نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شاید برای برطرف کردن مشکلاتی مانند هنگ کردن گوشی و یا مشکلاتی که برای آپدیت این گوشی ها به وجود می آید به دنبال این باشید بدانید که ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چگونه است؟ ریست فکتوری واژه ای بسیار آشنا در میان دارندگان گوشی های هوشمند است. بسیاری از افرادی که قصد فروش تلفن همراه خود را دارند و قصد دارند اطلاعات موجود در گوشی خود را پاک کنند، اقدام به ریست فکتوری یا همان فرمت گوشی خود می کنند تا تنظیمات گوشی آن ها به حالت اولیه بازگردند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

توجه داشته باشید در صورتی که از اطلاعات موجود در گوشی خود بک آپ نگرفته باشید تمامی عکس ها، شماره های تماس، اپلیکیشن ها و هر گونه حسابی که بر روی گوشی خود دارید حذف می شود و شما شاهد بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی خواهید بود.

ما در این نوشتار قصد داریم شما را با ریست فکتوری گوشی شیائومیpoco m3 آشنا سازیم و اطلاعات مهمی را در خصوص راه اندازی گوشی شیائومی بعد از فرمت در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم در صورتی که قصد تعمیر گوشی شیائومی خود را دارید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چیست؟
ریست فکتوری گوشی شیائومی روندی است که در بسیاری از تلفن های هوشمند جهت حذف اطلاعات موجود در تلفن همراه شما انجام می شود و گوشی شما همانند روز نخست یعنی همان زمانی که از کارخانه تولید شده است در می آید.

در زمان ریست فکتوری گوشی شیائومی چه مراحلی را باید طی کرد؟
قبل از انجام هر گونه عملیاتی درخصوص فرمت کردن گوشی هوشمند خود بهتر است از آن یک نسخه پشتیبان (بک آپ) تهیه نمایید چرا که با ریست فکتوری در گوشی شیائومی هر گونه اطلاعاتی که در گوشی شما وجود دارد پاک می شود.

برای نمونه، عکس ها و فایل های موجود در گالری خود را به کارت حافظه انتقال دهید و مخاطبین خود را در سیم کارت کپی کنید تا به آن ها دسترسی داشته باشید. ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به دو روش امکان پذیر است که انتخاب آن بسته به نیاز شما متفاوت است. شما می توانید با انجام مراحل زیر گوشی خود را ریست کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 از طریق تنظیمات گوشی
از ساده ترین روش ها برای ریست کردن گوشی هوشمند مراجعه به قسمت تنظیمات آن می باشد. برای این کار بهتر است مراحل زیر را مو به مو انجام دهید:

به قسمت Settings App وارد شوید.
بر روی گزینه ی General Settings کلیک کنید.
گزینه Backup and Settings را انتخاب نمایید.( انتخاب این مورد اختیاری است و در صورتی که به نسخه پشتیبان نیاز ندارید این مرحله را انجام ندهید.)
با انتخاب Factory data reset این گزینه تمایل خود را به حذف برنامه های موجود نشان می دهید
در آخرین مرحله برای فرمت گوشی شیائومی خود کلیک بر روی reset phone است.
با انجام مراحل فوق گوشی شما به حالت بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏خواهد رفت.

فرمت کردن گوشی شیائومی با فشردن همزمان دکمه صدا و پاور
در صورتی که امکان مراجعه به قسمت Settings برای شما وجود نداشته باشد راه حل دیگری برای بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏وجود دارد و آن هم استفاده همزمان از دکمه پاور و volume است.

برای انجام این روش تنها کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

گوشی شیائومی خود را خاموش کنید و چندین ثانیه منتظر بمانید.
دکمه کاهش صدا و پاور را به صورت همزمان فشار دهید.
با مشاهده آرم شیائومی بهتر است که دکمه پاور را رها کنید و تنها دکمه ولوم را نگه دارید تا صفحه موردنظر برای شما به نمایش درآید.
با کمک دکمه های افزایش و کاهش صدا شما می توانید گزینه مورد نظرWipe Data را انتخاب کرده و جهت تایید دکمه پاور را نگه دارید.
سپس با انتخابWipe All Data بهتر است که دکمه پاور را فشار دهید. جهت ادامه باید دکمه روشن را فشار دهید و در نهایت با انتخاب به Reboot to System رفته و دکمه پاور را نگه دارید.
بعد از گذشت چند دقیقه تلفن همراه شما مجددا راه اندازی می شود و عملیات ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به پایان می رسد. با انجام مراحل فوق گوشی شما دیر تر از حالت معمول روشن می شود و بعد از روشن شدن بهتر است اطلاعات مورد نیاز را به گوشی خود وارد نمایید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه در گوشی شیائومی
اگر با انجام مراحل بالا به نتیجه نرسیدید بهتر است روش زیر را نیز امتحان کنید.

گوشی هوشمند خود را خاموش کنید.
به صورت همزمان دکمه پاور + کاهش صدا را نگه دارید .
با مشاهده منو گوشی دکمه ها را رها کنید و حالت بوت را انتخاب نمایید.
با کمک دکمه کاهش صدا فلش اشاره گر را به حالت بازیابی نگه دارید. با فشردن دکمه افزایش صدا گزینه مورد نظر برای شما انتخاب می شود.
زمانی که با کادر قرمز رنگی مواجه شده اید و یا اندروید را در حالت خوابیده مشاهده کردید با فشردن دکمه پاور، منوی اندروید برای سیستم شما انتخاب می شود.
در این مرحله شما با گرفتن دکمه کاهش صدا می توانید داده های موجود را پاک کنید و با فشردن دکمه افزایش صدا تنظیمات کارخانه را انتخاب نمایید.
بعد از پاک کردن داده ها شما به صفحه نخست بازیابی سیستم اندروید باز خواهید گشت و تلفن شما مجددا بازیابی می شود.

کاربرد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3
در صورتی که رمز گوشی خود را فراموش کرده اید و یا در مواقعی که تنظیمات گوشی شما با مشکل مواجه شده باشد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 بهترین انتخاب است. با توجه به مدل های مختلف گوشی نحوه ریست فکتوری در گوشی شیائومی متفاوت است. توجه داشته باشید که با ریست کردن گوشی تمامی اطلاعات و داده های شما به صورت کامل پاک می شود و گوشی شما به زمانی باز می گردد که آن را خریداری کرده اید. برای آن که از این عمل جلوگیری کنید می توانید از تمامی داده های گوشی بک آپ بگیرید.

در صورتی که با مشکلاتی برای آپدیت گوشی poco m3 رو به رو شدید، می توانید از خدمات ویژه نمایندگی شیائومی در تهران استفاده کنید.

سخن پایانی

در بسیاری از مواقع افراد در زمان انتقال مالکیت دستگاه خود و یا تعمیرات گوشی شیائومی اقدام به ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 می کنند. توجه داشته باشید، با فرمت گوشی، سرعت گوشی شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.



:: برچسب‌ها: شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ایسوس طیف گسترده ای از لپ تاپ ها را ارائه می دهد، از جمله برخی از مدل های مقرون به صرفه. در اینجا برخی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس که ممکن است در نظر بگیرید آورده شده است در ادامه این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

Asus VivoBook 15: Asus VivoBook 15 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD را ارائه می دهد. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

ایسوس Chromebook Flip C434: لپ تاپ ایسوس Chromebook Flip C434 یک لپ تاپ 2 در 1 است که بر روی سیستم عامل کروم کار می کند و دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی FHD، پردازنده Intel Core m3، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 64 گیگابایت است. ذخیره سازی. همچنین دارای عمر باتری طولانی تا 10 ساعت است.

Asus VivoBook 14: Asus VivoBook 14 یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه است که دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی FHD، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است. همچنین دارای حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

Asus TUF Gaming A15: لپ‌تاپ Asus TUF Gaming A15 یک لپ‌تاپ گیمینگ مقرون‌به‌صرفه است که صفحه‌نمایش 15.6 اینچی FHD، پردازنده AMD Ryzen 5 یا 7، 8 یا 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD را ارائه می‌دهد. همچنین دارای کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce GTX 1650 یا 1660 Ti برای عملکرد بازی است.

به طور کلی، اینها برخی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس هستند که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه بودن ارائه می دهند

ایسوس Vivobook 15
لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه ارائه می دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD با حاشیه های باریک، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD است. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

VivoBook 15 طراحی شیک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 19.9 میلی متر و وزن آن 1.6 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 8 ساعت است که برای یک لپ تاپ ارزان قیمت مناسب است.

این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و دارای گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و کارت‌خوان microSD است. همچنین دارای فناوری صوتی Asus SonicMaster برای بهبود کیفیت صدا است.

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ ایسوس معتقدند به طور کلی، VivoBook 15 ایسوس گزینه خوبی برای دانش آموزان و کاربران عادی است که برای کارهای روزمره مانند مرور وب، پردازش کلمه و مصرف چند رسانه ای به یک لپ تاپ مقرون به صرفه نیاز دارند. طراحی باریک، عملکرد مناسب و قیمت مقرون به صرفه آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است

 

ایسوس کروم بوک فلیپ C343
Asus Chromebook Flip C434 یک کروم بوک ۲ در ۱ ممتاز است که عملکرد و قابلیت حمل عالی را ارائه می دهد. دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی FHD با حاشیه های باریک و لولای 360 درجه است که امکان استفاده از آن در حالت های مختلف مانند لپ تاپ، تبلت، چادر و پایه را فراهم می کند.

Chromebook Flip C434 مجهز به پردازنده Intel Core m3 یا i5، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این سیستم عامل Chrome را اجرا می کند و دارای محافظت داخلی در برابر ویروس، به روز رسانی خودکار، و دسترسی به انواع برنامه ها و سرویس های Google است.

کروم بوک فلیپ C434 طراحی شیک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 15.7 میلی متر و وزن آن 1.45 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 10 ساعت است که برای یک کروم بوک قابل توجه است.

کارشناسان بخش ارتقا لپ تاپ ایسوس میگویند این لپ تاپ همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه، صفحه لمسی دقیق و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است. همچنین دارای گزینه های اتصال متنوعی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C و کارت خوان microSD است.

به طور کلی، Asus Chromebook Flip C434 یک گزینه عالی برای افرادی است که به یک دستگاه قابل حمل و همه کاره برای بهره وری و سرگرمی نیاز دارند. طراحی زیبا، عملکرد عالی و عمر باتری طولانی آن را به یکی از بهترین کروم‌بوک‌های موجود در بازار تبدیل کرده است. همچنین این مدل پرطرفدار یکی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس است.

 

ایسوس ویوو بوک 14
لپ تاپ ایسوس VivoBook 14 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که عملکرد و قابلیت حمل مناسبی را ارائه می دهد. دارای صفحه نمایش 14 اینچی FHD با حاشیه های باریک، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD است. همچنین برای امنیت بیشتر دارای حسگر اثر انگشت است.

VivoBook 14 طراحی باریک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 19.9 میلی متر و وزن آن 1.4 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 9 ساعت است که برای یک لپ تاپ ارزان قیمت مناسب است.

کارشناسان نمایندگی ایسوس معتقدند این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و دارای گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و کارت‌خوان microSD است. همچنین دارای فناوری صوتی Asus SonicMaster برای بهبود کیفیت صدا است.

VivoBook 14 همچنین چند ویژگی منحصر به فرد مانند لولای ErgoLift را ارائه می دهد که صفحه کلید را برای تجربه تایپ راحت تر کج می کند و Asus NumberPad، یک صفحه لمسی با صفحه کلید عددی داخلی.

به طور کلی، VivoBook 14 ایسوس گزینه خوبی برای دانش آموزان و کاربران عادی است که برای کارهای روزمره مانند مرور وب، پردازش کلمه و مصرف چند رسانه ای به یک لپ تاپ مقرون به صرفه نیاز دارند. طراحی باریک، عملکرد مناسب و ویژگی های منحصر به فرد آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است.

ایسوس TUF gaming A15
لپ‌تاپ Asus TUF Gaming A15 یک لپ‌تاپ گیمینگ میان رده است که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD با نرخ تجدید 144 هرتز، پردازنده AMD Ryzen 5 یا 7، حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD است. همچنین دارای کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce است که عملکرد خوبی را در بازی ارائه می کند.

TUF Gaming A15 دارای طراحی ناهموار و بادوام با ضخامت 24.9 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 8 ساعت است که برای یک لپ تاپ گیمینگ مناسب است.

این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و جک 3.5 میلی‌متری صدا دارد. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه، پد لمسی دقیق و فناوری صوتی DTS:X Ultra برای بهبود کیفیت صدا است.

TUF Gaming A15 همچنین چند ویژگی منحصر به فرد مانند سیستم خنک کننده خود تمیز شونده را ارائه می دهد که به حفظ دمای مطلوب لپ تاپ در طول جلسات طولانی بازی کمک می کند.

به طور کلی، Asus TUF Gaming A15 گزینه خوبی برای گیمرهایی است که به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ میان رده هستند که عملکرد و دوام خوبی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه دهد. طراحی ناهموار، عملکرد مناسب و ویژگی های منحصر به فرد آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است.

در این مقاله سعی کردیم به معرفی بعضی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس بپردازیم.امیدواریم از خواندن این مطلب بهره کافی را برده باشید.

منبع: نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس

 



:: برچسب‌ها: ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

Nothing beats the durability and luxury of natural leather. Quality is our number one priority, full grain leather is of the highest quality and all hides are hand selected for the perfect finish. We are passionate about beautiful shoes, so we are passionate about them. We have completed our specialist care range to protect your leather shoes from everyday wear and tear. Always let wet shoes air dry - never dry them with artificial heat. Riding in heels can damage the soles of your shoes and heels. Due to their delicate nature, finishes such as glitter and embellishments should be worn with caution. If you have recently individual or wholesale leather, we recommend using the following items to increase the life of your product.

 

WATER/STAIN PROTECTION SPRAY

This high-quality, alcohol-free spray protects leather from water, stains and stains and prevents tarnishing. Perfect for leather, can be used on any material except patent leather, and can be used in any color. For added protection, we recommend spraying several times before wearing. After that, you can continue to spray your leather shoes with additional coats on a regular basis, depending on how often you wear them. Available in small pump sizes that can be purchased online or in stores as large ozone friendly aerosols.

 

Leather Conditioner

Shoe leather, like your own skin, needs regular moisturizing and conditioning. Our leather conditioner cleanses, nourishes and moisturizes while supporting impregnation. Both lanolin-based and wax-based, ideal for all types of leather:

smooth, patent and even leather-like materials. It also removes surface residue and leaves a glossy finish. We recommend using our polishing cloth.

 

BEESWAX

Softens and protects all smooth leathers, restores natural oils and enhances finish. This is only suitable for medium to dark leather. FUN TIP: Rub

Beeswax into the lining of your leather shoes to soften uncomfortable hard spots. Our beeswax also helps impregnate leather!

 

RENOVATING POLISH

When you need a color refresher to add pigment to your shoes, Renovating Polish is the way to go. This nourishes and conditions the leather, refreshing color and covering scuffs and scratches. The polish is a water-based wax formulation that gives an excellent high gloss finish. Recommended for use on smooth or grained leather. Available in a variety of colors to match your shoe collection. Apply with our shoe brush or polishing cloth. Use Instant Shine to enhance color.

 

SHOE GEL

This transparent gel cleans, moisturizes, protects and cares for shoe leather. For use on smooth and delicate leathers such as calf, goat, snake/crocodile and especially metallic. Also, this is available in all colors! Apply with our polishing cloth. It also smells so good (how good!) that you can use it on sandals to soften the cutting straps.

 

Patent Leather Dressing

Black or Neutral Patent Leather Dressing cleans, conditions and shines patent leather, but is also suitable for high gloss synthetic plastics and vinyl. We highly recommend applying a polishing cloth before wearing for the first time.

 

Shoe Brush The natural bristles of the

Shoe Brush are gentle on leather and spread the product evenly for a glossy finish. Use a shoe brush to remove excess dirt and dust from your shoes. You can also use a brush to apply shoe polish or wax to gently polish your shoes. Use this to apply renovation polish and beeswax.

 

POLISHING CLOTH

Superior glossy polishing cloth made from high quality lint free cotton with durable hemmed edges. Use to apply leather conditioners, shoe gels, patent leather conditioners, renovation polishes and shoe gels. Apply a small amount of product to a cloth and gently rub your shoes in small circular motions. Polish your shoes until they are shiny.

 

Instant Shine

This miracle sponge contains silicone oil and impregnating wax for a superior high gloss finish. Suitable for smooth and grained leather in all colors. Apply to shoes with applicator sponge on first use or after applying Renovating Polish or Leather Conditioner.



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

سلام بوعلی ابرقویی هستم مدیر عامل مجموعه کارخانجات خوشنام و مدیر مسئول سایت مرجع روتاری جوینت ایران .

تخصص من مشاوره فنی ، طراحی و ساخت انواع اتصالات دوار نظیر روتاری جوینت ، سویول جوینت ، روتاری ولو هست

اتصالات چرخشی با نام‌های مختلفی از جمله روتاری جوینت ، شیر گردان ، شیر هرزگرد ، هیدرو شاینر ، سویول جوینت ، بال جوینت ، قفل بخار شناخته می‌شوند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

طرح‌ها و پیکربندی‌های متعددی برای اتصالات دوار وجود دارد – در واقع، آنها اغلب به صورت سفارشی برای کاربرد خاص طراحی می‌شوند – اما همه اتصالات دوار چرخشی از چهار قسمت اصلی تشکیل شده‌اند: محفظه، یک یا چند یاتاقان، شفت، و یک یا سیل آبند.

 

محفظه معمولاً قسمت ثابت است و به منبع سیال متصل است. شفت مستقل از محفظه است و با تجهیزات دوار متصل می چرخد. سیال می توانند از طریق اتصال به صورت شعاعی یا محوری از طریق پورت های موجود در محفظه عبور کنند. قسمت دوار توسط یاتاقان های شعاعی پشتیبانی می شود و آبندی توسط سیل های مکانیکی انجام میشود.

 مهمترین جزء اتصال دوار مسلماً مکانیسم آب بندی است که از نشتی بین اجزای دوار و ثابت جلوگیری یا کاهش می دهد و باید این کار را با حداقل اصطکاک و سایش انجام دهد. انواع سیل های مکانیکی از آب بندی های لبه ای ساده گرفته تا سیل های مکانیکی پیچیده تر که با فنر به طور خودکار تنظیم می شوند تا فشار وارده بر سطح آب بند را به حداقل برسانند، اصطکاک و سایش را کاهش می دهند.

info البته انتقال سیال در حالت ایده آل باید بدون نشتی باشد، اما در برخی کاربردها، انتقال کاملاً بدون نشتی امکان پذیر نیست. برای این موارد، سیال از محل انتشار در محیط توسط یک سیستم جمع آوری که سیال نشت شده را جمع آوری می کند و مجدد وارد محل سیال ورودی میکند.

در ایران روتاری جوینت های وارداتی از نمایندگان شرکت های ترک و چینی وجود دارد . روتاری جوینت های چینی که اصلا قابل بحث نیستند و کیفیت بشدت پایینی داشته و یکبار مصرف میباشند، اما روتاری جوینت های ترک دارای کیفیت قابل قبول بوده ولی عموما بصورت جنرال وارد میشوند یعنی برای صنایع مختلف معمولا یک روتاری جوینت پیشنهاد میشود و این به نوعی باعث بالا رفتن هزینه های خرید در برخی صنایع میشود ، برای مثال روتاری جوینت مخصوص ۳۰۰۰ دور بر دقیقه هم برای صنایع با سرعت دوران بالا و هم صنایع با سرعت دوران خیلی کم فروخته میشود.

صنعتی که به روتاری جوینت با سرعت دورانی مثلا ۱۰۰ دور بر دقیقه نیاز دارد اصلا مقرون به صرفه نیست که روتاری جوینت دور بالا خریداری کند ، در ایران شرکت خوشنام روتاری جوینت های با برند TOP SEAL را تولید میکند.

این شرکت برای هر صنعت و حتی هر منطقه جغرافیایی روتاری جوینت مخصوص به آن منطقه را با قیمت بسیار مناسب تولید میکند، کلیه محصولات این شرکت بین ۳ الی ۱۲ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش دارد . لازم به ذکر است محصولات این شرکت ۳ روز امکان بازگشت وجه دارد .
گارانتی اصلی ترین عامل خرید مشتری :

محصولات چینی و متفرقه در ایران هیچ نماینده فروش فعال نداشته و به همین دلیل هیچ گارانتی ندارند ، معمولا فروشندگان در فاکتور فروش عنوان میکنند که محصولات گارانتی دارد ولی به وعده خود در هنگام خرابی عمل نمیکنند .

محصولات ایرانی نظیر TOP SEAL دارای برگه گارانتی، گواهی تست و ۵ سال تضمین تامین قطعات یدکی میباشد . روتاری جوینت یک تجهیز با استهلاک بالا میباشد که وجود گارانتی و خدمات پس از فروش یک امتیاز برای خریدار محسوب میشود . اکنون سازندگان داخلی به کیفیت مطلوب در زمینه تولید روتاری جوینت رسیده اند و با توجه به دسترسی به سازنده قطعات و دریافت قطعات یدکی خرید از تولید کنندگان معتبر داخلی به دلیل قیمت مناسب تر و ارایه خدمات بهتر توصیه میشود .

شرکت خوشنام طراح و سازنده انواع روتاری جوینت و سویول جوینت در ایران میباشد ، محصولات این شرکت دارای گارانتی و خدمات وس از فروش میباشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این صفحه https://rotaryjoint.ir/what-is-rotary-joints دیدن فرمایید



:: برچسب‌ها: صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

لپ تاپ مدل Yoga C930 به عنوان بهترین لپ تاپ لنوو دو صفحه نمایشگر دارد که از این طریق می توان آن را به یک تبلت نیز تبدیل نمود و از امکانات مختلف آن استفاده کرد.

ما در نمایندگی لنوو در این مقاله قصد داریم بهترین لپ تاپ لنوو Yoga C930 را برای شما کاربران شرح دهیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشیدبهترین لپ تاپ لنوو

شرکت لنوو که یکی از بهترین تولید کنندگان تبلت در بازار می باشد این بار با تولید یک لپ تاپ دو در یک سعی کرده است علاوه بر نگاهی به آینده نیاز های مختلف مشتریان خود را نیز برآورده نماید.

در ساخت بهترین لپ تاپ لنوو از تکنولوژی های نوینی استفاده شده است که یکی از آن ها صفحه نمایش جوهر الکترونیک یا همان نمایشگر E Ink می باشد.

این صفحه نمایش که صفحات وب را مانند جوهر چاپ شده نمایش می دهد به صورت صاف و مسطح می باشد.

این نمایشگر نور محیط را بازتاب می کند و زمانی که قصد استفاده از بهترین لپ تاپ لنوو به عنوان یک تبلت را داشته باشیم می توانیم آن را کیبورد دستگاه جدا نماییم.

علاوه بر این صفحه نمایش 11 اینچی E Ink برای نقاشان نیز قابلیت های بسیار بی نظیری را ارائه می کند و آن ها می توانند با مشاهده ی تصویر در صفحه نمایش اصلی دستگاه در این نمایشگر با استفاده از دست یا قلم دستگاه به نقاشی و طراحی آن مشغول شوند.

شاید بتوان مهم ترین دلیل مشتریان برای خرید این محصول و ارزش بالای اقتصادی آن را همین صفحه نمایش ویژه دانست.

طراحی ظاهری و سخت افزاری بهترین لپ تاپ لنوو

با توجه به ماهیت استفاده از لپ تاپ ها در ساخت آن ها باید طرح های جذاب و خلاقانه ای مورد استفاده قرار بگیرد تا رضایت مشتریان را جلب نماید.

موضوعی که به خوبی در این لپ تاپ رعایت شده است.

در ساخت این لپ تاپ شاهد ظرافت های خاصی هستیم که علاوه بر ظریف بودن و شیک بودن دستگاه باعث شده است تا ظاهر جذابی نیز برای کاربران رقم بخورد.

لنوو در لولای لپ تاپ مدل Yoga C930 و اسپیکر دستگاه و دو بلندگو قرار داده است.

لپ تاپ Yoga C930 به میکروفون های دوربرد ساخت شرکت آمازون مجهز شده است و اسپیکر های آن صدا را به صورت واضح و با کیفیت بسیار بالا به کاربران انتقال می دهند.

صفحه نمایشگر بهترین لپ تاپ لنوو دارای اندازه ی 11 اینچی بوده و با فناوری IPS میدان دید گسترده ای را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

صفحه نمایش مورد نظر از نوع لمسی بوده و با استفاده از انگشت یا مداد خاصی که در تبلت تعبیه شده است می توان به راحتی عملیات مختلف را روی آن انجام داد.

در کنار طراحی منحصر به فرد و زیبا، وزن بسیار مناسب که لازمه ی یک لپ تاپ می باشد در این محصول رضایت درصد بالایی از مخاطبان هنگام استفاده را جلب نموده است.

پردازنده لپ تاپ لنوو مدل Yoga C930
بهترین لپ تاپ لنوو

یکی از مهم ترین بخش های هر تبلت و لپ تاپ، پردازنده ی مرکزی آن می باشد که لنوو با دقت کامل در این زمینه، لپ تاپ های c930 خود را به عنوان بهترین لپ تاپ لنوو در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه نموده است.

به همین دلیل شاهد قیمت های مختلفی برای این لپ تاپ هستیم که در گرانترین آن ها از پردازنده ی مرکزی نسل هفتم شرکت اینتل استفاده شده است.

این پردازنده با قدرت بالایی که به تبلت بخشیده است اجرای نرم افزار ها و و کاربری آن را بسیار سریع نموده است.

از نظر حافظه نیز 256 گیگابایت حافظه ی داخلی در این دستگاه در نظر گرفته شده است تا بتوان از طریق آن اطلاعات و فایل های مختلف را روی دستگاه ذخیره نمود.

زمانی که این حافظه پر شد می توان از کارت حافظه برای ارتقاء آن تا 512 گیگابایت نیز استفاده نمود.

در کنار این حافظه ی داخلی، بهترین لپ تاپ لنوو از 4 گیگابایت رم نیز استفاده می کند که البته شاید برای تبلتی با این قیمت و مشخصات کمی ضعیف به نظر برسد.

از نظر پردازشگر گرافیکی نیز این مدل با توجه به کیفیت مناسبی که در این زمینه از خود نشان داده می تواند برای نصب و انجام بازی های مختلف گزینه ی بسیار ایده آلی به نظر برسد.

دیگر ویژگی های لپ تاپ لنوو مدل Yoga C930

لپ تاپ لنوو از سیستم عامل ویندوز 10 برای نرم افزار خود استفاده می کند تا کاربران بتوانند به راحتی بهترین برنامه ها و بازی های روز را روی آن نصب نمایند.

لنوو c930 به عنوان بهترین لپ تاپ لنوو از یک باتری نسبتاً بزرگ با کارایی بسیار بالا بهره می برد.

این باتری در استفاده های مختلف می تواند با هر بار شارژ شدن تا 9 ساعت دستگاه را روشن نگه دارد.

در بسیاری از مدل های لپ تاپ لنوو این امکان به کاربران داده شده است تا از طریق نصب سیم کارت بتوانند به مکالمه نیز بپردازند.

از نظر امنیت نیز می توان لپ تاپ لنوو مدل C930 را یکی از بهترین محصولات بازار دانست زیرا به یک حسگر اثر انگشت حساس و دقیق مجهز شده است تا فقط خود کاربران بتوانند تبلت را آنلاک نمایند.

پس اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت از نظر ظاهری، سخت افزاری و حتی نرم افزاری را دارید با تعمیر تبلت لنوو حتما برای خرید لپ تاپ لنوو C930 اقدام نمایید.

خدمات دیگری که ما در نمایندگی لنوو انجام می دهیم .



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

برای بسیاری ازکاربران به عنوان رایانه لوحی و یک دستگاه سرگرمی است و بسیاری از آنها یک ایستگاه کاری هستند. تبلت لنوو A3500 دارای صفحه نمایش 7 اینچی (17.78 سانتیمتری) برای مصارف و نیازهای روزانه خود است و سیستم عامل را برای سریعا باز کردن برنامه ها و بازی ها اجرا می کند. این دستگاه توسط پردازنده چهار هسته ای، پردازنده 1.3 گیگاهرتزی همراه با 1 GB گیگابایت رم برای افزایش تجربه کاربر به کار رفته است. همچنین دارای باتری است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد بادکش درمانی و فواید و عوارض بادکش با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

برنامه های کاربردی وب را با سرعت فوق العاده سریع با تب لت A3500 مرور کنید.

Lenovo tablet A3500 همراه با اتصال 3G و سازگاری Wi-Fi است که به شمااین امکان را می دهد تا همیشه با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. در قیمت مقرون به صرفه است، این تبلت لنوو به شما ویژگی های پیشرفته فن آوری را ارائه می دهد. صفحه نمایش بزرگ 7 اینچی IPS با بلندگوهای با کیفیت یکپارچه به شما اجازه می دهد تا به تماشای فیلم ها، گوش دادن به موسیقی و بازی به راحتی بر روی این دستگاه بپردازید Lenovo tablet A3500 از تماس صوتی پشتیبانی می کند. با قرار دادن سیم کارت در آن، می توانید به راحتی با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنید. تبلت A3500 دارای برنامه های پرطرفدار Lenovo است که زندگی شما را ساده تر می کند. این دستگاه شما را قادر به ذخیره تصاویر، فیلم ها، اسناد و موارد دیگر در حافظه داخلی 16 گیگابایتی خود می کند. حافظه تبلت لنوو A3500 نیز می تواند تا 64 گیگابایت با استفاده از کارت میکرو SD گسترش یابدLenovo tablet A3500 دارای وزن سبک است که به راحتی قابل حمل می شود. شما می توانید تا 1 سال گارانتی شرکت از خرید این تبلت از www.lenovo-ibm.ir استفاده کنید.

بررسی و مشخصات کامل تبلت لنوو A3500

 تبلت لنوو A3500

مرورگر: مشخصات مشخص شده برای تبلت لنوو A3500 که هنوز اعلام نشده است شامل یک صفحه نمایش 7 اینچی با صفحه نمایش 800 × 1280 پیکسل، اتصال 3G، 1 گیگابایت رم، دوربین 5 مگاپیکسلی اولیه، تیرانداز جلو 2 مگاپیکسلی، و یک پردازنده چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتز است.

چینی ها دنیای تکنولوژیکی را تغییر داده اند .سازندگان گوشی با ارائه گوشی های ارزان قیمت و دستگاه های محاسباتی با کیفیت بالا ثابت کرده اند که چینی ها در جهان با هم متفاوتند. تبلت لنوو A3500 آخرین تبلتی است که توسط غول کامپیوتری شخصی راه اندازی شده است و توجه همگان را به تبلت ها و گوشی های تلفن همراه پس از داستان فروپاشی بازار کامپیوتر جلب کرده است.

سیستم عامل و پردازنده

تبلت لنوو A3500 دارای سیستم عامل Android است که توسط پردازنده 1.3 Ghz طراحی شده است. علاوه بر این، یک یک رم 1 گیگابایتی دارد که باعث می شود یک ترکیب کشنده برای اجرای تعدادی از برنامه ها یا حتی بازی های گرافیکی با قدرت بالا باشد. 1 گیگابایت رم  عملکرد صحیح این دستگاه را فراهم می کند. سیستم عامل آندروید 4.4 KitKat این برگه به شما امکان می دهد تا هزاران برنامه را دانلود کنید. ز موسیقی به ویدیوها، تصاویر پس زمینه به کتابها و موارد دیگر، میتوانید با استفاده از یک لمس ساده به برنامه هایی که انتخاب کرده اید دسترسی پیدا کنید.

سخت افزار

تبلت لنوو A3500 دارای صفحه نمایش 7 اینچی است که دارای رزولوشن صفحه نمایش مؤثر 1280 * 800 پیکسل است. یک نسخه پشتیبان تهیه کننده با قیمت مناسب دارد که به اندازه کافی دوز روزانه خود را از فعالیت ها و سرگرمی ها بگذراد.

دوربین

تبلت لنوو A3500 دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی قدرتمند است که می تواند تصاویر با کیفیت را با وضوح 2592 * 1944 پیکسل بگیرد. دوربین 5 مگاپیکسلی است که به شما امکان می دهد عکس های شگفت انگیز را تهیه کنید. شما همچنین می توانید عکس های شگفت انگیز را در شرایط نور کم با استفاده از نور فلاش LED که در قسمت عقب این دستگاه ارائه شده است، بگیرید.علاوه بر این، کاربران همچنین می توانند با استفاده از دوربین جلو که دارای یک دوربین 2 مگاپیکسل است، تماس ویدیویی برقرار کنند. این دستگاه به 4 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

اتصال

تبلت لنوو A3500

تبلت لنوو A3500 دستگاهی عالی برای کسانی است که دوست دارند دسترسی به وب را در حال حرکت انجام دهند. اتصال 3G و اتصال Wi-Fi آن را دستگاه فوق العاده ای می کند. همچنین یک ویژگی A-GPS وجود دارد که به شما اجازه می دهد به موقعیت مکانی دسترسی پیدا کنید.

32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل ارتقا

تبلت لنوو A3500 اجازه می دهد تا اطلاعات زیادی را ذخیره کنید . با 32 گیگابایت حافظه قابل ارتقاء می باشد. شما می توانید یک کارت حافظه micro SD را انتخاب کنید که در این رایانه لوحی برای نگه داشتن فایل های چند رسانه ای، اسناد و غیره برای دسترسی سریع استفاده شود.

سبک و قابل حمل

 Lenovo tablet A3500 با صفحه نمایش بزرگ 7 اینچی، انتظار می رود که این تبلت Lenovo سنگین باشد. خوشبختانه، این طور نیست Lenovo-A3500  بسیار سبک وزن و قابل حمل است.  شما می توانید به راحتی آن را با خود به جلسات یا کلاس های کسب و کار انتقال دهید. از طریق تماس و بازی و مشاهده فیلم ها و گشت و گذار در نت، می توانید با این دستگاه به طور موثر کارهای روزانه خود را انجام دهید.

3450 میلی آمپر لیتیوم پلیمر باتری

باتری با ظرفیت 3450 میلی آمپر، تبلت Lenovo-A3500  را بسیار قدرتمند کرده است. این تبلت به مدت 2 هفته از حالت آماده به کار و ساعت های طولانی مدت استفاده از 3G توانایی دارد. شما می توانید برنامه های کاربردی اینترنت را بیاموزید و یا با دوستان خود بدون هیچ گونه نگرانی در مورد تخلیه باتری صحبت کنید.

منبع: https://lenovo-ibm.ir



:: برچسب‌ها: لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بدون شک مادربرد مهمترین مولفه یک رایانه شخصی است ، چون هیچ قطعه دیگری بدون آن کار نمی‌کند و مادربرد است که تصمیم می‌گیرد چه نسخه‌های جدیدی را در آینده به روزرسانی کنید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید مادربرد با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

مادربرد یا همان برد اصلی بخش اصلی رایانه شما است که قطعات و اجزای مختلف رایانه شما از جمله RAM، CPU و… بر روی آن تعبیه شده است.

مادربرد از سال 1982 بر روی کامپیوترهای شخصی قرار داده شد. برداصلی به این دلیل در رایانه ها تعبیه شده است که علاوه بر اینکه انرژی الکتریکی را در هر یک از اجزا پراکنده می کند بین اجزا نیز ارتباط برقرار می کند. مادربردها همگی از یک استاندارد تبعیت می کنند و فقط در اندازه های آن ها تفاوت وجود دارد.

چرا به جای استفاده از برد اصلی تمام اجزا را به وسیله سیم هایی تو در تو بهم وصل نکنیم؟ چرا اینکار موجب تداخل سیگنال ها بهم می شود.

در هنگام خرید مادربرد به برند آن توجه کنید ترجیحا از برندهایی مثل ایسوس،ام اس آی و… انتخاب کنید و به مارک آن هم توجه کنید که بهتر است اینتل(intel) یا ای ام دی(AMD) باشد. همچنین به تعداد اسلات رم و نوع و آن و سازگاری این دو باهم توجه داشته باشید.

برای اینکه خیالتان راحت باشد که می توانید هر زمان که خواستید رایانه شخصی خود را ارتقا دهید بهتر است از مادربردی با چهار اسلات رم ( رم 4 اسلاتی) استفاده کنید.

اجزای مادربرد:

  • اسلات پی سی آی (PCI)
  • اسلات کارت گرافیک
  • باتری پشتیبان
  • اسلات های ساتا
  • ورودی های یو اس بی
  • نگهدارنده فن
  • سوکت سی پی یو
  • پل های مادربرد
  • اسلات ای دی ای
  • ورودی پاور
  • اسلات رم

قطعات و اجزا مادربرد:

بسیاری از اجزای اصلی مهم برای عملکرد رایانه ، به مادربرد متصل شده اند. این موارد شامل پردازنده ، حافظه و اسلات های توسعه است. مادربرد به طور مستقیم یا غیر مستقیم به هر قسمت از رایانه متصل می شود . نوع مادربرد نصب شده در کامپیوتر تأثیر به سزایی در سرعت سیستم و قابلیت های گسترش رایانه دارد.

واحد پردازنده مرکزی (CPU)

یکی از قطعات مادربرد لپ تاپ ، CPU است که به عنوان ریز پردازنده یا پردازنده نیز شناخته می شود این قطعه مسئول واکشی ، رمزگشایی و اجرای دستورالعمل های برنامه و همچنین انجام محاسبات ریاضی و منطقی است. تراشه پردازنده توسط نوع پردازنده و سازنده مشخص می‌شود. این اطلاعات معمولاً روی خود تراشه درج می‌شود.

به عنوان مثال ، Intel 386, Advanced Micro Devices (AMD) 386, Cyrix 486, Pentium MMX, Intel Core 2Duo, or iCore7. اگر تراشه پردازنده روی مادربرد نیست ، می توانید سوکت پردازنده را به عنوان سوکت 1 تا سوکت 8 ، LGA 775 و غیره شناسایی کنید.

این می تواند به شما در شناسایی پردازنده مناسب در سوکت کمک کند. به عنوان مثال ، پردازنده 486DX در سوکت 3 جای می گیرد.

حافظه کامپیوتر RAM

حافظه دسترسی تصادفی یا RAM معمولاً به تراشه های رایانه ای گفته می‌شود که به طور موقت داده های پویا را برای افزایش عملکرد رایانه در حین کار ذخیره می‌کنند. به عبارت دیگر ، این قطعه مادربرد لپ تاپ محل کار رایانه شما است ، جایی که برنامه ها و داده های فعال بارگیری می‌شوند تا هر زمان پردازنده به آن‌ها نیاز داشت ، نیازی به واکشی آن‌ها از دیسک سخت نباشد.

حافظه دسترسی تصادفی فرار است ، به این معنی که محتویات خود را با خاموش شدن برق از دست می‌دهد. این متفاوت از حافظه غیر فرار است ، مانند دیسک‌های سخت و حافظه فلش ، که برای نگهداری داده ها به منبع تغذیه نیاز ندارند.

هنگامی که رایانه به درستی خاموش می‌شود ، تمام داده‌های موجود در RAM به حافظه ثابت دیسک سخت یا درایو فلش برمی‌گردند. در هنگام راه اندازی بعدی ، RAM شروع به پر شدن از برنامه هایی می‌کند که به طور خودکار هنگام راه اندازی بارگیری می‌شوند ، این فرآیند به نام بوت شدن است. بعداً ، کاربر پرونده‌ها و برنامه‌های دیگری را که هنوز در حافظه بارگیری شده اند باز می‌کند.

سیستم ورودی / خروجی پایه (BIOS)

BIOS یکی از قطعات مادربرد لپ تاپ مخفف سیستم ورودی / خروجی پایه است. BIOS یک حافظه “فقط خواندنی” است که متشکل از یک نرم افزار سطح پایین است که سخت افزار سیستم را کنترل می‌کند و به عنوان رابط بین سیستم عامل و سخت افزار عمل می‌کند. اکثر مردم اصطلاح BIOS را با نام دیگری می‌دانند، درایورهای دستگاه یا فقط درایورها. BIOS اساساً پیوند سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر در یک سیستم است.

همه مادربردها شامل یک بلوک کوچک از حافظه فقط خواندنی (ROM) هستند که جدا از حافظه اصلی سیستم است که برای بارگیری و اجرای نرم افزار استفاده می‌شود. در رایانه های شخصی ، BIOS شامل تمام کدهای لازم برای کنترل صفحه کلید ، صفحه نمایش ، درایوهای دیسک ، ارتباطات سریال و تعدادی از عملکردهای مختلف است.

BIOSسیستم یک تراشه ROM بر روی مادربرد است که در هنگام راه اندازی معمول (فرآیند راه اندازی) برای بررسی سیستم و آماده سازی برای اجرای سخت افزار استفاده می‌شود. BIOS روی تراشه ROM ذخیره می‌شود زیرا ROM حتی در صورت عدم تأمین برق به کامپیوتر ، اطلاعات را در خود نگه می‌دارد.

حافظه دسترسی تصادفی نیمه هادی رایگان اکسید فلز (CMOS RAM)

یکی دیگر از قطعات مادربرد لپ تاپ هم‌چنین شامل یک بلوک کوچک حافظه جداگانه ساخته شده از تراشه های CMOS RAM هستند که توسط باتری (که به عنوان باتری CMOS شناخته می شود) زنده نگه می‌دارند حتی در صورت خاموش بودن شارژ کامپیوتر که این امر از تنظیم مجدد هنگام روشن شدن رایانه جلوگیری می کند. دستگاه های CMOS برای کارکرد به انرژی بسیار کمی نیاز دارند. RAM برای ذخیره اطلاعات اولیه در مورد پیکربندی رایانه به عنوان مثال استفاده می شود:

  • CMOS
  • انواع دیسک فلاپی و دیسک سخت
  • اطلاعات مربوط به پردازنده
  • اندازه RAM
  • تاریخ و زمان
  • اطلاعات پورت سریال و موازی
  • اطلاعات را به برق وصل کنید و بازی کنید.
  • تنظیمات صرفه جویی در مصرف برق
  • اطلاعات مهم دیگر که در حافظه CMOS نگهداری می‌شود زمان و تاریخ است که توسط ساعت Real Time (RTC) به روز می‌شود.

 حافظه نهان

حافظه نهان یکی از قطعات مادربرد لپ تاپ است که یک بخش کوچک از حافظه پرسرعت (RAM) است و با بارگیری اطلاعات از حافظه اصلی (نسبتاً کند) و انتقال آن به پردازنده در صورت تقاضا ، عملکرد کامپیوتر را افزایش می‌دهد.

بیش‌تر پردازنده‌ها دارای یک حافظه نهانگاه داخلی (داخلی پردازنده) هستند که از آن به عنوان سطح 1 یا حافظه نهان اصلی یاد می‌شود. این را می توان با حافظه پنهان خارجی که روی مادربرد تعبیه شده ، تکمیل کرد.

این حافظه پنهانی سطح 2 است. در رایانه‌ های مدرن ، حافظه نهان سطح 1 و 2 در قالب پردازنده تعبیه شده است. اگر حافظه نهانگاه سوم خارج از قالب اجرا شود ، از آن به عنوان حافظه نهان سطح 3 (L3) یاد می‌شود.

گذرگاه های توسعه

گذرگاه توسعه یک مسیر ورودی / خروجی از CPU به دستگاه های جانبی است و به طور معمول از یک سری شکاف‌ها روی مادربرد تشکیل شده است. تابلوهای توسعه (کارت‌ها) به گذرگاه متصل می‌شوند. PCI رایج ترین گذرگاه توسعه در رایانه شخصی و سایر سیستم عامل های سخت افزاری است.

گذرگاه‌ها سیگنال‌هایی مانند داده ، آدرس حافظه ، قدرت و سیگنال های کنترل را از مولفه ای به مولفه دیگر منتقل می‌کنند. انواع دیگر گذرگاه‌ها شامل ISA و EISA است.

گذرگاه های توسعه با اجازه دادن به کاربران برای افزودن ویژگی های از دست رفته در رایانه های خود ، با قرار دادن کارت های آداپتور در شکاف های توسعه ، قابلیت های رایانه های شخصی را افزایش می‌دهند.

چیپست های کامپیوتر

چیپست یکی از قطعات مادربرد لپ تاپ است که از گروهی از مدارهای کوچک تشکیل شده است که جریان داده‌ها را از اجزای اصلی رایانه هماهنگ می‌کند. این اجزای کلیدی شامل خود پردازنده ، حافظه اصلی ، حافظه نهان ثانویه و هر دستگاهی است که در گذرگاه‌ها قرار دارد. یک چیپست همچنین جریان داده‌ها را از دیسک‌های سخت و سایر دستگاه‌های متصل به کانال های IDE به داخل و خارج کنترل می‌کند.

یک رایانه دارای دو چیپ ست اصلی است:

NorthBridge (کنترل کننده حافظه نیز نامیده می‌شود) وظیفه کنترل انتقال بین پردازنده و RAM را بر عهده دارد ، به همین دلیل از نظر فیزیکی نزدیک پردازنده قرار دارد. برای GM و Graphic و Memory Controller Hub گاهی GMCH نامیده می‌شود.

SouthBridge (کنترل کننده ورودی / خروجی یا کنترل کننده انبساط نیز نامیده می شود) ارتباطات بین دستگاه های کم سرعت محیطی را کنترل می‌کند. ICH (I / O Controller Hub) نیز نامیده می‌شود. اصطلاح “پل” به طور کلی برای تعیین مولفه ای استفاده می‌شود که دو باس را به هم متصل می‌کند. تولید کنندگان چیپ ست شامل SIS ، VIA ، ALI و OPTI هستند.

 کلاک CPU

ساعت CPU یک قطعه مادربرد لپ تاپ است که عملکرد تمام قسمت‌های کامپیوتر را همزمان می‌کند و سیگنال زمان بندی اولیه CPU را فراهم می‌کند. با استفاده از کریستال کوارتز ، ساعت CPU با تغذیه جریان ثابت پالس‌ها به ریز پردازنده جان می‌دهد. به عنوان مثال ، یک پردازنده مرکزی 200 مگاهرتزی 200 میلیون پالس در ثانیه از ساعت دریافت می‌کند.

پردازنده 2 گیگاهرتزی در هر ثانیه دو میلیارد پالس می‌گیرد. به همین ترتیب ، در هر دستگاه ارتباطی ، ممکن است از یک ساعت برای همگام سازی پالس های داده بین فرستنده و گیرنده استفاده شود.

یک “کلاک در زمان واقعی” که “ساعت سیستم” نیز نامیده می‌شود ، زمان روز را ردیابی می‌کند و این داده ها را در دسترس نرم افزار قرار می‌دهد. یک “کلاک به اشتراک گذاری زمان” CPU را در فواصل منظم قطع کرده و به سیستم عامل اجازه می‌دهد تا زمان خود را بین کاربران فعال و / یا برنامه‌ها تقسیم کند.

سوئیچ ها و جامپرها

کلیدهای DIP (بسته دو خطی) سوئیچ های الکترونیکی کوچکی از قطعه مادربرد لپ تاپ هستند که در صفحه مدار یافت می‌شوند و می‌توانند درست مانند یک سوئیچ معمولی روشن یا خاموش شوند. آن‌ها بسیار کوچک هستند و بنابراین معمولاً با یک شی نوک تیز ، مانند نوک پیچ گوشتی ، یک گیره کاغذ خم شده ، یا یک قلم باز می‌شوند.

هنگام تمیز کردن نزدیک سوئیچ‌های DIP مراقبت کنید ، زیرا برخی از آن‌ها را ممکن است از بین ببرند. سوئیچ های دیپ منسوخ شده اند و آ‌‌ن‌ها را در سیستم های مدرن پیدا نخواهید کرد. پایه های جامپر ، پایه‌های بیرون زده کوچکی روی مادربرد هستند. از درپوش یا پل برای اتصال یا کوتاه کردن یک جفت پایه استفاده می‌شود. وقتی پل به هر دو پایه متصل شود ، از طریق اتصال کوتاه ، مدار را کامل می‌کند و پیکربندی خاصی حاصل شده است.

درپوش‌های جامپر پل‌های فلزی هستند که مدار الکتریکی را می‌بندند. گاهی اوقات از جهنده ها برای پیکربندی تابلوهای توسعه استفاده می‌شود. با قرار دادن یک پلاگین روی مجموعه دیگری از پایه ها ، می‌توانید پارامترهای یک صفحه را تغییر دهید. توجه: می توانید پایه های جامپر و درپوش جامپر را در پشت دیسک سخت IDE و CD / DVD ROM / Writer بررسی کنید.

نکات مهم در خرید مادربرد :

مادربرد قطعه‌ای سخت افزاری است که تمام اجزای شما را به یکدیگر متصل می‌کند و اساساً به عنوان ستون فقرات سیستم عمل می‌کند که به هر یک از قطعات امکان ارتباط با یکدیگر را می‌دهد. در این راهنما‌، ما در مورد نکات مهم در خرید مادربرد با توجه به نیازهایتان به شما کمک می‌کنیم.

فاکتور فرم (ATX, MicroATX, Mini-ITX)

“فاکتور فرم ” خلاصه‌ای برای ابعاد و طرح مادربرد دسکتاپ معین است. برای اطمینان از اینکه یک برد مشخص در یک کیس PC جای می‌گیرد‌، باید بدانید که کیس از کدام یک از فاکتورهای استاندارد صفحه پشتیبانی می‌کند.
مواردی که برای سازندگان و ارتقا دهنده‌های رایانه بیشترین اهمیت را دارند ATX‌، MicroATX و Mini-ITX هستند. توجه داشته باشید که اکثر موارد PC که از فرم شکل خاصی پشتیبانی می‌کنند از تابلوهای فاکتورهای شکل کوچکتر از آن نیز پشتیبانی می‌کنند اما همیشه قبل از خرید مادربرد یا کیس جدید مشخصات را برای تأیید آن بررسی کنید.

BIOS / UEFI BIOS

بایوس و بایوس UEFI سیستم اصلی ورودی / خروجی سیستم عامل استاندارد است که کامپیوتر شما را خارج از محیط سیستم عامل مدیریت می‌کند، یعنی قبل از راه اندازی مجدد سیستم. در هنگام توالی راه اندازی‌، BIOS در یک تراشه اختصاصی روی مادربرد فعالیت می‌کند (در بعضی مادربردها‌، تراشه قابل جابجایی است) و تنظیمات مهم سیستم مانند ترتیب دستگاه بوت و همچنین پارامترهای اجزای یکپارچه را کنترل می‌کند.

اورکلاکرها همچنین می‌توانند اصول سیستم را در اینجا تغییر دهند‌، اگرچه با برد مناسب و نرم افزار نیز می‌توان از داخل ویندوز اورکلاک کرد. UEFI BIOS با برنامه ریزی مدولارتر و امکانات سفارشی سازی بیشتر برای سازندگان تابلو‌، چیزی نزدیکتر به سیستم عامل مینی را مشخص می‌کند.

بسته به نوع طراحی‌، یک UEFI BIOS همچنین می‌تواند با ماوس قابل کنترل باشد. در لیست نکات مهم در خرید مادربرد برای خریداران ، برای مدتی حضور UEFI BIOS یک امتیاز مثبت بود که باید به آن توجه کرد چون اکنون‌، این به یک استاندارد تبدیل شده است.

I / O Shield

اگر تاکنون رایانه شخصی خود را از قطعات مونتاژ کرده‌اید‌، احتمالاً انگشت خود را بر روی یکی از این موارد بریده اید. محافظ ورودی / خروجی یک صفحه فلزی مستطیل شکل است (لبه‌ها می‌توانند تیز باشند) که روی شکافی در پشت قاب کامپیوتر شما قرار می‌گیرد.

تقریباً هر مادربوردی شامل یک شیلد می‌شود. این شیلد دارای بریدگی‌هایی برای درگاه‌های خاص مادربرد خواهد بود و در هنگام استفاده روزمره وقتی کابل‌ها را به پورت‌ها وارد می‌کنید‌، از بقیه برد محافظت می‌کند.
چیپ ست
“چیپ ست” اصطلاحی گسترده است که شامل سیلیکون موجود در مادربرد است و مسیرهای مختلف (و کنترل کننده‌ها) را برای سیستم‌های مختلف فرعی در رایانه فراهم می‌کند.

هنگام خرید مادربرد، این چیپست‌، معمولاً از اینتل یا AMD‌، خانواده برد‌، خطوط پردازنده AMD یا Intel خاص که از برد پشتیبانی می‌کند و بسیاری از ویژگی‌های ممکن که سازنده مادربرد می‌تواند پیاده سازی کند‌، تعریف می‌کند. یک سازنده مادربرد معمولاً مجموعه‌ای از بردها را براساس یک چیپست واحد ارائه می‌دهد‌، اما با تفاوت در عوامل شکل و سطح ویژگی‌ها.

در میان نکات مهم در خرید مادربرد، دانستن اینکه مادربرد شما روی کدام چیپست کار می‌کند به دو دلیل مهم است. اولین دلیل، مربوط به پردازنده‌های خاصی است که مادربرد از آن‌ها پشتیبانی می‌کند (گرچه باید بدون در نظر گرفتن آن لیست‌، آن را با دقت بررسی کنید). دوم‌، چیپست موقعیت نسبی یک برد و مجموعه ویژگی‌های آن را نشان می‌دهد. به عنوان مثال‌، بردهای مبتنی بر AMD B350 تمایل بیشتری به مدل‌های مقرون به صرفه تری نسبت به X370‌ها دارند‌، هرچند هر دو ممکن است از پردازنده‌های یکسانی پشتیبانی کنند.

سوکت پردازنده

این مخزن مربعی است که تراشه پردازنده‌ای که خریداری می‌کنید در آن جای می‌گیرد. نوع سوکت خاص پردازنده (نه فقط سازنده) باید با نوع سوکت مورد استفاده برد تطابق داشته باشد. (به عبارت دیگر‌، همه تراشه‌های پردازنده اینتل در تمام برد‌های اینتل کار نمی‌کنند) همچنین‌، همه پردازنده‌های یک نوع سوکت داده شده در هر صفحه‌ای که دارای این سوکت باشد کار نخواهند کرد. شما باید هنگام بررسی نکات مهم در خرید مادربرد لیست سازگاری با پردازنده مرکزی سازنده مادربرد را با جزئیات بیشتر بررسی کنید.

مدتی است که پردازنده‌های اینتل از طرحی استفاده کرده‌اند که در آن پین‌های رابط بخشی از سوکت است و در پایین تراشه پردازنده مخاطباتی مانند نقطه وجود دارد. در همین حال تراشه‌های مصرف کننده AMD‌، به استثنای Ryzen Threadrippers‌، هنوز هم از سوکت‌های قدیمی‌ دارای سوراخ‌هایی برای پین‌های تراشه استفاده می‌کنند.

در گذشته انواع مختلفی از پریزها وجود داشته است اما سه مورد فقط امروزه قابل استفاده است. این ها LGA ، PGA و BGA هستند. اینتل از LGA استفاده می‌کند ، در حالی که AMD از PGA استفاده می‌کند.

سوکت‌های BGA به اندازه موارد اخیر محبوب نیستند زیرا این اتصالات به طور دائمی ‌به مادربرد متصل می‌شوند ، بنابراین نمی‌توان آن ها را سرویس کرد یا ارتقا داد.

بسته به نوع سوکت مادربرد خود ، تعیین می‌کند چه پردازنده ای را می‌توانید خریداری کنید. بنابراین شما احتمالاً باید ابتدا CPU مورد نظر خود را در نظر بگیرید و سپس به خرید مادربرد اقدام کنید.

اسلات‌های DIMM

این شکاف‌ها در مادربرد (به طور معمول دو یا چهار‌، اما گاهی هشت) است که RAM سیستم را می‌پذیرند و اهرم‌های موجود در یک یا هر دو طرف حافظه‌ها را در جای خود قفل می‌کنند. در جدیدترین مادربردها، این حافظه دارای نرخ داده دوگانه DDR4 است. اسلات‌های DDR3 هنوز در برخی از مادربردهای آخرین نسل وجود دارد‌، به خصوص برای پردازنده‌های AMD. بنابراین هنگام خرید مادربرد به این نکته نیز باید توجه شود.

سریال ATA

ATA سریال که اغلب مخفف آن SATA است‌، رابط استاندارد برای درایوهای داخل رایانه‌های شخصی و تجاری است. این در ‌هارد دیسک‌ها‌، SSD‌ها و درایوهای نوری به طور یکسان استفاده می‌شود. درایوهای دارای رابط SATA دارای هر دو اتصال داده SATA که در رایانه رومیزی به یکی از پورتهای SATA مادربرد متصل می‌شود و یک اتصال برق گستردهتر تیغه مانند SATAکه به منبع تغذیه SATA متصل است هستند.

هنگام خرید مادربرد، ممکن است لازم باشد تعداد درگاه های SATA مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. هر درگاه SATA به شما امکان می‌دهد تا درایو نوری و درایوهای ذخیره سازی مانند SSD یا HDD را به هم متصل کنید. بنابراین مهم است که مطمئن شوید مادربرد شما از تمام پورت های SATA مورد نیاز برای همه درایوها برخوردار است.

همچنین لازم به ذکر است که شما باید اطمینان حاصل کنید که مادربرد شما استاندارد SATA 6گیگابایت را ارائه می‌دهد که به SATA 3.0 نیز معروف است. بعلاوه ، ممکن است لازم باشد اتصالات جانبی را در نظر بگیرید ، به عنوان مثال USB 3.0.
توجه داشته باشید که در یک مادربرد معین‌، برخی از پورت‌های SATA ممکن است توسط تراشه‌های کنترل کننده مختلف اداره شوند‌، احتمالاً به معنای قابلیت‌های مختلف است. (به عنوان مثال‌، برخی از درگاه‌های SATA ممکن است از RAID پشتیبانی کنند و برخی دیگر پشتیبانی نمی‌کنند.)

CMOS‌، باتری CMOS

یکی دیگر نکات مهم در خرید مادربرد CMOS است. CMOS مخفف “مکمل فلز اکسید – نیمه‌هادی” است. این یک حافظه در مادربرد سیستم است که BIOS و تنظیمات آن را نگه داشته و همچنین تنظیمات ساعت سیستم را حفظ می‌کند. برای حفظ تنظیمات خود با خاموش بودن سیستم برای مدت طولانی‌، یک باتری پردازنده CMOS را آبدار نگه می‌دارد. در مادربردهای مدرن این باتری تقریباً همیشه یک سلول سکه ای CR2032 است.

فاکتور فرم

در ابتدا باید قبل از خرید مادربرد فاکتور فرم را انتخاب کنید. مادربردهای ATX مانند micro ATX معمول هستند (اگرچه اندازه آن‌ها کوچکتر است و تعداد شکاف‌های گسترش یافته را کاهش می‌دهد).

هنگامی‌که مادربرد جدیدی خریداری می‌کنید و مطمئن نیستید اندازه آن متناسب است ، همیشه می‌توانید مادربرد قدیمی ‌خود را اندازه بگیرید و آن را با اندازه‌های مختلف مقایسه کنید. برد ATX محبوب است ، زیرا دارای اسلات‌های انبساط بیشتری است که می‌تواند مفید باشد.

LED اشکال زدایی

LED اشکال زدایی که در مادربردهای ممتاز رایج است‌، یک ویژگی فوق العاده مفید برای سازندگان رایانه‌های افراد حرفه ای است. کد (معمولاً دو رقمی)‌، درصورت عدم راه اندازی رایانه‌، کدهای خطا را نشان می‌دهد. کدهای ذکر شده در دفترچه راهنما به شما کمک می‌کنند تا دلیل ناموفق بودن توالی راه اندازی مانند RAM را که به طور نامناسب نصب شده است یا خطای کارت ویدیو را مشخص کنید و باید در خرید مادربرد به دنبال آن باشید.

مورد آخر در لیست نکات مهم در خرید مادربرد که باید مورد توجه قرار گیرد ، برند تجاری است. تولید کنندگان مختلف خدمات پس از فروش عالی و سابقه خود در تولید مادربردها را دارند. علاوه بر این، سطح تخصص و پوشش تولیدکننده مستقیماً بر درایورها و سازگاری با برخی از اجزا تأثیر می گذارد.

اگر تصمیم بگیرید روزی یک رایانه هکینتاش ایجاد کنید، سازنده ای که انتخاب می کنید نیز ممکن است در تصمیم شما نقشی داشته باشد. برخی از آن‌ها سازگار هستند، در حالی که بعضی دیگر از این کارها را انجام نمی دهند، بنابراین انجام یک تحقیق صحیح می تواند یک راه طولانی باشد.

RAM (حافظه دسترسی تصادفی)

در مرحله بعدی ، خرید RAM ( مخففRandom Access Memory ) است. اساساً مادربردی که خریداری می‌کنید میزان و نوع RAM شما را تعیین می‌کند.

بنابراین لازم است قبل از تصمیم گیری برای خرید مادربرد ، به این نکته توجه داشته باشید. در نتیجه ، توصیه می‌شود مادربردی را انتخاب کنید که حداقل 16 گیگابایت ظرفیت داشته باشد ، حتی اگر در ابتدا قصد خرید این مقدار را ندارید ، بعداً می‌توانید از این حافظه استفاده کنید. علاوه بر این ، به دنبال کیسی باشید که 4 اسلات حافظه یا بیشتر ارائه دهد.

این بدان معناست که شما می‌توانید برای شروع کار 2 ماژول RAM نصب کنید و در آینده فضای کافی برای ارتقا حافظه نخواهید داشت.

شکاف‌های PCI

اسلات PCI اتصال یا پورتی است که روی مادربرد قرار دارد. آن‌ها سال‌ها نوع استاندارد شکاف توسعه بوده اند و به آن‌ها امکان اتصال کارت‌های توسعه را می‌دهد.

بسته به نحوه استفاده از رایانه خود ، اگر مادربرد شما دارای اسلات‌های متناسب با نیاز شما باشد ، باید این شکاف‌ها را نظر بگیرید. اگر گیمر هستید ، باید حداقل یک اسلات PCI express x16 با سرعت کامل داشته باشید و اگر می‌خواهید چند کارت را به هم متصل کنید ، به چندین مورد دیگر نیاز خواهید داشت.

مادربردها همچنین اسلات‌های PCI استاندارد و اسلات‌های Express PCI کوچکتر را برای کارت‌های دیگر مانند کارت‌های صدا ، آداپتورهای Wi-Fi و سایر قابلیت‌های اتصال ارائه می‌دهند.

امکانات

اگر اقدام به خرید مادربرد با ویژگی‌های از قبل تعبیه شده کرده اید ، دیگر نگران خرید کارت‌های توسعه اضافی نخواهید بود. یک ویژگی رایج‌تر که معمولاً در اکثر مادربردها وجود دارد ، صدای داخلی است. اما این فقط برای بلندگوهای میان رده مناسب است. شایان ذکر است که مادربردهای بهتر اغلب از ویژگی‌های Wi-Fi و بلوتوث نیز استفاده می‌کنند ، اما برای این ویژگی‌ها باید پول بیشتری هزینه کنید. با این وجود آن‌ها نیاز به کارت‌های توسعه را کاهش می‌دهند.

SATA

هنگام خرید مادربرد ، ممکن است لازم باشد تعداد درگاه‌های SATA مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. هر درگاه SATA به شما امکان می‌دهد تا درایو نوری و درایوهای ذخیره سازی مانند SSD یا HDD را به هم متصل کنید.

بنابراین مهم است که مطمئن شوید مادربرد شما از تمام پورت‌های SATA مورد نیاز برای همه درایوها برخوردار است. همچنین لازم به ذکر است که شما باید اطمینان حاصل کنید که مادربرد شما استاندارد SATA 6گیگابایت را ارائه ‌دهد که به SATA 3.0 نیز معروف است.

بعلاوه ، ممکن است لازم باشد اتصالات جانبی را در نظر بگیرید ، به عنوان مثال USB 3.0..

برای خرید مادربرد بهتر است که از فروشگاه های معتبر استفاده کنید تا یک خرید امن و مطمعن داشته باشید.

صفحه اصلی مدار چاپی در کامپیوتر با نام مادربرد شناخته می‌شود. نام های دیگر این واحد رایانه ای مرکزی ، تخته سیستم ، صفحه اصلی یا صفحه سیمی چاپی (PWB) است. مادربرد بعضی اوقات بهmobo کوتاه می شود.



:: برچسب‌ها: مادربرد ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

وسایل پذیرایی به ظرف یا ظروفی گفته می‌شود که برای چیدن میز، سرو و نمایش غذا استفاده می‌شود. این شامل کارد و چنگال، ظروف شیشه‌ای، ظروف سرو و سایر موارد سرو و همچنین تزئین است. از ظروف سفره برای چیدن میز، صرف غذا یا سرو غذا استفاده میشود. این وسایل می‌توانند از شیشه، سرامیک، سفال، ظروف سنگی یا چینی باشند.  وسایل پذیرایی با توجه به مذهب، فرهنگ و آشپزی می‌تواند متفاوت است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد برخی از انواع وسایل پذیرایی را معرفی نماییم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

وسایل پذیرایی از مهمان

وسایل پذیرایی از مهمان شامل کاسه‌های سرو، بشقاب‌ها، کاسه‌های سالاد، کاسه‌های دسر، کاسرول‌ها، قابلمه‌های سوپ‌خوری، قابلمه‌های چای و سایر غذاهایی است که برای آوردن و ارائه غذا استفاده می‌شوند. ظروفی مانند قاشق، ملاقه، انبر و ظروف مورد استفاده برای سرو نوشیدنی نیز در این دسته طبقه بندی می‌شوند.

 ظروف غذاخوری

ظروف غذاخوری که به عنوان ظروف چینی نیز شناخته می‌شوند، از چیزهایی تشکیل شده‌اند که برای سرو تک تک غذا‌ها در طول وعده غذایی استفاده می‌شوند. ظروف غذاخوری شامل مجموعه ای از ظروف است که از بشقاب و کاسه اصلی تا ظروف غذاخوری تخصصی تر با اشکال، رنگ ها و اندازه های منحصر به فرد برای اهداف خاص را شامل می شود. وعده های غذایی سرو شده بر انتخاب و چیدمان ظروف شام تاثیر می گذارد. معمولاً با موادی مانند ملامین، چینی، شیشه، ظروف سنگی یا چوبی ساخته می‌شود.

ظروف نقره

ظروف نقره‌ای که به عنوان ظروف تخت نیز شناخته می‌شوند، از کارد و چنگال مانند قاشق، چنگال و چاقو تشکیل شده‌اند. بسته به تنوع ممکن است از نظر اندازه و شکل متفاوت باشند. ظروف نقره دارای قیمت‌های مختلفی هستند که بسته به بودجه خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

ظروف نوشیدنی

ظروف نوشیدنی در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارد و معمولا بسته به نوشیدنی انتخاب می‌شود.

لیست وسایل پذیرایی

سرویس‌های ضروری بسته به سبک زندگی و نیازها از خانواده‌ای به خانواده دیگر متفاوت است. اگر وسایل دکوری پذیرایی  کاربردی و همه کاره را انتخاب کنید، همیشه ظروف سرو مناسب را خواهید داشت، چه برای باربیکیو و چه برای شام. در اینجا لیستی از وسایل پذیرایی از مهمان وجود دارد که نیازهای شما را برآورده می‌کند.

کاسه چینی یا سرامیکی کوچک و متوسط

این کاسه‌ها ضروری‌ و همه کاره هستند. کوچک‌ها را می‌توان برای پیش‌غذاهایی مانند زیتون و آجیل یا برای سس‌ها و تاپینگ‌ها استفاده کرد. آنها همچنین برای سوپ یا میوه‌های تازه خوب هستند. کاسه‌های متوسط ​​برای سرو غذاهای جانبی مانند سالادهای برگ دار، پاستا، برنج، بیسکویت، رول شام یا نان عالی هستند. خرید این کاسه‌ها به رنگ سفید باعث می‌شود که به راحتی با هر الگوی چینی هماهنگ شوید. شما می‌توانید آنها را در هر کجا پیدا کنید.

کاسه چوبی بزرگ

کاسه‌های چوبی روی میز از زیباترین وسایل تزیینی حال پذیرایی هستند. سالادها اغلب در کاسه‌های چوبی بزرگ سرو می‌شوند و برخی افراد ادعا می‌کنند که حتی طعم سالاد را بهتر می‌کنند. غذاهای دیگری مانند ماکارونی، برنج، سیب زمینی و سبزیجات پخته را می‌توان در آنها سرو کرد. حتی می‌توانید میوه‌ها را در آنها روی میز ناهار خوری یا پیشخوان آشپزخانه به نمایش بگذارید. کاسه‌های چوبی برای ماندن در شرایط خوب نیاز به مراقبت مناسب دارند. پس از استفاده، آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید یا آن را با آب گرم و صابون بشویید. سپس آن را با یک حوله نرم خشک کنید.

پارچ آب

یک پارچ آب روی میز باعث می‌شود خانواده یا مهمانان شما به راحتی از خودشان پذیرایی کنند. سبک‌ها، شکل‌ها و الگوهای مختلفی برای پارچ آب وجود دارد. برای شام‌های رسمی‌تر یک پارچ کریستالی یا برای وعده‌های غذایی خانوادگی یک پارچ فرانسوی بگذارید. همچنین می‌توان از پارچ برای نگهداری آب میوه استفاده کرد.

ظروف سرو

شما به چند قاشق غذاخوری از جنس استیل نیاز دارید و همچنین یک چنگال سرو و انبر سالاد. از قاشق‌های سوراخ دار برای سرو ساید اوردرها مانند نخود، ذرت، لوبیا سبز و سایر سبزیجات استفاده کنید. انبر سالاد سرو سالاد را آسان می‌کند. قاشق‌های سرو برای تهیه انواع غذاها مانند پوره سیب زمینی، برنج، ماکارونی و سالاد غلات مناسب هستند و چنگال سرو شما همه چیز از گوشت تکه‌شده گرفته تا سبزیجات برشته را سرو می‌کند. از چنگال و قاشق نیز می‌توان با هم به عنوان انبر برای سرو غذاهایی مانند پاستا، پای مرغ، رول، گوشت برش داده شده و ماهی استفاده کرد.

پایه کیک و شیرینی

پایه‌های کیک از نظر ارتفاع، قطر، جنس و تعداد طبقات متفاوت است. آنها فقط برای کیک نیستند و وسایل دکوری پذیرایی هستند. می‌توانید از آنها برای نمایش کیک، دسر، آب نبات، کلوچه، پیش غذا یا میوه استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که هر پایه‌ای که می‌خرید می‌تواند وزن کیک یا غذایی را که به نمایش می‌گذارید نگه دارد.

بشقاب‌های مربع یا مستطیل

بیش از یکی از اینها را خریداری کنید زیرا بسیار متنوع هستند. می‌توانید دسرهایی مانند کیک و کلوچه و همچنین پیش‌غذاهایی مانند پنیر، میوه یا سبزیجات، ساندویچ، سبزیجات کبابی و حتی غذاهای اصلی مانند کباب را سرو کنید.

کلام آخر:

یافتن انواع وسایل پذیرایی از مهمانانتان به اندازه غذا مهم است. ظروف پذیرایی از میهمانان باید همیشه غذایی را که سرو می‌کنید بالا ببرد. مجموعه‌ای از ظروف ایده آل را بیابید تا ست شما را تکمیل کند و هر رویداد را به یک مهمانی خوش استایل تبدیل کنید.

منبع: وبسایت کالامان ایزد



:: برچسب‌ها: وسایل پذیرایی ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  تی‌اکسپرس یک شرکت پیشرو و نوآور در زمینه خدمات حمل سریع بین الملل است؛ که زیرمجموعه هلدینگ فاخر است و مسئولیت توزیع و ارسال سریع بسته‌ها، اسناد، مدارک و بارهای تجاری شما تحت سیستم لجستیک در شبکه بین الملل را عهده‌دار است. هلدینگ فاخر با داشتن سیستم لجستیک بسیار گسترده و با بیش از ۶۰ سال تجربه به بیش از ۵۰۰ نقطه در سراسر کشور خدمات ارائه می‌کند. ما خدمات و راه‌حل‌های حمل و نقلی را برای افراد، کسب و کارها و سازمان‌های دولتی به سراسر جهان و با راه‌حل‌های پیشرفته ارائه می‌کنیم. تی‌اکسپرس عملکرد عملیاتی خود را به روشی سازمان یافته و کارآمد به همراه دقت بالا ارائه می‌کند. برای ما پیگیری مرسولات شما و در نتیجه آن تمام فرآیندها لجستیکی در کسب و کار شما بسیار اهمیت دارد.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

ما در تی‌اکسپرس خود را متعهد می‌دانیم که به طور مداوم عملکرد خود را ارتقاء و بهبود بخشیده و فرصت‌های جدید برای بازارهای نوظهور تجارت در خارج از کشور را معرفی نماییم. ما امید داریم که با این نگاه، تی‌اکسپرس به عنوان مرجع اصلی برای کلیه محموله‌های بین المللی شامل کوریر و کارگو شناخته شود. ما در جهانی مدرن که کسب و کارها همواره در حال تغییر می‌باشند متعهد به همسو بودن با تجارت جهانی هستیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در تی‌اکسپرس طیف گسترده‌ای از خدمات را ارائه می‌کنیم؛ این خدمات شامل اکسپرس، اکونومی، کارگو، خدمات ارزش افزوده و موارد دیگر است. همچین شما می‌توانید از خدمات تی‌اکسپرس از طریق آدرس سایت http://my.ti.express استفاده کنید. شما از طریق این پنل می‌توانید استعلام قیمت کنید، سفارش ثبت کنید، زمان حمل را مشاهده و رصد کنید و مراحل ارسال مرسوله خود را به صورت آنلاین رهگیری کنید.

خدمات کارگو در تی‌ اکسپرس:

به طور کلی سرویس حمل و نقل بین المللی (International Cargo) به ۴ روش مرسوم انجام می‌شود.

زمینی
دریایی
ریلی
هوایی
در حال حاضر تی‌اکسپرس متمرکز بر روی خدمات کارگوی هوایی است.

خدمات کارگوی هوایی و بین المللی به طور کلی دو تفاوت اصلی با ارسال محموله در داخل کشور دارد: ۱- محدودیت‌های گمرکی ۲- محدودیت‌های عملیاتی

حمل و نقل کالا از طریق کارگوی هوایی بین المللی بر خلاف حمل نقل داخلی که تنها داخل مرزهای یک کشور انجام می‌شود، باید از کانال نظارت گمرکی کشور مبدا و مقصد عبور کند. به همین جهت کالاها  در ۴ دسته بندی اصلی قرار می‌گیرند.

۱- ورود یا خروج آزاد:

این نوع کالاها در هنگام ورود یا خروج از کشور بدون محدودیت و پرداخت عوارض گمرکی قابل ارسال و دریافت می‌باشند، به عنوان مثال لوازم شخصی مسافرتی افراد، کمک‌های بشر دوستانه و مواردی از این قبیل در این دسته جای می‌گیرند.

۲- ورود یا خروج قطعی:

این نوع کالاها پس از ارائه اسناد مربوطه و محاسبه حقوق و عوارض گمرکی و پرداخت آن، ترخیص قطعی شده و وارد یا خارج می‌شوند.

۳- ورود یا خروج موقت:

این نوع کالاها به صورت موقت و با تعهد نامه یا ضمانت نامه مالی-بانکی وارد یا خارج می‌شوند. اقلام نمایشگاهی،‌ قطعات تعمیری در این دسته قرار می‌گیرند.

۴- ترانزیت:

این نوع بارها مبدا و مقصدی غیر از ایران دارند و تنها از طریق مرزهای هوایی، زمینی و دریایی ایران جابه‌جا می‌شوند.

تعریف کارگو (Cargo) و فریت (Freight):

کارگو:

محموله‌های تجاری که غالبا با هدف کسب درآمد و پس از پرداخت حقوق و عوارض گمرکی به کشور دیگری صادر می‌شود به عنوان بار تجاری یا کارگو نام گذاری می‌شوند. این محمولات برای صادر شدن نیاز به مدارک متنوعی از جمله جواز گمرکی، گواهی مبدا، Invoice و ..... دارند.

فریت:

محموله‌هایی که فاقد ارزش تجاری هستند و برای ارسال آن‌ها به غیر از اسناد هویتی نیاز به مدرک دیگری نیست به عنوان کارگو هوایی شناخته می‌شوند. برای ارسال فریت نیازی به پرداخت حقوق و عوارض گمرکی نمی‌باشد، لوازم شخصی سفری، نمونه کالاها و مواردی از این قبیل در این دسته قرار می‌گیرند.

برخی از نکات مهم هنگام پذیرش و ترخیص کارگو که باید به آن توجه شود:

برای محاسبه وزن حجمی باید حجم بار (طول × عرض× ارتفاع) را تقسیم بر ۶۰۰۰ کنید و چنانچه این عدد از وزن جرمی بیشتر باشد، مبنای محاسبات قرار می‌گیرد.

ارتفاع بار به در نظر گرفتن بسته‌بندی و پالت زیر بار نباید از ۱۵۵ سانتی‌متر بیشتر شود.

محموله‌های با شکل ظاهری نامتعارف و یا دارای لبه تیز که ممکن است به بدنه هواپیما یا افراد آسیب برساند باید در باکس چوبی قرار بگیرند.

کالاهای آسیب‌پذیر و شکننده باید دارای بسته‌بندی داخلی مناسب باشد و همچنین حداقل در دو طرف بسته‌بندی برچسب شکستنی الصاق شود.

درصورت نامتعارف بودن وزن و حجم بار باید قبل از پذیرش با کارشناسان کارگو بررسی شوند.

موادی که ماهیت آن‌ها برای کارکنان خطوط هوایی و فرودگاه نامشخص باشند مانند مواد شیمیایی، باید گواهی MSDS داشته باشند.

ارسال مایعات به طور کلی ممنوع نمی‌باشد ولی باید تمام مقررات مربوط به آن رعایت شود.

کالاهای فاسد شدنی به شرط رعایت زنجیره دمایی قابل ارسال می‌باشند.

پذیرش و ارسال حیوانات خانگی یا اهلی با رعایت شرایط قفس استاندارد و شرایط آب و غذا قابل انجام است.

خطوط هوایی الزامی، جهت ارسال محمولات با زمان‌بندی دقیق ندارند و رزرو کارگو تقریبی است.

انتشار بوی نامطبوع به هر دلیل مانع ارسال آن خواهد شد.

در هنگام پذیرش باید از عدم وجود مواد مخدر و سایر موارد ممنوع در محمولات اطمینان حاصل نمود.

کارتن‌های مورد استفاده برای بسته‌بندی باید مقاوم و از لحاظ ظاهری تمیز باشند.

چنانچه محتویات و چیدمان آن‌ها در هنگام بارگیری حساس هستند حتما باید از برچسب این سو به بالا استفاده شود.



:: برچسب‌ها: کارگو ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در این مطلب ویژه در مورد یک نرم افزار ایرانی قصد داریم با شما صحبت کنیم در ادامه همراه وبلاگ ما باشید

نرم افزار crm ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژی‌های CRM سازمان است. بنابراین بدون در نظر گرفتن هدف CRM در سازمان و سپس مدل‌‌سازی صحیح آن به فراخور نیازهای هر سازمان و همچنین بدون به‌‌کارگیری به‌روش‌ها و تجربیات موفق سازمان‌‌ها، نباید انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان را داشته باشیم.

یک نرم افزار CRM قدرتمند باید قادر باشد تا تمامی نیازهای تعاملاتی (مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان)، عملیاتی (مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان) و تحلیلی (داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه) را به‌ صورت جامع، یکپارچه و هوشمند، با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتفع سازد. یک نرم افزار CRM خوب نه تنها باید نیازهای امروز سازمان را پوشش دهد بلکه باید تمامی نیازهای آتی سازمان را با انعطاف‌‌پذیری بالا و با قابلیت توسعه و بهبود مستمر مرتفع نماید تا از مسیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های جدید جا نماند.

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار CRM برای کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. سیستم‌های CRM می‌توانند نقشی مؤثر در راستای تحقق اهداف رقابتی کسب و کارها و سودآوری بیشتر ایفا نمایند. برخورداری از استراتژی درست CRM، آموزش پرسنل، پذیرش کاربران، همراهی و همکاری مدیران عالی، میانی و عملیاتی، شناخت درست از نیازمندی‌ها و انتخاب نرم افزار مناسب از جمله عواملی است که در این مسیر باید اکیدا مورد توجه قرار گیرند، در غیر این صورت هر یک از این عوامل به تنهایی می‌توانند موفقیت پیاده‌سازی سیستم‌های CRM را به چالش بکشند.

راهکار حرفه‌ای ارتباطات سازمانی

نرم افزار CRM تمام داده‌های مشتریان را در یک پایگاه داده متمرکز گردآوری کرده و باعث می‌شود تا دید جامعی از آنان شکل گیرد. سازمان‌ها از سیستم‌های CRM استفاده می‌كنند تا اطمینان حاصل نمایند كه داده‌های تماس و تعامل آنان با مشتریان (و بالعکس) در هر زمانی به آسانی قابل یافتن، طبقه‌بندی و اصلاح هستند. ذی‌نفعان می‌توانند به صورت سلسله مراتبی در یک شرکت یا سازمان واحد ذخیره شوند و به تیم‌های فروش نمای کلی از نحوه تعامل با کلیه کارمندان مربوط به یک مشتری را ارائه دهند.

راهکار حرفه‌ای خلق بینش، سنجش فعالیت‌های بازاریابی و ارتقای ROI

مهم‌ترین عامل جهت بهره‌گیری از نرم افزار CRM در تیم‌های بازاریابی شرکت‌ها، اجرای کمپین‌ها مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و دریافت اطلاعات مربوط به بازخوردهای هر کمپین و درج آن در سامانه CRM شرکت است. بدین ترتیب که بتوان نرخ بازگشت (ROI) کمپین مربوطه را محاسبه نموده و برای دفعات بعد برنامه‌ریزی بهتری برای آن داشت.

تیم‌های موفق بازاریابی از این طریق دائما در حال بهبود برنامه‌های بازاریابی و کمپین‌های خود هستند و ارتباط تنگاتنگی با تیم‌های فروش برای اطلاع از بازخوردهای کمپین‌ها دارند. از طرف دیگر، فرآیندهای اطلاع‌رسانی در بازاریابی از جمله دعوت نامه‌ها، همایش‌ها، تخفیفات، جشنواره‌ها و ... از طریق سامانه CRM قابل انجام و پیگیری است.

راهکار حرفه‌ای افزایش فروش

CRM به طور سنتی ابزاری برای تسهیل فرآیند فروش است و اطلاعات و آگاهی‌های لازم را در طی فرآیند فروش به مدیریت و واحد فروش ارائه می‌دهد. نمای همه جانبه (دید 360 درجه) از مشتری به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا تصمیمات دقیق‌تری را اتخاذ نمایند. این ابزارها کارایی و اثربخشی سازمانی را برای پیگیری اطلاعات مربوط به مشتری افزایش داده و به پرسنل فروش این امکان را می‌دهد تا روی کارهای خود، به بهترین وجه تمرکز کنند.

پرسنل فروش تعاملات خود با مشتریان را در قالب یادداشت‌ها یا مکالمات انجام شده در نرم افزار CRM ثبت و ضبط می‌کنند تا برای دفعات بعد که قصد رجوع به این اطلاعات را دارند، راحت‌تر به تاریخچه قبلی دسترسی داشته باشند. استفاده از امکاناتی همچون یادآوری زمان‌های پرداخت یا موعد پشتیبانی محصولات، کمک زیادی به افزایش سرعت و عملکرد آن‌ها خواهد کرد. از طرفی مدیران فروش و مدیران بالادستی، با مشاهده سوابق قبلی و گزارشات عملکردی، اهداف پیش‌بینی شده را رصد می‌کنند که در نتیجه می‌توان مسیر طی شده را جهت‌دهی کرده تا به اهداف از قبل برنامه‌ریزی شده دست یابند.

آشنایی بیشتر با راهکار فروش

راهکار حرفه‌ای بهبود فرایند خدمات

ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و در زمان درست، جزء جدایی‌ناپذیر تعهدات شرکت‌ها برای محصولات یا خدمات ارائه شده است، از این رو، تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان اهمیت زیادی خواهد داشت.

ارائه خدمات از کانال‌های ترجیحی مشتریان و کوتاه کردن فرآیند ارائه خدمت، یکی از دغدغه‌های مهم مدیران اجرایی محسوب می‌شود. پیگیری موردهای خدماتی مشتریان، پاسخگویی به سؤالات و ابهامات آنان، ایجاد پایگاه دانش و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان از جمله موضوعاتی است که در بخش خدمات نرم افزار crm مورد توجه قرار می‌گیرد.

راهکار حرفه‌ای ارائه خدمات موبایلی

سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان appSys با فراهم آوردن محیطی برای توسعه انواع اپلیکیشن‌های موبایل جهت دسته‌های مختلف ذی‌نفعان سازمان و کانال ارتباطی، کاربردی خواهد بود، تا ذی‌نفعان در هر زمان که نیاز داشته باشند اقدام به تعامل با سازمان نمایند. این سیستم در یکپارچگی با سیستم CRM سامانه های مدیریت پیاده خواهد شد، به این معنی که تمام سرویس‌های موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از طریق اپلیکیشن قابل ارائه بوده و با افزودن هر راهکار به بستر CRM می‌توان متناسب با آن، اپلیکیشن را توسعه داد و خدمت جدید را در زمان کوتاهی در اختیار مشتریان قرار داد.

اپلیکیشن موبایل مشتریان بر پایه دو پلتفرم اندروید و iOS و تحت قالب‌­های پیش فرض App سامانه­‌های مدیریت طراحی خواهد شد و در یکپارچگی با بستر CRM سازمان فعال خواهد بود. کلیه ارتباطات از طریق اپ‌های موبایل با سرور CRM به صورت آنلاین انجام می‌شود. لذا لازم است که کلیه کاربران اپلیکیشن (مشتریان) برای دریافت خدمات به بستر اینترنت متصل باشند.

نرم افزار CRM شرکت سامانه‌های مدیریت بر روی چه پلتفرمی توسعه داده شده است؟

شرکت سامانه‌های مدیریت نرم افزار CRM را بر روی یکی از بهترین پلتفرم‌های حال حاضر CRM، یعنی داینامیک CRM مایکروسافت و آخرین نسخه آن (Dynamics 365) توسعه داده است. داینامیک 365 تمامی اطلاعات مشتریان اعم از فرایندهای بازاریابی آن‌ها، محصولات و خدمات خریداری شده و همچنین نوع خدمات ارائه شده به آن‌ها را یکجا بر روی پروفایل مشتری به نمایش می‌گذارد که این خود باعث دید کلی بهتری نسبت به آن‌ها می‌شود. به کمک بهبود تعاملات با مشتریان، خدمات بهتری به آن‌ها ارائه خواهد شد که این خود باعث افزایش رضایتمندی مشتری، افزایش خرید او و وفاداری به برند می‌شود به علاوه اینکه با خودکارسازی برخی از فرایندهای فروش و بازاریابی، کسب‌وکارها می‌توانند کارایی خود را بالا برده و همچنین در زمان و هزینه صرفه‌جویی نمایند.

قابلیت‌های اپ موبایل یکپارچه با نرم افزار سی آر ام باعث می‌شود تا خدمات‌رسانی به مشتریان در هر زمان و مکانی میسر باشد که بدین ترتیب فرصت‌های بیشتری برای کسب‌وکارها ایجاد خواهد شد. قابلیت‌هایی که در بخش CRM تحلیلی در نظر گرفته شده است به سازمان‌ها کمک خواهد کرد تا گزارشات و داشبوردهای مدیریتی به‌موقع و به‌روزی را برای کمک به فرایندهای تصمیم‌گیری داشته باشند و در دنیای رقابتی امروز با سرعت بیشتری به سمت اهداف سازمانی خود حرکت نمایند.

منبع: https://www.bmsd.net/fa-ir/product/crm/

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1401 | نظرات ()