نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

تعمیرات all in one ایسر مانند دیگر محصولات این شرکت به دلیل ساختار خاصی که دارند باید توسط افراد متخصص و البته استفاده از ابزارها و تجهیزات کاملاً به روز انجام شود.در نمایندگی ایسر در تهران شما می توانید همه مشکلات به وجود آمده برای آل این وان خود از نظر سخت افزاری یا نرم افزاری را به راحتی و با کمترین هزینه برطرف نمایید. در ادامه با ما همراه باشید

تعمیرات all in one ایسر

آل این وان یا همان کامپیوتر های یکپارچه به دلیل مزایای بسیار زیادی از جمله کاهش فضا و کاهش مصرف و مورد توجه بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها قرار گرفته اند.

شرکت ایسر با توجه به اینکه در زمینه تولید کامپیوترهای شخصی یکی از شرکت های موفق بوده است، اقدام به تولید آل این وان نیز نموده تا در این زمینه نیز بتواند با تولیدات متنوع و همچنین با کیفیت مشتریان خود را راضی نگه دارد.

ساختار آل این وان به طور کلی شبیه به هم است اما بسیاری از شرکت ها از نظر ظاهری و سخت افزاری تغییراتی را در آنها ایجاد می‌کند که می‌تواند بر روی تعمیرات all in one ایسر موثر باشد.

کسانی که از آل این وان های ایسر استفاده می کنند در هنگام بروز هر گونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری دغدغه هایی برای تعمیر این دستگاه دارند.

به همین دلیل مرکز ما سعی کرده است با پشتیبانی کامل از تمامی مدل‌های مختلف آل این وان تولید شده توسط این شرکت این دغدغه را به خوبی از بین ببرد.

استفاده از خدمات مراکز غیرمجاز و افراد مبتدی نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نمی‌کند بلکه ممکن است موجب وارد کردن صدمات جدی به بخش های اصلی و حیاتی این دستگاه نیز شود.

به همین دلیل نمایندگی ایسر تیمی از مجرب ترین تعمیرکار آن را در این مرکز دور هم جمع آورده است تا بتوانند عملیات عیب یابی و تعمیر این دستگاه را با کیفیت بسیار بالا انجام دهد.

ارائه گارانتی معتبر

ایسر سعی کرده است تا مانند دیگر تجهیزات وارد شده به بازار از جمله لپ‌تاپ‌های با کیفیتی که تولید می کند، آل این وان ها را نیز با قیمت بسیار عالی و مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

به همین دلیل نمایندگی ایسر نیست هزینه‌ های بسیار مناسب و کمی را برای تعمیرات all in ine ایسر در نظر گرفته است تا مشتریان بتوانند نسبت به هزینه های خود مدیریت بهتری را داشته باشند.

برای اعتماد سازی بیشتر مشتریان و همچنین تضمین کیفیت خدماتی که در نمایندگی می شود، گارانتی معتبر تعمیر برای هر محصول البته مهلت تست پس از انجام تعمیرات در نظر گرفته می شود.

در صورتی که هر کدام از قطعات سخت افزاری آل این وان ایسر دچار مشکل شده باشند و تعمیر آنها از نظر اقتصادی نیز به صرفه نباشد تیم فنی و تخصصی این مرکز با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال نسبت به تعویض این قطعات معیوب اقدام می کند.

پس در صورتی که هرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری برای آلین وان شما به وجود آمد حتما در قسمت تعمیرات all in one ایسر مراجعه نموده تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه مشکل شما برطرف شود.

مشکلات متداول آل این وان های ایسر

آل این وان ایسوس می تواند از نظر سخت افزاری و نرم افزاری به دلیل عدم نگهداری صحیح و یا استفاده نادرست دچار مشکلاتی شود.

یکی از مهمترین ایرادات و مشکلات شایع برای محصولات یک پارچه ای سر ویروس های نرم افزاری است که می تواند باعث خراب شدن قسمت های مختلف سخت افزار از جمله سی پی یو دستگاه و همچنین چیپ گرافیک شود.

در این صورت به آسیب دیدن چیپ گرافیک دستگاه تصاویر نمایش داده شده ایراد پیدا کرده و ممکن است در برخی از موارد به طور کلی این فصل روشن نشود.

از دیگر مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری که برای آل این وان های ایسر به وجود می آید می توان به هنگ کردن دستگاه و یا مشکلاتی که برای به روز رسانی بایوس آن و همچنین خراب شدن قطعات مختلف سخت افزاری اشاره نمود.

ارتقاء گرافیک ایسر امکان پذیر بوده و قابل به روز رسانی است اما باید حتماً توسط افراد متخصص انجام شود تا کوچکترین مشکلی برای دیگر قسمت های این دستگاه به وجود نیاید.

برخی از خدمات تعمیرات all in one ایسر

تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع آل این وان ایسر

تعمیرات تخصصی انواع درایور های نوری

تعمیر صفحه لمس و نمایشگر دستگاه

تعمیرات و تعویض کارت گرافیک دستگاه

نصب ویندوز و برطرف کردن مشکلات مختلف نرم افزاری

تعمیر و بازیابی باتری

ترمیم و تعمیر هارد دیسک

تعمیرات مختلف سخت افزاری و برطرف کردن مشکلاتی که ممکن است به دلیل ضرب دیدگی برای هر قسمت دستگاه به وجود بیاید.

منبع: تعمیر لپ تاپ ایسر



:: برچسب‌ها: all in one ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کاشت نهال بادام

دستورالعمل کاشت نهال و درخت بادام:
بادام یک محصول محبوب و با کیفیت است. در انواع آجیل های شور و شیرین به صورت خام یا شور استفاده می شود. بادام نیز در بسیاری از غذاها نقش مهمی دارد. همه اینها باعث شده است که پرورش دهندگان توجه ویژه ای به این محصول داشته باشند.

همه این موارد و تقاضا ها موضوعی است  که باعث ایجاد متقاضیان زیاد شده است. از یک سو در کشت نهال یا بذر بادام، داشتن اطلاعات کافی و رعایت قوانین از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین منظور تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی قوانین پرورش درخت بادام بپردازیم. بنابراین اگر به فکر کاشت این گیاه معروف با طعمی لذیذ هستید، دست از کار نکشید.

همچنین در این مقاله قصد داریم 10 نوع از انواع نهال بادام را به شما معرفی کنیم، همچنین نهالستان های معتبری که به فروش این نهال ها مشغول هستند را نیز معرفی میکنیم.

آشنایی با کشت نهال بادام:
درخت بادام نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها نیز بسیار محبوب است. می توان گفت آمریکا و اسپانیا بزرگترین تولیدکنندگان این محصول هستند. البته کشت بادام در کشور ما ایران بسیار رایج است. دانه های درخت بادام دارای دو پوسته هستند.
پوسته بیرونی آن که در فصل بهار رشد می کند و بازار مدرن آن را در اختیار می گیرد و همچنین پوسته داخلی آن که در داخل کاملاً سفت است. دانه های بادام یا دانه ها در پوسته سخت خود قرار می گیرند. برای کشت نهال بادام؛ باید در نظر داشته باشید که ارتفاع درخت باید 5 تا 10 متر باشد. اگر بخواهیم عرض یا قطر آن را ببینیم باید بگوییم که قطر این درخت می تواند بیش از 40 سانتی متر باشد.

نحوه پرورش نهال بادام:
همانطور که قبلا ذکر شد، بادام نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورها یک محصول محبوب است. بنابراین می توان روش های مختلف کشت را در نظر گرفت. در هر صورت، هر روشی که برای کشت بادام انتخاب شود. تمام شرایط لازم که در ادامه به آنها می پردازیم باید رعایت شود تا در نهایت برداشت خوبی داشته باشیم. پرورش درخت بادام در سراسر جهان به روش های مختلف از جمله:.

  1. تکثیر توسط بذر،
  2. تکثیر به‌ وسیله پیوند،
  3. و همچنین کاشت نهال بادام، صورت می‌گیرد.

انواع نهال بادام

نهال بادام دارای ارقام مختلفی است که هرکدام دارای مشخصات و ویژگی های خاص خود هستند. این ارقام با توجه به مناطق مختلف بازدهی مناسب نسبت به همان منطقه را دارند. که انواع آنها عباتند از:

نهال بادام سفید

نهال بادام سفید که با نام های نهال بادام محب و نهال بادام محبعلی نیز شناخته می شود یک از انواع نهال بادام پوست کاغذی می باشد. این نهال به طور عمده در استان های کردستان و چهارمحال بختیاری کاشت می شود. البته به دلیل سازگاری بسیاری عالی نهال بادام سفید با شرایط اقلیمی چهارمحال بختیاری، بهترین نوع این نهال در این منطقه تولید می شود. البته در سایر نقاط کشور نیز این نهال امکان کشت دارد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-بادام/نهال-بادام-سفید/

نهال بادام منقا

نهال بادام منقا یکی از انواع تجاری و پر سود انواع نهال بادام می باشد. منشا این نهال منطقه آسیای شرقی است ولی به دلیل محبوبیت بالایی که در میان باغداران دارد، در اکثر مناطق ایران نیز کاشت می شود. محصول این نهال را به دو صورت چاقاله بادام و بادام درختی می توان برداشت کرد که هر دو سوددهی عالی دارند.

https://akinnahal.com/shop/نهال-بادام/نهال-بادام-منقا/

نهال بادام ربیع

نهال بادام ربیع یکی از انواع نهال بادام بومی ایران می باشد و منشا اصلی آن شهرکرد است. این نهال به دلیل بازدهی بالا یکی از ارقام نهال بادام تجاری و پرسود می باشد. مقاومت این نهال در برابر خشکی و کم آبی از دلایل اصلی محبوبیت این نهال بادام می باشد زیرا امکان کشت دیمی این نهال وجود دارد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-بادام/نهال-بادام-ربیع/

نهال بادام شکوفه

نهال بادام شکوفه از انواع نهال بادام فرانسوی می باشد. اما در ایران نیز در مناطق بسیار به خصوص میاندوآب و آذر شهر کاشت می شود. ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان بادام شکوفه در دنیا می باشد. این نهال یکی به دلیلی بازدهی بالا و مقاومت در برابر سرمای بهاره، یک نهال کاملا محبوب در بین باغداران به شمار می رود.

https://akinnahal.com/shop/نهال-بادام/نهال-بادام-شکوفه/

نهال بادام فرانیس

نهال بادام فرانیس یکی از انواع نهال بادام تجاری می باشد که دارای بازدهی بالایی است. این نهال که ریشه فرانسوی دارد، در بیشتر مناطق ایران کشت می شود. به دلیل بالا بودن میزان برداشت محصول و مقاومت بالای این نهال در برابر سرمای بهاره، یک نهال پرسود و محبوب در بین باغداران به شمار می رود

https://akinnahal.com/shop/نهال-بادام/نهال-بادام-فرانیس/

نهال بادام مامایی

نهال بادام مامایی که می توان گفت بهترین و گران ترین نوع بادام را دارد. بیش از 57 درصد از زمین های زیر کشت بادام مربوط به این نهال می باشد. زیرا این نهال بادام دارای محصولاتی با درصد مغز بالا، شرین و خوش طعم می باشد و میزان بازدهی بالایی دارد. بهترین نوع این بادام ها به کشورهای دیگر به خصوص هندوستان صادر می شود.

https://akinnahal.com/shop/نهال-بادام/نهال-بادام-مامایی/

نهال بادام سنگی

نهال بادام سنگی که بی شک می توان گفت یکی از بهترین نهال های بادام می باشد. این نهال علاوه براین که دارای میزان بازدهی بالا می باشد، مقاومت بالایی نیز در برابر شرایط سخت از خود نشان می دهد. همانند نامش در شرایط پیچیده و نامعمول تحمل بالایی دارد و به رشد خود ادامه می دهد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-بادام/نهال-بادام-سنگی/

نهال بادام کاغذی

نهال بادام کاغذی که گاهی به آن نهال بادام پوست کاغذی نیز گفته می شود یکی از انواع محبوب و شناخته شده در بیان باغداران می باشد. بادام کاغذی که اصلی ترین ویژگی آن داشتن پوست چوبی بسیار نازک می باشد، در میان مردم نیز شناخته شده و محبوب است و به دلیل طعم و خواص بی شماری که دارد، فروش بالایی دارد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-بادام/نهال-بادام-کاغذی/

نهال بادام دیرگل آذر

نهال بادام دیرگل آذر یکی از انواع نهال بادام تجاری و پربازده می باشد. منشا این نهال بادام فرانسه می باشد و حاصل پیوند نهال بادام ایتالیایی و بادام فرانسوی است. البته به دلیل میزان باردهی بالا و رشد قوی این درخت محبوبیت جهانی پیدا کردو چندین سال است که این نهال در ایران و به خصوص آذر شهر کشت فراوانی دارد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-بادام/نهال-بادام-دیرگل-آذر/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: نهال ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

زیبایی و آراستگی برای زنان از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است. تقریبا تمام زنان تمایل دارند که در هر شرایطی زیبا و جذاب به نظر رسیده و در بهترین حالت خود باشند. از این رو آرایشگاه ها و سالن های زیبایی زنانه در چند دهه اخیر رشد چشمگیری داشته و خدمات آرایشی ارائه شده در این مراکز تنوع بسیاری یافته است. روش های آرایشی دائم و نیمه دائم از جمله انواع تاتو صورت، کاشت و اکستنشن مژه و ابرو، جدید ترین مدل های مش و رنگ مو و بسیاری موارد دیگر از جمله خدمات آرایشی است که طرفداران بسیاری در میان بانوان پیدا کرده است.در این مقاله به معرفی و بررسی مختصر برخی از جدید ترین روش های آرایشی موقت و نیمه دائم می پردازیم.

کلاس های آموزشی فیشیال و پاکسازی پوست در شیراز

انواع خدمات ناخن در آرایشگاه زنانه

دست ها بخشی تاثیر گذار در زیبایی یک زن هستند. علاوه بر زیبایی و شفافیت پوست دست ها، تمیزی و زیبایی ناخن ها نیز نقش قابل توجه در جذابیت یک زن دارند اما این زیبایی و آراستگی دیگر تنها منحصر به ناخن های دست نیست بلکه سلامت و زیبایی ناخن های پا نیز تبدیل به جزئی از خدمات ارایشی پرطرفدار در میان زنان گردیده است. بر همین اساس امروزه آرایشگاه های زنانه خدمات بسیار تخصصی و حرفه ای را برای آراستگی ناخن های دست و پا ارائه می نمایند که مورد استقبال بانوان قرار گرفته است.خدمات اصلی زیبایی ناخن شامل موارد مختلفی می شود که عبارتند از: کاشت ناخن، مانیکور، پدیکور و لاک ژل.

کاشت ناخن

کاشت ناخن گزینه ای مناسب و نیمه دائمی برای داشتن ناخن هایی خوش فرم و زیبا است. شما می توانید به اندازه و فرم دلخواه ناخن کاشته و از داشتن ناخن هایی با فرم و طرح جذاب که به راحتی جدا نمی شوند لذت ببرید. کاشت ناخن جایگزینی مناسب و نسبتا دائمی برای ناخن های مصنوعی است که دیگر کاربرد چندانی ندارند. دقت داشته باشید که کاشت ناخن امری تخصصی و بیسار حساس بوده که حتما باید توسط فرد ماهر و دوره دیده انجام شود. در صورتی که کاشت ناخن به طور غیر حرفه ای و بدون رعایت موارد بهداشتی انجام شود می تواند خطرات جدی برای سلامتی فرد به همراه داشته باشد همچنین لازم است بدانیم که ناخن کاشته شده نیز دائمی نبوده و در بازه های زمانی مشخص نیازمند ترمیم و جایگزینی می باشد.

مانیکور

داشتن ناخن های مرتب و اراسته خواسته ی هر بانویی است که به زیبایی دستان خود اهمیت می دهد. برای این منظور می توانید از خدمات مانیکور دست در آرایشگاه های زنانه بهره مند شوید. به فرآیند سوهان کردن ناخن، پاک کردن و از بین بردن گوشت و پوست های ریز اضافه ی دور ناخن به طوری که اسیبی به بافت سالم اطراف ناخن وارد نشود، مانیکور دست گویند. لازم به ذکر است که مانیکور ناخن نیز باید توسط فرد متخصص انجام شده و نکات بهداشتی و ضدعفونی ناخن ها قبل و بعد از مانیکور به دقت صورت گیرد.

پدیکور

همان اندازه که سلامت و زیبایی ناخن های دست مهم و تاثیرگذار است، سلامت و زیبایی ناخن های پا نیز حائز اهمیت است. ناخن های نامرتب، شکسته و تیره، زیبایی پا را از بین برده و از جذابیت فرم زیبای پای شما می کاهد. به سوهان زدن، مرتب کردن و برداشتن گوشت و پوست مرده و زائد اطراف ناخن پا بدون آسیب رساندن به بافت اصلی آن، پدیکور ناخن می گویند که از جمله خدمات تخصصی ارائه شده در آرایشگاه های زنانه می باشد.

لاک ژل

لاک ژل یا همان ژلیش ناخن گزینه مناسبی است برای کسانی تمایل به کاشت ناخن ندارند. لاک ژل زیبایی یک ناخن کاشته شده را دارد و به دلیل داشتن کراتین مانع آسیب رسیدن به صدف ناخن می شود. در روش لاک ژل ، ناخن ها از پایه کوتاه نشده و سوهان زده نمی شوند بنابراین این روش نسبت به کاشت آسیب کمتری برای ناخن به همراه دارد و هر زمان که بخواهید به راحتی از روی ناخن شما برداشته می شود.

 

خدمات آرایش دائم در آرایشگاه زنانه

تاتو یا همان خالکوبی به عنوان شکلی از آرایش دائم و نیمه دائم شناخته می شود که به انواع مختلف در آرایشگاه های زنانه صورت می گیرد. تاتو صورت را می توان برای خط چشم و خط لب، زیبایی و ترمیم ابرو و حتی اسکالپ سر در موارد ریزش مو نیز انجام داد. هدف از انجام تاتو در صورت رهایی از آرایش مداوم صورت به طور روزانه و موقت است که علاوه بر هدر دادن هزینه و زمان، در مدت زمان کوتاهی کیفیت خود را نیز از دست می دهد.

آموزش حرفه ای و تخصصی تتو بدن

آموزش تاتو در آرایشگاه زنانه

انجام انواع تاتو بر روی صورت امری تخصصی بوده و اجرای آن نیازمند گذراندن دوره های حرفه ای می باشد. برگزاری دوره های آموزش از سطح مبتدی تا حرفه ای تاتو صورت از جمله خدمات آموزشی است که توسط برخی از آرایشگاه ها و سالن های زیبایی که مجوزهای لازم را دارند، ارائه می شود. دوره های آموزشی تاتو صورت شامل آموزش های تئوری، طراحی و کار عملی بر روی پوست های مصنوعی و طبیعی می باشد.

کلاس آموزش میکروبلیدینگ ابرو در تهران

کاشت مژه در آرایشگاه زنانه

از گذشته تا کنون همواره داشتن مژه هایی زیبا و پرپشت به عنوان معیاری برای زیبایی صورت در نظر گرفته شده است.این امر موجب روی آوردن بانوان به دریافت خدمات آرایشی برای افزایش زیبایی مژه ها می گردد. امروزه از روش های مختلف طبیعی و مصنوعی برای زیبا تر نشان دادن مژه ها و پرپشت کردن آن ها استفاده می شود که به طور کلی عباتند از:

  • انواع ریمل
  • لیفت و لمینت مژه
  • مژه مصنوعی
  • کاشت مژه

کاشت مژه از جمله روش های جدید است که مورد استقبال بانوان در آرایشگاه های زنانه قرار گرفته است. کاشت مژه فرآیندی است که در طی آن تارهایی از جنس مو با ترکیبات مصنوعی، لا به لای مژه های پلک بالایی با چسب های مخصوص اضافه می شود. کاشت مژه شامل دو نوع کاشت دائم و موقت می باشد.

کاشت مژه به صورت دائمی در یک طی عمل جراحی حدودا دو ساعته همراه با بیهوشی موضعی توسط پزشک متخصص انجام می گیرد که دوره نقاهت و عوارض خاص خود را به همراه دارد. در روش موقت کاشت مژه از مژه های مصنوعی برای پرپشت نشان دادن مژه ها استفاده می شود. در این روش مژه های مصنوعی از جنس مو را به صورت مجزا و با استفاده از چسب های مخصوص که دارای دوام خوبی می باشند لا به لای مژه های طبیعی می چسبانند. مژه موقت به طور میانگین یک هفته دوام داشته و به مرور زمان در اثر شستشو کنده می شود. این نوع از کاشت مژه می تواند توسط آرایشگران متخصص و دوره دیده در سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه با رعایت موارد بهداشتی انجام شود.



:: برچسب‌ها: خدمات آرایشگاه های زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کانادا کشوری مدرن، زیبا، امن و با شرایط رفاهی عالی برای مهاجرت می‌باشد. اما مهاجرت به کانادا چندان راحت نیست برای مهاجرت به کانادا مراحل زیادی وجود دارد که شما باید تمامی آن‌ها را با توجه به قوانین وضع شده طی کنید. طی شدن این مراحل ممکن است ماه‌ها به طول انجامد اما با توجه به امکانات رفاهی مناسب، مهاجرت به این کشور برای خیلی از افراد بسیار ایده‌آل است. در ادامه به توضیح چند روش اخذ ویزا و اقامت کانادا می‌پردازیم.

اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

اخذ اقامت  و پاسپورت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری توسط تیدی پارس فواید بسیاری دارد. این راه بسیاری از افراد را شامل می‌شود که از راه‌های دیگر اخذ اقامت برای آن‌ها سخت است برای مثال افراد مسن یا افرادی که مهارت زبان بالایی ندارند. همچنین در این روش فرد نیاز به ارائه مدرک دانشگاهی ندارد. با این روش افراد خانواده (همسر و فرزندان) فرد نیز می‌توانند اقامت دائم کسب کنند.

دریافت ویزا و اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری از روش‌هایی از جمله ثبت شرکت در کانادا، کارآفرینی، خود اشتغالی و استارتاپ ویزا امکان‌پذیر است. این روش بهترین روش برای صاحبین مشاغل و کارآفرینان است. باید توجه داشت که اول شما باید ابتدا ویزای سرمایه‌گذاری کانادا را اخذ کنید و پس از دو سال حضور در ایالت مورد نظر می‌توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

حداقل میزان سرمایه‌گذاری برای دریافت ویزا 350 هزار دلار کانادا می‌باشد. این هزینه نسبت به کشورهای اتحادیه اروپا، آمریکا و استرالیا روشی مناسب‌تر است. کانادا همچنین برای سرمایه‌گذاری قوانین ساده‌تری دارد و برای شروع کسب و کار با توجه به ثبات بالای بازار کار و ثبات سیاسی مناسب است. مدارک مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در کانادا شامل اسناد که نشان‌دهنده سابقه شما در تجارت و مدیریت است علاوه بر آن مدارک تحصیلی، گذرنامه، گواهی‌های تولد و ازدواج و فرم‌های درخواست مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کاناداست. در ادامه به سه روش اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری به طور مفصل‌تر می‌پردازیم.

اقامت کانادا از طریق خرید ملک

باید این را بدانید که اخذ اقامت و پاسپورت کانادا با خرید خانه به راحتی میسر نیست. یکی از روش‌های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری است و خرید ملک یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری است. اما در بازار ملک و کاندو کانادا نیز قیمت‌ها ثابت نیستند و روند صعودی دارند و از آن‌جا که خریدار غیر مقیم باید حدود 35 درصد مبلغ ملک را همان ابتدا به عنوان پیش‌پرداخت بپردازد شاید این روش برای سرما‌یه‌گذاری مناسب نباشد. برای سرمایه‌گذاری روی ملک تمامی شرایط از جمله ریسک مصادره اموال، شاخص کیفیت نظارتی، نرخ کنترل فساد، شاخص‌های اقتصادی مثل تورم و ... را باید در نظر گرفت.

اگر برای دریافت اقامت از طریق ویزای تحصیلی، کاری و یا سرمایه‌گذاری در کانادا از طریق کارآفرینی اقدام کنید خرید ملک می‌تواند به روند کاری شما کمک کند و سرمایه‌گذاری مناسبی باشد. همچنین باید بدانید دولت کانادا وامی به مبلغ 65 درصد از ارزش ملک را به شما می‌دهد. اما برای خرید ملک و دریافت وام شما باید مبلغ پیش‌پرداخت را به فروشنده بپردازید. قیمت خانه نیز در استان‌های مختلف، نزدیک بودن به مرکز شهر، متراژ و امکانات خانه می‌تواند متفاوت باشد.

اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت

شرایط ثبت شرکت در ایالت‌های مختلف کانادا می‌تواند متفاوت باشد. برای مهاجرت و دریافت پاسپورت و اقامت کانادااز طریق ثبت شرکت شما نیاز به بیزنس پلن یا یک طرح تجاری دارید. باید توجه داشت که اتباع خارجی با ثبت شرکت در کانادا به تنهایی صاحب اقامت نخواهند شد. باید بدانید روش دیگری وجود دارد که اگر حداقل 50 درصد از سهام شرکت ثبت شده یا شرکتی که در آن شراکت دارید به نام شما باشد می‌توانید در آن مشغول به کار شده و برای اعضای خانواده اقامت کانادا را کسب کنید.

ثبت شرکت در کانادا به دو صورت فدرالی و ایالتی است. اگر اقدام به ثبت شرکت فدرالی کنید با اینکه هزینه‌های بیشتری دارد اما می‌توانید در تمام ایالت‌ها فعالیت کنید. ثبت ایالتی نیز محدود به محدوده و ایالت خاص می‌شود که قوانین خاص هر ایالت متفاوت است و معمولا دو استان بریتیش کلمبیا و اونتاریو برای سرمایه‌گذاران محبوب‌تر هستند.

انواع ساختار شرکت‌ها در کانادا برای سرمایه‌گذاری متفاوت هستند و شامل سه مورد شرکت‌های مالکیت یگانه (Sole Proprietorship)، شرکت‌های چند مالکیتی یا مشارکتی (Partnership) و شرکت‌های سهامی (Corporation) می‌شوند.

  • شیوه ثبت شرکت مالکیت یگانه بسیار آسان است. اما مالیات بالایی دارد و فردی که شرکت به اسم آن ثبت شده مسئولیت کامل دارد و در صورت ورشکستگی کل دارایی‌اش از دست می‌رود.
  • در شیوه ثبت شرکت مشارکتی دو یا چند نفر با یکدیگر شریک می‌شوند. این روش پیچیده‌تر از روش قبل است اما به دلیل مشارکت چندین نفر ضرر شرکت شامل حال فقط یک نفر نخواهد شد.
  • روش شرکت سهامی به این صورت است که شرکت ثبت شده به عنوان یک شخصیت حقوقی در نظر گرفته می‌شود.

همان‌گونه که اشاره شد ثبت شرکت یا خرید تجارت به تنهایی منجز به اخذ اقامت کانادا نشده و شما برای دریافت اقامت نیاز به بیزنس پلن و برنامه‌ریزی مناسبی دارید که منجر به موفقیت شما در آینده و در نهایت به اقامت دائم شود.

اقامت کانادا از طریق ویزای استارتاپ کانادا

دریافت اقامت کانادا از طریق ویزای استارتاپ یکی از روش‌های بسیار خوب برای مهاجرت به کاناداست. اگر فردی خلاق هستید که دوست دارید ایده استارتاپ خود را با حمایت مناسب و در کشور دیگری پیاده کنید کانادا انتخاب خوبی برای شماست. باید توجه داشته باشید که ایده شما باید به حدی مناسب باشد که پس از ارائه آن به سازمان‌هایی که برای دریافت حمایت مالی به آنها معرف می‌شوید مورد تایید قرار گیرد. می‌توان گفت ایده‌ای مناسب است که به شرایط اقتصادی کشور کمک کند، مشکلاتی را حل کند، امکان پیشرفت در آینده را داشته باشد و ...

برای اقدام به دریافت ویزای استارتاپ کانادا باید یک سری شرایط کلی داشته باشید:

  1. بلد بودن زبان انگلیسی و یا فرانسوی در حد CLB5
  2. داشتن سرمایه برای گذراندن زندگی (حمایت مالی استارتاپ فقط برای پروژه شماست)
  3. ایده استارتاپ مناسب

تنها داشتن ایده مناسب و مورد تایید، برای گرفتن ویزای استارتاپ کافی نیست. در ادامه شما باید در شرکت استارتاپ خود فعالیت داشته باشید و آن را مدیریت کنید. زمانی که ایده شما مورد تایید سازمان قرار گرفت به شما نامه پشتیبانی داده می‌شود. این نامه بسیار مهم است و شما حتما باید آن را برای دریافت ویزا همراه با مدارک دیگر خود ارائه دهید.

دریافت این ویزا مزایا و معایب خاص خود را دارد برای مثال شما می‌توانید برای حداکثر پنج نفر از اعضای خانواده خود ویزا دریافت کنید. فرزندان شما امکان تحصیل در کانادا را کسب می‌کنند. از معایب آن می‌توان به طولانی بودن مراحل اداری و داشتن مدرک زبان معتبر اشاره کرد.

سخن آخر اقامت کانادا

دریافت اقامت کانادا کار حقوقی و تخصصی است و شما برای طی کردن مراحل دریافت اقامت به کمک وکلای مجرب نیاز دارید. نظر خود را در مورد این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.



:: برچسب‌ها: اقامت کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()