نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

برند ال جی درسال های 2019 و 2020 سه مدل تلویزیون میان رده ی خود را به بازار عرضه نمود که در مدت بسیار کمی این سه محصول به پرفروشترین مدل تلویزیون های ال جی رسید ، قیمت مناسب ، امکانات فوق العاده و همین طور ظرافت در طراحی از مهمترین دلایلی بود که مشتریان اقدام به خرید این محصولاتمایند. در این لیست تلویزیون ال جی 49UN7340 از سال 2020 و 49UM7340 ، 49UM7100 از سال 2019 قرار گرفته است ، در ادامه به توضیحاتی در مورد این سه مدل ارائه می دهیم، پس پیشنهاد می کنیم این مطلب دیدنی را از دست ندهید.

1) تلویزیون ال جی 49UN7340

تلویزیون ال جی49UN7340  در جدول سری 7 تلویزیون‌های بالارده این شرکت قرار گرفته شده که درست مانند ال ای دی های سال قبل خوش می‌درخشد. این تلویزیون در سایزهای مختلفی روانه بازار شده که ما در این مطلب به واکاوی مشخصات سایز 49 اینچ پرداخته‌ایم. هماهنگی صدا و تصویر همراه با بخش هوشمند و از همه مهمتر طراحی زیبا این تلویزیون را به محصولی بی‌نظیر تبدیل کرده است. کیفیت تصویر 4K، پنل IPS، پردازنده چهار هسته‌ای تصویر، فرمت استاندارد HDR و سرعت رفرش تصویر 60 هرتز همه و همه از مشخصاتی هستند که برای بخش تصویر این تلویزیون رده بالا تعریف شده‌اند. بخش صدا نیز با قدرت 20 وات، فناوری صدای DTS Virtual:X و پاک سازی صدای Clear Voice III همراه شده است. اما بخش اسمارت به عنوان اصلی‌ترین قسمت‌های این تلویزیون با مرورگر وب، سیستم عامل webOS و جستجوی صوتی به سراغ کاربران آمده است. از دیگر خصوصیات ال ای دی ال جی می توان به قابلیت ضبط، بلوتوث، گیرنده دیجیال و DVB-S همراه با پردازنده چهار هسته‌ای تصویر اشاره کرد. حال در اینجا پیشنهاد می‌کنیم که در بخش‌های دیگر این نقد و بررسی با ما همراه شوید چراکه بدون شک این مدل تلویزیون راحت می‌تواند نظرتان را به سمت خود جلب کند.

به جرأت می‌توان گفت پردازنده از اصلی‌ترین مشخصات تصویری تلویزیون ال جی است که وجود آن برای افزایش کیفیت و کنتراست بالا ضروری است. پردازنده تصویر تلویزیون ال جی چهار هسته‌ای است که به تقویت تصاویر کمک زیادی می‌کند. به عبارتی این پردازنده نویز تصویر را حذف می‌کند و با قابلیت بالا بردن کنتراست تصاویر را بسیار باکیفیت نمایش می‌دهد.

 

به محض شنیدن سرگرمی و برنامه‌های سرگرم‌کننده در تلویزیون ذهنتان به سمت قابلیت هوشمند بودن آن می‌رود. با انتخاب تلویزیون ال جی UN7340 هم از رابط کاربری آن به نحو احسن بهره می‌برید و هم اینکه با پخش برنامه‌های متنوع پا به دنیای سرگرمی می‌گذارید. این ال ای دی 49 اینچ همراه با جدیدترین نسخه از سیستم عامل webOS به سراغ کاربران آمده تا با محیط جذابش هر چیزی را لذت‌بخش‌تر پخش کند. به عنوان مثال برنامه‌هایی مانند Netflix، YouTube و + Disneyتوسط تلویزیون ال جی در اختیار قرار می‌گیرند.

2) تلویزیون ال جی 49UM7340

تلویزیون ال جی 49UM7340 محصول 2019 توسط کمپانی ال جی با امکاناتی مدرن همراه با هزینه ای مقرون به صرفه ارائه گردیده است. این LED تصاویر را به صورت تکامل یافته و با کیفیت تصویر 4k و مشاهده ی جزء به جزء تمامی رنگ ها بر روی صفحه نمایش 49 اینچ به نمایش می گذارد. ال جی برای تقویت کنتراست در این تلویزیون از فناوری 4k Active HDR بهره گرفته است. پشتیبانی از فرمت تصویری HDR10 Pro و HLG از دیگر امکانات عالی ال ای دی ال جی می باشد؛ که به ارتقاء سطح کنتراست به میزان قابل توجهی کمک خواهد کرد. قابلیت HDR Dynamic Tone Mapping نیز رنگ هایی متنوع همرا با کنتراست بالا را فراهم خواهد کرد. فناوری Wide Viewing Angle این امکان را فراهم می کند تا کاربر تصاویر را با زاویه دید گسترده ببیند. بهره گیری از صدای 20 وات همرا با پشتیبانی از دالبی دیجیتال صدایی واضح و رسا را ایجاد می کند. فناوری DTS Virtual مربوط به بخش صدا می باشد و صدایی همه جانبه و فراگیر را به گوش کاربر می رساند. از دیگر ویژگی ها می توان به پاک سازی صدا از طریق Clear Voice III اشاره کرد. بخش هوشمند آن قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi یا با استفاده از کابل LAN را امکان پذیر می سازد. ال جی برای این تلویزیون سیستم عامل webOS را تعریف کرده، که با وجود مرورگر Web Browser به شما امکان گشت و گذار در صفحات وب را می دهد. هوش مصنوعی ThinQ به شما امکان کنترل لوازم خانگی هوشمند از طریق گوشی را می دهد. سنسور روشنایی یا سنسور اکو Illuminance Green sensor نور پس زمینه  را بسته به محیط مثلا شب یا روز تنظیم می کند. طوری که در مصرف انرژی بسیار تاثیرگذار می باشد. ال جی برای این ال ای دی 2019 ریموت کنترل جادویی را مورد استفاده قرار داده است تا امکانات متفاوتی را به شما ارائه دهد. از دیگر ویژگی های این تلویزیون هوشمند می توان به پردازنده ی چهار هسته ای، وجود پورت های USB و HDMI، راهنمای برنامه الکترونیکی EPG، گیرنده های DVB-T2،DVB-C،DVB-S2 ورودی Component و Composite و قابلیت اتصال به موبایل از طریق Screen share را نام برد.تلویزیون 49 اینچ ال جیUM7340 دارای کیفیت تصویر 4K می باشد. تقریبا همه ی ما با نام  4Kآشنایی داریم، این عنوان نشان دهنده ی رزولوشنی چهار برابر FULLHD می باشد. این تلویزیون تصاویر را با تعداد پیکسل های  3860 × 2160 که در مجموع به 8 میلیون پیکسل می رسد را به نمایش می گذارد. این عدد نشان دهنده ی وضوح بسیار زیاد تصویر می باشد. در نتیجه می توان گفت به لطف 4k تصاویری واقعی را با جزئیات عالی و رنگ روشن در صفحه نمایش IPS مشاهده کرد. مهم ترین امر در بهره بردن از این کیفیت تصویر، محتوای در حال پخش است. اگر کیفیت محتوا به اندازه ی کافی خوب نباشد، کیفیت تصویر به تبع آن مطلوب نخواهد بود

 

 تلویزیون های هوشمند ال جی دارای سیستم عامل webOS می باشند؛ که این تلویزیون ال جی 49UM7340 نیز از سیستم عامل WebOS  برخوردار می باشد. این سیستم عامل امکان دسترسی به اینترنت از طریق Wi-Fi یا کابل LAN را برای کاربران فراهم کرده است. بنابراین می توانید به کمک کابل LAN به اینترنت متصل شوید و با بهره گیری از مرور گر وب به گشت و گذار و دانلود برنامه های مورد علاقه ی خود بپردازید. به علاوه جستجوی محتوای مورد نظر از طریق تایپ و یا جستجوی صوتی نیز به راحتی امکان پذیر می باشد. قابلیت اتصال به موبایل از طریق Screen share در این تلویزیون این امکان را به کاربر می دهد تا به صورت بی سیم محتوای فایل های چندرسانه ای موجود در دستگاه موبایل و سایر دستگاه ها را با تلویزیون خود به اشتراک بگذارید. همچنین با بازدید از فروشگاه های محتوای ال جی می توانید به هر آنچه که علاقه دارید، دسترسی پیدا کنید. در نتیجه با در دست گرفتن ریموت کنترل هوشمند این تلویزیون به دنیای بی انتهای برنامه های سرگرم کننده نفوذ کنید و از هر کدام نهایت لذت را ببرید.

3) تلویزیون ال جی 49UM7100

تلویزیون ال جی 49UM7100 محصول 2019 توسط کمپانی ال جی با امکاناتی مدرن همراه با طراحی شیک ارائه گردیده است. این تلویزیون تصاویر را به صورت تکامل یافته و با کیفیت تصویر 4K و نمایش جزء به جزء تمامی رنگ ها نمایش می دهد . ال جی به منظور نمایش رنگ ها به صورت طبیعی در این تلویزیون از فناوری 4K Active HDR بهره گرفته است. پشتیبانی از فرمت تصویری HDR10 Pro و HLG از دیگر امکانات عالی در این تلویزیون می باشند. قابلیت HDR Dynamic Tone Mapping و زاویه دید گسترده Wide Viewing Angle نیز برای بخش تصویر تلویزیون ال جی تعریف شده اند. همچنین بهره گیری از صدای 20 وات همرا با پشتیبانی از DTS Virtual: X در این تلویزیون ال جی صدایی واضح و باکیفیت را به گوش کاربر می رساند. از دیگر ویژگی های صدای این تلویزیون ال جی می توان به پاک سازی صدا از طریق Clear Voice III اشاره کرد. علاوه براین بخش هوشمند تلویزیون ال جی با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و نیز به کمک کابل LAN این امکان را مهیا می سازد تا در بین صفحات وب به گشت و گذار بپردازید. از طرفی دیگر ال جی برای این تلویزیون 49 اینچ سیستم عامل webOS را تعریف کرده است. هوش مصنوعی ThinQ نیز به شما امکان کنترل لوازم خانگی هوشمند از طریق گوشی هوشمند را می دهد. ال جی برای این تلویزیون 2019 از ریموت کنترل جادویی بهره گرفته تا امکانات متفاوتی را به شما ارائه دهد. از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان پردازنده ی چهار هسته ای، پورت های USB و HDMI، گیرنده های DVB-T2 ،DVB- C ،DVB- S2، ورودی Component و Composite و قابلیت اتصال به موبایل از طریق Screen share را نام برد.

 یکی از استانداردهای کیفیت تصویر که کمک می کند تا رنگ ها مورد پردازش قرار بگیرند و با تفکیک پذیری آن ها شاهد رنگ هایی کاملاً زنده خواهید بود، استاندارد کیفیت تصویر 4K Active HDR می باشد. این استاندارد از فرمت های تصویری همچون HDR10 و HLG پشتیبانی می کند؛ و با تفکیک رنگ ها از همدیگر موجب می شود تا با رنگ هایی زنده و طبیعی بر روی نمایشگر مواجه شوید. HDR با به حداکثر رساندن کنتراست و دقت رنگ برای رنگ های واقعی، سطحی واضح و شفاف از تصویر را ارائه می دهد. توسط 4K Active HDR جزئیات در تاریک ترین نقاط یک تصویر به طور مساوی و نقاط بسیار روشن یک عکس از بین نمی رود. همچنین کوچکترین تفاوت در رنگ به طرز چشمگیری منعکس می شود تا رنگ های واضح تر، غنی تر و واقعی تر ارائه داده شوند.

 

 ال جی برای تلویزیون های سری 2019 خود سیستم عامل  webOS را تعریف کرده که به نسبت سری های پیشین آن را پیشرفته تر شده و رنگ و لعاب خاصی به خود گرفته است. همچنین تلویزیون ال جی 49UM7100 علاوه بر Wi-Fi؛ در عین حال نیز از طریق کابل LAN قابلیت اتصال به اینترنت را برایتان فراهم می آورد. همچنین قابلیت اتصال به موبایل از طریق Screen Share از بهترین راه های اشترک گذاری در تلویزیون ال جی می باشد. به کمک این قابلیت شما می توانید گوشی هوشمند یا سایر دستگاه های هوشمند را به تلویزیون متصل و محتوای مد نظر را بر روی تلویزیون قرار دهید

 

 

 



:: برچسب‌ها: پرفروش ترین تلویزیون های ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

احتمالا این موضوع را میتوان مهمترین و کاربردی ترین بکارگیری اینترنت اشیاء در پزشکی دانست. با عمومیت یافتن اینترنت 5G تبادل اطلاعات میان اشیا مانند خودروها و وسایل روزمره مانند تلفن همراه و حتی وسایل آشپزخانه نیز به امری معمول تبدیل خواهد شد. به بیانی دیگر با استفاده از درگاه تبادل داده پرسرعت اینترنت نسل پنج 5G می توان در جهت بهبود کیفیت تجربه زندگی شهروندی اطلاعات مجاز را با سایر اشیای متعلق به آن فرد یا زندگی شهروندی وی به اشتراک گذاشت.

به عنوان مثال فرد نیازی به پرداخت عوارض خودرو هنگام خروج از شهر و یا حتی با استفاده از کارت خاص الکترونیکی و یا سایر ملحقات اضافه نخواهد داشت و صرفا با تعیین مسیر در خودرو کلیه موارد در بستر اینترنت انجام می‌شود. همچنین مراکز درمانی می توانند با استفاده از تجهیزات مرتبط با اینترنت اشیا اطلاعات حیاتی بیمار را لحظه به لحظه کنترل کنند و از این اطلاعات جهت بهبود روش‌های درمانی شخصی سازی شده و پیشگیرانه بهره‌برداری کنند.

بر اساس یک پژوهش جدید ۸۶ درصد از پزشکان معتقدند که گجت های پوشیدنی با بهبود نظارت از راه دور بر بیمار باعث آگاهی هرچه بیشتر شخص از فرآیند درمانی اش می شود علاوه بر این پیش‌بینی می‌شود استفاده از این گجت های پوشیدنی در ۵ سال آینده هزینه های بیمارستانی را تا ۱۶ درصد کاهش دهد.

اطلاعات بیشتر: https://bit.ly/32GYGZe



:: برچسب‌ها: توسعه اینترنت اشیا ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

با توجه به حیاتی بودن مسئله امنیت اطلاعات سامانه های فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین افزایش روزافزون تنوع تهدیدات و پیچیدگی های سامانه های مذکور، شرکت ها و سازمان ها نیاز دارند بتوانند امنیت اطلاعات سامانه های خود را از مرحله طراحی و سپس تولید و پس از آن استقرار و نگهداری تامین نمایند. شرکت سیگما در این امر همراه آنهاست.

شرکتهای ارائه دهنده خدمات امنیتی زیادی در سطح تهران و کشور وجود دارند اما سیگما با دانش و تجربه 15 ساله ای که در این عرصه دارد، یکی از قدیمی ترین و از پیشگامان عرصه امنیت اطلاعات در ایران میباشد. این شرکت به بسیاری از نهادهای حکومتی این خدمات را ارائه میکند و یکی از معدود شرکتهای خصوصی ایران میباشد که میتواند خدمات تخصصی امنیتی سایبری را به سازمانها ارائه کند. این شرکت دارای بهترین متخصصان و زبده ترین کارشناسان حوزه امنیت اطلاعات میباشد که تجربه بسیار بالایی در ارائه این خدمات دارند.

خدمات سیگما در حوزه تامین امنیت اطلاعات

  • تولید فایروال سفارشی
  • تولید WAF سفارشی
  • طراحی معماری امنیت اطلاعات سازمان ها و شرکتها
  • خدمات امن سازی حرفه ای ویندوز و لینوکس
  • راه اندازی SSO بر اساس OIDC و OAuth2.0

کسب اطلاعات بیشتر : https://bit.ly/3hNXHN4



:: برچسب‌ها: تامین امنیت اطلاعات ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کلاس خیاطی برای مبتدی ها

اگر یک مبتدی کاملی باشید که می خواهید در مورد استفاده از چرخ خیاطی ، یادگیری تکنیک های مختلف خیاطی ، درک الگوهای اصلی خیاطی و یادگیری مهارت های اصلی برش ، این دوره آموزشی مناسب برای شما باشد. این دوره شامل چهار جلسه دو و سه ساعته ای است که در آن شما از همان اصول اولیه تنظیم و نخ کردن چرخ خیاطی گرفته تا ساخت دامن ساده A-line برای نشان دادن مهارت های خیاطی تازه بدست آمده در انتهای آن گرفته می شوید. ! لطفا توجه داشته باشید که دوره های آخر هفته ، 2 جلسه در روز را شامل می شود ، خواه دوره های روزانه هفته ای یک بار در هفته و به مدت 4 هفته متوالی تدریس شود. من شروع به آموختن در مورد دوخت من و پیرمردان و پیرمردهای چرخ خیاط کردم. آنها به اندازه کافی برای من و گران من خوب بودند و کار را انجام دادند. وقتی اولین چرخ خیاطی خود را خریداری کردم ، مطمئن شدم که یک دستگاه برادر خیلی ابتدایی تهیه کنم تا از این همه مزاحمت نشوم. دستگاه های امروزی دکمه ها و شماره گیری های بسیاری دارند ، من مطمئن هستم که هر یک از مبتدیان خیاطی که نگاهی به آنها می اندازد ، می گوید که چگونه یک چرخ خیاطی پیچیده می تواند ظاهر شود! بنابراین ، برای یادگیری ، توصیه می کنم به فروشگاه های خیریه محلی / فروشگاه های پرشور و یا در بازارهای آنلاین مانند ebay یا Facebook مراجعه کنید تا یک ماشین استفاده شده را برای حداقل سرمایه گذاری مالی انتخاب کنید! وقتی آموزش خیاطی مبتدی می دانید سرگرمی است که می خواهید با آن ادامه دهید ، برنینا 1008 را توصیه می کنم که یک ماشین مکانیکی جامد است که من از آن استفاده می کنم و دوست دارم!   بله ، این چیزی است که من امروز به رغم شهوت گزافهام نسبت به سایر ماشینهای پیشرفته تر و پیچیده تر ، استفاده می کنم!

آیا یادگیری دوختن با ماشین سخت است؟

یادگیری دوختن با ماشین کار سختی نیست. این عمل برخی تمرینات است ، زیرا شما در زیر سوزن در حال حرکت پارچه مانور خواهید بود ، در حالی که سرعت سوزن را با پای خود کنترل می کنید. خیاطی کمی شبیه به آن خودرو است ، بنابراین اگر قبلاً رانندگی کرده باشید ، لزوماً شروع به کار با چرخ خیاطی را به عنوان ترسناک نمی دانید. دروس موجود در این دوره آموزش یادگیری خیاطی ، شما را در درک ماشین شما - و قسمت های مختلف چرخ خیاطی شما - به دوخت انواع بخیه و درز مختلف راهنمایی می کند ، تا زمانی که احساس راحتی و اطمینان بیشتری در تکنیک های پیشرفته تر داشته باشید.

فاضلاب مبتدی به چه عواملی نیاز دارد؟

من در درس بعدی - ابزار و تجهیزات خیاطی - در مورد بعدی کلیه لوازم خیاطی مورد نیاز خود (و احتمالاً می خواهید!) ارائه خواهم داد اما به عنوان یک فاضلاب شروع کامل ، همه چیزهایی که برای شروع کار نیاز دارید راهی است برای دوخت (چرخ خیاطی یا سوزن دوخت دستی) ، چیزی برای دوخت (پارچه نخی بهترین یادگیری با آن است!) ، یک ابزار برش پارچه (که در درس 3 به صورت گسترده پوشانده شده است) و نخ. همه چیز فراتر از این چیزهای اضافی است وقتی که شما فقط می خواهید خیاطی کنید. بله ، وسایل و وسایل اضافه شده برای کیت خیاطی شما کمک می کند ، اما هنگامی که شما فقط مهارت های اولیه خیاطی را یاد می گیرید ، این چهار مورد به عنوان یک نقطه شروع عالی کار خواهند کرد!

خیاطی اساسی را چگونه انجام می دهید؟

خیاطی اتصال قطعات پارچه ای با استفاده از نخ برای نگه داشتن آنها است. برای انجام دوخت اولیه می توان از چرخ خیاطی استفاده کرد که دارای دو نخ است - یک موضوع بالا و یک موضوع پایین - یا می توانیم با سوزن دوخت دستی و فقط یک نخ از آن استفاده کنیم! سوزن نخ شده روی دستگاه از طریق پارچه حرکت می کند تا نخ دوم را که در زیر باب قرار دارد ، در زیر آن گیر کنید و این به هم وصل می شود تا بخیه ایجاد شود. این باعث می شود یک خط بخیه قوی!



:: برچسب‌ها: کلاس خیاطی برای مبتدی ها ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

امروز در حین چک کردن پست ها و استوری های پیج اینستاگرامم، یه استوری جالبی نظرم رو به خودش جلب کرد.

آقایی ادعا می کرد که شخصی اقدام به ساخت یک پیج جدید با عکس و اسم ایشون کرده و سپس به تک تک فالوورهای ایشون پیام داده و ازشون تقاضای پول کرده و برای دریافت پول، شماره کارتی که متعلق به یک شخص دیگه (شخص سوم) بوده رو ارائه داده بر این مبنا که این شخص (شخص سوم) فرد نیازمندی هست و به کمی پول برای گذران زندگی و حل مشکلاتش نیاز داره.

ما ملت همیشه دلسوز هم ممکن هست از روی دلرحمی زیاد، این پول رو واریز کنیم.

اما صبر کنید، این احتمالا یک روش جدید دزدی هست. هر زمانی چنین درخواستی از شما شد، قبل از هر چیزی مطمئن بشید این پیج متعلق به همون آشنایی هست که از شما تقاضای پول کرده.

برای جلوگیری از سوء استفاده های این چنینی لازمه این موارد رو رعایت کنید:

پیج های شخصی خودتون رو در صورت امکان پرایویت و خصوصی کنید (چون سارق دسترسی به فالوورهای شما در این حالت نخواهد داشت).
در صورتی که چنین تقاضایی از شما شد، و شما هم قصد نیکوکاری داشتید، از فرد مقابل درخواست کنید تا شماره کارتی با نام واقعی خودشون برای شما بفرستند. اگر دزد باشن متوجه می شید که ایشون به یکباره از روی زمین محو میشن و احتمالا انگشت مبارکشون بر روی دکمه بلاک کردن شما میره.
به فرد اصلی (فردی که از پیجش کپی شده) سریعا اطلاع بدید.

اما قضیه همینجا خاتمه پیدا نمیکنه. اون آقایی که سوءاستفاده کرده ممکنه صرفا یه سوء استفاده گر نباشه. این فرد میتونه دزدی باشه که با این ترفند قصد دزدی داره و به همین خاطر پیجی با نام خودش میزنه و بعد از اینکه کمی سرقت انجام داد و اصطلاحاً شکمش سیر شد که نمیشه (چون دزدها هرگز سیر نمیشن، یادتون باشه)، در پیج اصلی خودش اعلام می کنه که از پیجش سوء استفاده شده. دیدید چقدر ساده می شه سوءاستفاده کرد؟

همونقدر که میشه ساده سوءاستفاده کرد، ساده هم میشه جلوی این سرقت ها رو گرفت. کافیه کمی هشیار باشیم.

ممکنه بعضی از دوستان مطرح کردن این موارد رو نوعی بدآموزی تلقی کنن. نظر این عزیزان محترم هست اما تا زمانی که شما مسیر رو به خوبی بلد نباشی نمیتونی با امنیت کامل رانندگی کنی. پس لازمه از این موارد آگاه باشیم تا راه های نفوذ و سوءاستفاده گری افراد رو سد کنیم.

منبع: https://miladsadeghian.ir/theft-on-instagram-direct/



:: برچسب‌ها: روش های دزدی و اخاذی اینستاگرامی ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ترجمه رسمی اسناد و مدارک از اهمیت بالایی برخوردارند و باید آن را به موسساتی سپرد که مجوزها و شرایط لازم را داشته باشند. دارالترجمه های رسمی بیشتر امور مربوط به مهاجرت و ویزا را انجام میدهند، و مدارکی مانند مدارک شناسایی، تحصیلی و شغلی از پر تقاضا ترین ترجمه های رسمی هستند. با توجه به نظارت قوه قضاییه بر دارالترجمه ها، تعرفه ی یکسانی برای ارائه ترجمه و خدمات بر اساس نرخ نامه ترجمه رسمی که مصوب قوه قضاییه است، وجود دارد. این نرخ نامه سالانه توسط اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضاییه (https://sanam.ekfam.ir/ ) برای مترجمان رسمی منتشر میشود. تمامی دارالترجمه های رسمی و موسسات زیر نظر قوه قضائیه ملزم به رعایت این تعرفه ها که با توجه به نوع سند، تعداد کلمات، مدت زمان ترجمه و تخصصی بودن مورد ترجمه تقسیم بندی میشود، میباشند. در ادامه نحوه محاسبه هزینه ترجمه رسمی مدارک را بررسی میکنیم.

 

 

برخی نکات درباره قیمت دارالترجمه

 

هزینه ترجمه رسمی سال ۹۹ با در نظر چندین عامل تعیین می شود. یکی از مهمترین فاکتور های موثر بر هزینه ترجمه رسمی اسناد و مدارک ،تعداد کلمات متن مبدا می باشد. هرچه تعداد کلمات  متن مبدا بیشتر باشد هزینه ترجمه رسمی نیز بیشتر می شود. در این میان برخی از زبان های خارجی وجود دارند که بنا بر میزان فراگیری آن، افرادی محدودی توانایی انجام  دادن آن را دارند، از این رو ترجمه این متون هزینه بیشتری دارد. به طور کلی هزینه ترجمه رسمی از زبان خارجی به زبان مادری هزینه کمتری را شامل می شود. برای مثال تعرفه ترجمه رسمی یک متن انگلیسی به فارسی کمتر از ترجمه  یک متن فارسی به انگلیسی است.

 

 

 

            هزینه مدارک در دارالترجمه با مهر دادگستری برابر است با هزینه ترجمه هر مدرک به اضافه قیمت تمبر و بارکد دادگستری و هزینه خدمات دارالترجمه. در حال حاضر مجموع هزینه مهر دادگستری برابر با 65 هزار تومان است.

 

            در صورت نیاز شما تایید وزارت خارجه هم انجام می‌شود و هزینه مهر وزارت خارجه برای ترجمه های شما در حال حاضر 10 هزار تومان است. توجه کنید که مهر امورخارجه بدون مهر دادگستری امکان‌پذیر نیست.

 

            در حال حاضر هزینه مهر دادگستری و وزارت امورخارجه در مجموع 75 هزار تومان است.

 

            قیمت ترجمه رسمی مدارک تحصیلی در این لیست همان قیمت ترجمه رسمی دانشنامه شامل فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس و غیره و برابر 45 هزار تومان مصوب است. برای اطلاع از قیمت ترجمه مدارک تحصیلی دیگر نظیر ریزنمرات و گواهی‌ها و دیپلم‌ها به جدول بالا مراجعه کنید. به صورت خلاصه می‌توان گفت هزینه دارالترجمه برای ترجمه مدارک تحصیلی از 15 هزار تومان تا 45 هزار تومان متغیر است.

 

            نرخ ترجمه رسمی مدارک دانشگاهی مصوب 45 هزارتومان است که تفصیل آن در جدول بالا بیان شده است.

 

            هزینه ترجمه رسمی مدرک به 2 صورت حساب می‌شود: برخی مدارک به صورت تک برگی هستند مانند دانشنامه یا هر مدرک تحصیلی که قیمت ترجمه آن به صورت واحد محاسبه می‌شود و برخی مدارک دیگر به صورت صفحه‌ای هستند مانند ریز نمرات که قیمت دارالترجمه آن نیز به صورت صفحه‌ای محاسبه می‌شود.

 

در حال حاضر ترجمه به زبان‌های زیر در دارالترجمه انجام می‌شود

 

         هزینه ترجمه رسمی مدارک به انگلیسی: شناسنامه 25 هزارتومان، مدرک تحصیلی 45 هزارتومان و ....

 

            توجه قیمت دارالترجمه برای ترجمه مدارک به زبان‌های غیر انگلیسی شامل آلمانی، فرانسه، عربی، روسی، اسپانیایی، ترکی بالاتر از نرخ مصوب ترجمه رسمی مدارک به انگلیسی است. اما تفاوتی در زبان‌ها نیست مگر ترجمه رسمی معتمد سفارت زبان فرانسه.

 

            هزینه ترجمه رسمی مدارک به اسپانیایی: شناسنامه اسپانیایی 32 هزارتومان، مدرک تحصیلی به اسپانیایی 55 هزارتومان و ...

 

 

هزینه ترجمه رسمی به چه صورت است؟

هزینه ترجمه رسمی با در نظر چندین عامل تعیین می شود. یکی از مهمترین فاکتور های موثر بر هزینه ترجمه رسمی اسناد و مدارک ،تعداد کلمات متن مبدا می باشد. هرچه تعداد کلمات متن مبدا بیشتر باشد تعرفه ترجمه رسمی نیز بیشتر می شود. در این میان برخی از زبان های خارجی وجود دارند که بنا بر میزان فراگیری آن، افرادی محدودی توانایی انجام  دادن آن را دارند، از این رو ترجمه این متون هزینه بیشتری دارد.

تفاوت هزینه ترجمه رسمی و غیر رسمی چیست؟

تفاوت هزینه ترجمه رسمی  با غیر رسمی در نوع آنها است. خوب است بدانید که منظور از ترجمه رسمی، ترجمه اسناد و مدارکی است که با مهر قوه قضاییه تایید شده باشد. در واقع می توان گفت ترجمه رسمی تحت نظارت قوه قضاییه کشور است و این نهاد بر متن ترجمه شده نظارت دارد. نظارت قوه قضاییه بر روی ترجمه متون، سبب می شود تا تعرفه ترجمه رسمی در سراسر کشور نرخی ثابت و معین داشته باشد. کلیه واحدهایی که اقدام به ترجمه رسمی می نمایند از سوی  قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران داری مجوز بوده و کلیه فعالیتهای آنها توسط این قوه کنترل می شود و چنانچه موردی بر خلاف قانون، توسط دارالترجمه های رسمی صورت گیرد با آنها برخورد جدی می شود.

تعرفه ترجمه رسمی توسط اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی و فنی قوه قضاییه هر سال تعیین و اعلام می شود و کلیه دارالترجمه های رسمی موظف به اجرای آن می باشند ترجمه غیر رسمی به کلیه ترجمه هایی  اطلاق می شود که که سر برگ آن ممهور به مهر قوه قضاییه نباشد که از این رو می توان به این موارد اشاره کرد:

 

1. ترجمه مقالات علمی   2. ترجمه کتاب و مجلات

 

نحوه محاسبه قیمت سفارش ترجمه

بسیاری از دانشجویان یا شرکت‌هایی که متنی برای ترجمه دارند و می‌خواهند از خدمات ترجمه تخصصی استفاده کنند، سوالاتی در مورد نحوه قیمت‌گذاری سفارش‌های ترجمه دارند. با توجه به تنوع خدمات ترجمه، شاید برای شما هم جالب باشد که از نحوه قیمت گذاری و عوامل موثر در تعیین قیمت نهایی سفارشات ترجمه با خبر شوید.

به طور کلی عوامل موثر بر قیمت ترجمه مقالات تخصصی، قراردادها، پایان‌نامه ها و کتب به شرح زیر است:

تعداد کلمات

مهمترین عامل که در قیمت ترجمه موثر است، تعداد کلمات فایل مبدا است.

کیفیت مترجم

از آن‌جا که بخش عمده هزینه پرداخت شده برای ترجمه، حق الزحمه مترجم می باشد، بسته به این که کیفیت، مهارت و سابقه مترجم درخواستی چقدر باشد، هزینه اعلام شده برای ترجمه متفاوت خواهد بود.

سرعت تحویل

هر چه مشتری در آماده شدن سفارش بیشتر عجله داشته باشد، هزینه بیشتری برای سفارش تعیین می‌شود. زیرا مترجم باید با فشار بیشتری کار کند که همین موضوع باعث افزایش دستمزد مترجم می‌شود.

زبان مبدا و مقصد

با توجه به این که همه مترجمین توانایی ترجمه از هر زبانی را ندارند و برخی از زبان‌ها تنها توسط مترجمین ماهر ترجمه می‌شود، هزینه بیشتری نیز برای این سفارشات می‌بایست پرداخت شود. مثلا هزینه ترجمه از فارسی به انگلیسی تقریبا دو برابر ترجمه از زبان انگلیسی به فارسی است.

زمینه علمی متن

برخی از زمینه های علمی مترجمین کمتری دارند و اصولا سرشار از اصطلاحات خاص و پیچیده هستند. مثلا متون حقوقی، هنری، پزشکی و فلسفی اینطور هستند. این زمینه ها معمولا ۱۰ تا ۴۰ درصد هزینه بیشتری برای ترجمه طلب می کنند.

تایپ همراه با ترجمه

سفارشاتی که با تایپ نیز همراه هستند، هزینه مربوطه به آن اضافه می شود.



:: برچسب‌ها: نحوه محاسبه هزینه ترجمه رسمی مدارک ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

 

خدمات میکروپیگمنتیشن
همانطور که می‌دانید در دنیای امروز همه به دنبال زیبایی هستند زیبا بودن و زیبا دیده شدن از ویژگیهایی است که همه ما آدمها خواهان آن هستیم در این مطلب به دور از هرگونه حاشیه‌ای می‌خواهیم شما را با تکنیک جدیدی به نام میکروپیگمنتیشن آشنا کنیم و از کاربردها و خدمات بی نظیر آن شما را مطلع نماییم.

از آنجایی که نمی‌خواهیم در این نوشته به صورت علمی و تخصصی صحبت کنیم و به دنبال این هستیم که با زبانی ساده شما را به مفاهیم میکروپیگمنتیشن نزدیکتر کرده و بتوانیم اطلاعات مفیدی را در جهت تصمیم گیری بهتر برای استفاده از خدمات میکروپیگمنتیشن در اختیار شما بگذاریم. پس پیشنهاد می‌کنیم توضیحات این صفحه را تا انتها ملاحظه فرمائید.

عصر میکروپیگمنتیشن
خانم هایی که قصد دارند صورتی زیبا و طبیعی داشته باشند و طبیعی بودن صورت خود را همانگونه که هست حفظ نمایند و فقط به آن آراستگی بیشتری بدهند می‌توانند از میکروپیگمنتیشن استفاده نمایند. میکرو پیگمنتیشن یک نوع آرایش فوق العاده طبیعی و دائمی می‌باشد که به صورت شما جذابیت بیشتری بخشیده و نیز پیشنهاد خوبی برای این دسته از افراد می‌باشد.

میکروپیگمنتیشن یک عصر جدیدی از زیبایی است که با تزریق رنگ دانه‌های ریزی به لایه های زیرین و رویی پوست انجام می‌شود که می‌تواند قسمت‌های خالی ابروها را پر کرده و در پرپشتی ابروها کاملاً بصورت طبیعی موثر باشد. این ابزار نیز می‌تواند با یک طراحی بسیار زیبا بر روی لب‌های خانم‌ها، خط لبی بصورت خدادادی ایجاد کرده و جذابیت بیشتری به لب‌های بانوان بدهد.

یکی دیگر از کاربردهای میکروپیگمنتیشن ، استفاده از آن در جهت کشیدن خط چشم هایی بی نظیر و طبیعی است که به چشمان خانم ها زیبایی بخشیده و چهره آنان را جذاب‌تر می کند.

اگر به دنبال آن هستید که به چهره خود اهمیت بیشتری بدهید و اعتماد به نفس خوبی را بدست آورید ما با سابقه ای درخشان در عصر میکروپیگمنتیشن، مشاور خوبی بوده و تمامی این خدمات را در اختیار شما قرار خواهیم داد. ما هم در زمینه آموزش میکروپیگمنتیشن خصوصا در تهران و هم در زمینه ارائه کلیه خدمات میکروپیگمنتیشن در خدمت شما خواهیم بود.

چرا میکروپیگمنتیشن ؟
یکی از امتیازات ویژه این روش این است که نه تنها خانم‌ها ، بلکه آقایان نیز می‌توانند از این خدمات بهره ببرند.

حتما می‌پرسید آقایان ؟! بله آقایان ! آقایان می‌توانند با استفاده از این تکنیک، بر روی سر طاس خود ظاهری زیبا و طبیعی بدهند بطوری که به تازگی تراشیده شده است جلوه نماید. همچنین در یک سری افراد که موهای کم پشتی دارند بسیار تاثیرگذار بوده و کم پشتی موها را جبران می‌کند بدین معنی که حتی آقایانی که مشکل کچلی دارند می‌توانند از این خدمات استفاده نمایند.

عمل میکروپیگمنتیشن توسط ما به نحو کاملا اصولی انجام خواهد شد و نتایج آن سالهای سال باقی خواهد ماند و سریع از بین نمی‌رود.

حتی اگر فردی از این خدمات استفاده کند و به هر نحوی ناراضی باشد مانند تاتو اثری ماندگار و مصنوعی از خود به جا نمی‌گذارد و فرد می‌تواند به راحتی با روش‌های ساده ای نسبت به پاک کردن آن اقدام نماید.

از این رو یکی از مزیت‌های این روش که به آن اشاره کردیم نه تنها زیبایی طبیعی بخشیدن به افراد است بلکه آرایش مصنوعی و جبران ناپذیری را برای آنان بوجود نمی‌آورد. این تکنیک فوق‌العاده هر چه بیشتر بدست متخصصان خوبی انجام گردد رضایت خاطر بیشتری را از انجام آن بوجود می‌آورد.

ما با دارا بودن تخصص در این زمینه، چند مورد از منع استفاده از میکروپیگمنتیشن و مزیت‌های آن را به شما معرفی می‌کنیم.

معایب میکروپیگمنتیشن
افرادی که دارای بیماری‌های پوستی، عفونت و یا مشکلات دیگری هستند قبل از استفاده از این خدمات با پزشک صلاحدید خود حتما مشورت نمایند.
خانم های باردار و یا آنانی که در دوران شیردهی هستند.
افرادی که مبتلا به بیماری‌های قلبی و یا حتی مشکوک به این بیماری هستند این روش را فراموش کنند.
افرادی که مشکل دیابت داشته و انسولین تزریق میکنند استفاده از این تکنیک برای آنان منع مصرف دارد.
افرادی که بدنشان مستعد گوشت اضافه و یا عفونت پوستی می‌شود با انجام این تکنیک بدتر می‌شوند.
مزیت میکروپیگمنتیشن
از مزیت‌های میکروپیگمنتیشن این است که کاملا بدون درد و خونریزی انجام می‌شود و التهاب مهمی در فرد ایجاد نمی‌کند. حتی باعث تحریک رشد ابرو شده و مشکل ریزش ابرو را برطرف می‌کند.

با استفاده از این تکنیک، خانم‌ها نیازی نیست زمان زیادی را صرف آرایش کردن چهره خود نمایند و با بهره‌گیری از این روش می‌توانند یک آرایش طبیعی و بی‌نظیر داشته باشند و یا حتی در بعضی از موارد جای زخم و بخیه و لک را از بین می‌برد.

ماندگاری میکروپیگمنتیشن
حتما این سوال را از خود پرسیده‌اید که میکروپیگمنتیشن تا کی ماندگار است؟

بهتر است بگوییم میزان ماندگاری آن بین ۱ تا ۳ سال و یا حتی بیشتر است که به عوامل مختلفی مانند جنس رنگ و استانداردهای آن، آب و هوا، جنس پوست و ضخامت آن و استفاده مداوم از دخانیات و مشروبات الکلی و یا قرار گرفتن مداوم فرد در مقابل اشعه مضر نور خورشید بستگی دارد.

لازم به یادآوری است در افرادی که پوست چرب دارند میکروپیگمنتیشن ابرو اثر ماندگاری بالایی ندارد و فرد می‌تواند نسبت به ترمیم آن اقدام نماید.

میکروپیگمنتیشن خط چشم برای پرپشت شدن و یا متراکم نشان دادن و تقویت مژه ها میباشد که یکی از بهترین روش‌های میکروپیگمنتیشن است به ویژه کسانی که افتادگی پلک دارند این روش به آن‌ها صدرصد پیشنهاد می‌شود و می‌تواند کم‌پشتی مژه‌ها را جبران نموده و ظاهری زیبا و جذاب به آنها بدهد و نیز اثرات ماندگاری آن در پوست‌های خشک نسبتاً بالا خواهد بود.

میکرپیگمنتیشن لب ماندگاری خوبی دارد و به لبها فرم متعادلی داده و چروک‌های سطحی دور لب را از بین می‌برد و حجم لب را بصورتی کاملاً طبیعی افزایش می‌دهد. جالب اینجاست که بدانید انجام این کار برای آقایان به شکل خاص و خیلی نامحسوس انجام می‌شود.

هزینه ، قیمت و تعرفه میکروپیگمنتیشن ابرو
کلیه هزینه ها در این زمینه متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح کار تعیین می گردد. شما در کلینیک تخصصی ما ، از مناسب ترین تعرفه در کنار کیفیت، ظرافت و دقت کار بهره خواهید برد. جهت اطلاع از نحوه و شرایط و تعرفه و هزینه خدمات میکروپیگمنتیشن ابرو ، لب و خط چشم لطفاً با ما تماس بگیرید.

آموزش میکروپیگمنتیشن ابرو در غرب تهران
چنانچه قصد دارید شما نیز یکی از هنرآموزان این حرفه باشید، فاصله زیادی تا محقق شدن آرزوهایتان وجود ندارد. کافیست در دوره های آموزشی میکروپیگمنتیشن ابرو در غرب تهران که توسط اینجانب برگزار و اجرا می گردد به طور کامل با مباحث این حوزه و نحوه انجام به صورت کاملا عملی برخوردار گردید. ضمناً کلیه هنرآموزان عزیز از پشتیبانی آنلاین دائم برخوردار خواهند بود. ضمناً لازم به ذکر است که کلیه خدمات میکروپیگمنتیشن در دوره‌های آموزشی به طور کامل آموزش داده خواهند شد.

هزینه و تعرفه آموزش میکروپیگمنتیشن ابرو در غرب تهران
جهت اطلاع از تعرفه و قیمت شرکت در دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن کافیست با ما تماس بگیرید.

منبع: https://fatemehhabashi.com/micropigmentation/



:: برچسب‌ها: میکروپیگمنتیشن در غرب تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

واژه "دوربین مداربسته" برگردان فارسی کلمه انگلیسی  closet circuit television  یا به اختصار cctv می باشد. معنی لغوی آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند.

دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد. در ادامه با ما همراه باشید


تاریخچه دوربین مداربسته:


نخستین سیستم مداربسته در سال 1942 میلادی توسط شرکت زیمنس آلمان به منظور مشاهده پرتاب موشک های v2 نصب شد. یک مهندس آلمانی بنام "والتر بروچ" مسئول نصب این سیستم بود.
در آمریکا اولین تبلیغ دوربین مداربسته در سال 1949 مربوط به محصولی با نام "وریکون" بود که در تبلیغات گفته میشد به مجوز دولتی نیازی ندارد.از آن پس سیستم های ضبط تصاویر دوربین مداربسته در برخی پایگاه های فضایی بزرگ جهت ضبط تصاویر پرتاب موشک ها بکار گرفته شد و خیلی زود روی موشک ها نصب شد تا جایی که تصاویر را همراه با صدا به زمین ارسال کرد.

 اولین رونمایی از دوربین مداربسته در اماکن عمومی آمریکا در سال 1973 بود. زمانی که در میدان تایمز نیویورک اولین دوربین مداربسته به منظور جلوگیری از جرایم در محدوده نصب شد اما نقش چشمگیری در کاهش جرایم ایفا نکرد. تا ایتکه در سال 1980 دوربین های مداربسته در سطح گسترده ای در سراسر آمریکا بخصوص در مراکز عمومی بکار گرفته شد. بنظر می آمد استفاده از دوربین مداربسته راهی ارزان تر در مقایسه با بکارگیری نیروهای پلیس برای شناسایی جرایم باشد.


بتدریج برخی از حرفه ها و مشاغل بخصوص آنهایی که بیشتر در معرض سرقت قرار داشتند نیز به دوربین مداربسته روی آوردند. در سال 1990 دستگاه های ضبط تصاویر دوربین ها تنها با قابلیت " ضبط بعد از شناسایی حرکت" وارد بازار شدند که استفاده از دوربین مداربسته را در این کشور بسیار بیشتر کرد. تا قبل از آن، دستگاه های ضبط تصاویر تا حد زیادی از نظر میزان حجم ذخیره و قابلیت ها بسیار محدود بود. از نیمه دوم سال 1990 پلیس دوربین های زیادی را در سطح شهرها بخصوص مراکز عمومی ، مدارس و پروژه های ساختمانی نصب کرد.
در انگلستان نیز استفاده از دوربین مداربسته بسیار متداول شد. شهر "نورفولک" انگلستان نخستین جایی در این کشور بود که دوربین ها در آن نصب شدند.بطور کلی در دهه میلادی بین 1990 تا 2000 استفاده از دوربین های مداربسته در بسیاری از کشورها رواج یافت.

خدمات دوربین مداربسته فروشگاه خدمات شبکه دیجی حفاظ به شرح ذیل می‌باشد:

 

مشاوره و ارائه راهکار در تمامی زمینه‌های مرتبط با دوربین های مداربسته اعم از:

  • ارائه مشاوره نصب دوربین مداربسته تحت شبکه و آنالوگ ، در زمینه انتخاب نوع و مدل دوربین‌های مداربسته بر اساس نیاز مشتریان
  • برآورد هزینه‌های خرید و نصب دوربین مداربسته با توجه به نیاز و بودجه مشتریان
  • برآورد هزینه‌های نگهداری تجهیزات مرتبط با دوربین های مداربست
  • طراحی و اجرای پروژه‌های بزرگ و کوچک دوربین مداربسته، سیستم‌های حفاظت تصویری با کیفیت مطلوب و ضمانت
  • اجرای پروژه‌های دوربین مداربسته تحت شبکه، دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های AHD ، بولت، دام و اسپید دام با برندهای معتبر بازار
  • پیاده‌سازی انواع دوربین‌های مداربسته وایرلس و کابلی بر اساس نیاز مشتری
  • سیستم انتقال صوت و تصویر بر روی شبکه و تلفن همراه
  • عیب‌یابی و تعمیر دوربین‌های مداربسته تحت شبکه و تجهیزات جانبی آن
  • قرارداد پشتیبانی و نگهداری دوربین های مداربسته تحت شبکه، سیستم‌های حفاظت تصویری و نگهداری دستگاه‌های نرم افزاری و سخت افزاری مربوطه به صورت سالیانه
  • ارائه سرویس‌های انتقال تصویر، ضبط تصاویر، آرشیو تصاویر، بک‌آپ‌گیری از اطلاعات مربوطه
  • فروش انواع دوربین مداربسته تحت آنالوگ، تحت شبکه، دید در شب

لیستی از بهترین مارک های دوربین مداربسته:

انتخاب بهترین مارک دوربین مداربسته شاید برای افرادی که متخصص نیستند کمی دشوار باشد. مشاوران متخصص دوربین مداربسته فروشگاه خدمات شبکه دیجی حفاظ بصورت کاملا رایگان به شما در مورد برندهای برتر دوربین‌های نظارتی، نوع کار و بررسی مشخصات هر یک از دوربین‌ها مشاوره لازم را خواهند داد. متخصصان ما لیست کوتاهی از برندهای معتبر را جمع آوری کردند که به معرفی برای شما پرداخته می‌شوند:

  • دوربین مدار بسته سونی
  • دوربین مدار بسته سامسونگ
  • دوربین مدار بسته هایک ویژن
  • دوربین مدار بسته بوش
  • دوربین مدار بسته داهوا (DAHUA)
  • دوربین مداربسته پاناسونیک
  • دوربین مدار بسته هانیول

روشهای ارتباط مشتری با فروشگاه دیجی حفاظ

مرکز تماس در عین پاسخگویی به مشتریان ، نیازهای اطلاعاتی و خدماتی همکاران را نیز پوشش می دهد و به عنوان یک نقطه شروع می تواند به صورت مستقل از زمان و مکان در ساعات اداری در گستره ای ملی از طریق سیستمهای ارتباطی نظیر شبکه اینترنت ، تلفن ، پیام کوتاه ،‌ خدمات اطلاعات مورد نیاز و پیگیری امور مشتریان را در اسرع وقت به انجام رساند .

کارشناسان واحد مرکز تماس در تمامی ایام هفته به جز ایام تعطیل با خط تلفنی۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰| ۰۹۱۲۸۶۹۶۱۴۵، شماره فکس ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ (جهت ارتباط نمایندگان خدمات پس از فروش با فروشگاه دیجی حفاظ )، پیامک ۰۹۱۲۸۶۹۶۱۴۵ و یا آدرس ایمیل info@digihefaz.comآماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و هموطنان ارجمند می باشند.



:: برچسب‌ها: "دوربین مداربسته" چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ال جی با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی‌ها و خلاقانه‌ترین طراحی‌ها، ترکیب هنر و فناوری را به شما ارائه می‌دهد. از میان این همه تلویزیون بدون تردید مدلی از تلویزیون وجود دارد که مناسب و منطبق خواسته شماست. تلویزیون oled طراحی شده‌اند تا رنگ‌هایی زنده و سینمایی‌تر را در هر زاویه‌ای که نسبت به تلویزیون‌ هستید به چشمان شما برسانند و با تلویزیون‌های سوپر اولترا اچ دی وضوحی چهار برابر فول اچ دی را مشاهده خواهید کرد. همه تلویزیون‌ها را یک جا جمع کرده‌ایم تا شما به راحتی و به سلیقه خود انتخاب کنید. با تلویزیون‌های ال جی تجربه دیداری کاملا متفاوتی خواهید داشت. با وجود کیفیت و امکانات  قیمت تلویزیون ال جی 43 اینچ  بسیار مناسب می باشند. برای خرید و مشاهده بیشتر تلویزیون ها ما به شما فروشگاه اینترنتی سلام بابا را معرفی میکنیم چرا که در عرصه فروش محصولات خانگی با بهترین مارک های دنیا همراه با گارانتی ستاره ی معتبرترین فروشگاه اینترنتی را به نام خود ثبت کرده است.

قیمت تلویزیون ال جی 43UK6300

 تلویزیون ال جی مدل  43UK6300تلویزیونی جدید و با کیفیت از شرکت ال جی است . قیمت تلویزیون ال جی از تنوع زیادی برخوردار است ( برای مشاهده قیمت تلویزیون های ال جی کلیک فرمایید) و همین امر موجب شده تا همه ی اقشار جامعه بتوانند تلویزیونی امروزی داشته باشند. تلویزیون ال جی43UK6300  دارای کیفیت تصویر فورکی 4K می باشد و تصاویر را با رزولوشن 2160×3840 پیکسل به معرض نمایش می گذارد.کیفیت تصویر چهار  برابر کیفیتFull HD  می تواند نتیجه ی رضایت بخشی در پی داشته باشد. قابلیت ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر4K Upscaler  نوید محتوای4K  را می دهد حتی اگر فورکی نباشد. پردازنده ی چهار هسته ای به کار رفته برای پردازش تصاویر و محتوای تصویری نشان از کیفیت بالا و حرکت روان تصاویر دارد. سیستم صوتی دو کاناله با توان صوتی 20 وات نمی تواند حس هیجان را به وجود آورد؛ اما از فناوری های صوتی فراگیر پشتیبانی می کند و نوع سیستم صوتی Ultra Surround می باشد، که صدای فراگیر را شبیه سازی می کند و حس محاصره شدن توسط بلندگو ها و اصوات را به کاربر القا خواهد کرد. سیستم عامل به کار رفته در این تلویزیون هوشمند طبق عادت همیشه ی ال جی WEBOS می باشد و امکانات هوشمند متعددی را در اختیار کاربران هوشمند قرار می دهد.

قابلیت دسترسی سریع Quick Access، قابلیت زوم جادویی Magic Zoom، قابلیت Music Player و Magic Link و فناوری اشتراک گذاری Miracast و Mobile Overlay و Mobile Connection از ویژگی های هوشمند تلویزیون اسمارت ال جی هستند که کاربری تلویزیون را از یک تلویزیون معمولی به تلویزیونی هوشمند تغییر داده اند. ال جی برای تلویزیون  UK6300 درگاه های ارتباطی متنوع و کاربردی تعبیه کرده است، تا کاربران بتوانند علاوه بر روش های بی سیم انتقال اطلاعات از روش های سیمی نیز بهره مند شوند و بتوانند تلویزیون را به انواع دستگاه های پخش کننده و حافظه های جانبی وصل نمایند. 3 عدد درگاه HDMI و 2 عدد درگاه USB و فناوری بلوتوث و پورت های کامپوننت و کامپوزیت و پورت LAN و ... راه های ارتباطی تلویزیون ال جی 43UK6300 را تامین می کنند. قیمت تلویزیون ال جی 43UK6300 متناسب با امکانات و فناوری هایی که دارد تعیین شده است و معمولاً خریداران از خرید تلویزیون ال جی UK6300 رضایت داشته اند.

قیمت تلویزیون ال جی 43UM7340

 تلویزیون ال جی 43UM7340  یکی از بهترین تلویزیون های این کمپانی است که در سال 2019 عرضه شده است. صفحه نمایش تخت با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل از ویژگی های این تلویزیون 43 اینچ است، که سبب خلق تصاویری واضح و با کیفیت بالا خواهد شد. نور پس زمینه ی Direct در این صفحه نمایش تصاویری با جزئیات کامل را به نمایش می گذارد. همچنین فناوری ارتقاء کیفیت تصویر 4k upscaler وضوح تصاویر را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. علاوه بر موارد ذکر شده، محدوده دامنه دینامیکی Active HDR باعث می شود تا صحنه ها به صورت طبیعی و واقعی قابل نمایش باشد. پنل IPS استفاده شده در این تلویزیون تصاویر را با وسعتی از رنگ های متنوع و نمایش جزئیات دقیق ارائه می دهد.

مشاهده این محصول (https://www.salambaba.com/SBP-3708/lg)

 تلویزیون ال جی با فناوری صوتی پیشرفته، صدا و تصویری هماهنگ در اختیار کاربران قرار داده است که با سیستم دو کاناله صدایی در مجموع 20 واتی را به گوش مخاطبان می رساند. بلندگو های داخلی تلویزیون صدا را از هر طرف پخش می کنند، در نتیجه صدایی چند بعدی با کیفیت بالا پخش می شود. از قابلیت های چشمگیر این تلویزیون امکاناتی همچون ThinQ ، AI UX، AI Home،  Home Dashboard جهت اتصال هوش مصنوعی با تلویزیون می باشد. فناوری AI ThinnQ می تواند بهترین سرگرمی ها را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین دستیار گوگل Google پاسخ های هوشمندانه می دهد و همین ویژگی می تواند در زمان شما صرفه جویی کند. در بعضی شرایط بدون اتصال به اینترنت هم می توانید با دستیار گوگل حرف بزنید تا به سوالات ساده شما پاسخ دهد. تلویزیون ال جی مجهز به سه پورتHDMI  و دو پورت USB جهت اتصال به گوشی همراه یا تبلت می باشد. پردازشگر چهار هسته ای بکار برده شده در این تلویزیون ، باعث حذف نویز شده که در نتیجه صحنه هایی با رنگ های واقعی و کنتراست بالا نمایش می دهد. کنترل از راه دور جزو امکانات این تلویزیون محسوب می شود.

قیمت تلویزیون ال جی 43LK5910

  تلویزیون ال جی  43lk5910 از محصولات شرکت خوش نام ال جی است که دارای صفحه نمایش تخت است و نیازهای کاربران عادی را برطرف کرده است.کیفیت تصویر در نظر گرفته شده Full HD است که یکی از ویژگی های مهم در این تلویزیون 43 اینچی به شمار می رود .از دیگر امکاناتی که کارایی زیادی را در خدمت کاربران خواهد داد  مجهز بودن این تلویزیون به سیستم عامل جذاب و منحصر به فرد WEBOS برای استفاده راحت تر از منوی برنامه ها از پیشرفته بودن این اسمارت TVحکایت دارد. تلویزیون ال جی همراه باکیفیت تصویر Full HD تولید شده که روی هم رفته با میزان 2 میلیون پیکسل آن می توانید در وضوح و رزولوشن خیره کننده غرق شوید. تعدادپیکسل های 1080×1920 پیکسل که بر روی نمایشگر تلویزیون ال جی در حال خلق تصاویری واقعی هستند، موجب می شوند تا کاربر از دیدن هر برنامه ها نهایت لذت را ببرد. با مشاهده تصویر بالا می توانید یک تجربه غنی و سرشار از هیجان را به چشم خود ببینید. در این تصویر به هیچ عنوان خبری از نویز نمی باشد و هر نقطه آن را به صورت واضح و طبیعی مشاهده می کنید.تلویزیون ال جی 43Lk5910 دارای 2 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت USB می باشد. نقش هر کدام از این پورت ها قرار دادن و ذخیره سازی محتوا بر روی تلویزیون شما می باشدکه تنوع و گوناگونی هر کدام از این درگاه های ارتباطی در تلویزیون ال جی باعث می شود تا کاربربتواند محتوای مورد نظر خود را بر روی تلویزیون قرار دهد. علاوه بر این به کمک هر کدام از پورت های HDMI می توانید فضایی سرگرم کننده را در منزل خود ایجاد کنید و لذت ببرید . برای ارتباط با اینترنت و یا دستگاه های دیگر، تلویزیون ال جی 43LK5910 دارای اتصال هوشمند , وای فای ، مرورگر وب و راهنمای الکترونیکی (EPG) و عملکرد Miracast از طریق تلفن همراه به تلویزیون می باشد.

قیمت تلویزیون ال جی 43LM6300

تلویزیون LM6300 یکی از تلویزیون های 2019 ال جی می باشد که با سایز 43 اینچ تولید شده است. تلویزیون Full HD ال جی LM6300 تصاویر بسیار با کیفیتی تولید می کند و یک سرو گردن از تلویزیون های فول اچ دی موجود در بازار بهتر است. صفحه نمایش این تلویزیون از نوع ال ای دی می باشد. تلویزیون ال ای دی الجی LM6300 قابلیت پخش اکثر فرمت ها و کدک های تصویری جدید را دارد. کیفیت صدای تلویزیونLM6300PVB  نیز خوب است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. این تلویزیون با استفاده از تکنولوژی DTS Virtual X و  Dolby Digital صدایی فراگیر و با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد.  تلویزیون هوشمند ال جی LM6300PVB دارای سیستم عامل WebOS 4.5 می باشد و امکانات هوشمند بسیار عالی را ارائه می دهد.

خرید تلویزیون ال جی  43LM6300 با وضوح تصویر فورکی و صدای 20 وات از پردازنده 4 هسته ای برخوردار می باشد و سرعت عمل برنامه ها هنگام اتصال به اینترنت در حد استانداردی می باشد .از همه مهمتر این تلویزیون مجهز به قابلیت نمایش دقیق رنگ در زاویه دید گسترده بوده و با امکان ضبط برنامه ها به شما امکان می دهد تا فیلم های مورد علاقه تان را هر زمان که دوست داشتید مشاهده کنید. اتصال 2 پورت HDMIو 2 کابلUSB، پورت LANو خروجی صوتی دیجیتال، اتصالات متنوع این تلویزیون 43 اینچ LM6300 را به رخ می کشد. هوشمند بودن این تلویزیون یکی دیگر از قابلیت های برجسته ای است که به آن مجهز شده و در کنار آن از سیستم عامل WEBOS بهره می برد.

منبع: بهارنیوز



:: برچسب‌ها: قیمت تلویزیون ال جی 43 اینچ در سایت سلام بابا ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همانطور که میدانید در سری وبلاگ های مجموعه بلاگیران قصد داریم در مورد دنیای تکنولوژی و کسب و کارهای آنلاین با شما صحبت کنیم در این مقاله قصد داریم سه موضوع مهم درمورد کسب و کارهای موجود تحت وب یا آنلاین تحت بررسی قرار دهیم در ادامه با ما همراه باشید

کسب و کار آنلاین

همانطور که میدانید در عرصه کنونی کسب و کارهای آنلاین و دیجیتال جای خود را در بازار کار و عرضه محصولات به صورت آنلاین باز کرده است این دسته از کسب و کارها به زودی جای کسب و کارهای فیزیکی را خواهند گرفت و کشورمان ایران اخیرا در این زمینه خوش درخشید وفروشگاه های اینترنتی در زمان شیوع بیماری کرونا توانستند نیاز بازار فیزیکی را به صورت آنلاین جوابگو باشند خیلی از ما در این دوران نیاز به وجود یک فروشگاه آنلاین و یا وبسایتی که خدمات ما و محصولات ما را به صورت آنلاین در اختیار مشتری و متقاضی قرار دهد را احساس کردیم و شاید به این فکر افتادیم که چه خوب است در کنار ارائه خدمات بصورت فیزیکی و یا فروش فیزیکی یک وبسایت و یا یک کسب و کار آنلاین داشته باشیم شاید طراحی وب سایت و داشتن علم این حرفه به ما بسیار کمک کند

بازاریابی دیجیتال

یکی از زمینه های بسیار حساس و مهم که باید در مورد اطلاعات نسبی داشته باشیم تا بتوانیم کسب و کار آنلاین بسیار خوبی در حوزه وب داشته باشیم بازاریابی دیجیتال است این رشته به شما و کسب و کار شما کمک خواهد کرد که بتوانید ریسک کار خود را کاهش دهید و زمان ارائه محصولات را به خوبی تشخیص دهید بازاریابی دیجیتال شما را در جذب مشتری و تعیین قیمت منصفانه برای محصولات و یا حتی پیروزی در میدان رقابت با رقبای بزرگ حوزه کسب و کار شما آگاه می سازد بازاریابی دیجیتال یکی از لازمترین هاست که شما باید حتی برای پیشرفت کسب و کار خود نیازمند آن هستید و حتی تیمی حرفه ایی در این زمینه داشتن یکی از الزامات پیشرفت شما و بزرگ شدن کسب و کار شماست

طراحی وبسایت

یکی از علومی که نیاز است برای پیشرفت کسب و کار خود بلد باشیم طراحی وبسایت باشد شاید از خود بپرسید با وجود شرکت های خدمات طراحی وبسایت چه نیازی است که طراحی وبسایت بلد باشیم لازم است یکی از دلایلی که شاید برخی از کسب و کارها با وجود اینکه با شرکت های مطرح و برندهای معروف وارد همکاری می شوند با شکست روبرو میشوند این است که مالک و سرپرست کسب و کار در زمینه دیجیتال و حوزه مارکتینگ آنلاین اطلاعات کمی دارد و نمیداند چگونه تنها می تواند وبسایت خود را مدیریت کند خوشبختانه این مسیر کسب اطلاعات و آموزش بسیار هموار شده است و آموزش های زیادی در حوزه وب نظیر آموزش وردپرس و غیره وجود دارد که به سادگی در دسترس شما قرار خواهد گرفت این آموزش ها به شما کمک شایانی برای پایداری کسب و کار آنلاین خود خواهد کرد که هیچ زمانی با افت آن مواجه شوید

سئو

بهینه‌سازی موتور جستجو Search Engine Optimization یک‌روند مناسب برای بهتر دیده شدن یک وب ‌سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجو طبیعی یک موتور جستجو است. معمولاً وب‌سایت‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدیدکننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آوردند و این بازدیدکنندگان می‌توانند به مشتری تبدیل شوند.

سئو ممکن است انواع مختلف جستجو را دربر گیرد، از جمله جستجوی تصویر، جستجو در ویدیو، جستجوی دانشگاهی، جستجو در اخبار و جستجو در نقشه سئو یک سایت شامل فاکتورهای زیادی می‌شود که توسط موتورهای جستجو بررسی و بازبینی می‌شود.

از دید بازاریابی اینترنتی، سئو به چگونگی کار کردن موتورهای جستجو و اینکه کاربران چه چیزی جستجو می‌کنند و همین‌طور کلمات کلیدی تایپ‌شده و اینکه کدام‌یک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد توجه قرار می‌گیرد را مورد بررسی قرار می‌دهد.

بهینه‌سازی وب‌سایت شامل توسعه و ویرایش مطالب موجود در خود سایت و اچ‌تی‌ام‌ال و برنامه‌نویسی و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و حذف موانع مربوط به فعالیت‌های نمایه‌سازی در موتور جستجو و ترویج یک سایت برای افزایش تعداد لینک دهنده یا لینک‌های ورودی، و دیگر تاکتیک‌های جستجوگرها است.

سئو و بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جست و جو یکی از دسته های مهم برای پیشرفت شماست و شما نیاز دارید که این رشته را به صورت حرفه ایی فراگیرید خوشبختانه آموزش سئو در حوزه وب بسیار پیشرفت کرده است و در کشورمان ایران طرافداران بسیاری را به خود جذب کرده است و متخصصان و مدرسین بسیار حرفه ایی را دارا می باشد این حرفه یکی از نیازهای ضروری برای آنلاین نمودن کسب و کار شماست و به شما کمک شایانی خواهد کرد

ما در پایان هر مقاله وبسایتی را به شما معرفی می کنیم که در خصوص عناوین فوق فعالیت دارد در این مقاله هم به معرفی یک وبسایت تقریبا کامل در خصوص عناوین فوق می پردازیم

دیجیتوری

دیجیتوری در سال 99 و با شعار تجربه متفاوت دنیای دیجیتال پا به عرصه نهاده و با تلاش و کوشش تمامی نیروهای فنی و متخصص در جهت رفع نیاز های شما عزیزان پیشگام بوده است.

از جمله فعالیت های ما در دیجیتوری ارائه آموزش های دقیق و با کیفیت که ساعت ها و گاها روز ها برای آن ها زحمت کشیده شده ازجمله آموزش وردپرس ، آموزش شبکه های اجتماعی و … و خدماتی مانند طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، طراحی گرافیک و سئو و بهینه سازی می باشد. مهمترین ویژگی ما مشتری مداری و ارزش نهادن به وقت و جایگاه شما کاربران بوده که تمام تلاش خود را میکنیم که این هدف والای خود برسیم.

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید و برای حمایت ما آن را به همراه لینک وبلاگ ما به اشتراک بگذارید



:: برچسب‌ها: دیجیتوری ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()