نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

آیا شما هم از جمله افرادی هستید که هدفون یک وسیله‌ی ضروری همراه برایتان تلقی می‌شود؟ امروزه استفاده از هدفون‌ها به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است به‌گونه‌ایی که برای بسیاری از افراد به‌عنوان یک وسیله‌ی ضروی همراه تلقی می‌شود. هدفون‌ها به‌طور فزاینده‌ایی در اماکن عمومی، پیاده‌روها، فروشگاه‌ها و حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته نقش مهم هدفون‌ها در افزایش و ارتقا سطح علمی افراد با پخش کتاب‌های صوتی و مقاله‌های علمی را نمی‌توان انکار کرد. با توجه به استفاده‌ی گسترده‌ی استفاده از هدفون‌ها برندهای گوناگونی انواع مختلفی از هدفون‌ها را متناسب با نیاز افراد به بازار ارائه می‌دهند. در ادامه با بلاگتن همراه باشید

معرفی هدفون‌ها

به طور کلی هدفون‌ها به دو دسته‌ی هدفون‌های معمولی و با سیم و یا هدفون‌های بی‌سیم یا وایرلس که با بلوتوث کار می‌کنند، تقسیم می‌شوند. هدفون‌های با سیم به دلیل دست‌وپاگیر بودن آن‌‌ها خیلی مورد استفاده و پسند کاربران قرار نگرفته‌اند. ولی در عوض هدفون‌های بی‌سیم پرطرفداران هدفون‌ها در بازار هستند. و روزبه روز بر استفاده‌کنندگان این هدفون‌ها افزوده می‌شود.

کاربرد هدفون‌ها:

هدفون‌ها یک مبدل الکترواستاتیک هستند که یک سیگنال الکتریکی را به صدای مربوطه تبدیل می‌کنند. هدفون‌ها برعکس بلندگوها صدا را به صورت خصوصی و شخصی پخش می‌کنند. و یک وسیله‌ی شخصی محسوب می‌شوند.

هدفون‌ها به یک منبع سیگنال صوتی مثل: رادیو، سی‌دی پلیر، تلفن همراه، کنسول‌های بازی و یا ابزارهای الکترونیکی موسیقی به صورت مستقیم توسط سیم در هدفون‌های معمولی و در هدفون‌های بی‌سیم با استفاده از بلوتوث متصل می‌شوند.

از انواع هدفون‌ها می‌توان به هدفون‌های توگوشی، روی گوش، هدفون بلوتوث ، اسپیکردار، خلبانی و استادیویی اشاره کرد.

هدفون‌های خلبانی مختص پرواز و توسط خلبانان با کیفیت خاص و ویژه توسط خلبانان مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدفون‌ استودیویی بسیار حرفه‌ایی می‌باشد و توسط افراد حرفه‌ایی در حوزه‌ی موسیقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بقیه‌ی هدفون متناسب با کاربرد و سلیقه‌ی افراد معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هدفون‌های بلوتوثی برای تماس:

این هدست‌ها با استفاده از بلوتوث به تلفن همراه و یا تبلت متصل شده و امکان صحبت کردن افراد با تلفن همراه بدون در دست داشتن موبایل را فراهم می‌کنند. این نوع هدست‌ها مناسب افرادی است که به صورت مدام با تلفن همراه مشغول صحبت کردن هستند. میکروفن این هدفون‌ها باید بسیار قدرتمند باشد. همچنین گوشی این هدست‌ها باید به سادگی داخل گوش قرار بگیرد و درحین انجام دادن فعالیت‌های روزانه از گوش خارج نشود. زمان شارژ شدن این هدفون‌ها نسبت به هدفون‌های مناسب برای موسیقی بسیار کمتر است و شارژ را برای مدت طولانی‌تری ذخیره می‌کنند.

هدفون‌های بلوتوثی برای موسیقی:

اگرچه با استفاده از این هدفون‌ها می‌توانید به تماس‌هایتان نیز پاسخ دهید. اما این هدفون‌ها بیشتر برای گوش دادن به موسیقی طراحی شده‌اند و متناسب با نیاز افرادی است که به گوش دادن موسیقی علاقه‌مند هستند و ترجیح می‌دهند بدون دغدغه از صدای موسیقی در حین انجام فعالیت‌های روزانه لذت ببرند. کیفیت پخش صدا در این هدفون‌ها بسیار مهم است همچنین شارژ این هدفون‌ها به دلیل پخش موسیقی با وجود باتری‌های قدرتمند زودتر از هدفون‌های قبلی تمام می‌شوند.

هدفون‌ها توسط افراد معمولی برای گوش دادن به موسیقی و از نوع پیشرفته‌ی آن توسط مهندسین صدا برای ضبط صداها، کنسرت‌ها و یا دی جی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خرید اینترنتی هدفون بی سیم

 امروزه به دلیل مشغله‌های زیاد کاری، ترافیک، بیماری‌ها و مسائل دیگر افراد خرید اینترنتی و غیر حضوری را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند. شما می‌توانید انواع هدفون‌ها را در وبسایت تکنوسان مشاهده کنید و از قیمت‌های استثنائی و تخفیف‌های ویژه‌ی آن شگفت زده شوید!

 



:: برچسب‌ها: قیمت هدفون بی‌سیم ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

طلا به دلیل زیبایی و خواص بی نظیر خود ، تاکنون در مصر باستان جایزه گرفته است. انسان طلا را به دلیل نادر بودن ، درخشنده بودن ، آسان برای ذوب شدن ، قابل انعطاف پذیری و رسانای الکتریکی عالی بسیار ارزشمند می کند. از آنجا که این یک فلز گرانبها است ، بسته به منبع و جدا کردن طلا از سایر مواد موجود در پسماند ، بازیافت طلا می تواند جایگزین مقرون به صرفه برای معدن باشد. طلای بازیافتی بین سالهای 2005 تا 2010 35 درصد از طلای موجود را تشکیل می داد انواع مشاغل طلا وجود دارد که بازیافت طلا یا همان قالکاری است.

منابع طلا برای بازیافت

از طلا برای ایجاد جواهرات و سکه ها ، به عنوان پر کردن دندان و پل و در کاربردهای صنعتی و الکترونیکی استفاده می شود. جواهرات و سکه های طلا اغلب از طریق فروشندگان آجر و ملات یا برنامه های نامه پستی که افراد را برای طلای ناخواسته پرداخت می کنند ، بازیافت می شوند. طلای بازیافت شده از پر کردن و سایر کارهای دندانپزشکی اغلب توسط دندانپزشکان جمع آوری و به یک دستگاه بازیافت ارسال می شود. مقادیر قابل توجهی از طلا در مبدل های کاتالیزوری و تخته های مدار وجود دارد که قابل بازیافت توسط شهرداری ها یا جمع کننده های تجاری است.

بازیافت جواهرات و سکه ها

در بین مردم بیشتر طلاسازان و کسانی که کارگاه طلاسازی دارند. اولین قدم برای بازیافت جواهرات و سکه های طلا ، مرتب سازی خلوص طلا ، اندازه گیری شده در کارات ها است و 24 قیراط نماینده طلای خالص هستند. برای جواهرات نیز اول بار نگین های مخراج کاری شده را در بیاورید. مقدار ناخالصی ها را می توان با کیت اسید ، تستر الکترونیکی ، طیف سنج فلورسانس اشعه ایکس یا تست نقطه ذوب سنجید. پس از مرتب سازی طلا ، در یک ظرف تقریباً 1.064 درجه سانتیگراد (1،947 درجه فارنهایت) ذوب می شود و یا در میله های مشخص شده با خلوص ریخته می شود ، یا برای حذف ناخالصی ها ذوب می شود. ذوب شدن فرآیندی است که در آن ناخالصی ها سوزانده می شوند ، یا یک شار اضافه می شود تا با ناخالصی ها واکنش نشان دهد و آنها را از فلز خالص جدا کند.



:: برچسب‌ها: بازیافت طلا و جواهر ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

آیا تا به حال فکر کرده اید که چاپ دیجیتال چه مزایایی نسبت به روشهای چاپ سنتی دارد؟ در این پست تفاوت بین چاپ دیجیتال و چاپ افست را توضیح می دهیم، و در ادامه ۵ مزیت برتر  چاپ دیجیتال را نشان می دهیم که می تواند به نفع شما و کسب و کار شما باشد.در ادامه با بلاگتن همراه باشید

تفاوت بین چاپ دیجیتال و چاپ افست در چیست؟

چاپ افست – یا چاپ لیتوگرافی – حکاکی یک صفحه فلزی با مواد چاپ است که بعداً با جوهر روی یک پتوی لاستیکی یا غلطک ها منتقل می شود تا روی محیط گیرنده ، معمولاً کاغذ چاپ شود. از طرف دیگر ، چاپ دیجیتال ، مواد را مستقیماً روی کاغذ چاپ می کند ، و روند انتقال صفحه را کاملاً پرش می کند.

 

۵ مزیت برتر چاپ دیجیتال چیست؟

 ۱- چاپ سریع

با توجه به اینکه چاپ دیجیتال نیاز به راه اندازی و اقدامات قبل از چاپ ندارد ،زمان آن تا حد زیادی کاهش می یابد.بنابراین شما باید ضرب العجل زمانی خودتان را به دقت مورد نظر قرار دهید. اگر فرصت شما کم است و زمان شما در حال تمام شدن است چاپ دیجیتال می تواند بهترین انتخاب شما باشد و همیشه یک ارائه دهنده خدمات قابل اطمینان مانند ID دیجیتال را انتخاب کنید .

۲- مقرون به صرفه

چاپ دیجیتال هیچ هزینه اضافی را که برای ایجاد صفحات مخصوص چاپ لازم است،متحمل نمی شود. این بدان معنی است که چاپ دیجیتال راه حل چاپی مقرون به صرفه تر ، به ویژه برای چاپ های با تیراژ کم می باشد.

۳- قابل تنظیم

یکی دیگر از توانایی های بزرگ چاپ دیجیتال این است که به سادگی می تواند متن , تصاویر و رنگ های پروژه طراحی را در طول روند چاپ سفارشی کند بدون اینکه بطور قابل توجهی زمان چاپ را کندتر نماید. اگر نیاز دارید که قسمت های مختلف نسخه چاپی را مثلا برای کمپین های بازاریابی آنلاین مختلف سفارشی سازی کنید دستگاه های چاپگر با داده های متغیر بهترین گزینه از نظر سرعت و قیمت گذاری هستند .

۴- با کیفیت بالا

توانایی پردازش مایع (LEP) با استفاده از روش HP Indigo ، نتایجی میدهد که از کیفیت ارائه شده با روشهای چاپ سنتی بالاتر است. یکی از مزایای کلیدی چاپگر دیجیتال  دقت کار چاپی است که انجام می دهد. نمونه های بسیار دقیق و مفصل می تواند باعث شود که کار چاپی شما سریع و با کیفیت باشد و شما را قادر می سازد یک نمونه از کاری که دقیقا در نسخه نهایی چاپ می کنید را در دست خودتان داشته باشید .

۵- همه کاره

چاپگرهای HP Indigo از رسانه گسترده ای برخوردار هستند و امکان چاپ روی بیش از ۳۰۰۰ بستر معتبر از جمله مصنوعی ، تاریکی و فلزی را فراهم می آورد. این بدان معناست که مهم نیست که خواسته های شما ، ساده و پیچیده باشد ، چاپ دیجیتال HP Indigo بهترین راه حل برای شماست.

منبع : چاپ دیجیتال پایتخت



:: برچسب‌ها: مزایای چاپ دیجیتال , مزیت برتر چاپ دیجیتال , مزیت چاپ دیجیتال , چاپ دیجیتال , چاپ فوری , چاپ دیجیتال پایتخت ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1398 | نظرات ()