نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

كسب و كارهاي امروزي براي اينكه از خدمات مورد نياز خود بهره‌مند شوند، نيازمند همكاري با يك شركت خدماتي هستند. در حال حاضر مي‌توان تعداد زيادي شركت خدماتي فعال را در كشور پيدا كرد كه با هدف تامين نياز كسب و كارها با آن‌ها قرارداد مي‌بندند. اين قرارداد مي‌تواند نقطه عطفي براي شروع همكاري بلند مدت بين كسب و كارهاي مختلف و شركت‌هاي خدماتي باشد. در اين مطلب، شما را با خدمات يكي از بهترين شركت‌ها در اين حوزه آشنا خواهيم ساخت.

شركت رايان محاسبان كه شايد پيش از اين نام آن را در پلتفرم‌هاي مختلف رويت كرده باشيد، مي‌‌تواند خدمات امور مالي، حسابداري، مالياتي، حسابرسي و اخذ تسهيلات بانكي را به همين شكل انجام دهد. اين شركت از يك تيم پرتعداد و متخصص در زمينه‌هاي مختلف بهره مي‌برد كه كسب و كارها مي‌توانند امور خود را به اعضاي آن بسپارند؛ البته تنها در صورتي كه در عقد قرارداد با رايان محاسبان به توافق نهايي دست پيدا كنند. براي اينكه به صورت كامل رايان محاسبان را بشناسيد، خدمات جديد اين شركت در سال 1401 را برايتان شرح خواهيم داد.

خدمات حسابرسي
اولين مورد از مجموعه خدمات تحت پوشش رايان محاسبان، خدمات حسابرسي است. در مواقع بسياري شما نيازمند اين خواهيد بود كه تمامي ورودي و خروجي‌هاي كسب و كارتان را به صورت كتبي ثبت كنيد؛ زيرا در مواردي نظير ماليات، شما بايد مدارك و اسنادي مبني بر ميزان درآمد خالص خود در طول سال را به دولت ارائه دهيد. خدمات حسابرسي، همان خدماتي است كه اين مدارك و اسناد را براي شما مهيا مي‌كند و نوعي مكمل براي امور حسابداري كسب و كار شمرده مي‌شود.

شما اگر با رايان محاسبان قرارداد داشته باشيد، يك حسابرس حرفه‌اي به دفتر كسب و كار شما اعزام مي‌شود. از آنجايي كه رايان محاسبان يك شركت رسمي و ثبت شده است كه دفتر ثابت در تهران دارد، شما مي‌‌‌توانيد براي حفاظت از اطلاعات و رازهاي حائز اهميت كسب و كار خود به اين شركت اطمينان كامل داشته باشيد. با در نظر گرفتن تمام اين عوامل، به جرئت مي‌توان گفت رايان محاسبان بهترين گزينه براي كسب و كارهاي علاقمند به خدمات حسابرسي است.

خدمات تسهيلات بانكي
در بسياري مواقع پيش مي‌آيد كه كسب و كارهاي بزرگ و كوچك براي ايجاد يك جهش در روند پيشرفت خود، به دنبال اخد تسهيلات بانكي مي‌افتند. تسهيلات بانكي در واقع همان وام بانكي است كه تحت شرايط قانوني خاص به متقاضيان ارائه مي‌شود. پس از گذشت مدت زمان معيني، فرد بايد وام اخذ شده را به همراه سود تعيين شده براي آن به بانك بازگرداند؛ اما در اكثر مواقع فرد سود خود را كسب كرده و توانسته يك سرمايه هنگفت از آن وام براي خود جور كند.

با توجه به اينكه تعداد متقاضيان اخذ تسهيلات بانكي در ايران بسيار زياد است، بانك‌ها شرايط بسيار دشواري پيش روي آن‌ها گذاشته‌اند. تيم اجرايي رايان محاسبان با استفاده از دانسته‌ها و تجربه‌هاي خود به عنوان نماينده كسب و كار شما، برايتان وام بانكي اخذ مي‌كند؛ به طوري كه كمترين مشكلي براي شما ايجاد نمي‌شود. اين موارد از جمله خدمات تسهيلات بانكي است كه رايان محاسبان مي‌تواند به شما ارائه دهد و تحولي غيرقابل باور در مسير تصاعدي كسب و كارتان به وجود بياورد.

خدمات وكالت مالياتي
ماليات، يك مقوله كاملا عادي است كه امروزه تمامي كسب و كارها با آن درگيري دارند. تعيين شدن قوانين و مقررات سخت‌گيرانه مختص پرداخت ماليات توسط كسب و كارها، باعث شده تا افراد با مشكلاتي در اين پروسه مواجه شوند؛ مشكلاتي كه تنها يك وكيل باتجربه و آگاه توانايي رفع آن‌ها را دارد. شركت رايان محاسبان در اين مواقع تمامي خدمات وكالت مالياتي را به مشتريان خود ارائه مي‌دهد تا بدون هرگونه مشكل قانوني، ماليات خود را به دولت پرداخت كنند.

يك وكيل مالياتي قابل اعتماد، فردي است كه از تمامي قوانين و مقررات مالياتي كشور آگاهي داشته و تجربه حضور در دادگاه‌هاي مالياتي با كسب و كارهاي ديگر را داشته باشد؛ در غير اين صورت، نمي‌توان به او اعتماد داشت. در اين زمينه، تجربه و آگاهي مهم‌ترين عواملي هستند كه مي‌توانند كسب و كارتان را از چاه ماليات نجات دهند. وكلاي مالياتي رايان محاسبان به واسطه فعاليت گسترده اين شركت، سابقه همكاري با انواع كسب و كار را دارند و از توانايي رفع تمامي مشكلات مالياتي برخوردار هستند.

خدمات حسابداري، مالي و مالياتي

اصلي‌ترين مجموعه خدمات تحت پوشش تيم اجرايي رايان محاسبان، حوزه حسابداري، مالي و مالياتي است. وجود هر سه مورد در كسب و كارهاي بزرگ و كوچك يك الزام غيرقابل چشم‌پوشي شمرده مي‌شود؛ چرا كه يك كسب و كار براي حركت در مسير پيشرفت و موفقيت مالي، بايد امور اقتصادي خود را تقويت كند.

در صورتي كه به دنبال يك كارشناس حسابدار متخصص براي كسب و كار خودتان باشيد، دو گزينه خواهيد داشت. يكي اينكه حسابدار كسب و كار خودتان را استخدام كنيد؛ و ديگري عقد قرارداد حسابداري با شركت‌هاي خدماتي است. در اين مورد نيز به شما توصيه مي‌كنيم با شركت‌هاي خدماتي قرارداد ببنديد تا از مزاياي قابل توجه آن بهره‌مند شويد؛ چرا كه استخدام حسابدار براي شما و كسب و كارتان چيزي جز هزينه و دردسر به همراه نخواهد داشت.

خوشبختانه اعزام حسابدار به محل فعاليت كسب و كار، يكي از مجموعه خدمات حسابداري است كه رايان محاسبان به مشتريان خود ارائه مي‌دهد. به عبارتي ديگر، شما مي‌توانيد از حضور يكي از كارشناسان متخصص حسابداري رايان محاسبان در دفتر خودتان بهره ببريد؛ كافي است كه قرارداد اين خدمات را به صورت كتبي با رايان محاسبان ببنديد و تمامي نيازهاي كسب و كارتان را به سادگي تامين كنيد.

رايان محاسبان؛ پذيراي خدمات مورد نياز كسب و كار شما

مطلبي كه مطالعه كرديد، حاوي تمامي خدماتي بود كه شركت رايان محاسبان در سال 1401 آن‌ها را به مشتريان خود ارائه مي‌دهد. اين شركت در اجراي پروژه‌هاي حسابداري، مالي، مالياتي و حسابداري هيچ رقيبي ندارد و مي‌تواند به بهترين شكل براي اخذ تسهيلات بانكي اقدام كند؛ بنابراين كسب و كارهاي علاقمند بايد به شانس بالاي موفقيت در اخذ وام بانكي با رايان محاسبان توجه داشته باشند. شما مي‌توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر و برقراري ارتباط با كارشناسان حاضر در شركت رايان محاسبان، به سايت اين شركت مراجعه كنيد.

منبع: https://www.nasim.news/fa/tiny/news-2374653

 



:: برچسب‌ها: شركت رايان محاسبان ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شبکه، یکی از پیش‌نیازهای نوظهور در دنیای کسب و کار است که همگی محبوبیت آن را در میان مدیران کسب و کار شاهد هستیم.

رای اینکه یک کسب و کار بتواند در تیم اجرایی خود نوعی هماهنگی و نظم مفید برای پیش بردن پروژه‌ها ایجاد کند، به شبکه کامپیوتری نیاز دارد؛ از این رو، این شبکه برای اینکه همواره در بهترین حالت بازده داشته باشد، نیازمند پشتیبانی شبکه است. به همین دلیل عمده مدیران کسب و کار به دنبال نحوه محاسبه تعرفه پشتیبانی شبکه هستند تا هزینه آن را تخمین بزنند.

مسلما محاسبه تعرفه پشتیبانی شبکه، ساده نخواهد بود. همان طور که می‌دانید، عقد قرارداد پشتیبانی شبکه برای استفاده از این خدمات یک پیش‌نیاز است؛ بنابراین عوامل بسیار زیادی بر قیمت و هزینه نهایی این خدمات تاثیر خواهند داشت. از آنجایی که شناخت عوامل موثر بر تعرفه پشتیبانی و نحوه محاسبه تعرفه پشتیبانی شبکه می‌تواند برای مدیران کسب و کار بسیار مفید و کاربردی باشد، شرکت رایان پشتیبان تصمیم گرفته تا در این مطلب شما را از تمامی نکات مهم مطلع کند؛ پس تا انتها با وبلاگ ما همراه ما باشید.

قرارداد پشتیبانی شبکه
پیش از این نیز ذکر کردیم که شما برای استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه، باید با شرکت خدماتی مورد نظرتان قرارداد عقد کنید. این قرارداد عموما حاوی اطلاعاتی نظیر انتظارات و پرداختی‌های شما به شرکت پشتیبانی شبکه است که در راستای قانون و به‌صورت قانونی در قرارداد درج می‌شوند؛ بنابراین یقینا از اهمیت بسیاری برخوردار است. شما برای اینکه تمامی انتظارات خودتان و مسئولیت‌های شرکت طرف قرارداد را به صورت رسمی اعلام کنید، باید آن‌ها را در قرارداد پشتیبانی شبکه بنویسید.

حال این انتظارات و مسئولیت‌ها، همان عواملی هستند که می‌توانند تعرفه و قیمت خدمات را تحت تاثیر خود قرارداد دهند. برای اینکه پروسه پرداخت و تبادلات بین کسب و کار و شرکت پشتیبانی شبکه قالب رسمی و قانونی به خود بگیرد، یک بخش دیگر برای مشخص کردن نحوه پرداخت و مبلغ دستمزد اختصاص داده می‌شود. چنانچه قصد دارید دستمزد شرکت خدمات پشتیبانی شبکه را به صورت قسطی یا یک‌جا پرداخت کنید، نوشتن مراحل و روش انجام این کار به صورت کاملا مشخص الزامی است؛ در غیر این صورت، احتمال وقوع مشکلات جبران ناپذیر در این همکاری وجود دارد.

همچنین در این بخش مشخص شده، تمامی اجزای دستمزد شرکت پشتیبانی شبکه درج می‌شود؛ همچنین خدمات ارائه شده در مقابل این دستمزد. حال همین عواملی که در بخش زیر اشاره‌ای مختصر به آن‌ها داشته‌ایم، ارقام و جزئیات این بخش از قرارداد پشتیبانی شبکه را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

عوامل موثر بر قیمت و تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه
یقینا تعرفه هرکدام از شرکت‌های خدمات پشتیبانی شبکه، متفاوت خواهد بود؛ اما تمامی عوامل موثر بر این تعرفه یکسان هستند و می‌توان آن‌ها را در تمامی قراردادهای مرتبط به این حوزه استفاده کرد. در ادامه تمامی این عوامل را به اختصار توضیح خواهیم داد.

نوع خدمات پشتیبانی شبکه
اولین مورد از این عوامل موثر، نوع خدمات مورد نیاز شماست. خدمات پشتیبانی به مجموعه بزرگی از فعالیت‌ها در راستای راه‌اندازی تا اکتیو و پسیو کردن شبکه گفته می‌شود و از آنجایی که هرکدام از این خدمات قیمت متفاوتی دارند، نوع خدمات اهمیت زیادی پیدا می‌کند. بنابراین در وهله اول، باید نوع خدمات مورد نیاز خود را به صورت دقیق مشخص کنید؛ در مواقعی حتی ممکن است بخواهید شبکه از صفر مجددا نصب شود تا کیفیت و هماهنگی بهتری داشته باشد.

حجم خدمات پشتیبانی شبکه
هرکدام از شبکه‌های کامپیوتری، تعداد متفاوتی از کامپیوترها را به یکدیگر متصل می‌کند؛ بنابراین حجم خدمات پشتیبانی برای هر یک قطعا متفاوت خواهد بود. از این رو ممکن است برخی مشکلات در شبکه کامپیوتری اتفاق بیفتد که تیم پشتیبانی باید خارجی از برنامه آن‌ها را رفع کند. به همین دلیل عموما حجم خدمات پشتیبانی شبکه و تعداد سیستم‌های متصل به شبکه، از مهم‌ترین و برجسته‌ترین عوامل موثر بر تعرفه و قیمت خدمات پشتیبانی شبکه هستند.

تیم شرکت پشتیبانی شبکه
همگی می‌دانیم که میزان ماهر بودن و کیفیت خدمات تیم پشتیبانی شبکه، تعرفه و قیمت قرارداد را تعیین می‌کند. یقینا اگر شما با یک شرکت پشتیبانی مشهور و کاردرست قرارداد ببندید، نیازمند بودجه بسیار بیشتری خواهید بود؛ اما با این وجود، مطمئن باشید که این هزینه‌های اضافی ارزشمند و نتیجه‌بخش است. زمانی که از خدمات و کارکرد تیم پشتیبانی شبکه طرف قرارداد خود اطمینان دارید، در بسیاری از هزینه‌های اضافی خود صرفه‌جویی کرده‌اید؛ زیرا دیگر هیچ‌گونه مشکلی در همکاری طرفین به وجود نخواهد آمد که افکار شما را به خود مشغول کند.

چگونه تعرفه و قیمت قرارداد پشتیبانی را استعلام کنیم؟
حالا که شناخت کافی از عوامل موثر بر تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه پیدا کردید، نوبت به نحوه محاسبه این تعرفه می‌رسد. هرکدام از شرکت‌های پشتیبانی شبکه، یک تعرفه و قیمت برای خدمات خود در نظر می‌گیرد که مطابق با آن، به مشتریان خود قیمت اعللام می‌کند. برای اینکه تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه مورد نیاز خود را محاسبه کنید، هیچ راهی جز استعلام این تعرفه و قیمت ندارید؛ زیرا این تعرفه به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست.

اکثریت شرکت‌های خدمات پشتیبانی شبکه برای راحت‌تر کردن کار مشتریان خود، تعرفه خدمات خود را در وبسایت خود درج می‌‌کنند. عموما این تعرفه به همراه تمامی خدماتی که در ازای آن مبلغ ارائه خواهد شد، برایتان شرح داده می‌شود؛ اما اگر این تعرفه را در سایت شرکت پشتیبانی مورد نظرتان پیدا نکردید، هیچ راهی جز برقراری ارتباط تلفنی یا مجازی با کارشناسان تیم پشتیبانی وجود ندارد. در این صورت، خدمات دلخواه خود را به او ارائه دهید و یک قیمت معین و تعرفه نهایی برای عقد قرارداد این خدمات تقاضا کنید تا کارتان ساده‌تر شود.

شرکت رایان پشتیبان؛ پذیرای خدمات پشتیبانی شبکه مورد نیاز شما
مطلب ارائه شده، حاوی اطلاعاتی کاربردی برای تخمین زدن تعرفه و قیمت خدمات پشتیبانی شبکه بود که در اختیارتان قرار گرفت. چنانچه به دنبال خدمات پشتیبانی شبکه هستید، می‌توانید خدمات مورد نیازتان را از شرکت رایان پشتیبان بخواهید. این تیم پشتیبانی شبکه در ۱۴ سال فعالیت رسمی خود همواره سعی کرده مشتری مداری را سیاست خود قرار دهد؛ به همین دلیل اکثر مشتریان رایان پشتیبان رضایت کامل از خدمات این شرکت داشته‌اند. برای شناخت بیشتر رایان پشتیبان و برقراری تماس با کارشناسان این شرکت، به سایت رایان پشتیبان مراجعه کنید.

راه های ارتباط با رایان پشتیبان
آدرس: تهران ، سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خیابان صدف، نبش کوچه نظری، پلاک ٣٠

منبع: https://danotech.ir/tariff-of-network-support-services/



:: برچسب‌ها: پشتیبانی شبکه ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

قطعاً همگی شما برای دانلود فیلم دچار مشکل شده اید.

دانلود فیلم

 

دانلود کردن فیلم به خودی خود یک مسئله سخت و نشدنی نیست اما با وجود سایت های متعدد و پیچیدگی های فراوان شاید شما را با چالشی بزرگ روبرو کرده باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

از طرفی بعد از پیدا کردن یک سایتی که فیلم مورد نظر را بارگذاری کرده است، دانلود کردن با کیفیتی مناسب و دارای زیرنویس گاهی اوقات کاری سخت و مشکل است.

شاید برای شما نیز بعضی اوقات پیش آمده است که دنبال فیلمی هستید که کمتر کسی به آن پرداخته و یا حتی به تازگی منتشر شده است.

این موارد شما را دچار مشکل می کند اگر فیلمی تازه منتشر شده باشد کمتر سایتی پیدا می شود که این فیلم را به سرعت بارگذاری کرده و زیرنویس مربوطه را به آن اضافه کرده باشند.

حتی گاهی اوقات فیلم را باکیفیت عالی دانلود میکنید و زیرنویس موجود را نیز دانلود کرده اما زیرنویس و فیلم هماهنگی لازم را ندارند.

گاهی اوقات نیز شما فیلم مورد نظر خود را پیدا می کنید اما کیفیتی مناسب ندارد.

در برخی موارد شما فیلم مورد نظر را با کیفیت مطلوب و زیرنویس دلخواه پیدا می‌کنید اما آن سایت مانند یوتیوب و غیره اجازه دانلود به شما نمی دهند که این مورد نیز آزار دهنده است.

معمولاً سایتی از نظر کاربران خوب است که انواع کیفیت ها را برای دانلود یک فیلم داشته باشد از طرفی دارای زیرنویس چندین زبان باشد چرا که گاهی زبان آموزان برای ارتقای سطح زبان خود از فیلم هایی استفاده می کنند که زیرنویس زبان مربوطه را داشته باشند.

ما در این مقاله سعی کرده ایم که مشکل دانلود فیلم را بررسی و چند روش خوب برای دانلود فیلمهای مورد نظر شما را معرفی کنیم.

فیلم ها دارای ژانرهای مختلفی از جمله اکشن، کمدی زندگینامه، ماجراجویی،انیمیشن،علمی تخیلی،ترسناک غیره می باشد. هر کدام از این ژانرها طرفداران خاص خود را دارد مثلاً ژانر اکشن برای افرادی که هیجان را دوست دارند،ژانر کمدی برای افرادی است که می خواهند برای مدتی شاد باشند،ژانر زندگی نامه برای افرادی است که دوست دارند درباره زندگی افراد مشهور و معروف اطلاعاتی کسب کنند.

ژان ماجراجویی همانطور که از نام آن نیز پیدا است ذهن شما را به چالش می کشد و در ساعاتی که در حال تماشای فیلم هستید شما را سرگرم می کند.

ژانر انیمیشن یکی از پرطرفدارترین ژانرها به حساب می آید. ژانر انیمیشن فقط برای کودکان و یا نوجوانان نیست بلکه افراد میانسال، جوان و یا حتی مسن هم می‌توانند طرفدار این فیلم ها باشند. در واقع بهتر است بگوییم که این ژانر سن خاصی ندارد.

ژانر علمی تخیلی گاهی اوقات می‌تواند برای ما آموزنده باشد چرا که شما بدون آنکه بدانید آینده زمین را تماشا می کنید. در برخی از فیلم ها درباره آینده هوش مصنوعی و ربات ها صحبت می شود که این اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد چرا که آینده را به نمایش می گذارد.

ژانر ترسناک طرفداران خاص خود را دارد البته این نوع فیلم‌ها رده سنی های خاصی هم دارند چرا که برای همه افراد و هر سنی مناسب نیستند. چون می توان با ژانر ترسناک تا ساعت ها سرگرم باشید.

تمامی این ژانر ها را می توانید با استفاده از نام آنها پیدا کنید و به همراه با خانواده ساعت های مفرح و خوشی را بگذرانید.

پس اگر شما هم فیلم های جذاب و دیدنی است ژانر های مختلف علاقه دارید مقاله برای شما مناسب است.

سایت دانلود فیلم

اگر شما  از سایت های دانلود فیلم اطلاع داشته باشید به راحتی می توانید فیلم مورد نظر را در چندین سایت پیدا کرده،با کیفیت و زیرنویس دلخواه دانلود کنید.

یکی از مواردی که برای دانلود فیلم به طور معمول استفاده می شود افزونه مرورگر کروم و فایرفاکس است. یک افزونه ای با نام فارسی دانلود ویدیو به صورت حرفه‌ای در کروم و فایرفاکس موجود است، که شما بعد از دانلود کردن میتوانید به راحت ترین شیوه ممکن آن افزونه را به صفحه خود اضافه کنید.

بعد از این که اضافه شد شما می توانید به راحتی به تمام فیلم های موجود در گوگل و فایرفاکس دسترسی پیدا کرده و با کیفیت و زیرنویس دلخواه آنها را دانلود کنید.

سرویس های آنلاین متعددی برای پیدا کردن ویدیو وجود دارند مانند videograbby که شما میتوانید به راحتی به صورت آنلاین بدون نیاز به نصب کردن هیچگونه اپلیکیشنی، سایت را سرچ کرده و فیلم مورد نظر خود را در سایت وارد کنید و تمام. فیلم شما در عرض چند ثانیه پیدا میشود.

تمام روش های گفته شده در بالا قطعاً می توانند به شما برای دانلود یک فیلم با کیفیت ،عالی و زیرنویس هماهنگ به شما کمک کند.

تمامی راه هایی که گفته شد موقت است سرویس های آنلاین مانند فایرفاکس کروم و غیره می باشد. شما می توانید از سایت های دانلود فیلم که موجود است نیز برای دانلود فیلم استفاده کنید.

 

ویدیو

 

دانلود

سایت دانلود فیلم مووی نما

همانطور که گفته شد ابزارهای زیادی وجود دارند برای دانلود فیلم ولی در این بین سایت هایی وجود دارند که شما می توانید به راحتی فیلم دلخواه خود را در بین فیلم ها انتخاب کنید و دانلود کنید در این میان سایت های دانلود فیلم که فیلم های تعریف شده و سانسور شده در اختیار مخاطب قرار دهند که برای دیدن دست جمعی در خانواده مناسب باشد کم است ولی ما قصد داریم سایت دانلود فیلم مووی نما را به شما معرفی کنیم که تمام فیلم های این سایت دانلود فیلم بازبینی شده و سانسور می باشد و مناسب برای تماشای خانوادگی می باشد این سایت دارای بیش 2000 فیلم برتر و پرطرفدار سانسور شده است و بسیاری از آن ها دوبله فارسی و به همراه زیرنویس فارسی می باشد که به راحتی می توانید در بین فیلم های آن فیلم مورد علاقه خود را بیابید.

جمع بندی

به خاطر داشته باشید که دیدن یک فیلم جذاب و مفرح می‌تواند یک تعطیلات خوب و یک آخر هفته ای جذاب برای شما رقم بزند. پس از دیدن فیلم های جدید و عالی غافل نشوید.

بجای رفتن به سینما در تابستان گرم ویا زمستان سرد در خانه نشسته وهر نوع فیلمی را که دوست دارید دانلود کرده وبه همراه دوستان ویا خانواده خود ببینید.

مخصوصا در روزهای جمعه وتعطیل این کار بسیار لذت بخش خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: سایت دانلود فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 | نظرات ()