نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همانطور که در سری مقالات منتشر شده در وبلاگ ها شاهد آن بودید در مورد تاریخچه فلز گرانبهایی بنام طلا با شما صحبت کردیم و مدل ها و طرح های مختلف ساخته شده از این فلز را برای شما توضیح و معرفی کردیم در این مقاله قصد داریم در ادامه طرح های مختلف گوشواره و فروش اقساطی طلا و معرفی فروشگاهی که در این زمینه فعالیت دارد با شما صحبت کنیم پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید

گوشواره همانطور که از نام آن مشخص است تکه طلای آویزی است که به گوش آویخته و یا نصب می شود گوشواره در طرح های مختلف در بازار برای خریداران در دسترس است و در دونوع پسرانه و دخترانه قابل تهیه می باشد ما در مقاله قبلی طرح هایی از این نوع طلا را برای شما معرفی کردیم که در این مقاله قصد داریم طرح های دیگر آن را بررسی و به شما معرفی کنیم

گوشواره حلقه

این سبک که به صورت حلقه می‌باشد مانند حلقه جا کلیدی دور گوش است. این گوشواره قفل مجزایی ندارد و یک طرف دیگر وقتی از نرمی گوش رد شد به درون طرف دیگر رفته و قفل می‌شود. این مدل با سایزهای مختلف می‌تواند مناسب هر اندازه گردنی بشود ولی این مدل اصلا به خانوم‌های مسن توصیه نمی شود.

گوشواره کلیپسی

گوشواره کلیپسی که معروف‌ترین آن‌ها اکسترا است یکی از ناامن‌ترین مدل‌ها در زمینه قفل است البته جدیدا یک قفل اضافه به این مدل اضافه شده اما بازم هم نیاز به توجه بیشتر دارد. توصیه می‌شود از این مدل با سنگ‌های گران قیمت استفاده نشود. ولی در باز و بسته کردن بسیار راحت است و زیبایی خاصی نسبت به دیگر گوشواره‌ها دارد.

گوشواره بخیه ای

این مدل که به صورت یک نخ بخیه است. با ایجاد کردن چند سوراخ روی گوش و رد کردن این نخ طلا از این سوراخ‌ها جلوه خاصی به گوش میدهد، البته این سبک سلیقه بسیار خاصی را می طلبد و همه پسند نیست. البته امروزه یعنی در سال 2019 این مدل گوشواره به مد روز تبدیل شده است و مورد استفاده قرار میگیرد

گالری طلای کاکامی(خرید قسطی طلا)

همانطور که گفتیم در پایان هر مقاله سایتی را به شما معرفی می کنیم که در ارتباط با مقاله فعالیت دارد و سایتی مفید از نگاه مخاطبان است گالری طلای کاکامی فروشگاه عرضه طلا بصورت اینترنتی است که طرح های مختلفی از طلا را برای عرضه به مخاطبان موجود دارد و در بین رقبای خود وجوه تمایز بسیار زیادی را داراست.

این فروشگاه طلا تمام کالاهای موجود را با تخفیف های استثنائی و جشنواره های ویژه ایی برای فروش موجود کرده است که شما می توانید طلارا به صورت اقساطی در این فروشگاه تهیه کنید پس اگر قصد خرید طلا در طرح های مختلف و یا قصد خرید قسطی طلا را دارید همین الان به این فروشگاه سر بزنید تا شما هم بتوانید از خدمات بینظیر آن بهره مند شوید



:: برچسب‌ها: تاریخچه طلا , گوشواره طلا , گوشواره حلقه , گوشواره کلیپسی , گوشواره بخیه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

استیو جابز هنگام ارائهٔ iOS در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل در سال ۲۰۰۸استیو جابز خواهان کمال بود. او در سخنرانی خود در مک‌ورلد - آی‌ورلد در ژانویهٔ ۲۰۰۷ در نقل قولی از وین گرتسکی (بازیکن سابق کانادایی هاکی روی یخ و ملقب به بزرگترین بازیکن هاکی همهٔ دوران) گفت:جمله قدیمی از وین گرتزکی است که من آن را دوست دارم. «موقع هاکی، من ترجیح می‌دهم ببینم توپ (هاکی پاک) کجا خواهدرفت و بر این اساس حرکاتم را تنظیم می‌کنم، به‌جای اینکه کورکورانه دنبال توپ حرکت‌کنم.» و ما همیشه سعی می‌کنیم تا این را در اپل اجرا کنیم.

در سال ۲۰۰۵، جابز تمامی کتاب‌های منتشر شده توسط جان وایلی و پسران را در فروشگاه‌های اپل در واکنش به چاپ غیرمجاز زندگی‌نامه‌اش (اسطوره: استیو جابز) تحریم کرد. فلوید نورمن (یک پویانما که در شرکت والت دیزنی شاغل بود) دربارهٔ جابز گفت: «جابز در پیکسار سیاست عدم مداخله را در پیش گرفته‌بود و هرگز در امور مربوط به فیلم‌سازها دخالت نمی‌کرد. او آنقدر باهوش بود که برخلاف بیشتر مدیران رده‌بالا، مزاحم هنرمندان نمی‌شد.»

جابز در سال ۲۰۰۰ ملاقاتی با لینوس توروالدز داشت و او را به دفتر اپل در کوپرتینو دعوت کرد. جابز قصد داشت تا توروالدز را در اپل به کار بگیرد و او توسعهٔ لینوکس را رها کند. این اتفاق هرگز رخ نداد و توروالدز به پیشنهاد جابز پاسخ منفی داد.

پس از آن‌که آیفون در سال ۲۰۰۷ رونمایی شد، جابز گوگل را تهدید کرد که چنان‌چه به توسعهٔ اندروید ادامه دهد و در آن از ویژگی‌های برتر آی‌فون، از جمله لمس چندگانه استفاده کند، به‌طور قانونی از آن شرکت شکایت خواهدکرد. در ابتدا گوگل از هرگونه کپی‌برداری خودداری می‌کرد. اما در سال ۲۰۱۰، اچ‌تی‌سی یک گجت مبتنی بر اندروید را عرضه کرد که ویژگی لمس چندگانه و تعداد دیگری از ویژگی‌های آن از روی آی‌فون کپی‌برداری شده‌بود. این مسئله سبب اعلامیه رسمی جابز علیه شعار گوگل (شیطان صفت نباشید) شد و این‌که «این شعار چرندیات است.» جابز گفت: «من تا آخرین نفس و تا آخرین پنی از درآمد ۴۰ میلیاردی اپل را برای احقاق این حق صرف می‌کنم. این محصول دزدی است. جدای از مقولهٔ جستجو، سایر محصولات گوگل همگی افتضاح هستند.»

رابطهٔ جابز با دیگر پیشتازان درهٔ سیلیکون

 

استیو جابز و بیل گیتس در کنفرانس All Things Digital در سال ۲۰۰۷جابز و گیتس رابطهٔ پیچیده‌ای داشتند. به گفتهٔ بیل گیتس، او و جابز بیش از نیمی از عمرشان را همکار، رقیب و دوست بوده‌اند.

آن‌ها در عین حال که همیشه رقیب هم بودند و یکدیگر را به چالش می‌کشیدند، در زمان‌های مختلف شریکِ هم نیز بودند.جابز در جایی دربارهٔ گیتس گفت: «بیل اصولاً قوهٔ تصور خوبی ندارد و هرگز چیزی را اختراع نکرده‌است. فکر می‌کنم او بیشتر در امور بشردوستانه راحت است تا در تکنولوژی. او به شکل بی‌شرمانه‌ای ایده‌های دیگران را می‌دزدد.»گیتس هم در مورد جابز گفت: «راه‌های بیشتری برای نگاه کردن به این موضوع وجود دارد. به نظر من، موضوع بیشتر مانند این است که ما هردویمان همسایهٔ ثروتمندی به نام زیراکس داشتیم. من شیشهٔ خانه او را شکستم تا تلویزیونش را بدزدم ولی متوجه شدم تو زودتر آن را دزدیده‌ای.»

جابز جدال لفظی با مایکل دل، مدیرعامل شرکت دل داشت. این اختلاف از زمانی آغاز شد که جابز از دل به‌خاطر ساخت «جعبه‌های قهوه‌ای بدون نوآوری» انتقادکرد.[۱۰۸] در اکتبر ۱۹۹۷ در یک نشست گارتنر، هنگامی که از مایکل دل پرسیده شد که اگر در شرکت کامپیوتری اپل که آن موقع اوضاع خوبی نداشت، به جای جابز مدیرعامل بود چه می‌کرد؟ او در پاسخ گفت: «درب شرکت را می‌بستم و پول سهام‌داران را پس می‌دادم.» در سال ۲۰۰۶ جابز هنگامی که ارزش‌بازار شرکت اپل از شرکت دل پیشی گرفت، طی یک ایمیل به تمامی کارکنان اپل نوشت:

اوضاع نشان می‌دهد که مایکل دل پیشگوی خوبی نیست. بر مبنای اطلاعات امروز بازار بورس، ارزش سهام اپل از دل بیشتر است. البته سهام بالا و پایین می‌رود و فردا ممکن است چیزهایی تغییر کند اما من فکر کردم این نکته، امروز ارزش گفتنش را داشت. استیو

جابز همواره احساس می‌کرد که اریک اشمیت (که در زمان توسعهٔ آی‌فون و آی‌پد، مدیرعامل گوگل و عضو هیئت مدیرهٔ اپل بود) و لری پیج و سرگئی برین (مؤسسان گوگل که جابز را معلم خود می‌دانستند) به او خیانت کرده‌اند. این حس زمانی بیشتر شد که رابط کاربری اندروید، ویژگی‌های بیشتر و بیشتری را از آی‌اواس اقتباس می‌کرد.

از نظر جابز، اچ‌پی برای مدت طولانی، نماد درهٔ سیلیکون بود. جابز پس از ابراز خوشحالی عده‌ای پس از پیروزی آی‌پد در مقابل اچ‌پی، با ناراحتی گفت: «هیولت و پاکارد یک شرکت بزرگ ساختند، آن‌ها احساس می‌کردند شرکت را به افراد توانمندی سپرده‌اند. اما اچ‌پی هم‌اکنون تجزیه و نابود شده‌است. غم‌انگیز است.»

جابز از پشتیبانی از ادوبی فلش بر روی آی‌پد و آی‌فون خودداری کرد.از نظر او فلش یک نرم‌افزار ضعیف بود که توسط انسان‌های تنبل ساخته شده‌بود. جابز گفت: «هنگامی که جان وارناک از ادوبی رفت، روح ادوبی نیز از بین رفت. او یک مخترع بود که من با او رابطهٔ زیادی داشتم. ادوبی به شرکت کت‌وشلوار پوش‌ها تبدیل شده و دیگر قدرتی ندارد.»

بشر دوستی

به گفتهٔ اریک هسلدال از مجلهٔ بلومبرگ بیزینس‌ویک، «استیو جابز در مقایسه با بیل گیتس، آنچنان در مورد همکاری در زمینهٔ امور بشر دوستانه شناخته شده نیست.» با این حال جابز در سال ۱۹۸۵ میلادی گفت که «امور بشردوستانه را به شکل پنهانی انجام می‌دهد.» پس از بازگشت جابز به اپل به‌عنوان مدیرعامل در سال ۱۹۹۷، او تمام برنامه‌های بشردوستانه را در ابتدا حذف کرد. به گفته برخی دوستان او به نیویورک تایمز، جابز حس می‌کرد که می‌تواند توسعهٔ بهتر اپل را انجام دهد تا این که به امور خیریه کمک مالی کند. بعدها تحت مدیریت جابز، اپل عضو طرح محصول قرمز (تولید نسخه‌های قرمز از دستگاه‌ها، تا بخشی از سود حاصل از فروش آن‌ها به امور مبارزه با ایدز در آفریقا اختصاص یابد) شد. اپل با این اقدام، بزرگ‌ترین شریک خیریه از ابتدای این حرکت می‌شد. بونو، یکی از مؤسسین طرح محصول قرمز، پس از دفاع از عملکرد جابز و همسرش در امور خیریه، از قول جابز گفت:

«هیچ شانسی بزرگ‌ تر از این نیست که زندگی انسان‌ها را نجات داد.»

مسئله سلامتی استیو جابز

مشکلات کلیوی جابز (سنگ کلیه) به شکل غیرمستقیم باعث کشف سرطانش شد. هنگامی که جابز در اکتبر ۲۰۰۳ به درخواست اورولوژیست یک اسکن کت از کلیه‌هایش گرفت، معلوم شد که کلیه‌هایش سالم است اما سایه‌ای را بر روی لوزالمعده‌اش نمایان می‌کرد. پس از بررسی‌ها معلوم شد که او به سرطان مبتلا شده‌است. حتی یکی از پزشکان به او گفت که چند ماه بیشتر زنده نمی‌ماند. جابز نمی‌خواست برای برداشتن غدهٔ سرطانی‌اش جراحی شود، درحالی که این تنها راه حل پزشکی مورد قبول بود. او چند سال بعد با پشیمانی گفت: «واقعاً نمی‌خواستم بدنم را بشکافند، برای همین سعی کردم بفهمم که آیا راه‌های دیگری جواب می‌دهند یا نه؟» پاول می‌گوید: «یک چیز مهم این بود که او واقعاً آماده شکافته‌شدن بدنش نبود. سخت است که کسی را وادار به این کار کنید.»

لجاجت و یک‌دندگی‌های او بعد از تشخیص بیماری‌اش در اکتبر ۲۰۰۳، نُه ماه طول کشید. در ژوئیهٔ سال ۲۰۰۴، اسکن کت نشان داد که تومور رشد کرده‌است و به احتمال زیاد پخش شده‌است. جابز در ۳۱ ژوئیهٔ سال ۲۰۰۴، در مرکز پزشکی دانشگاه استنفورد تحت عمل جراحی قرار گرفت.

جابز ۴۹ ساله در سال ۲۰۰۴ طی یک ایمیل که آن را از تخت بیمارستان ارسال کرد، به کارمندانش اعلام کرد: «من چند خبر شخصی دارم که نیاز دارم آن‌ها را با شما در میان بگذارم و دوست دارم که آن را مستقیماً از خود من بشنوید. من به یک نوع خیلی نادر از سرطان لوزالمعده مبتلا شده‌ام که به‌وسیلهٔ عمل جراحی قابل درمان است

و نیاز به شیمی‌درمانی و پرتودرمانی ندارد.» در نهایت در اوت ۲۰۰۴، پس از یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز، تومور از بدن جابز خارج شد. طی دورهٔ غیبت جابز، تیم کوک عهده‌دار مسئولیت او بود.

لاغر و نحیف بودن جابز در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل در اوت ۲۰۰۶ و ژوئن ۲۰۰۸ و عدم حضورش در مک‌ورلد - آی‌ورلد در سال ۲۰۰۹ حاکی از پیشرفت بیماری او بود. جابز تعادل هورمونی‌اش را از دست داده‌بود و این مسئله باعث شد سرطان او به کبدش نیز گسترش یابد. نگرانی‌های ایجاد شده به علت کاهش وزن جابز سبب شد که قیمت سهام اپل از ۱۸۸ دلار در آغاز ژوئن ۲۰۰۸ به پایین‌تر از ۱۵۶ دلار در پایان ماه ژوئیه و ۹۷ دلار در ماه اکتبر برسد. در مارس ۲۰۰۹ مرد جوانی در یک تصادف رانندگی جانش را از دست داد و اعضای بدنش اهدا شد. جابز کبد مرد جوان را دریافت کرد. این پیوند موفقیت‌آمیز بود ولی چندان اطمینان‌بخش نبود. هنگام خروج کبد او توسط پزشکان، تومورهای پخش‌شده در سراسر کبد به این معنا بود که احتمالاً در ناحیهٔ دیگری نیز منتشر شده‌بود.ظاهراً سرطان او به‌سرعت رشد می‌کرد.

جابز در مدت درمانش ظاهراً شیمی درمانی و پرتودرمانی نشد.

طبق گفتهٔ دکتر رمزی امری (یک کارشناس سرطان لوزالمعده که در مدرسهٔ پزشکی هاروارد کار می‌کند) انتخاب درمان‌های جایگزین نظیر رژیم غذایی خاص، توسط جابز سبب مرگ زودهنگام غیرمحتومش شد.

والتر ایزاکسون که چند هفته قبل از مرگ جابز در خانه‌اش با او ملاقات داشت، گفت: «جابز که درد زیادی داشت در یک اتاق خواب در طبقهٔ پایین خانه بود و برای بالارفتن از پله‌ها بسیار ضعیف شده‌بود با این حال هنوز مثل گذشته تیزهوش و خوش مشرب بود.»[۱۲۳] جابز که خود را وقف اپل، شرکتی که خودش آن را ساخت، کرده‌بود در روز آخری که به‌عنوان مدیرعامل در دفتر مرکزی اپل خدمت می‌کرد یک روز کامل کار کرد.[۱۲۳] شواهد نشان می‌دهد که جابز تا روز قبل از مرگش برای اپل کار می‌کرد و درگیر مسائل مربوط به محصول بعدی اپل بود.[۱۲۳] در استعفانامه‌ای که جابز به هیئت‌مدیرهٔ اپل فرستاده، آمده‌است:

من همواره به شما گفته بودم اگر روزی بیاید که نتوانم وظایف خود را به‌عنوان مدیرعامل اپل ایفا کنم، شما نخستین کسانی خواهید بود که از این موضوع مطلع خواهید شد. متأسفانه چنین روزی فرارسیده‌است

استیو جابز در این نامه افزود:

«من معتقدم اپل خلاق‌ترین و درخشان‌ترین روزهای خود را پیش رو دارد»



:: برچسب‌ها: روش مدیریت استیو جابز و زندگی و بیماری , کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل , پیکسار , دفتر اپل , رابطهٔ جابز با دیگر پیشتازان درهٔ سیلیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

هر روز بنویسید و نوشتن (رایتینگ) را تمرین کنید. نوشتن یک روش عالی برای استفاده از واژگان جدید و گرفتن ایده های جدید در مورد گرامر یا دستور زبان است و زبان آموزان موفق همواره مهارت نوشتار خود را مرتب تمرین می نمایند. هر روز با استفاده از کلمات و دستور زبان جدیدی که آموخته اید، چیزی بنویسید و این تمرین را ادامه دهید. حتی اگر فقط چند جمله باشد، بسیار مهم است که به انجام این کار عادت کنید.

این تمرینات همچنین یک روش خوب برای مقایسه پیشرفت شما در هنگام بهبود دانش خود در مورد زبان انگلیسی است. اگر به دوستانی که مایل اند مکالمه انگلیسی را بیاموزند یا معلمی دسترسی دارید، می توانید از آن ها بخواهید که به نوشتار شما نگاه کنند و برخی از نشانگرها را برای شما نشان دهند و در نتیجه به این صورت آن ها می توانند به افزایش کیفیت رایتینگ شما کمک نمایند تا بتوانید به شکل بهتری بنویسید و درباره موضوعات مختلف همچون اجتماعی، علمی و فرهنگی مطالبی را بیان نمایید.

آن چه را که می خواهید یاد بگیرید با معلم و راهنمای خود درمیان بگذارید. با انتخاب این قسمت می توانید کلاس های زبان انگلیسی مناسب با سطح خود را انتخاب نمایید و اگر زبان انگلیسی را در یک مدرسه زبان یاد می گیرید و یا دروس خصوصی می گیرید، ممکن است همیشه آنچه را که می خواهید یاد بگیرید. با این وجود، ممکن است دشوار باشد که دقیقا معلم شما آنچه را که می خواهید بیاموزید بداند، مگر اینکه به آن ها بگویید. برای مثال اگر فکر می کنید که آن ها به شما بیش از حد تمرینات نوشتن ارائه می دهند و نیاز به مکالمه بیشتر دارید، پس باید به آن ها بگویید تا آموزش به شکل بهتری انجام گردد.

آموزش می تواند برای شما بسیار مفید باشد و موجب پیشرفت شما گردد. اشتباهات خود را به خاطر بسپارید و بدانید که شما اشتباه خواهید کرد و این کاملا طبیعی می باشد و همه زبان آموزان در یادگیری با آن مواجه شده اند. این احتمال وجود دارد که شما به صورت مکرر همان اشتباهات را انجام دهید. دفعه دیگر که توسط یک معلم تصحیح شدید، چه این کتبی باشد و چه به صورت شفاهی، لازم است اشتباهات خود را یادداشت کنید سپس با مرور آن ها و مراجعه مجدد می توانید شکل صحیح آن ها را بهتر به خاطر بسپارید.

شاید شما فراموش کرده باشید که چه زمانی از مقاله صحیح استفاده کنید یا دستور زبان گذشته ساده و گذشته کامل را با هم مخلوط کرده اید. به این نکته توجه داشته باشید و روی اشتباهات خود کار کنید تا بتوانید حالت درست آن ها را بیاموزید و از آن ها در جملات خود استفاده نمایید تا از ساختار های گرامری و استفاده از زمان صحیح افعال و عبارت های مناسب بتوانید استفاده کنید.

واقع بین باشید و میزان زمان مطالعه خود را در نظر بگیرید. این بسیار شایع است که زبان آموزان می خواهند زبان انگلیسی خود را با سرعت غیرواقعی بهتر کنند. اهداف خود را تعیین کنید اما بر اساس برنامه آموزشی و تمرینات خود تلاش کنید. معلم شما فقط در آنجا است که برای شما نکات و مطالبی را تعریف می کند و روزی چند ساعت به شما آموزش می دهد. یادگیری و استفاده صحیح از آنچه به شما آموخته می شود وظیفه شماست.

شما نمی توانید انتظار داشته باشید که فقط برای چند هفته به کلاس بروید و قادر به صحبت کردن روان و کاملا طبیعی به زبان انگلیسی باشید، زیرا لازم است در خارج از کلاس نیز تمرینات مناسب را انجام دهید و سطح زبان خود را بهتر نمایید تا بتوانید به شکل واقعی زبان را آموخته باشید. اما این را نیز درنظر داشته باشید که در طول این مسیر برای یادگیری زبان لازم است برنامه ای برای مطالعه و تمرین کردن داشته باشید.

برنامه های مختلفی هستند که می تواند مناسب با سطح فعلی زبان انگلیسی شما باشد و همچنین می توانید با مشاوره با یکی از مدرسین زبان انگلیسی بر اساس زمان های آزاد خود یک برنامه هفتگی برای خود درست کنید.

همانطور که احتمالا حدس زده اید، هر مهارت به مهارت دیگری متکی است و با تقویت یکی از آن ها تا حدی اسکیل دیگر را نیز بهبود بخشیده اید. بنابراین بهترین راه برای یادگیری یک زبان ایجاد، داشتن یک برنامه یادگیری متعادل است، برنامه ای که بتواند موجب پیشرفت شما گردد و بتوانید به خوبی از مزیت های زبان بهره مند شوید. به عنوان مثال، شما می توانید انگلیسی را با فیلم هایی با آموزش زیرنویس همزمان گوش دادن و خواندن را یاد بگیرید و سپس به مطالعه کتاب های دشوار تر یا مقاله های جالب و جزوه های آموزشی در کنار آن بپردازید.

 



:: برچسب‌ها: تقویت مکالمه زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد



:: برچسب‌ها: اصول زبان برنامه نویسی رایانه , محیط برنامه نویسی رایانه , زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بازار معرفی گوشی موبایل و ابزارهای مرتبط با دنیای تکنولوژی در عرصه کنونی بسیار داغ و پرطرفدار شده است در این بازار پر رقیب بزرگان این عرصه همچون شرکت اپل،سامسونگ،شیائومی،ایسوس و غیره بسیار نقش بسزایی ایفا می کنند و خریداران و مخاطبان این عرصه با پیگیری اخبار تکنولوژی می توانند بسته به نیاز خود کالای مد نظر را خرید کنند ما در این مقاله قصد داریم به جزییاتی از آیفون 11 بپردازیم که به تازگی توسط شرکت اپل معرفی و روانه بازار شده با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید

همانطور که گفتیم شرکت اپل یکی از محبوب ترین شرکت های فعال در حوزه تولید رایانه و ابزارهای مرتبط با رایانه و گوشی موبایل می باشد و طرفداران پروپا قرصی به خود اختصاص داده است این شرکت در پاییز هر سال یکی از پرچمدارهای جدید خود را در کنفرانس های تبلیغاتی معرفی می کند و روانه بازار می کند اخیرا هم آیفون 11 را معرفی کرده و روانه بازار کرده است این گوشی همانند نسل های گذشته تولیدات شرکت اپل طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است این گوشی برخلاف نسل های گذشته اپل که تلاش شده است زیبایی صد در صد در بدنه رعایت شود عمل کرده است و در پشت گوشی برخلاف این سنت دیرینه خود 3 دوربین قرار داده که از نظر کیفیت کمر خیلی از رغبارو خم کرده است

ما در این مقاله قصد داشتیم به بررسی تخصصی آیفون 11 بپردازیم ولی همانطور که میدانید بررسی کالاهای الکترونیک نیاز به تخصص و تجربه خاص دارند در دنیای اینترنت تعداد سایت هایی که در زمینه اخبار تکنولوژی و بررسی تخصصی موبایل و تبلت فعالیت دارند بسیار زیاد است که حتما اگر اهل پیگیری این دست از سایت ها هستید تعداد زیادی از آن ها را دیده اید و یا به شما معرفی شده است  ما در پایان این مقاله سایتی را به شما معرفی میکنیم که در خود مقالات جامعی نظیر اخبار تکنولوژی و مقالاتی هم نظیر این دست از محصولات را در خود جای داده است در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین وبسایت خبری تکنولوژی را به شما معرفی کنیم

پیشتازتک

همانطور که گفتیم در این مقاله سایتی را به شما معرفی خواهیم کرد سایت خبری تکنولوژی پیشتازتک یکی از سایت های معتبر در زمینه بررسی موبایل و موضوعاتی از این دست است سایت پیشتازتک یکی از غنی ترین وبسایت ها در زمینه آموزش و محتوای آموزش در حوزه دنیای تکنوژی هم می باشد در این سایت شاهد دسته بندی های متنوع در حوزه تکنولوژی می باشید لازم بذکر است در پیشتاز تک ویدئوهایی در زمینه بررسی تخصصی ویجت های مختلف و تازه معرفی شده هم هستید و می توانید به صورت تصویری مقاومت ویجت و کارایی آن ها را بررسی کنید در پیشتاز تک تمام مقالات از منایع معتبری همچون سایت سامسونگ و سایت اپل تهیه و ترجمه می شود و برای شما در دسته های مختلف منتشر می شود در این سایت علاوه بر اخبار و محتوای آموزشی بازی های زیادی هم برای دانلود وجود دارد که شما میتوانید برای گوشی خود یکی از آن ها را انتخاب و دانلود کنید شما هم می توانید با پیگیری این وبسایت از محتوای آن بهره کامل را ببرید و آن را به دوستان خود معرفی کنید



:: برچسب‌ها: بررسی تخصصی آیفون 11 , پیشتازتک , اخبار تکنولوژی , سایت خبری تکنولوژی پیشتازتک , بررسی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

یک سوپرانو مشهور جهان (جولیان مور) برای بهره مندی از یک معمار موفق (کن واتانابه) در آمریکای جنوبی جادوگری خصوصی می کند. هنگامی که کنسرت توسط چریک های مسلح مورد تهاجم قرار می گیرد ، وضعیت گروگانگیری به وجود می آید ، اگرچه بزودی اختلاف بین اسیران و اسیران تار می شود.

قیمت داشتن یک عامل بد می تواند کشنده باشد - به خصوص در مورد Roxanne Coss (مور) ، خواننده با استعداد اما خسته ، که برای اجرای در عمارت نیکوکار ثروتمند در یک شهر فقیرنشین رزرو شده است. او گفت: "ایتالیا ، انگلیس ، ایالات متحده ، حداقل برای سال آینده" ، تلفن را خاموش کرد و گفت که عامل قبل از اینکه از پله ها پایین بیاید ، به طرز غیرقانونی معلوم شد ، برای استقبال مخاطبانش  دانلود فیلم ایرانی .


چند دقیقه بعد ، Roxanne در حال خاموش کردن بشکه اسلحه است. گروهی از مبارزان شورشی این کنسرت را ربوده اند و در ازای آزادی برادران و خواهران زندانی خود ، اسیر شرکت کنندگان می شوند. این یک سرعت بی قرار است که توسط کارگردان پاول ویتز انتخاب شده است ، که به نظر می رسد مشتاق رسیدن به گوشت داستان است: رابطه در حال تحول بین کسانی که اسلحه دارند و کسانی که نمی کنند. این که آیا او آگاهانه قایق را به نفع شورشیان راهنمایی می کند یا خیر ، مشخص نیست ، اما برای اکثر فیلم همدردی با طبیعت طاقت فرسا ، غالباً تسویه حساب گروگان ها ، حتی با توجه به وضعیت آنها دشوار است. بدترین کاس است که به استقبال خواسته های چریکی ها برای درک شرایط ناامید کننده آنها با یک نگرش "پیچ شما" همه آمریکایی می پردازد.

این تنها زمانی می شود که دشمنی سرانجام فاش می شود که داستان جذاب تر می شود. مور و واتانابه - بزرگترین نامهای فیلم - از یک زیربنای مخصوصاً آبدار برخوردار هستند و به شورشیان اجازه می دهد با افزایش اعتماد گروگان ها به آنها انسانی تر شوند. تماشای این مظهر عجیب جدید جالب است و هنگامی که به ناچار خراب می شود ، ویتز یک بار دیگر قدم بر می دارد و چاقو را به سختی پیچ می کند.

این به اندازه کافی برای افزایش تأثیر ماندگار بل کانتو کافی نیست. این گروه تمام تلاش خود را می کنند تا روایتی چند جانبه را به نمایش بگذارد ، اما تلنواش آن موضوعات گسترده تری را ایجاد می کند و باعث می شود این فیلم بخاطر میانه خود صاف نشود ، فقط با یک ضربه شدید نتیجه گیری دوباره به زندگی باز می گردد.



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم ایرانی , سوپرانو مشهور جهان ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

این جمله شاید برای خیلی از افراد غریب و ناشناخته بنظر برسد و شاید هم خیلی از شما فقط نکاتی در مورد آن شنیده باشید کلمه سئو و یا بهتر است بگوییم search engine optimize به معنای بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جست و جو همچون گوگل،یاهو و... می باشد سئو مبحثی تقریبا تخصصی است و افرادی که کسب و کار در حوزه اینترنت دارند به خوبی این مبحث را میشناسند و با آن تا حدودی آشنا هستند ما در این مقاله قصد داریم در مورد سئو و مباحث مرتبط با آن با شما صحبت کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید

موتورهای جست و جو

موتور جستجو ابزاریست که به منظور جستجو در وب برای به دست‌آوردن اطلاعات درخواست شده، به کار می‌رود و نتایج یافته شده به‌طور معمول در صفحه‌ای با عنوان صفحهٔ نتایج جستجو(Search engine results page) فهرست می‌شوند.

با استفاده از کلمهٔ کلیدی(keyword) که در واقع توضیحی است کوتاه دربارهٔ آنچه لازم است در اینترنت پیدا شود، کلمه کلیدی باید تا آنجا که ممکن است کوتاه، جزیی و دقیق باشد. به غیر از وارد کردن کلمهٔ مستقیم، می‌توان با استفاده از عملگرهایی عمل جستجو را دقیق تر و منظم تر انجام داد.

سئو چیست

همانطور که در مورد  سئو چیست در بالا گفتیم این کلمه مخفف جمله search engine optimize می باشد و برای سایت ها بسیار کاربردی و مهم است. در کل سایت های اینترنتی نیازمند یک بهینه سازی کلی داخلی و خارجی می باشند که به کمک برخی از متخصصان سئو و برنامه نویسان این امکان فراهم می شود که سایت آن ها هرچه بهتر در نتایج جست و جو نمایش داده شود.

سئو و بهینه سازی داخلی

سئو و بهینه سازی داخلی وبسایت ها به بهینه کردن محتوای داخلی و عکس های موجود در سایت ها و بهبود سرعت لود سایت گفته می شود و این امر زمینه ایی برای مراحل قویتر است برای بهینه سازی های خارجی و لینک سازی های طبیعی

سئو و بهینه سازی خارجی

سئو و بهینه سازی خارجی هم مستلزم وجود وضعیت داخلی قوی وبسایت است و کمک شایانی به بهبود نتایج جست و جوی کلمات وبسایت و مقالات است در اصل سئوی خارجی وبسایت بسیار حساس و کاریست دشوار و پیشنهاد می شود توسط متخصصان مربوطه انجام شود و انجام آن شخصا و بدون آگاهی از جزئیات آن توصیه نمی شود.

بهترین متخصصان و مجموعه های انجام پروژه های سئو به صورت حرفه ایی وجود دارد که دارای نمونه های انجام شده بسیار زیادی هستند و برای تمام افراد فعال در این زمینه آشنا و شناخته شده اند ما قصد داریم در پایان مقاله سایت و شخصی را به شما معرفی کنیم که در این زمینه کارنامه درخشانی را دارا می باشد و نمونه های بسیاری را به سرانجام رسانده است و تخصصی در این زمینه دارد دانیال طاهری فر یکی از افرادی است که در این زمینه فعالیت دارد و همانطور که گفتیم دارای نمونه های انجام شده بسیاری است شما می توانید اگر صاحب کسب و کاری هستید از وبسایت آن دیدن کنید و حتی مقالات آموزشی آن استفاده کنید

 

 

 



:: برچسب‌ها: سئو چیست , موتورهای جست و جو , سئو و بهینه سازی داخلی , سئو و بهینه سازی خارجی , دانیال طاهری فر ,
:: بازدید از این مطلب : 653
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده است. در ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود ندارد. جدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده است. در کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستند. جدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده است. از این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده است. همین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شد. پس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنید. با این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنید. با کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده است. اگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده است. با رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده است. به محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شود. در کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورد. در این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهد. هر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده است. همچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کند. یعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بود. تمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهید. اما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: نگاه جدید در اندروید 9 , حالت قفل کردن در اندروید 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همانطور که همه میدانید گوگل و موتورهای جست و جو وظیفه معرفی خواسته و نتایج جست و جوی مخاطبان را بر عهده دارند این پلتفرم ها برای مخاطب بسیار جایگاه مهمی را ایفا می کنند همینطور موتورهای جست و جو می شود گفت غول کسب و کارهای فعال هستند و همه کسب و کارهای اینترنتی سعی دارند فاتح صفحات برتر و جایگاه های برتر موتورهای جست و جو باشند و همین امر باعث شده است هزینه های زیادی برای دستیابی به صفحات برتر گوگل و یا موتورهای جست و جوی دیگر بپردازند این هزینه ها گاها باعث میشود خیلی از این دست از کسب و کارها به هدف خود برسند و به صورت دائمی در مراتب بالای این نتایج بمانند.

خود موتورهای جست و جو هم می دانند برای ماندن در این عرصه باید صاحبان کسب و کار هزینه هایی را بر عهده گیرند همین امر باعث گردیده طرحی را پیاده سازی کنند به نام (گوگل ادوردز) این پلتفرم را شرکت پرطرفدار گوگل اولین بار اجرایی نمود محتوای این طرح برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی بسیار شیرین بوده و برای بیشتر افراد دارای حواشی سودی بسیاری بوده است گوگل ادوردز همانطور که گفته شد یکی از پلتفرم های تبلیغاتی است که شمارا در کلمات سخت با پرداخت هزینه به صفحات برتر گوگل هدایت می کند و باعث خواهد شد فروش شما و دیده شدن شما توسط مخاطبان افزایش چشمگیری خواهد داشت ما دراین مقاله قصد داریم شما را با این روش از تبلیغات آشنا کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید

گوگل ادوردز

همانطور که گفتیم یکی از موثرترین روش های تبلیغ ، تبلیغات در گوگل (google adwords) یا تبلیغات کلیکی  می باشد. با توجه به بازدید میلیونی روزانه از گوگل و امکانات بی شماری که نرم افزار تبلیغات گوگل (google adwords) گوگل ادرودز در اختیار عموم و متخصصان تبلیغات اینترنتی قرار می دهد این است که مش مشتریان شما در هر صنفی به سهولت و با کمترین هزینه ، می توانند شما را در صفحه اول گوگل پیدا می کنند و شمارا متعجب کنند.همچنين اين فرايند موجب بهبود رتبه سايت شما در گوگل مي‌شود. هزینه این تبلیغات بصورت نرخ مصوب برای هر کلیک می باشد.

 اولکا با توجه به سوابق ارزشمند خود در امر تبليغ در گوگل و این تضمین را برای عموم مشتریان خود دارد که در صورت نارضایتی از تبليغات در گوگل  موجبات عودت وجه را فراهم سازد.

گروه اولکا ( مجری طراحی سایت و تبلیغات در گوگل ) به پشتوانه ۷ سال سابقه در امر خدمات رسانی در حوزه طراحی سایت , تبلیغات در گوگل ( گوگل ادوردز ) ، ساخت اکانت اختصاصی ، شارژ اکانت گوگل ادوردز ، مشاوره و مدیریت اکانت گوگلی ، تبلیغات اینترنتی و بهینه سازی سایت ( سئو ) مفتخر است  اعلام دارد که قادر است در جهت بازاریابی اینترنتی و تبلیغات کسب و کار شما در هر زمینه ای (مشاغل نوپا و بزرگ) در گوگل با کمترین هــزینه و بالاترین بازدهی یاری رساند  .



:: برچسب‌ها: تبلیغ در گوگل , گوگل ادوردز , موتورهای جست و جو , google adwords , گروه اولکا , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 | نظرات ()