمتی بسیار مناسب و ایده آلی می باشد. از این رو شما عزیزان برای آن که بتوانید محصولات خانگی را با قیمت و کیفیت مناسب ترین خریداری کنید می توانید به شهر بانه مراجعه کنید اما وبسایت تاپ فروش این فرصت را برای شما عزیزان به وجود آورده است تا بتوانید به صورت اینترنتی و آنلاین انواع محصولات خانگی و مصرفی خود را با کیفیت بسیار بالایی تهیه و خریداری کنید و درب منزلب تحویل بگیرید. (البته توجه داشته باشید که ما در تاپ فروش ضمانت خرید را به شما خواهیم داد و با خیال راحت می توانید از محصولات بانه استفاده کنید.)

محصولات مرتبط با توان‌های 12000 موجود در فروشگاه تاپ فروش

می توان در کنار توان تولیدی این دستگاه به سایر محصولات موجود در فروشگاه تاپ فروش نیز اشاره ای کوچک داشت.

کولر گازی ال جی 12000

کولر گازی بوش 12000

کولر گازی اجنرال 12000

وجود کمپرسوی بسیار موثر و کم صدا در کولر گازی 12 هزار گری

یکی دیگر از مزایای ویژه و منحصر به فرد این محصول وجود کمپرسوری با عمر و دوام طولانی در این محصول است که از سر و صدای بسیار پایینی برخوردار می باشد. پس در نهایت این محصول می تواند برای آن دسته از عزیزانی مناسب باشد در شرایط آپارتمان نشینی به سر می برند.

چطور از کولر گازی به خوبی نگهداری کنیم؟

پس از تهیه و خرید کولرگازی مبحث دیگری تحت عنوان نگهداری از آن مطرح می شود که شما عزیزان باید برای کسب اطلاعات بیشتر نکات زیر را همواره در نظر داشته باشید. همه ما می دانیم برای آن که بتوانیم سالیان سال از کولر گازی خود در فصول گرم و سرد سال استفاده کنیم ملزم به رعایت برخی از پیش نیاز ها خواهیم بود، در همین خصوص پیشنهاد می کنیم موارد زیر را با دفت اجرا کنید:

  • برق ورودی به کولر گازی شما به هیچ عنوان نباید نوسان داشته باشد.
  • به هیچ عنوان از دستگاه خود برای مدت زمان بسیار طولانی استفاده نکنید.
  • فیلتر هوای دستگاه را به مدت هر 30 روز یک بار مورد شستشو قرار دهید.
  • هنگامی که قصد دارید حالت سرمایش و گرمایش کولر گازی خود را تغییر دهید ابتدا مطمئن شوید که دستگاه شما در حالت خاموش قرار دارد.
  • به هیچ عنوان همزمان از کولر گازی و کولر آبی در یک محیط استفاده نکنید چراکه استفاده از کولر آبی باعث افزایش رطوبت محیط می شود و در نتیجه کولرگازی رطوبت حاصل را جذب خواهد کرد.

در نهایت شما با رعایت موارد فوق به خوبی می توانید از محصول خود برای سالیان سال محافظت کنید.

جمع بندی قسمت معرفی کولر گازی 12000 گری

همان طور که مشاهده نمودید در این قسمت به خوبی توانستیم در خصوص کولرگازی 12000 گری اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای آن که بتوانید اطلاعات تکمیلی این حوزه را به دست آورید می توانید با ما در وبسایت تاپ فروش همراه باشید.



:: برچسب‌ها: خرید کولر گازی 12000 گری ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1399 | نظرات ()