نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

استانبول بزرگ‌‌ترین شهر ترکیه و مرکز اقتصادی و فرهنگی کشور هم به حساب می آید و در اصل این شهر در کنار تنگه‌ بسفر و دریای مرمره توانسته عنوان جذاب ترین شهر اطراف ایران را به خود اختصاص بدهد؛ این شهر درست در مرز بین اروپا و آسیا قرار گرفته و تنگه‌ بسفر این دو قاره را از هم جدا کرده است و استانبول در واقع در دو قاره جای خوش کرده است و همچنین این شهر تاریخی و زیبا به دلیل گوناگونی جاذبه‌ های گردشگری و تفریحی و از نظر تعداد توریست های خارجی، جزو برترین شهرهای توریستی دنیا شناخته می شود و نیز نزدیکی استانبول به ایران و شباهت بسیار زیاد فرهنگ ‌و آداب این شهر باعث شده که این شهر یکی از محبوب ‌ترین مقصدهای گردشگری خارجی برای ما ایرانیان شود و پیشنهاد می کنیم تور استانبول را با آژانس مسافرتی نامی گشت تجربه کنید و مجموعه نامی گشت در اصل مجری مستقیم و تخصصی تورهای استانبول می باشد و تمامی پروازها و هتل ها گارانتی شده اند و ما تضمین بهترین کیفیت و قیمت ارزان تور استانبول را به شما مسافران عزیز خواهیم داد و در آخر همچنین تور ارزان استانبول و تور لحظه آخری استانبول را در بالای همین صفحه در متنوع ترین حالت می توامید ملاحظه نمایید و بهترین و مناسب تریت تور مسافرتی استانبول را خریداری کنید.

قیمت تور استانبول 
اگر هزینه سفر به استانبول برای شما اهمیت بالایی دارد و زمان مشخصی برای سفر خود مشخص نکرده اید، می توانید تور لحظه آخری استانبول را از ما تهیه کنید و نیز شاید بدانید که تورهای لحظه آخری به این معنا هستند که یک یا دو روز قبل از زمان سفر، بلیت خود را خریداری کرده و راهی سفر می شوید، همچنین ویژگی خوب این نوع تورها قیمت پایین آنهاست چرا که مسافر فرصت بسیار کمی برای آماده شدن برای سفر داشته و باید چمدان به دست باشد و نیز برای دیدن تورهای ارزان استانبول و همچنین آفر تورهای لحظه آخری استانبول می توانید از لینک های بالای همین صفحه استفاده کرده و تور مورد نظر خود را انتخاب کنید و خوشبختانه مجموعه ما به عنوان قوی ترین موتور جستجوی تورهای مسافرتی در ایران تورهای بسیار متنوع و ارزان قیمتی را به مقصد استانبول ارائه داده است تا شما بتوانید به راحتی از طریق منوی بالای همین صفحه به انواع تورهای استانبول دسترسی راحتی داشته باشید و بهترین و ارزان ترین آنها را از همین الان رزرو نمایید و به درستی از همین حالا برای سفر خود برنامه ریزی کنید.
در ادامه اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که قیمت سفر به استانبول چقدر است؟ باید به شما بگوییم که قیمت تور استانبول در زمان های مختلف سال وابسته به عوامل گوناگونی چون آب و هوا، مناسبت ها و قیمت پرواز و هتل های متنوع متفاوت می باشد، باید این را هم بدانید که همواره بهتر است برای پیدا کردن قیمت دقیق تورهای استانبول از سرچ هوشمند در صفحه اول وب سایت استفاده کنید و در ضمن سیستم سرچ تورهای مسافرتی ما به این صورت است که از صفحه اصلی وبسایت و بخش سرچ نام مقصد مورد نظر خود را وارد کرده تا تمامی تورهایی که برای آن مقصد برنامه ریزی شدند، خیلی راحت در دسترس شما قرار بگیرند و ضمنا در این بخش می توانید بر اساس فاکتورهایی مثل میزان بودجه، ستاره هتل، نام ایرلاین، زمان سفر و... در همان زمانی که مورد نظر خودتان است، تور استابنول خود را پیدا نمایید ؛ در ادامه تور استانبول را با ما تجربه کنید چرا که نامی گشت مجری مستقیم و تخصصی تورهای استانبول در طیف گسترده ای می باشد پرواز ها و هتل ها گارانتی شده اند و همچنین تور ارزان استانبول و تور لحظه آخری استانبول را از ما بخواهید و در ضمن خدمات تور استانبول شامل پرواز رفت و برگشت ، ترانسفر فرودگاهی ، گشت های شهری متنوع با تورلیدر فارسی زبان در استانبول ، بیمه مسافرتی ، هتل متنوع در استانبول با خدمات و سرویس های مختلف می باشد.
بهترین هتل های استانبول
شهر جادویی و دوست داشتنی استانبول درست میان دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته که جاذبه های دیدنی و خوش آب و رنگ آن، سالانه میلیون ها مسافر و گردشگر را به سمت خود جذب کرده است و نیز لذت قدم زدن در کوچه پس کوچه های باصفای این شهر یا قایق سواری در تنگه بسفر می تواند هر مسافری را برای سفر به استانبول تشویق نماید و ما پیشنهاد می کنیم هتل هایی که به مرکز شهر نزدیکتر هستند را برای رزرو هتل استانبول برگزینید؛ چرا که دسترسی به جاذبه های شهر را برای شما راحت تر میکند و نیز بهترین هتل های فرودگاهی استانبول برای سفرهای تجاری و کاری، مناسب و ایده آل هستند و همچنین از مهم ترین خصوصیات این شهر تاریخی این بوده که هتل های 3 ستاره استانبول، هتل های 4 ستاره استانبول و هتل های 5 ستاره استانبول در سراسر این شهر در طیف زیادی مشاهده می شوند و از هتل های نزدیک فرودگاه آتاتورک گرفته تا هتل های مرکز شهر و بخش های تاریخی شهر از جمله سلطان احمد، آکسارای توپکاپی، فاتح و عثمان بی تا همگی زیباترین هتل را در خود دارند که شما را برای انتخاب دچار سردرگمی می کنند ؛ هتل های متنوع از شمال خلیج شاخ طلایی تا جنوب خلیج شاخ طلایی، از اطراف تنگه بسفر تا دریای مرمره همگی می توانند انتخاب های برتری برای شما داشته باشند و شما بسته به اینکه هدف از سفرتان به استانبول چیست این امکان را دارید که بهترین و عالی ترین هتل های استانبول را برای اقامت انتخاب کنید و در آخر از بهترین هتل های این شهر جذاب می توان به : هتل الیت ورلد استانبول، هتل گرند جواهر استانبول، مرکور استانبول بومونتی، بیز جواهر استانبول، هتل رادیسون بلو استانبول، هتل دیوان استانبول و ... اشاره نمود.
بهترین جاذبه های گردشگری استانبول
اگر قصد سفر به شهر استانبول را دارید و هیچ پیش ‌زمینه‌ ای هم در خصوص زیبایی های آن نداریدف جالبه بدونید که قرار است به بزرگ ‌ترین و جذاب ‌ترین شهر ترکیه سفری هیجان انگیزی داشته باشید؛ اینجا درست شهری شلوغ است که در کنار " تنگه‌ بُسفُر " و " دریای مَرمَره "، دو قاره‌ آسیا و اروپا را به‌ هم متصل کرده است و مهمه بدونید که تنها شهر دنیاست که در دو قاره قرار گرفته و در حقیقت استانبول شهری است پر از رنگ، مسجد، موزه، کافه‌ های‌ جذاب خیابانی و رستوران ‌های پُر از طعم و رنگ در کوچه ‌پس‌ کوچه‌ های‌ رنگارنگ، بازارهای سنتی، مغازه ها، مراکز خرید و یک دنیا مزه و خوراکی های هیجان انگیز، غذای لذیذ و خوشمزه و جاذبه ‌های گردشگری متنوع که شما را به وجد می آورد ؛ همراه ما باشید چرا که قصد داریم برخی جاهای دیدنی استانبول که لحظات خاطره ‌انگیزتری را در سفر به استانبول به شما هدیه می دهند را به شما معرفی کنیم ؛ این شهر تاریخی، جاذبه‌ های عالی و زیاد و مشهوری دارد که از میان مهم ‌ترین آن‌ها می‌توان به ایاصوفیه، مسجد آبی ، برج گالاتا ، برج دختر ، تنگه‌ بسفر و کاخ‌ های توپ‌ قاپی و دلمه باغچه اشاره کرد.
ایاصوفیه
مسجد شگفت انگیز " ایاصوفیا " اولین مکانی است که در سفر به استانبول باید از آن دیدن نمایید ، این مسجد در بخش اروپایی استانبول می باشد و به مدت هزار سال کلیسای امپراتوری روم شرقی بوده، اما در قرن پانزدهم توسط معمار عثمانی، " سینان "، به مسجدی با‌شکوه در میان اماکن دیدنی استانبول تبدیل شده است که جزو تجربیات جالب سفر شما به این شهر می شود.
مسجد سلطان احمد
مسجد سلطان احمد را باید یک بنای باشکوه و پر از عظمت در میان جاذبه های دیدنی استانبول به حساب می آید و در ادامه این مسجد زیبا می تواند شما را شیفته خود کند و تجربه تاریخی جالب برای شما می باشد و نیز به علت تزیین با کاشی‌ های آبی به مسجد آبی هم مشهور بوده و در آخر مسجد آبی با قدمتی 400 ساله، یکی دیگر از بناهای باشکوه استانبول است که نزدیک ایاصوفیا جای خوش کرده است
آب ‌انبار تاریخی باسیلیکا
بعد از دیدن ایاصوفیا و مسجد آبی سری به آب ‌انبار تاریخی باسیلیکا بزنید، این مکان جزو مشهورترین جاذبه ‌های گردشگری استانبول می باشد و اینکه این آب ‌انبار با شکوه نزدیک این دو مسجد است و در زمان امپراتوری بیزانس، زمانی ‌که به استانبول را با قسطنطنیه می ‌شناختند، ساخته شده است و نیز مهم است بدانید که حدود 300 ستون با سرستون ‌های طرح ‌دار در این آب ‌انبار وجود دارد که شکوه آن‌ ها باعث شده به آن قصر وارونه هم نام ببرند و از آن به‌ عنوان زیباترین مکان های دیدنی استانبول یاد میکنند که ارزش دیدن را دارد.


:: برچسب‌ها: تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

راهکار دوم بررسی محتوای رقبا می باشد. محتوایی را که برای کلمات کلیدی در نظر می گیریم می بایست بر اساس نیاز کاربران باشد. در روش اول شما کلمات کلیدی مد نظر خود را به گوگل معرفی می کنید و از گوگل میخواهید در صورتی که این کیوردها و کلمات کلیدی، توسط کاربران جستجو شد، سایت شما را در صفحه اول نمایش دهد(و حتی در رتبه ۱ گوگل) .


اگر به شیوه دستی این کار را انجام می دهید،به دنبال کلماتی باشید که در طول مقاله تکرار می شوند. بنابراین تعجبی ندارد که همه می‌ خواهند صفحه اول گوگل در اختیار آنها باشد، چراکه واقعاً ارزش و بهای زیادی داشته و یکی از بهترین راه ها برای انجام تبلیغات موثر در بین کسب و کارهای آنلاین به شمار می رود.

به همین دلیل تمرکز بر روی یک موضوع تخصصی از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا؟ به این دلیل که بیشتر احتمال دارد توجه سایر وبلاگ نویسان را به خود جلب کند و در شبکه های اجتماعی بک لینک یا ذکر (اشتراک و لایک) دریافت نماید و همین فرآیندها مدت زمان رسیدن به صفحه اول موتور جستجوی گوگل را کوتاه تر  و آموزش سئو تسمینو در لینک https://www.tesmino.com/blog/سئوی-سایت  را تکمیل کند.

نکته مهم در بک لینک معتبر و تاثیر گذار روی سئو سایت موارد زیر است: بک لینک گرفتن از ریپوتاژ یا سایت هایی با موضوع سایت مرتبط هستند. رقابت شدیدی مخصوصا برای کلمات کلیدی محبوب و پرکاربرد وجود دارد ، به همین دلیل کلمه کلیدی انتخابی عاملی تاثیرگذار در مدت زمان قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل است.

حجم تولید محتوا یا تعداد کلمات: سایت های قوی و برتر در گوگل طول مقالات آن ها به ۲۰۰۰ کلمه یا بیشتر می رسد. گوگل نیز به این موضوع اهمیت می دهد و سایت ها را از نظر سرعت بررسی کرده و در صورت موفق عمل کردن امتیاز مثبت به آن ها می دهد.

ادامه مطلب: https://tesmino.com



:: برچسب‌ها: سئو توسط تسمینو ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 | نظرات ()